Polo is geen sport.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:09 schreef trein2000 het volgende:
Hé. Sedoc heeft een andere kleur polo!
14 is wel eigenlijk te weinig voor een basis hoor, dan verlies je zo ontzettend veel punten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:10 schreef H.Vviv het volgende:
Natuurlijk moet het beter, maar je hebt in ieder geval een basis.
Argentinië vindt dit geen leuke opmerking.quote:
no shit Sherlockquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:12 schreef kilon het volgende:
Bij de beste 5 eindigen moet 0 problemen opleveren.
Name 100mH Hoog Kogel 200m Ver Speer 800m Gr.Totalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zit het met forecast bij zevenkamp? Vetter goed voor?
Schijnt tegenwoordig zelfdoding te heten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Volksmenner Rutte en een mailtje van de koning. Je zou voor minder zelfmoord overwegen.
WA kennende zal hij wel gekeken hebben, sport vind hij leuk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of heeft ie een goede secretaresse?
Pilsje erbijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
WA kennende zal hij wel gekeken hebben, sport vind hij leuk.
Jij kent hem?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
WA kennende zal hij wel gekeken hebben, sport vind hij leuk.
Dat zei men op de 5000 ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef dz5b604 het volgende:
Ze komt te laat, dit gaat helemaal fout
Sifan de Gendt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Man, man wat vind ik dat achterin hangen irritant.
Al jaren, want hij had het zelfs over haar tactiek vergeleken met die van een paar jaar geleden!quote:
Too soon.quote:
Maar dat geldt ook voor Kipyegonquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet maar ze loopt verdomd makkelijk en haar laatste ronde is enorm snel.
Maatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef dz5b604 het volgende:
Ze komt te laat, dit gaat helemaal fout
Zo gaat het altijd bij het atletiek. Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
Wel lekker... 2 onderdelen door elkaar in het topic
Drie zelfs!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
Wel lekker... 2 onderdelen door elkaar in het topic
Nu hopen dat ze het in haar hoofd een beetje op orde houd, vorig toernooi stapte ze uit na een paar onderdelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Vetter 15.29
Die gaat echt meedoen
Maar toen had ze een blessure en deed ze niet écht meer mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze het in haar hoofd een beetje op orde houd, vorig toernooi stapte ze uit na een paar onderdelen.
Ja maar toen had ze ook echt geen motivatie, volgens mij zit dat allemaal wel goed nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze het in haar hoofd een beetje op orde houd, vorig toernooi stapte ze uit na een paar onderdelen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
Op Sporza nu pas die worp, die doen dus ook 'NOS Live'
Statisch kompas heeft niet veel nut hč.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Heb je een compas op je arm staan en gooi je nog scheef.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
Nee die pakken de main stream van het atletiek, die stream herhaalt soms wat als er onderdelen tegelijk zijn. Dat is heel wat anders dan 90% studio en 10% beelden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
Die is zichzelf nu naar de knoppen aan het helpenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
vd Plaetsen had moeten stoppen.
Doet ie nog mee????!??quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
vd Plaetsen had moeten stoppen.
Wn nu weer in de studio krijg echt de neiging om even naar de studios hier te lopen en even zeggen wat ik er van vindquote:
Ja dat zag ik vanochtend. Het klonk alsof hij toch doorgegaan is met andere onderdelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alles afgescheurd bij het verspringen
Dat is de standaard feed.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, afgevoerd met een rolstoelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zag ik vanochtend. Het klonk alsof hij toch doorgegaan is met andere onderdelen
Ja, maar de NOS kijkers weten in ieder geval dat bij de loopnummers de eerste die de finishlijn passeert wint, en degene die zijn speer het verste gooit bij het speerwerpen ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee die pakken de main stream van het atletiek, die stream herhaalt soms wat als er onderdelen tegelijk zijn. Dat is heel wat anders dan 90% studio en 10% beelden.
Dick van Toorn heeft hem zo weer opgelapt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alles afgescheurd bij het verspringen
Lada Niva?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Salina het volgende:
Een Lada in de halve finales.
Zal het snel genoeg gaan?
Jeetje... Eerste aanloop was al een waarschuwingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, afgevoerd met een rolstoel
hamstring gescheurd, iets in de knie ook en ook nog in zijn voet
Ja, dat kan een mooie finale wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor Kipyegon
Hij voelde al 'iets' en sprong daarna toch nog een keer. Dom dom dom dom domquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zag ik vanochtend. Het klonk alsof hij toch doorgegaan is met andere onderdelen
Kan ik wel mee leven, had wel verder gekund. Jammer van die tweede worp, die was ver. Maar daarmee houdt ze uitzicht op top 10quote:
Die is 31, dit zijn misschien zijn laatste spelen. Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij voelde al 'iets' en sprong daarna toch nog een keer. Dom dom dom dom dom
Zeker dom, anderzijds…. Het zijn de Spelen, op elk ander toernooi had hij waarschijnlijk wel gestopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij voelde al 'iets' en sprong daarna toch nog een keer. Dom dom dom dom dom
Oppassen voor de waterbak want in tegenstelling tot wat ze beweren niet waterdicht van onderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4x4 en er buiten de baan omheen
Zo makkelijk in het zelf onderhoud dat je zo weer doorkanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oppassen voor de waterbak want in tegenstelling tot wat ze beweren niet waterdicht van onderen.
Ja, als tienkamper die al veel fitheidsproblemen heeft is dit zeker de laatste keer ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die is 31, dit zijn misschien zijn laatste spelen. Ik snap dat wel.
Sporza heeft gewoon de internationale feed.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
Weet ze het al?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef kilon het volgende:
Weer een topinterview met Sifan. Daar kan Bonevacia nog van leren.
Ik ook niet, want mij TV stond op mute.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier geen woord van begrepen.
Ze heeft de concurrentie niks wijzer gemaakt in ieder gevalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier geen woord van begrepen.
Prima! In de forecast had ze 13.06 staan. Alle Nederlandse vrouwen pakken punten tov die forecast.quote:
Weer wat van die goede meerkamp afgeschäfdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
Schäfer blijft op 13.99m steken, dat is uitstekend nieuws voor het vlaggetje.
Misschien moet je deze grap nog 8x makenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:40 schreef dz5b604 het volgende:
6de is ook heel goed, dat moeten we niet vergeten
Helaas geen Klavertje vier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:37 schreef dz5b604 het volgende:
Lieke 'vierde is ook heel goed' Klaver, dat wordt dus helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |