Het was dus zó erg dat ze zelfs bij Europa Park niet meer willen toegeven dat het eenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:23 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes ik kan die treurnis niet vinden op de landkaart of iets anders handigs
En verloren van iemand die vandaag duidelijk de sterkste was, dus mag ze trots op zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zilver Sharon van Rouwendaal, mooi gedaan.
quote:IJsberg brokkelt af in Titanic-museum: drie gewonden
Herkenbaar, ik hink nu tegen een overstap naar een andere functie/branche aan. Maar op de een of andere manier durf ik de stap (nog) niet te zetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dank!
Ik las het wel eens van anderen, dacht dat ik dat nooit zou durven
Nee, daar is in onze tuin veel te klein voor. En we hebben ons kleine grasveldje onlangs vervangen voor kunstgras.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen tuinroomba?
Ik las vanavond nog dat ze daar veel last van hebben.
Ik werd gewoon om 4:30 wakker, kleine tvtje dus toch maar even aangezet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd gewoon om 4:30 wakker, kleine tvtje dus toch maar even aangezet.![]()
Mooi brons.
Je zou zeggen dat ze van het verleden hebben geleerd, maar nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gewonden~a795535c/
[..]
Mooi dat je het nog hebt kunnen zien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi brons.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top.![]()
Dan negeer ik ook gewoon die 47 minuten onder in het scherm en dan wordt dit de snelste tijd ooit.
Jij hebt weinig slaap nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi brons.
Ook wel blij mee. De meeste nachtelijke wedstrijden pas de volgende dag even in de samenvatting gezien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat je het nog hebt kunnen zien.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze van het verleden hebben geleerd, maar nee.
quote:een incident als dit hebben we nooit zien aankomen
quote:Het liet onverlet dat ze dolblij was met haar zilveren medaille. "Dit was het maximaal haalbare. Nee, het voelt absoluut niet alsof ik goud heb verloren. Dat goud ligt al vijf jaar op mijn nachtkastje. En nu komt daar deze plak bij."
Ik ben daarna niet wakker gebleven. Wakker geworden, race gekeken, weer ingeslapen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt weinig slaap nodigHoe blijf je wakker?
(zegt de persoon die eerder lijkt op een koala..)
Hahaha wauwquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-gewonden~a795535c/
[..]
Juiste instelling. Ze zeiden vannacht ook al dat nooit iemand twee keer na elkaar goud op dit onderdeel heeft gehaald (normaal na vier jaar), dus dat zij na vijf jaar nog zo goed meekomt om dat zilver te pakken is al een enorme prestatie imo.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond deze reactie van Van Rouwendaal echt schitterend trouwens:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |