Ik gok dat @Scrummie Feyenoord op 1 zetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
In Scrummie zijn hoofd is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef Coco het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie nog wel dat Feyenoord meedoet om het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Belanden jullie ook weleens aan een strop in een parkje na een rondje joggen?
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik gok dat @:scrummie Feyenoord op 1 zet
Nee, ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste invulling van de Eredivisietoto zal Scrummie als een halvezool 0-5 bij AJA-NEC zetten en 3-0 bij HER-PSV.
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.quote:
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet nodig Stinho maar het staat je vrij om het toch te doen![]()
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik dat al gezegd dan?
Als je gezamenlijk besluit om je kind Goud te noemen dan is zoiets onvermijdelijk en verdien je elkaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen de kwestie-Gers Pardoel aan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens toch niet door die serie met het hertenkind na 4 afleveringen met slechts drama en opstapelend slecht nieuws.
Snap ik wel, het is ook een wat lastige serie. Niet omdat ie moeilijk is maar als het je niet pakt in die eerste paar afleveringen gaat het nooit echt leuk worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het na driekwart aflevering afgezet.
Oh ik kan niet lezen. Nee ik had precies hetzelfde en haalde in werkelijkheid het einde van aflevering 4 ook niet.quote:
Typen gaat je overduidelijk een stuk beter af. (lol)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik kan niet lezen. Nee ik precies hetzelfde en haalde ik werkelijkheid het einde van aflevering 4 ook niet.
Ik ben moe man. Ik zit al paar dagen stil nu dus mijn lichaam roept om actiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typen gaat je overduidelijk een stuk beter af. (lol)
Wat ga je nu doen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben moe man. Ik zit al paar dagen stil nu dus mijn lichaam roept om actie
Ik overweeg gewoon richting de Veluwe te lopen tot mijn lichaam zo moe is als de geest na 4 dagen non-stop naar een scherm staren (ik weiger te rennen)quote:
Klinkt wel leuk eigenlijk. Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg gewoon richting de Veluwe te lopen tot mijn lichaam zo moe is als de geest na 4 dagen non-stop naar een scherm staren (ik weiger te rennen)
Ik vind 3 kwart maar een lastig fenomeen als je het uitschrijft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hij snapt ook nog steeds niet wat driekwart aflevering is maar ik laat het maar gaan.
Eigenlijk wel eens. 0,75.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind 3 kwart maar een lastig fenomeen als je het uitschrijft.
?????quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeer een lans te breken voor @:Scrummie
Like gegeven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Op niet mis te verstane wijze gecorrigeerd door @:Caland
Ik heb een nieuwe poging ondernomen @:Scrummie !
quote:
Lekker gewerkt maat. Hier vandaag de benen compleet de vernieling in geholpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:boze_eend
Loop nog steeds krom van afgelopen zaterdag, de eerste keer 90 minuten voetballen in een jaar tijd dus het is even het bovenlichaampje geworden
Ter info
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:boze_eend
Loop nog steeds krom van afgelopen zaterdag, de eerste keer 90 minuten voetballen in een jaar tijd dus het is even het bovenlichaampje geworden
Ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |