Lees eens dat bericht boven die van jou. Dat is de typische carbon copy response die je (generaliserend maar waar) altijd van vrouwen kunt verwachten in dit soort threads over relaties en liefde. Wat moet ik als jongen nog geloven?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat idee komt bij Intels vandaan. Want er wordt door helemaal niemand gezegd dat uiterlijk er voor vrouwen nul komma nul toe doet.
Er wordt gesteld dat er naar meer wordt gekeken dan uiterlijk alleen.
Gedwongen celibatair zijn is een interessant topic wat heel veel kanten heeft. Of incel-vrouwen (femcels) wel bestaan of dat het iets anders is in de ervaring voor vrouwen. Is ook een interessante. Ik lees dat je hier al erg vooringenomen in staat. Incels zijn in ieder geval geen blanke seriele vrouwenverkrachters of jihadi'squote:Op zondag 8 augustus 2021 01:06 schreef PiyeReloaded het volgende:
Een kanaal waar incels (in de oorspronkelijke zin van het woord) van beide geslachten hun ervaringen delen, steun vinden, aan de slag kunnen met hun problemen en waar relatiedeskundigen, psychologen en postitieve ervaringsdeskundigen in gesprek komen om positief bij te dragen zou ik wel interessant vinden. Het zoveelste haatkanaal van voornamelijk blanke gefrustreerde ventjes die hun problemen afschuiven op vrouwen en normale mannen, ondergedompeld in een racistisch sausje over hoe linkse cultuurmarxisten onze maatschappij weggeven aan buitenlandse vrouwenverkrachters heb ik zelf geen behoefte aan. Maar misschien dat het bij een ander wel aanslaat.
Nou niet zo para zijn en gewoon mensen op het woord geloven (wat ze zeggen). Mensen zijn geen eenheidsworst daar zit gewoon veel verschil in denken handelen het karakter wat je hebt. Neem jij wel dingen aan van andere mensen als je daar niet in kan vinden? Want nu geloof je het ook niet terwijl het toch gezegd word.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:22 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Lees eens dat bericht boven die van jou. Dat is de typische carbon copy response die je (generaliserend maar waar) altijd van vrouwen kunt verwachten in dit soort threads over relaties en liefde. Wat moet ik als jongen nog geloven?
Dat is zo nietszeggend.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:33 schreef M1stral het volgende:
Ik snap sowieso al niet dat incels een podium hebben. Dus de Nederlandse variant mag wat mij betreft achterwege blijven.
Verander de wereld, begin bij jezelf gaat hier wel op vermoed ik.
Statistieken tonen aan dat relaties tegenwoordig voor zeker 50% voortkomen uit.. contact via datingapps. ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een oppervlakkige vleeskeuring, gevuld met sleepnet-vissende mannen gelijkstellen aan het echte leven
Als iemand met dit soort cijfers vanuit een dating app afkomt, neem ik m niet meer serieus
De blackpill beweert dat vrouwen de luxe hebben van teveel aanbod en mannen juist te weinig. Er bestaat gewoonweg een verschil in hoe je de wereld ervaart als man versus hoe een vrouw deze ervaart. Daarom vind ik niet dat je ze kunt vergelijken. Een vrouw weet niet hoe het is om als man in deze relatiemarkt te zitten. Die knappe mannen (20-30%) die jij als vrouw verkiest en mee naar bed te gaan. En die jou meteen erna dumpen waardoor je zo bitter bent omdat ze niet blijvend voor jou willen kiezen (niet de schuld van incels maar van jouzelf). Zijn niet de afspiegeling van het gros aan mannen. Normale mannen waar je nooit twee keer naar omkijkt. Dat is mischien generaliserend maar schijnt volgens statistieken echt zo te zijn. Vrouwen zijn zelf erg hypocriet. Incels zijn celibaat en geen vrouwenverkrachters want daar zijn simpelweg geen cijfers voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
1000000000x dit.
Mannen snappen ook niet dat ze speciaal moeten zijn voor een vrouw, omdat ze alle vrouwen zelf inwisselbaar vinden. Soms moet ik erom lachen omdat het zo hopeloos is. Soms denk ik dat ik wat van ze kan leren, maar ik heb vaak genoeg geprobeerd om alle mannen als inwisselbaar te zien. Dat ik bij wijze van spreken met mijn ogen dicht er 1 van relatieplanet ofzo zou kunnen kiezen, want welke het wordt boeit dan toch niet. Of nog beter: vrienden of familie laten kiezen, dan zit je altijd goed. Helaas, voor mij werkt dat gewoon niet. Het gaat me dan gelijk al tegenstaan, het hele idee van een relatie. Andersom kunnen mannen ook niet net zo kieskeurig worden omdat het voor hen allemaal zo snel mogelijk moet.
Iedereen begint direkt met incels zijn eisende klootzakken die.. vul in slechte nare eigenschap (allemaal vooroordelen die nergens op slaan). Hoe moet ik daar de redelijkheid van inzien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:31 schreef P8 het volgende:
Mooi verwoord. @:Gordeldiertje
Als je niet de redelijkheid hiervan in kan zien, dan ontbreekt het je aan de empathie die nodig is om een gelijkwaardige liefdesrelatie aan te gaan.
Dat is niet paranoide dat verzin ik niet. Je kunt in alle soortgelijke topics standaard dezelfde responses terugvinden va vrouwen. Dat geeft te denken of mensen wel zoveel verschillen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou niet zo para zijn en gewoon mensen op het woord geloven (wat ze zeggen). Mensen zijn geen eenheidsworst daar zit gewoon veel verschil in denken handelen het karakter wat je hebt. Neem jij wel dingen aan van andere mensen als je daar niet in kan vinden? Want nu geloof je het ook niet terwijl het toch gezegd word.
Waarom probeer je haar reactie weg te zetten als niet waar dan? Jij vind het misschien niet para maar hoe je over vrouwen praat en waarvan je ze beticht vind ik niet getuigen van dat je ziet zoals het is (en je heb nogal een gekleurde mening erover). Je reageert selectief op wat je leest en dat is best wel jammer want haar reactie laat juist zien dat het ook anders kan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:04 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Dat is niet paranoide dat verzin ik niet. Je kunt in alle soortgelijke topics standaard dezelfde responses terugvinden va vrouwen. Dat geeft te denken of mensen wel zoveel verschillen.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom probeer je haar reactie weg te zetten als niet waar dan? Jij vind het misschien niet para maar hoe je over vrouwen praat en waarvan je ze beticht vind ik niet getuigen van dat je ziet zoals het is (en je heb nogal een gekleurde mening erover). Je reageert selectief op wat je leest en dat is best wel jammer want haar reactie laat juist zien dat het ook anders kan.
Dat klinkt altijd mooi en evenwichtig. Maar stel dat je niet aan de minimale uiterlijke vereisten voldoet. Bijvoorbeeld lengte. Waarom zou ze voor jou kiezen als er ook knappe en langere mannen bestaan met ook leuke humor. En die ook voor haar haar in de rij staan. Het is niet moeilijk om te kunnen weten dat die knappe man veel meer kans maakt. En in de praktijk ervandoor gaat met haar. En dit is meestal wel het geval. Waarom geloven veel mensen in illusies?quote:gordeldiertje quote:
Het gevoel dat je iets graag wil en dat het jou niet lukt dat ken ik ook en is een naar gevoel. Dat iedereen het voor je gevoel makkelijk af gaat met liefde (of misschien bij jou sex) en dat het jou niet lukt. Dat het niet is weggelegd voor je. Maar bedenk eens wat je kan doen om dat te veranderen. Wat heb jij een vrouw te bieden? Waarom zou een vrouw jou willen? Heb je leuke humor? Ben je betrouwbaar en lief? Geef je aandacht aan een vrouw en wil je het haar graag naar de zin maken? Ben je leuk gezelschap of blijf je vaak in net negatieve hangen? Heb je leuke hobby's en leuke dingen te vertellen? Een interessante baan.
Overigens heb je zelf ook een gekleurde mening over incels. Maar dat vind iedereen weer best.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom probeer je haar reactie weg te zetten als niet waar dan? Jij vind het misschien niet para maar hoe je over vrouwen praat en waarvan je ze beticht vind ik niet getuigen van dat je ziet zoals het is (en je heb nogal een gekleurde mening erover). Je reageert selectief op wat je leest en dat is best wel jammer want haar reactie laat juist zien dat het ook anders kan.
Nu reageer je passief agressief. En ik ga er verder niet meer op reageren als het op zo’n manier gaat. Ik had het over jou, niet over incels. Fijne dag verder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:08 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Overigens heb je zelf ook een gekleurde mening over incels. Maar dat vind iedereen weer best.
Probeer dit eens te lezen als een buitenstaander. Echt. Neem afstand van je eigen emoties en lees mijn post en jouw reactie achter elkaar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:56 schreef geordilefort het volgende:
Iedereen begint direkt met incels zijn eisende klootzakken die.. vul in slechte nare eigenschap (allemaal vooroordelen die nergens op slaan). Hoe moet ik daar de redelijkheid van inzien.
Denk je dat ik hier mijn tijd aan het verdoen ben en leugens verspreid? Waarom zou ik dat in godsnaam doen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:22 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Lees eens dat bericht boven die van jou. Dat is de typische carbon copy response die je (generaliserend maar waar) altijd van vrouwen kunt verwachten in dit soort threads over relaties en liefde. Wat moet ik als jongen nog geloven?
Beiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:22 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Ik sta er niet vooringenomen in. Ik vind het best een interessant onderwerp en vind het in de basis best vervelend voor mensen die geen (seks)partner kunnen vinden. Ik ken zelf ook wel een paar jongens die op oudere leeftijd maagd zijn. Echter heb ik verscheidene incels hier langs zien komen en heb ik ook veel van hun eigen webstekken bezocht en de subcultuur die eromheen ontstaan is vind ik verachtelijk. Die spreken niet voor mensen die geen partner kunnen vinden, maar voor een groep mannen die een hekel aan vrouwen heeft. Net zoals de PUA-subcultuur niet spreekt voor normale mensen die positievere date-ervaring willen opbouwen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:27 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Gedwongen celibatair zijn is een interessant topic wat heel veel kanten heeft. Of incel-vrouwen (femcels) wel bestaan of dat het iets anders is in de ervaring voor vrouwen. Is ook een interessante. Ik lees dat je hier al erg vooringenomen in staat. Incels zijn in ieder geval geen blanke seriele vrouwenverkrachters of jihadi's
Dit zou opgaan als er oneindig veel zeer knappe mannen zouden bestaan die allemaal zelf geen enkele eis hebben. En dat klopt demografisch gezien gewoon niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:54 schreef geordilefort het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt altijd mooi en evenwichtig. Maar stel dat je niet aan de minimale uiterlijke vereisten voldoet. Bijvoorbeeld lengte. Waarom zou ze voor jou kiezen als er ook knappe en langere mannen bestaan met ook leuke humor. En die ook voor haar haar in de rij staan. Het is niet moeilijk om te kunnen weten dat die knappe man veel meer kans maakt. En in de praktijk ervandoor gaat met haar. En dit is meestal wel het geval. Waarom geloven veel mensen in illusies?
Over negatief gesproken. Vrouwen doen zelf veelal negatief er is altijd wel wat. Mannen pikken dat alleen. Hoe zou het zijn als mannen dit standaard gaan voorhouden aan vrouwen. Ben je zelf wel positief of praat je direkt over je ex en al je sores?
Allereerst jouw reply op mijn eerdere reactie. Merkwaardig, meer kan ik niet zeggen. Ik ventileer mijn mening, daar mag gewoon plek voor zijn. Een ieder heeft er recht op deze te delen en hoeft zeker niet afgedaan te worden als nietszeggend.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:56 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Dat is zo nietszeggend.
[..]
Statistieken tonen aan dat relaties tegenwoordig voor zeker 50% voortkomen uit.. contact via datingapps. ik bedoel maar.
[..]
De blackpill beweert dat vrouwen de luxe hebben van teveel aanbod en mannen juist te weinig. Er bestaat gewoonweg een verschil in hoe je de wereld ervaart als man versus hoe een vrouw deze ervaart. Daarom vind ik niet dat je ze kunt vergelijken. Een vrouw weet niet hoe het is om als man in deze relatiemarkt te zitten. Die knappe mannen (20-30%) die jij als vrouw verkiest en mee naar bed te gaan. En die jou meteen erna dumpen waardoor je zo bitter bent omdat ze niet blijvend voor jou willen kiezen (niet de schuld van incels maar van jouzelf). Zijn niet de afspiegeling van het gros aan mannen. Normale mannen waar je nooit twee keer naar omkijkt. Dat is mischien generaliserend maar schijnt volgens statistieken echt zo te zijn. Vrouwen zijn zelf erg hypocriet. Incels zijn celibaat en geen vrouwenverkrachters want daar zijn simpelweg geen cijfers voor.
[..]
Iedereen begint direkt met incels zijn eisende klootzakken die.. vul in slechte nare eigenschap (allemaal vooroordelen die nergens op slaan). Hoe moet ik daar de redelijkheid van inzien.
Hallo, ik weet allang wat de blackpill beweert. Doe nou niet alsof je nieuwe informatie geeft hiermee, want dat is niet zo. Leuk dat je nog eens herhaalt wat eerder al een miljard keer is geschreven, maar het gaat op geen enkele manier in op wat ik had geschreven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:56 schreef geordilefort het volgende:
Dat is zo nietszeggend.
Statistieken tonen aan dat relaties tegenwoordig voor zeker 50% voortkomen uit.. contact via datingapps. ik bedoel maar.
De blackpill beweert dat vrouwen de luxe hebben van teveel aanbod en mannen juist te weinig. Er bestaat gewoonweg een verschil in hoe je de wereld ervaart als man versus hoe een vrouw deze ervaart. Daarom vind ik niet dat je ze kunt vergelijken. Een vrouw weet niet hoe het is om als man in deze relatiemarkt te zitten. Die knappe mannen (20-30%) die jij als vrouw verkiest en mee naar bed te gaan. En die jou meteen erna dumpen waardoor je zo bitter bent omdat ze niet blijvend voor jou willen kiezen (niet de schuld van incels maar van jouzelf). Zijn niet de afspiegeling van het gros aan mannen. Normale mannen waar je nooit twee keer naar omkijkt. Dat is mischien generaliserend maar schijnt volgens statistieken echt zo te zijn. Vrouwen zijn zelf erg hypocriet. Incels zijn celibaat en geen vrouwenverkrachters want daar zijn simpelweg geen cijfers voor.
Ik zal denk ik vooral ingaan op vooroordelen en misstanden over de gemiddelde incel-man. Dat lijkt mij wel belangrijk voor een beter algemeen beeld. Verder een uitgebreide analyse waarbij ik elke aflevering dieper inga op wat een incel een incel maakt. De blackpill legt de nadruk op een beneden gemiddeld uiterlijk als voornaamste reden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Aanbod van seks met incel mannen voor vrouwen is als aanbod van seks met mannen voor mannen.
Bezit je uberhaupt de mogelijkheid om deze vergelijking eens daadwerkelijk tot je door te laten dringen!?
In elk topic geven vooral vrouwen zelf aan dat het uiterlijk van een man ze niets uitmaakt. De man zou enkelt lief betrowubaar en sociaal moeten zijn en hunor hebben. Dat heb ik natuurlijk nooit geloofd tot grote ruzies toe. Goed dat je de eerste bent die dit toegeeft. Besef je ook wel dat gemiddelde mannen (die niet lelijk zijn) steeds meer incel raken?
Ergo gemiddelde mannen zijn dus niet goed genoeg meer voor vrouwen.
dat vereist even nadenken en inlevingsvermogen. Tot nu toe heb ik nog niet het gevoel dat je daar zelf moeite voor hebt gedaan.
Omgekeerd krijg ik ook niet het idee dat je zelf erg openminded bent naar incels toe. Zodra je typt zeg je dat ze seriele vrouwenverkrachters en moordenaars zijn met een slechte persoonlijkheid. Dat zijn vooroordelen uit de media. De meeste vrouwmishandelingen vinden nogsteeds plaats tussen mannen en vrouwen die een relatie hebben met elkaar.
Dat je alleen naar bed gaat met mensen die je aantrekkelijk vindt is geen luxe, maar noodzaak. Ik ga niet naar bed met mensen waar ik mij niet tot aangetrokken voel omdat dit voor mij voelt als verkrachting.
Als dat dan alleen onbereikbare mannen zijn, dan heb ik daar een probleem door:
Zoals ik al schreef ben je dan zowat de eerste die eerlijk is hierin. ndere vrouwen in dit soort discussies lullen er altijd politiek correct omheen. Daar heb ik een hekel aan.
Ja, het is mijn schuld als een ander mij dumpt, prima, maar volgens welke logica is het dan ook mijn schuld als ik zelf een ander afwijs? Lol.
Vrouwen zoals jij worden altijd gedumpt door machos en dan wordt je lekker viesmad en giftig naar alle mannen toe. Dat is toch waar. Dat is een vooroordeel die vaak gewoon klopt. Ik geloof niet dat jij iemand hebt gedumpt want je lijkt me nogal depressief en eenzaam. Ik denk dat je voor de zoveelste keer bent gedumpt.
Dat is een grappige meme.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:24 schreef missgelukt het volgende:
Roasties r disgusting!
ik denk dat je onderschrift al genoeg zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |