Normale kerels? Volgens mij moet jij je ook op Grindr gaan registreren, want je praat positiever over de man dan over de vrouw.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef MartinPro het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk en jouw argumenten zijn op.
Ik zie veel normale kerels met kleine dikke lelijke walvisjes rondlopen. Dusja blijkbaar hebben mannen lagere eisen dan vrouwen.
1 fuckhead die zichzelf incel noemt en een paar moorden pleegt en alle incels krijgen de schuld. Maar mensen uit een bepaalde religie die regelmatig bomaanslagen plegen uit naam van een profeet en je mag hen niet over een kam scheren van diezelfde mensen die alle incels wel over een kam scheren. Dit heet selectieve verontwaardiging. Mensen vinden het gewoon leuk om collectief zwakkere mensen te pesten. Dat is een soort sadisme. Wat je ook zegt ze willen je zwartmaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:40 schreef Aiciu het volgende:
Kun je zeker inspiratie opdoen om een aantal mensen te doden
Want collectief zwakkere mensen pesten is dus totaal niet iets wat incels zelf doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:35 schreef MartinPro het volgende:
1 fuckhead die zichzelf incel noemt en een paar moorden pleegt en alle incels krijgen de schuld. Maar mensen uit een bepaalde religie die regelmatig bomaanslagen plegen uit naam van een profeet en je mag hen niet over een kam scheren van diezelfde mensen die alle incels wel over een kam scheren. Dit heet selectieve verontwaardiging. Mensen vinden het gewoon leuk om collectief zwakkere mensen te pesten. Dat is een soort sadisme. Wat je ook zegt ze willen je zwartmaken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christine_Chubbuckquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:27 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Of incel-vrouwen (femcels) wel bestaan of dat het iets anders is in de ervaring voor vrouwen. Is ook een interessante.
Klinkt weer als het eerbiedige inceltaalgebruikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:25 schreef MartinPro het volgende:
Ik zie veel normale kerels met kleine dikke lelijke walvisjes rondlopen. Dusja blijkbaar hebben mannen lagere eisen dan vrouwen.
Incels zijn ook degenen die er een hele ideologie om bedacht hebben die ze verspreiden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:33 schreef Sicstus het volgende:
Ik vind trouwens dat er wat al teveel negativiteit op mannelijke zogenaamde 'incels' wordt gedropt. Toen ik de term jaren geleden voor het eerst tegenkwam, vond ik het een toepasselijke term om mijn eigen situatie mee te beschrijven. Helaas hebben de media het in een kwaad daglicht gesteld door allerlei hatelijke, verknipte en zelfs (massa-) moordende mafketels als 'incel' te bestempelen.
Is dat niet een beetje hetzelfde als zeggen dat alle boeren terroristen zijn, omdat een deel van de boeren ervoor kiest om hun onvrede te uiten door met hun trekkers opstoppingen op de wegen te veroorzaken en voor relletjes op het Binnenhof te zorgen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Incels zijn ook degenen die er een hele ideologie om bedacht hebben die ze verspreiden.
Nee, het is als zeggen dat je een lid van een bepaald club boeren, jezelf zo wil noemen. Waarbij die betreffende club er nogal nare manieren op na houd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als zeggen dat alle boeren terroristen zijn, omdat een deel van de boeren ervoor kiest om hun onvrede te uiten door met hun trekkers opstoppingen op de wegen te veroorzaken en voor relletjes op het Binnenhof te zorgen?
Wat praat je nou weer allemaal voor poepquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ook heb je vaker dat vrouwen verliefd worden op 1 persoon, mannen hebben dat bijna nooit.
het boeit dan helemaal niets dat je 1000 anderen kunt krijgen als die ene persoon jou niet wil.
Sterker nog, het is alleen maar een nadeel. Want je voelt niets voor die 1000 anderen maar mensen vinden je verwend omdat je ze wel kunt krijgen en hebben dan ook geen begrip als je verdrietig bent omdat je degene die je wel echt leuk vind niet bereikbaar is, ze praten je een schuldgevoel aan enz.
Dit vind ik te ver gaan. Jij noemt mijn eigen ervaring poep. Fijn dat ik waardeloos voor je ben en je het leuk vindt dat ik me slecht voel, maar het voegt werkelijk niks positiefs toe.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:03 schreef Cockwhale het volgende:
Wat praat je nou weer allemaal voor poep
Ach kom op, je zit allemaal onzin te bazuinen over wat mannen zijn, in een topic die daar niet over gaat. Dat is niet je gevoel uiten...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dit vind ik te ver gaan. Jij noemt mijn eigen ervaring poep. Fijn dat ik waardeloos voor je ben en je het leuk vindt dat ik me slecht voel, maar het voegt werkelijk niks positiefs toe.
Pardon? In die post uitte ik letterlijk mijn gevoel, dus als je dat niet zag kun je niet lezen en heb je een bord voor je kopquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:09 schreef Cockwhale het volgende:
Ach kom op, je zit allemaal onzin te bazuinen over wat mannen zijn, in een topic die daar niet over gaat. Dat is niet je gevoel uiten...
Je zou eens een keer je gevoel moeten uiten, ipv vingertjes wijzen en projecteren. Jij bent voornamelijk verantwoordelijk met hoe het in jouw leven gaat, niet die zogenaamde oppervlakkigheid van mannen.
En DAT is dus niet waar... Er zijn genoeg grijze muisjes en minder mooie meisjes die ook niet van straat raken. Maar die willen de incels OOK niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef geordilefort het volgende:
Een incel daarentegen die nooit wat heeft zal een stuk trouwer blijven. Omdat hij elke vrouw die hem ziet staan ziet als zijn enige kans die hij ooit nog zal kunnen krijgen.
Overigens zitten die minder mooie meisjes ook niet op incels te wachten. Niet vanwege hun uiterlijk maar vanwege hun enorme kut- levensinstelling.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En DAT is dus niet waar... Er zijn genoeg grijze muisjes en minder mooie meisjes die ook niet van straat raken. Maar die willen de incels OOK niet.
Ze willen die premium fitgirl want Chad krijgt haar ook en dat komt alleen maar omdat Chad veel haar heeft en een brede kaaklijn!
Je gevoel is dat mannen geen gevoel hebben, oke dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Pardon? In die post uitte ik letterlijk mijn gevoel, dus als je dat niet zag kun je niet lezen en heb je een bord voor je kop
Het staat er letterlijk. Oke niet helemaal letterlijk want met je bedoel ik in dit geval hoe ik me voel. Maar ik geloof echt totaaaaal niet dat het ook maar iets had uitgemaakt als ik wel ik had geschreven. Dan was het weer geweest: je hebt het teveel over jezelf, ofzo.
Ik ben het gewoon niet eens met jou en met Hexagon. De term 'incel' is van oorsprong heel neutraal en simpelweg beschrijvend; pas later, toen enkele geestelijk gestoorden daadwerkelijk mensen vermoord hadden, soms met achterlating van een 'manifest' waarin ze hun compleet krankzinnige visie op de maatschappij en de rollen van man en vrouw daarin beschreven, is de term 'incel' door de media gelinkt aan dit groepje potentieel gevaarlijke groepje mongolen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee, het is als zeggen dat je een lid van een bepaald club boeren, jezelf zo wil noemen. Waarbij die betreffende club er nogal nare manieren op na houd.
Alsof je jezelf een niet racistische KKK-er wil noemen.
Ik ben het hier mee eens. Incel staat als ik het goed heb voor INvoluntary CELibacy. Oftewel, onvrijwillig celibaat, met andere woorden, het lukt hen niet om een partner te vinden om daar een romantisch-seksuele relatie mee aan te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet eens met jou en met Hexagon. De term 'incel' is van oorsprong heel neutraal en simpelweg beschrijvend; pas later, toen enkele geestelijk gestoorden daadwerkelijk mensen vermoord hadden, soms met achterlating van een 'manifest' waarin ze hun compleet krankzinnige visie op de maatschappij en de rollen van man en vrouw daarin beschreven, is de term 'incel' door de media gelinkt aan dit groepje potentieel gevaarlijke groepje mongolen.
De algemene definitie van 'incel' is simpelweg een man of vrouw die graag een romantisch-seksuele relatie met een ander persoon wil, maar dit om bepaalde redenen niet voor elkaar kan krijgen. Daar zit verder geen ideologische dubbele bodem in.
Ja, door de media, maar een incel is niet alleen maar de groep die uit frustratie/woede/wraak vergaande dingen doen. Die zitten er OOK bij ja, maar die zijn niet de belichaming van de term. Die term omvat OOK de mensen die niét die vergaande dingen doen.quote:
Als ik een incel was in de zin van een (jonge)man die betreurt dat hij geen vrouwen kan versieren, zou ik mezelf geen incel meer noemen, omdat men de term ‘incel’ heel rap is gaan associëren met onfrisse ideeënuitwisselingen via internet, soms zelfs leidend tot geweld en moord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, door de media, maar een incel is niet alleen maar de groep die uit frustratie/woede/wraak vergaande dingen doen. Die zitten er OOK bij ja, maar die zijn niet de belichaming van de term. Die term omvat OOK de mensen die niét die vergaande dingen doen.
Precies. Het feit dat er politici zijn die corrupt zijn betekent niet dat de hele politiek corrupt en verrot is, zoals veel populisten weleens beweren. Is net zo'n generalisatie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, door de media, maar een incel is niet alleen maar de groep die uit frustratie/woede/wraak vergaande dingen doen. Die zitten er OOK bij ja, maar die zijn niet de belichaming van de term. Die term omvat OOK de mensen die niét die vergaande dingen doen.
Ja, beste GI1235, als je dat soort opmerkingen krijgt dan zou je toch eens moeten gaan nadenken over wáárom je die opmerkingen krijgt. Je kunt wel elke keer de vermoorde onschuld spelen, maar vrijwel in elk topic draai je het naar een van je eigen stokpaardjes toe, en dat heeft meestal maar weinig van doen met het onderwerp in dat topic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Pardon? In die post uitte ik letterlijk mijn gevoel, dus als je dat niet zag kun je niet lezen en heb je een bord voor je kop
Het staat er letterlijk. Oke niet helemaal letterlijk want met je bedoel ik in dit geval hoe ik me voel. Maar ik geloof echt totaaaaal niet dat het ook maar iets had uitgemaakt als ik wel ik had geschreven. Dan was het weer geweest: je hebt het teveel over jezelf, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |