OS is alweer bijna afgelopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Huh, dit is al het laatste normale ochtendprogramma in de atletiek
Zoiets verwachtte ik al ja. Helaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn er nog 2 he. En ik zie die niet uitvallen tenzij ze echt een domme fout maken of zich nog zwaar blesseren. Die gaan met wat lichte pijntjes echt niet nokken gezien hun positie.quote:
Winterspelen beste Spelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach over een halfjaar gaan we (misschien) weer los.
Genieten voor @heywooduquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zomerspelen -> Winterspelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weer hele nachtenquote:
Jup, morgenochtend erkennen we niet (sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, morgenochtend erkennen we niet (sorry)
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.quote:
Vijf keer Tchaikovsky dankzij Bolshunovquote:
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.
De zomerspelen wel twintig.
Biatlon, shorttrack, curling zonder twijfel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.
1. Biatlonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.
Het aantal leuke dingen op de Zomerspelen is uiteraard groter, want er zijn nou eenmaal meer dingen, maar de Winterspelen zijn daardoor wel minder chaotisch te volgen en dus makkelijker om van alles te genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.
De zomerspelen wel twintig.
Kan ik mij wel in vinden ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon, shorttrack, curling zonder twijfel.
Nog even kijken hoe ik dat combineer met studie maar mijn twee toetsweken zijn in ieder geval tot die week ervoor, dus dat komt prima uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |