Dat heb ik ook wel. Op zich heeft hij geen onprettige stem en als hij zich toch wat meer aan het protocol moet houden (zoals bij voetbal), dan is het nog wel uit te houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee klopt, het is naast z'n incompetentie een enorme aandachtshoer. Overigens kan ik Jeroen aardig uitstaan als ie het bij voetbal houdt.
Wie vind jij niet matig dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem bij hem is dat die heel graag aan het woord en/of in beeld is. Hij lijkt altijd wel zijn dagelijkse momentje te moeten hebben.Vaak ook met nutteloze items of interviews tussen hem en de presentator in de studio.
Stopmphorst en Rivkah zijn ook matig, maar die hoeven niet op die manier de aandacht.
Volgens mij zeg ik niet dat ik niemand matig vind hequote:
Dat was na 2 onderdelen. Speerwerpen wel echt een vraagteken dusquote:Hellebaut over ...Nafi Thiam: "Ik had misschien iets meer verwacht op de horden, maar 13"54 is degelijk. Geen man overboord uiteraard. Haar leidersplaats na het hoogspringen lag in de lijn der verwachtingen. Met 1,95m had ze wat meer marge gehad, maar als ze geen steken laat vallen, zal ze olympisch kampioen worden. Het speerwerpen? Niemand weet hoe het zal gaan, ook zij en haar trainer niet. Hopelijk is de marge voor dat nummer groot genoeg. Ik durf het niet te voorspellen, maar ik heb er veel schrik van. Ze zal wel op haar tanden bijten."
Ach nou ja, geen golf uitzenden kan ik wel mee leven hoor, dat moet je sowieso niet doen als je naar 20 minuten hebtquote:
Tussen de 17.50 en 18.00, ongeveer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:37 schreef Aguero het volgende:
Vannacht juichen voor het eerste goud van Burkina Faso.![]()
Voor iemand die er verstand van heeft, hoe ver zou Zango kunnen springen?
Nog geen race alert gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:45 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat Vetter niet kapot aan de NOS jinx
Rivkah met "het lijkt wel op de uitleg voor de Nations League hahaha!"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze er bij hoe ingewikkeld het allemaal is.
Verrassend goede forecast van De Steekquote:
Dat soort reacties als ergens cijfertjes bij komen kijken is tenenkrommend.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rivkah met "het lijkt wel op de uitleg voor de Nations League hahaha!"
Zucht. Doet de Stekel het eens een keer duidelijk en goed
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat soort reacties als ergens cijfertjes bij komen kijken is tenenkrommend.
Het lijkt maatschappelijk geaccepteerd te zijn om trots te zijn op een onvermogen en vooral een onwil om simpele sommetjes te volgen. ''Haha, wat moeilijk. Ik snap er niks van. Giechel giechel."
Verdommequote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze er bij hoe ingewikkeld het allemaal is.
Ook met dat gedoe over de derde plaatsen bij het EKquote:Op donderdag 5 augustus 2021 01:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rivkah met "het lijkt wel op de uitleg voor de Nations League hahaha!"
Zucht. Doet de Stekel het eens een keer duidelijk en goed
Af.quote:
Ik ben geen hond.quote:
Ja, voor iemand die altijd pas met zijn derde sprong over de lat gaat is dat wel lullig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:07 schreef Szura het volgende:
Ja gek dat die Rus achterblijft als zn sprong wordt afgepakt
Harde beenspieren blijkbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe voelt het als er een grasmaaier over je heen gereden is?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe voelt het als er een grasmaaier over je heen gereden is?
Die had ik ingecalculeerd bij mijn nostradamusvraag.quote:
Komt omdat ze beide meerkampen tegelijk hebben nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Huh, dit is al het laatste normale ochtendprogramma in de atletiek
KUTquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik ingecalculeerd bij mijn nostradamusvraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |