Leek me eerder een hamstringquote:
Nou, dat betwijfel ik!quote:
On bended knee there is no way to be freequote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Dan ga je straks van een scheurtje naar afgescheurd, al is de drang natuurlijk groot om niet op te geven op de OS
Ik kan me dat voorstellen bij een individueel onderdeel. Maar bij het tweede onderdeel van de tienkamp weet je al dat je kansloos bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Dan ga je straks van een scheurtje naar afgescheurd, al is de drang natuurlijk groot om niet op te geven op de OS
Gelukkig hebben ze Thiamgodin nogquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sneu voor hem en voor onze Belgische commentator bij Sporza.
En voor ONS want nu gaat de Belg minder live uitzenden.
Die gaat Mayer het vuur aan de schenen leggenquote:
Topsport is sowieso niet gezond ouwe reus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Fodio het volgende:
De meerkamp lijkt mij niet echt gezond voor je lichaam ..
Warner en polshoog is niet altijd een goede comboquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien, als Warner geen grote fout maakt is dit gespeeld.
Maar het is altijd genot om op de tweede dag vier uur naar polshoog te zitten kijkenquote:
Heb je eigenlijk gewoon een coach nodig die je tegen houdtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen bij een individueel onderdeel. Maar bij het tweede onderdeel van de tienkamp weet je al dat je kansloos bent.
Ondertussen is Warner wel heel lekker begonnen.
Wil ik nog niet zeggen .. een sprinter is vaak ook erg goed in verspringen maar ik heb geen idee hoe goed die Warner is op de technische nummersquote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien, als Warner geen grote fout maakt is dit gespeeld.
Een Raemon Sluiter?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk gewoon een coach nodig die je tegen houdt
Ik weet het. Op de werponderdelen wil ie technisch ook nog wel eens fouten maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Warner en polshoog is niet altijd een goede combo
Het gaat niet om de absolute prestaties nu he.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 03:05 schreef Fodio het volgende:
[..]
Wil ik nog niet zeggen .. een sprinter is vaak ook erg goed in verspringen maar ik heb geen idee hoe goed die Warner is op de technische nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |