nog 2 met de huidige mee gerekendquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet Annemiek van Vleuten?
Die balen echt dat dit niet meetelt voor de landenwedstrijd, dan hadden ze al goud gehadquote:
Niet naar de slager, ouwe mazzelaar.quote:
5quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef dz5b604 het volgende:
Hoeveel foutloos tot nog toe? Olympische tracker ligt eruit
Dat was een Shkurenyovje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef DeeBee het volgende:
Jaaaaa!
Die laatste nog raken, mijn god.
5 stuks nuquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef dz5b604 het volgende:
Hoeveel foutloos tot nog toe? Olympische tracker ligt eruit
Op een vaak iets korter parcours en dan gaan we dus ook naar de tijd kijken voor de medaillesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:19 schreef Nober het volgende:
Maar ze moeten straks nog een keer? Op hetzelfde parkoers?
MTB parcours. Maar dan met plankje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:19 schreef Nober het volgende:
Maar ze moeten straks nog een keer? Op hetzelfde parkoers?
Dat worden veel spuitjes danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
MTB parcours. Maar dan met plankje.
V/d Vleuten had wel een van de snelste tijden net, dus dat geeft alvast vertrouwen. Ier is ook weg ondertussenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op een vaak iets korter parcours en dan gaan we dus ook naar de tijd kijken voor de medailles
Jammer dat er nu geen medailles worden uitgereikt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef dz5b604 het volgende:
Vleuten was ook het snelste van de foutloze.
Interessant. 9 rondes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
MTB parcours. Maar dan met plankje.
quote:Houtzager kwam eerder met Dante tot 13 strafpunten, waardoor de kans op een medaille meteen verkeken was. Vlak voordat Houtzager aan de beurt was, bleek Dante een bloedneus te hebben. Dat leidde tot enige vertraging en zorgen, waardoor de combinatie extra gespannen aan de wedstrijd begon.
Nu zijn het er 3 en alles telt meequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:22 schreef Max23 het volgende:
Hoe gaat die landenwedstrijd?
Vroeger was het toch altijd 4 ruiters en dan kon je er 1 schrappen?
Sneuquote:
Omdat barrage onderdeel van de sport is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:25 schreef Nober het volgende:
Waarom krijgt de snelste niet al het goud en gaat de rest voor zilver en brons strijden?
alles op 0quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:26 schreef Momo het volgende:
Maar beiden tijden worden opgeteld? Hebben we al een voorsprong of beginnen we weer op 0?
Dubbeldam was inderdaad ook niet de beste in de wedstrijdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:27 schreef kilon het volgende:
Beste in de wedstrijd. Dat wordt dus gegarandeerd 4e na de barrage.
Dat is snelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens Olympics.com is de barrage om 13:36.
Tijd boeit niet echt in dit stadium, zolang je maar binnen tijd bentquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:27 schreef kilon het volgende:
Beste in de wedstrijd. Dat wordt dus gegarandeerd 4e na de barrage.
Ze willen ook naar het handbal.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:28 schreef dz5b604 het volgende:
Ze zijn nog druk bezig dus 13:36 lijkt me sterk
Ja, maar die springen net zoals ze autorijden en rijden dus dwars door alle obstakels.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:24 schreef Nober het volgende:
De beste paarden zijn toch in handen van oliegarchen?
De laatste hindernis is radioactief. Fukushima hoeft nergens bang voor te zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:30 schreef Nober het volgende:
Benieuwd hoe ze de Japanner in de medailles gaan laten eindigen.
Erg ruim opgezet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Parcours lijkt me niet te moeilijk
Dan gaat het misquote:
dat leer je door te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was vroeger echt heel vaak bij Studio Sport. Ik vroeg me altijd af of het nou moeilijk was om te weten in welke volgorde je de hindernissen moet nemen. Eigenlijk vraag ik me dat nog steeds af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en startlijst per team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Za 7 aug: Finale landenwedstrijd 12:00 – 14:30 uur
Beginnen die knollen in de finale weer op 0?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Veel toplanden springen foutloos, maar halen het net niet qua tijd: Zwitserland, Frankrijk, Belgie en Duitsland
Nu
13 strafpunten voor Willem Greve NL, dit wordt nog lastig voor de finale
Yupquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Beginnen die knollen in de finale weer op 0?
Nee, van 0 te herstarten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Max23 het volgende:
Nemen ze de strafpunten mee naar de finale, als ze die halen?
Ja is een totaal ander parcours, tijd staat ook best scherp afgesteld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef Beregd het volgende:
Vergeleken met de individuele kwalificatie wordt wel enorm matig gesprongen. Is het parcours gewijzigd?
1 strafpunt denk ik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Egypte helpt ook een handje, V/D Vleuten mag straks 2 springfouten maken en 2 strafpunten voor tijd voor kwalificatie
Ja maar Egypte staat op 29, en die moeten we voor blijven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
1 strafpunt denk ik?
anders staat die achter argentinië met 28 ipv 27
Oh jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Egypte staat op 29, en die moeten we voor blijven.
Zweden trouwens, de hele week er nog geen één balk afgeworpen met alle rijders![]()
![]()
Allemaal de schuld van de verkoper van het paard van Dubbeldam!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
Maar een PLAK wordt sowieso wel lastig met Greve. Gaat niet echt lekker.
Sterker nog, zelfs geen enkele tijdstrafquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar Egypte staat op 29, en die moeten we voor blijven.
Zweden trouwens, de hele week er nog geen één balk afgeworpen met alle rijders![]()
![]()
Die zit nu bij Duitsland?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de verkoper van het paard van Dubbeldam!
Voor hen wel bizar zuur dat de scores na vandaag gewoon weer allemaal op 0 worden gezetquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs geen enkele tijdstraf
Dubbeldam? Geen idee?quote:
Had het over het Paard. maar die is er dus nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dubbeldam? Geen idee?
Paard van Dubbeldam is verkocht aan een Ier, maar die doet hier niet mee, zie ik
Teveel landen denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:32 schreef Marcoss het volgende:
Waarom doen ze dit eigenlijk eerst met kwalificatie en niet meteen finale? Zeker als de scores toch niet meetellen..
Maar is dat in finale wel dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teveel landen denk ik
En wat nu een verschil maakt is er dat er totaal geen schrapresultaten zijn, dus met een kwalificatie en finaleronde veel minder afhankelijk van de vorm van de dag
Yupquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:34 schreef Marcoss het volgende:
Oh, je bedoelt qua uitslag in het algemeen
Die zullen wel weer choken in de finale zoals eergisteren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Belgie ook overtuigend door, 3 strafpunten in totaal
Diploma is ook mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vandaag snel vergeten![]()
De finale moet beter.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Finale beginnen de geplaatsten dus weer op nul?
Nog een dooie ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Rip paard Ierland. Binnenkort in de frikandellen
Val paard van Israël zag er niet lekker uit. Goed dat het paard van Mexico weigerde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat lekker. Dubbele weigering.
Dat was de chauffeur van Fortuyn, die heeft wel wat rij-ervaring dusquote:
Helaas wel 3 uit hetzelfde land.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Beregd het volgende:
Net nagekeken, slechts 5 paarden foutloos van de 57. Individueel waren dat er 25.
Hopelijk is het spiegelglad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was de chauffeur van Fortuyn, die heeft wel wat rij-ervaring dus
Ach, dat maakt vandaag niks uitquote:
Met jou kan ik sprekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat maakt vandaag niks uit
Morgen is dat voor Nederland, op naar goud!
Plus 9 met enkel tijdfouten. Wetende dat de punten toch weer wegvallen voor de finale was het niet nodig om de paarden extra te vermoeien. En er zijn er 5 niet gestart nadat er al een teamgenoot geëlimineerd was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Beregd het volgende:
Net nagekeken, slechts 5 paarden foutloos van de 57. Individueel waren dat er 25.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Nederlander.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:02 schreef Nober het volgende:
Komt hierna meteen de volgende Argentijn?
Dat was vorig jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paris 2024.Het gaat snel. Ik dacht dat ik nog naar Tokyo 2020 keek.
Die krijgen het druk vandaag.quote:
Ongeveer 80 seconde per paard, tien landen, maal drie ruiters, is dus 2400 seconden, is zo'n 40 minuten. En dan nog wat tijd tussen iedere deelnemer om te wisselen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:11 schreef Szura het volgende:
Is dit voor 13.30 afgelopen denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |