Ik gok dat @Scrummie Feyenoord op 1 zetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
In Scrummie zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Belanden jullie ook weleens aan een strop in een parkje na een rondje joggen?
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik gok dat @:scrummie Feyenoord op 1 zet
Nee, ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.quote:
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doen![]()
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?
Als je gezamenlijk besluit om je kind Goud te noemen dan is zoiets onvermijdelijk en verdien je elkaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Snap ik wel, het is ook een wat lastige serie. Niet omdat ie moeilijk is maar als het je niet pakt in die eerste paar afleveringen gaat het nooit echt leuk worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
Oh ik kan niet lezen. Nee ik had precies hetzelfde en haalde in werkelijkheid het einde van aflevering 4 ook niet.quote:
Typen gaat je overduidelijk een stuk beter af. (lol)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik kan niet lezen. Nee ik precies hetzelfde en haalde ik werkelijkheid het einde van aflevering 4 ook niet.
Ik ben moe man. Ik zit al paar dagen stil nu dus mijn lichaam roept om actiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typen gaat je overduidelijk een stuk beter af. (lol)
Wat ga je nu doen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moe man. Ik zit al paar dagen stil nu dus mijn lichaam roept om actie
Ik overweeg gewoon richting de Veluwe te lopen tot mijn lichaam zo moe is als de geest na 4 dagen non-stop naar een scherm staren (ik weiger te rennen)quote:
Klinkt wel leuk eigenlijk. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg gewoon richting de Veluwe te lopen tot mijn lichaam zo moe is als de geest na 4 dagen non-stop naar een scherm staren (ik weiger te rennen)
Ik vind 3 kwart maar een lastig fenomeen als je het uitschrijft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hij snapt ook nog steeds niet wat driekwart aflevering is maar ik laat het maar gaan.
Eigenlijk wel eens. 0,75.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind 3 kwart maar een lastig fenomeen als je het uitschrijft.
?????quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeer een lans te breken voor @:Scrummie
Like gegeven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Op niet mis te verstane wijze gecorrigeerd door @:Caland
Ik heb een nieuwe poging ondernomen @:Scrummie !
quote:
Lekker gewerkt maat. Hier vandaag de benen compleet de vernieling in geholpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:boze_eend
Loop nog steeds krom van afgelopen zaterdag, de eerste keer 90 minuten voetballen in een jaar tijd dus het is even het bovenlichaampje geworden
Ter info
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:boze_eend
Loop nog steeds krom van afgelopen zaterdag, de eerste keer 90 minuten voetballen in een jaar tijd dus het is even het bovenlichaampje geworden
Ter info
*Wheyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
wel knap dat die Nederlanders op havermout weer sneller zijn dan die dopeurs uit het VKquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:08 schreef tong80 het volgende:
Baanwielrenners
Maar dat is geen sport.
Genieten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel knap dat die Nederlanders op havermout weer sneller zijn dan die dopeurs uit het VK
Boterhammen met pindakaas!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel knap dat die Nederlanders op havermout weer sneller zijn dan die dopeurs uit het VK
De dienstdoende mod is in een low.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De altijd sympathieke @:tong80 loopt weer te zeuren in OS feedback.
Zou hij weer in een high zitten?
Wat heb je precies voor mij gedaan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Aardig wat teweeg gebracht op Twitter voor mijn vrienden @:Scrummie @:ggmm en @:maxi-mus
Maar een bedankje kan er blijkbaar niet vanaf.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:48 schreef onlogisch het volgende:
@:ggmm
Wordt je volgende telefoon ook een Xiaomi?
Regel even unblock van Ancilla voor me.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Aardig wat teweeg gebracht op Twitter voor mijn vrienden @:Scrummie @:ggmm en @:maxi-mus
Sorry, dat doe ik alleen voor vriendenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regel even unblock van Ancilla voor me.
Vuile klootzak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, dat doe ik alleen voor vrienden
Bedankt ouwe reus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb wellicht kaarten voor Willem II uit, thuisvakkie. MEN VATTE ZE NIEquote:
Welkom in Tilly alvastquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wellicht kaarten voor Willem II uit, thuisvakkie. MEN VATTE ZE NIE
Erg mooi. Ik ben daar uiteraard ook bij. Welk vak?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wellicht kaarten voor Willem II uit, thuisvakkie. MEN VATTE ZE NIE
Business als het al lukt, schijnt nogal lastig te zijn want eerste wedstrijd en beperkte kaarten etc.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ben daar uiteraard ook bij. Welk vak?
Ik vrees dat onze aanvallers er niet aan te pas gaan komen, met de Lord achterinquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik ben daar uiteraard ook bij. Welk vak?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:30 schreef onlogisch het volgende:
10 meter zou ik nog overwegen. Alles daarna is een absolute no go.
mietjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Je ziet wat je wilt zien makkerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie een man in een hele strakke zwembroek, diverse users hier tonen bovengemiddeld interesse.
Jammer dat je je vooroordelen niet voor je kunt houden in pride week.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie een man in een hele strakke zwembroek, diverse users hier tonen bovengemiddeld interesse.
Waarvan aktequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik lette alleen op de omgeving hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien makker
Ik zie een zwembad.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lette alleen op de omgeving hoor
Hier ga je je niet uitlullen, ouwe pisnicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lette alleen op de omgeving hoor
Ik stuur je straks wel een dickpicquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik herken mij niet in deze beschuldigingen.
Speedo en badmutsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde vorige week dat als je naar Frankrijk op vakantie gaat je verplicht bent daar in veel zwembaden etc zo'n speedo te dragen.
Nu had ik al een hekel aan Fransen, maar nu ga ik er al helemaal nooit op vakantie.
Ja volgens mij mogen er maar 10k mensen naar binnen dus niet erg veel kaartenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Business als het al lukt, schijnt nogal lastig te zijn want eerste wedstrijd en beperkte kaarten etc.
quote:
Veel plezier ouwe reus, genotsgame. Arthurgod.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
@:scrummie @:coco ik heb eindelijk RDR2 gekocht, krijg vanavond m'n externe harde schijf voor m'n laptop (RDR2 Pc is dik 150GB en zoveel vrije opslag had ik niet). Ben benieuwd
Bedankt maatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier ouwe reus, genotsgame. Arthurgod.
Arthur gaat dood.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
@:scrummie @:coco ik heb eindelijk RDR2 gekocht, krijg vanavond m'n externe harde schijf voor m'n laptop (RDR2 Pc is dik 150GB en zoveel vrije opslag had ik niet). Ben benieuwd
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry maat maar jouw mening vind ik niet rullevant in deze.
Die van @:Scrummie des te meer!
Lekker man. Leuk spel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef Oriente het volgende:
Nee dat niet, ik hou gewoon niet van cowboysquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je deze game al ooit gespeeld dan?
Kan jouw computer wel dat spel aan? Je hebt niet eens een kabel.quote:
Dat is geen online spelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jouw computer wel dat spel aan? Je hebt niet eens een kabel.
Ja dat was de grap.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen online spel
(Toch een like gegeven.)
Nee @Coco is oud en volgt het allemaal niet zo meerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Coco heeft @:Oriente op de korrel.
Niet gevolgd. Vertel.quote:
Zolang hij maar 10-12 man over twee teams kan verdelen vind ik alles best.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee @:Coco is oud en volgt het allemaal niet zo meer
Is een haxball meme, mag je vergeten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gevolgd. Vertel.
Handballers ruim achter.
Games is geen sport.
Nooit begrepen was haxball is. Lijkt me iets voor kinderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Is een haxball meme, mag je vergeten.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zolang hij maar 10-12 man over twee teams kan verdelen vind ik alles best.
@GGMM tong noemt je een kind, basicallyquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit begrepen was haxball is. Lijkt me iets voor kinderen.
Kinderen en/of verslaafden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit begrepen was haxball is. Lijkt me iets voor kinderen.
Lekker maat. Nieuwe lamp?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakket is zojuist bezorgd.
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:caland @:oriente
Ik opende er een topic over. Zeg maar zwart-wit. Topic gesloten en net geen ban. Al mijn topics worden daar gesloten. Maar ik ga lekker door. FOK! is toch dood.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik observeerde gewoon dat de enige blanke bij de Fransen de keepster was maar dat mag blijkbaar niet in OS
Stokerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM tong noemt je een kind, basically
Zo is het maar net Herm!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende er een topic over. Zeg maar zwart-wit. Topic gesloten en net geen ban. Al mijn topics worden daar gesloten. Maar ik ga lekker door. FOK! is toch dood.
Dat zal ze leren!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende er een topic over. Zeg maar zwart-wit. Topic gesloten en net geen ban. Al mijn topics worden daar gesloten. Maar ik ga lekker door. FOK! is toch dood.
In EK was dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik observeerde gewoon dat de enige blanke bij de Fransen de keepster was maar dat mag blijkbaar niet in OS
Geen warm bad.
Je maakt er een grapje over. Maar het is wel de waarheid. Op de Spelen van London opende ik tig topics die goed liepen. Nu niet-adequate mods aan het roer. Alles moet centraal en briljantie wordt genegeerd.quote:
Zorgwerkenden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:13 schreef Oriente het volgende:
Zo dan, half 4 i.p.v. half 6 vrij en dan gaan we een terrasje pakken blijkbaar
Klap in het gezicht van de werkenden en de zorg!
Je bent gewoon irritant maat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je maakt er een grapje over. Maar het is wel de waarheid. Op de Spelen van London opende ik tig topics die goed liepen. Nu niet-adequate mods aan het roer. Alles moet centraal en briljantie wordt genegeerd.
Trots op. Sta op tegen het VIVA Forum.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant maat.
Al dagen weer inmiddels. Jammer, ging best een tijdje goed.
Geniet ervan jongen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:13 schreef Oriente het volgende:
Zo dan, half 4 i.p.v. half 6 vrij en dan gaan we een terrasje pakken blijkbaar
Klap in het gezicht van de werkenden en de zorg!
Ja euhm..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trots op. Sta op tegen het VIVA Forum.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maatdaarna lekker een uurtje sporten!
Dit dus. Wat moet ik hier meequote:
Dat had ik bij jouw opmerkingquote:
Ik heb niet het idee dat je subtiele belerende posts echt op waarde worden geschat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon irritant maat.
Al dagen weer inmiddels. Jammer, ging best een tijdje goed.
En je dacht; daar laat Tong het wel bij zitten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik bij jouw opmerking
Maar ik was verder niet uit op een gesprek eigenlijk, ik gaf even mijn mening tussendoor. Wat je ermee doet zoek je zelf maar uit natuurlijk.
Al die moeite voor niksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je subtiele belerende posts echt op waarde worden geschat.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maatdaarna lekker een uurtje sporten!
Hopelijk doel je nu niet op het fruitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks
Tijd voor een banaan.
Een man draagt overhemden, geen blouses.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef tong80 het volgende:
M'n moeder komt zo langs met nieuwe blouses.
Ik heb het gevoel dat het bij Ajax op één of andere manier net wat minder gaat lopen dit seizoen en vorig jaar vertekende het al aardig, zie PSV weinig punten verspelen dit jaar tegen de mindere goden. Maar een spannende titelstrijd ben ik ook wel weer aan toe eigenlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel geschrokken van jouw eredivisie voorspelling
Bij jou is het nooit goed. De dildo mag niet paars zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een man draagt overhemden, geen blouses.
Een man laat zijn moeder ook niet de kleding uitzoeken na zijn 12e.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Een man draagt overhemden, geen blouses.
Nee, ik doe niet mee aan de lamp-act.quote:
Je moeder is slecht in bed trouwens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een man laat zijn moeder ook niet de kleding uitzoeken na zijn 12e.
Ik ga nu kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel geschrokken van jouw eredivisie voorspelling
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moeder is slecht in bed trouwens.
Waarom bestel je dat en loop je niet even naar de LOKALE winkel die het al zo zwaar heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan de lamp-act.
Ik ben een eerlijke jongen. Het waren ontkalkingstabletten. Ik ga het niet spannender maken dan dat het is.
Niets mis mee ouwe reus, bedankt voor je openheid. Kunnen sommige users hier van leren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan de lamp-act.
Ik ben een eerlijke jongen. Het waren ontkalkingstabletten. Ik ga het niet spannender maken dan dat het is.
Spannender wordt het wel maar hun selectie is gewoon te smal, zeker als ze ook nog eens CL halen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het bij Ajax op één of andere manier net wat minder gaat lopen dit seizoen en vorig jaar vertekende het al aardig, zie PSV weinig punten verspelen dit jaar tegen de mindere goden. Maar een spannende titelstrijd ben ik ook wel weer aan toe eigenlijk.
Ben gestopt met het dekken van je moeder.quote:
Altijd dat gemaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat en loop je niet even naar de LOKALE winkel die het al zo zwaar heeft.
Mwuah daar moeten ze niet teveel pech bij hebben maar 9/10 potjes win je ook wel met Viergever en Vertessen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spannender wordt het wel maar hun selectie is gewoon te smal, zeker als ook nog eens CL halen.
hoe lang geleden ben je daarmee gestopt? Ik vraag dit voor mezelf.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben gestopt met het dekken van je moeder.
Net Nederlands brons voor een dekhengst.
Ik moest specifieke tabletten hebben. Die hebben ze niet op veel plekken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat en loop je niet even naar de LOKALE winkel die het al zo zwaar heeft.
Big four!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moest specifieke tabletten hebben. Die hebben ze niet op veel plekken.
Ofja, waarschijnlijk kon ik ook wel met de standaard tabletten uit de voeten. Maar marketing enzo ( @:kingroland ).
Dit vind ik een zeer schappelijk antwoord en bedank je voor de volledigheid.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ofja, waarschijnlijk kon ik ook wel met de standaard tabletten uit de voeten. Maar marketing enzo ( @:kingroland ).
Je kan ook azijn gebruiken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds ze genoeg had van half werk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
hoe lang geleden ben je daarmee gestopt? Ik vraag dit voor mezelf.
Die Vertessen is wel echt middelmaat hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah daar moeten ze niet teveel pech bij hebben maar 9/10 potjes win je ook wel met Viergever en Vertessen.
Goed bezig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb mijn pakketje vandaag laten bezorgen bij het afhaalpunt van de karwei.
Dit even ter info.
ik denk dat je dat een beetje onderschatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah daar moeten ze niet teveel pech bij hebben maar 9/10 potjes win je ook wel met Viergever en Vertessen.
Dat klopt. Dat is de meerderheid van de Eredivisie ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Vertessen is wel echt middelmaat hoor.
Vertessen is echt heel erg matig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dat een beetje onderschat
Ik heb er zelfs voor gekozen om mijn nieuwe schoenen te laten verpakken in een gebruikte doosquote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dat een beetje onderschat
Want zo'n Vertessen met Zahavi en Madueke (of andere poppetjes) kan niet in de Eredivisie ofzo? Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vertessen is echt heel erg matig.
Viergever kan nog wel in de Ere
@JesseKlaverquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs voor gekozen om mijn nieuwe schoenen te laten verpakken in een gebruikte doos
Wat ben ik toch lekker milieubewust bezig!
Tuurlijk kan dat wel, maar zal wel een dissonant zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want zo'n Vertessen met Zahavi en Madueke (of andere poppetjes) kan niet in de Eredivisie ofzo? Wat een onzin.
De wedstrijden die ik met hem heb gezien is hij daar aanwezig genoeg voor in negatieve zinquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want zo'n Vertessen met Zahavi en Madueke (of andere poppetjes) kan niet in de Eredivisie ofzo? Wat een onzin.
Ik begrijp dat je de voorbereiding hebt overgeslagen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, maar zal wel een dissonant zijn.
Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de voorbereiding hebt overgeslagen.
Ik vind het ook niet zo'n groot talent hoor maar je moet elke week tegen de Bart Vriendsjes van deze wereld he.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik met hem heb gezien is hij daar aanwezig genoeg voor in negatieve zin
Ik vind hem niet zo bijzonder, maar ieder zijn mening natuurlijk, ik respecteer de jouwe ook!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij stond vrijwel elke pot basis en deed het meer dan prima?
We roddelen hier niet. @onlogischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:31 schreef Coco het volgende:
Dalijk komt die user weer met 'voetbal in de sc'
Je hebt die potjes gewoon niet gezien.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo bijzonder, maar ieder zijn mening natuurlijk, ik respecteer de jouwe ook!
Vertessen kan er helemaal niets vanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk niet alle oefenpotjes neequote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt die potjes gewoon niet gezien.
Heeft hij niet, dan speelt hij hax in een obscure poolse room.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt die potjes gewoon niet gezien.
Dat hoeft uiteraard ook niet maar dan weten we wel meteen dat het zo'n Johan Derksen mening gebaseerd op andere mensen en samenvattingen is. Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kijk niet alle oefenpotjes nee
Noem je mijn mening nou indirect niet rullevantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoeft uiteraard ook niet maar dan weten we wel meteen dat het zo'n Johan Derksen mening gebaseerd op andere mensen en samenvattingen is. Waarvan akte.
90% van de eredivisie kan er niets van.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vertessen kan er helemaal niets van
Dikke mensen zijn alleen rullevant als het gaat om eten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Noem je mijn mening nou indirect niet rullevant
Ik schrik hiervan
klopt, die worden dan ook geen kampioenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
90% van de eredivisie kan er niets van.
Maar ik ben niet dikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn alleen rullevant als het gaat om eten.
@Scrummie denkt van wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt, die worden dan ook geen kampioen
dnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Kom maar naar Oss, dn gaan we zien wie dik is
Zoals ik de vorige keer al probeerde uit te leggen is niet voor iedereen het doel bij een discussie om je winst te halen maar kun je ook prima open staan voor andere meningen en van elkaar leren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
In deze discussie moet ik helaas Tarado aanwijzen als winnaar.
Volgende keer beter maxi-mus!
:squote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je probeerde dat na te doen.
Had je beter het juiste woord kunnen verkloten.
Ik al 20 jaarquote:
Gebeurt daar ook weer eens wat!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:45 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland en forum admin @:GGMM vliegen elkaar in de haren in het PSV topic
'Wat vind je onhandig aan FOK?'quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Geen likes dit keer. Dat zegt genoeg.
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Wat vind je onhandig aan FOK?'
Onlogisch: Dark mode
Onlogischgod
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Wat vind je onhandig aan FOK?'
Onlogisch: Dark mode
Onlogischgod
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wordt dan 2,95 euro. Hier opeten of meenemen?
Ik zuip het hier wel op.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag meenemen. En er wat zegeltjes bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom leef jij altijd 7 jaar achter de feiten aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Peaky Blinders opgezet. Is dat wat?
Omdat ik qualitytime met je moeder prefereer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom leef jij altijd 7 jaar achter de feiten aan?
Opzich wel goed totdat Thomas doodgaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:58 schreef onlogisch het volgende:
Peaky Blinders opgezet. Is dat wat?
Welk seizoen is dat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich wel goed totdat Thomas doodgaat.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik qualitytime met je moeder prefereer.
Leukquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:00 schreef Zipportal het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/80996810
Op de playlist. @:Caland
docu's zijn gewoon niksquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:00 schreef Zipportal het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/80996810
Op de playlist. @:Caland
op netflix niet in het algemeenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort docu's niet nee. Sommige zijn wel aardig
Broodjes tartaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een maaltijdsalade. Stokbroodje kruidenboter erbij, hopla.
Sperziebonen met chicken tenders @Orientequote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een maaltijdsalade. Stokbroodje kruidenboter erbij, hopla.
Avg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajeto, recht zo die gaat.quote:https://fokstatic.nl/p/14s.gif[/img] Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat als avondeten?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah ja, ik moet in de meeste gevallen zelf [quote] typen omdat de typcursor in het gequote bericht staat, Fokgodquote:
Misschien dat de onderburen er nog wat lekkers bij hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
???
[..]
Meer een maaltijd dat sperziebonen en een matige kipsnack.
Jij bent een heel zielig mannetjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien dat de onderburen er nog wat lekkers bij hebben.
Van de watquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
De finale van de PC begint, ter info.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PC_(kaatsen)quote:
Oh ik ken alleen pzc (daarna ketsen)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PC_(kaatsen)
Geen sport. Maar normaal altijd een heerlijk dagje zuipen.
ohquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen pzc (daarna ketsen)
@:de_boswachter @:mani89
PZC betekent automatisch herhalingsgevaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen pzc (daarna ketsen)
@:de_boswachter @:mani89
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Flodder is Veltman zijn favoriete serie nu moet jij zelfs fan van hem zijn @:JR-Style-93
Alleen maar omdat hij zich zo kon identificeren met mevrouw Neuteboomquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Flodder is Veltman zijn favoriete serie nu moet jij zelfs fan van hem zijn @:JR-Style-93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |