Harde beenspieren blijkbaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe voelt het als er een grasmaaier over je heen gereden is?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe voelt het als er een grasmaaier over je heen gereden is?
Die had ik ingecalculeerd bij mijn nostradamusvraag.quote:
Komt omdat ze beide meerkampen tegelijk hebben nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Huh, dit is al het laatste normale ochtendprogramma in de atletiek
KUTquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik ingecalculeerd bij mijn nostradamusvraag.
OS is alweer bijna afgelopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Zoiets verwachtte ik al ja. Helaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Er zijn er nog 2 he. En ik zie die niet uitvallen tenzij ze echt een domme fout maken of zich nog zwaar blesseren. Die gaan met wat lichte pijntjes echt niet nokken gezien hun positie.quote:
Winterspelen beste Spelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach over een halfjaar gaan we (misschien) weer los.
Genieten voor @heywooduquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zomerspelen -> Winterspelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weer hele nachtenquote:
Jup, morgenochtend erkennen we niet (sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:13 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, morgenochtend erkennen we niet (sorry)
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.quote:
Vijf keer Tchaikovsky dankzij Bolshunovquote:
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier kan ik het gewoon niet mee eens zijn, de winterspelen heeft maar zes leuke disciplines wat mij betreft.
De zomerspelen wel twintig.
Biatlon, shorttrack, curling zonder twijfel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 02:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Noem je top 3 disciplines op de winterspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |