Leek me eerder een hamstringquote:
Nou, dat betwijfel ik!quote:
On bended knee there is no way to be freequote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Dan ga je straks van een scheurtje naar afgescheurd, al is de drang natuurlijk groot om niet op te geven op de OS
Ik kan me dat voorstellen bij een individueel onderdeel. Maar bij het tweede onderdeel van de tienkamp weet je al dat je kansloos bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Dan ga je straks van een scheurtje naar afgescheurd, al is de drang natuurlijk groot om niet op te geven op de OS
Gelukkig hebben ze Thiamgodin nogquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sneu voor hem en voor onze Belgische commentator bij Sporza.
En voor ONS want nu gaat de Belg minder live uitzenden.
Die gaat Mayer het vuur aan de schenen leggenquote:
Topsport is sowieso niet gezond ouwe reus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Fodio het volgende:
De meerkamp lijkt mij niet echt gezond voor je lichaam ..
Warner en polshoog is niet altijd een goede comboquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien, als Warner geen grote fout maakt is dit gespeeld.
Maar het is altijd genot om op de tweede dag vier uur naar polshoog te zitten kijkenquote:
Heb je eigenlijk gewoon een coach nodig die je tegen houdtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen bij een individueel onderdeel. Maar bij het tweede onderdeel van de tienkamp weet je al dat je kansloos bent.
Ondertussen is Warner wel heel lekker begonnen.
Wil ik nog niet zeggen .. een sprinter is vaak ook erg goed in verspringen maar ik heb geen idee hoe goed die Warner is op de technische nummersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien, als Warner geen grote fout maakt is dit gespeeld.
Een Raemon Sluiter?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk gewoon een coach nodig die je tegen houdt
Ik weet het. Op de werponderdelen wil ie technisch ook nog wel eens fouten maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Warner en polshoog is niet altijd een goede combo
Het gaat niet om de absolute prestaties nu he.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef Fodio het volgende:
[..]
Wil ik nog niet zeggen .. een sprinter is vaak ook erg goed in verspringen maar ik heb geen idee hoe goed die Warner is op de technische nummers
Ach, hij loopt wel een hockeymeisje te pokerenquote:
Mayer valt ook nogal tegen he. Het is niet dat ik verwacht dat die hier sneller is dan Warner, natuurlijk, maar relatief zit Warner wel tegen zijn absolute topvorm aan en bij Mayer zie ik dat nu niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef Fodio het volgende:
[..]
Wil ik nog niet zeggen .. een sprinter is vaak ook erg goed in verspringen maar ik heb geen idee hoe goed die Warner is op de technische nummers
Nouja, anders worden de dagjesmensen wellicht bangquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan zo terug naar atletiek als Femke Bol in actie komt."
Over anderhalf uur.
Daar zit precies een hockey wedstrijd tussen inclusief voorbeschouwing.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
Over anderhalf uur.
is hoogspringen ook niet zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
Over anderhalf uur.
Hockey is in Nederland een erg grote sport. NOS geeft geen fuck om die C sporten genot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:18 schreef Szura het volgende:
Voorbeschouwen weer belangrijker dan live sport
En dat terwijl er nu echt niemand zit te kijken die deze duiding nodig heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:18 schreef Szura het volgende:
Voorbeschouwen weer belangrijker dan live sport
Dat gaan ze niet uitzenden.quote:
SPORZAquote:
Ik hoop op de streamsquote:
En als ze dat hebben schakelen ze pas 03.28 inquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl er nu echt niemand zit te kijken die deze duiding nodig heeft.
Eurosport, voor zo lang het duurt. En Sporza.quote:
Ik kijk graag op Sporza, prettig commentaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eurosport, voor zo lang het duurt. En Sporza.
Oh jij moet het doen met streams, ja dan is het lastigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stream kan ik geloof ik niet ontvangen in Nederland
Hoezo hoop? Het is uiteraard gegarandeerd te zien op de streamsquote:
Discovery Plusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stream kan ik geloof ik niet ontvangen in Nederland
Ben wel bang dat ze die van polshoog er morgen uit knallenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo hoop? Het is uiteraard gegarandeerd te zien op de streams
Op dit uur lig ik liever in bed, wel jammer overigens dat sporza een geolock heeft op hun streams en videos.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jij moet het doen met streams, ja dan is het lastig
En er is nu ook geen heat summary (lol)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:24 schreef Szura het volgende:
Irritant dat die twee springgroepen nooit op dezelfde pagina te bekijken zijn op de site
Zouden ze dat echt doenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel bang dat ze die van polshoog er morgen uit knallenop het eind als het te lang duurt
Ze hebben ook die volleybalpot op het laatste MP er uit gehaald.quote:
Had ook 2 uur later gekund jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:25 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch wel erg jammer dat hockey nu is. Terwijl er later toch best wel gaten zijn qua leuke sport.
IK STA VOOR HET VOLKSLIED JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:25 schreef Redefine het volgende:
Blijft toch wel erg jammer dat hockey nu is. Terwijl er later toch best wel gaten zijn qua leuke sport.
De afstand het dichtst bij 1.75 zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet Vetter springen om mee te blijven doen? Het is lastig zonder forecast
WTFquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook die volleybalpot op het laatste MP er uit gehaald.
Ja dat was bij Frankrijk - Brazilië ofzo, @heywoodu was daar ietwat boos overquote:
Deze heeft een forecast:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet Vetter springen om mee te blijven doen? Het is lastig zonder forecast
En terecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat was bij Frankrijk - Brazilië ofzo, @:heywoodu was daar ietwat boos over
We missen de website van onze Finse vriend.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze heeft een forecast:
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/
Ze zijn wel eens handiger geweest
Matti Vesterinen missen wij zeker ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
We missen de website van onze Finse vriend.
Speerwerpenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:05 schreef Szura het volgende:
Flink wat 'exotische' landen bij het speerwerpen
Hopelijk gaat Kaul weer goddelijk uithalen bij het speerwerpen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warner gaat winnen voor Kaul en Mayer bij de tienkamp. Nouja, dat gokken we voor nu, maar wie weet.
Er doet een Belgische meequote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:06 schreef Szura het volgende:
Rot nou eens op met je kanootje varen Sporza
1.80-1.85 ofzo ergensquote:
Kenia met speren in de vlag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:05 schreef Szura het volgende:
Flink wat 'exotische' landen bij het speerwerpen
Voor de start deed ie al vreemd met z'n armen en na de finish ook een een of ander dansje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed die amerikaan? Ik keek even naar andere sport
gifje dan maar hequote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de start deed ie al vreemd met z'n armen en na de finish ook een een of ander dansje.
Zou ze wel een kale kano hebben? @de_boswachterquote:
Oh de popiejopie uithangen na de race. Maar dat deed ie vanmiddag ook al.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat deed die amerikaan? Ik keek even naar andere sport
Toeballig gezien dat ze een pr heeft van 1.77quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:14 schreef Szura het volgende:
Hoe goed is Oosterwegel op hoogspringen?
Slechtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:14 schreef Szura het volgende:
Hoe goed is Oosterwegel op hoogspringen?
1.80 meen ik te zien, dat is op indoor vgm?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toeballig gezien dat ze een pr heeft van 1.77
Jammer dat ze die pogingen weer nauwelijks op ES laten zien, toch even streampje pakken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:16 schreef TheVulture het volgende:
Vetter lijkt behoorlijk in vorm, neemt 1.74m met zeer veel ruimte
Maar die staan op ooghoogtequote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:18 schreef Szura het volgende:
De Japanners moeten ze even vertellen dat je de horden niet moet raken
Enigma.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:19 schreef Pino112 het volgende:
Heee Thiam.
Wordt dat weer goud? Geen idee hoe ze de afgelopen jaren gedaan heeft.
Niks in wedstrijdverband dacht ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:19 schreef Pino112 het volgende:
Heee Thiam.
Wordt dat weer goud? Geen idee hoe ze de afgelopen jaren gedaan heeft.
Ze is ook gewoon een fenomeen.quote:
Zou haar eerste nederlaag zijn sinds heel lang.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat brons zal tegenvallen voor Bol.
Voor Nederlandse begrippen wel hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat weten we over 10 minuten.
Brons is overigens geen fenomeen.
Nope! Een medaille is goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat brons zal tegenvallen voor Bol.
Ik doe het hem niet naquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:24 schreef heywoodu het volgende:
Een Duitse speerwerper die op 68,30m blijft steken, daar ging iets fout. Had hij op de 400m ingeschreven moeten worden ofzo?
Nee ook al wordt ze 8e. Ze is een fenomeen. Pas sinds 2019 bezig met 400 horden. Anderhalf jaar ongeslagen. Sinds die tijd alsmaar verbeterd tot nummer drie van de wereld.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat weten we over 10 minuten.
Brons is overigens geen fenomeen.
Ja. Zou me niet verbazen als het WR verpulverd gaat worden. Drie die aan elkaar gewaagd zijn en elkaar gaan opjagen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
Kans is nogal groot dat je hier een WR nodig hebt om te winnen ja, open deurtje
Vies slecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:26 schreef Pino112 het volgende:
Bol heeft niet eens de snelste tijd dit seizoen.
En op hun bek gaan bij een horde.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zou me niet verbazen als het WR verpulverd gaat worden. Drie die aan elkaar gewaagd zijn en elkaar gaan opjagen.
1 minuut voor het alarm wakker geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:26 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Niet door wekker heen geslapen
Dat was erg dom jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
"Hoe lang is het..."
Ongeveer een dag, Greg.
Geen brons?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Bol voor een prachtig Olumpisch diploma! (Met gouden randje)
Geen brons zou me wel een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Bol voor een prachtig Olumpisch diploma! (Met gouden randje)
Bij de mannen ook maar matig inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:30 schreef PippenScottie het volgende:
Man, zin in deze race!!
Normaal vind ik de 400 horden nooit zo boeiend.
Vond jij de 3-0 een verrassing?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud zou wat mij betreft tóch een verrassing zijn
Joh, goud zou een sensatie zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud zou wat mij betreft tóch een verrassing zijn
Nee, die stonden op voor het hockey.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er voor opstaan.
Dat is ook maar sinds Warholm wmbquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de mannen ook maar matig inderdaad.
Nee, nooit meer terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:33 schreef Poepz0r het volgende:
Brons tweede verliezer. Losersvlucht.
Nou, McLaughlin is net zo oud, dus met een beetje pech pakt die telkens de prijzen wegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:33 schreef Gretzl het volgende:
McLaughlin koekoek
Bol over 3 jaar goud. Mooie bronze plak
Er had alleen meer ingezeten op een mindere dag van Muhammed en/of McLaughlin. De tijd van Bol komt nog welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:33 schreef Szura het volgende:
Prachtig ER, wat moet je nog meer verwachten
De progressie van Bol is groterquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, McLaughlin is net zo oud, dus met een beetje pech pakt die telkens de prijzen weg
Ja, mogelijk. Maar Bol heeft zich pas later volledig op de 400m horden toegelegd. Als je kijkt naar haar progressie van de afgelopen 2 jaar zou je denken dat er bij haar nog meer rek in zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, McLaughlin is net zo oud, dus met een beetje pech pakt die telkens de prijzen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |