Met één hand doet ze datquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
117 kg op de CJ
Li lacht hierom.
Ja, goud.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef superniger het volgende:
En heeft die transgender een medaille gepakt?
Met 50 kg voorsprongquote:
Ik ben er eigenlijk wel blij om. Anders lees je allemaal achterlijke reacties van mensen die hier helemaal geen verstand van hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Hubbard toch. Media zal iets minder ontploffen, wat jammer.
Ja, mijn 'wat jammer' was ook sarcastisch. Wel jammer voor haar hoor, uiteraard, maar het scheelt wel een hele berg debiele reacties..quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel blij om. Anders lees je allemaal achterlijke reacties van mensen die hier helemaal geen verstand van hebben.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
sommigen zijn vrij vadsig zoals die Australische.
Vet inslaan voor een pandemiequote:Op maandag 2 augustus 2021 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is in 2019 in een paar maanden van 131 naar 150+ kilo gegaan
Ik dacht dat Iran hier goed in was, maar blijkbaar niet meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:27 schreef heywoodu het volgende:
Sohrab Moradi (-96kg, deed hier niet mee vanwege het kwalificatietraject icm falen van de Iraanse bond) tilde tijdens de -96kg-wedstrijd in eigen land ook en tilde even 230kg omhoog om een punt te maken
https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Men%27s_96_kg
Zijn ze wel, vooral in de zwaardere gewichten, maar gelimiteerd aantal deelnemers en slechte keuzes omtrent de (toch al vreselijk slecht opgezette) kwalificatie. Morgen staat Davoudi klaar om zilver op te halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat Iran hier goed in was, maar blijkbaar niet meerSinds wanneer is dat?
Wat kunnen we van onze Enzo verwachten, qua kilo's en positie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn ze wel, vooral in de zwaardere gewichten, maar gelimiteerd aantal deelnemers en slechte keuzes omtrent de (toch al vreselijk slecht opgezette) kwalificatie. Morgen staat Davoudi klaar om zilver op te halen.
410-415 als hij nog goed is, met wat mazzel zou top-8 of misschien zelfs top-6 dan kunnen. Héél misschien top-5. In principe zijn Talakhadze, Davoudi, Asaad en Bidani de enigen die echt een klasse beter zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat kunnen we van onze Enzo verwachten, qua kilo's en positie?
Bidani naar het schijnt RAUS met een positieve COVID-test.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
410-415 als hij nog goed is, met wat mazzel zou top-8 of misschien zelfs top-6 dan kunnen. Héél misschien top-5. In principe zijn Talakhadze, Davoudi, Asaad en Bidani de enigen die echt een klasse beter zijn.
Dat hij goud won op het WK junioren had nul komma nul te maken met wel of niet naar de Spelen mogen. Dat de toelatingscommissie het goed genoeg vond was ook maar een tweede ding. Hij had net niet genoeg punten ( = gewicht) om een startbewijs te hebben, tot iemand zich afmeldde en hij als reserve alsnog mochtquote:Door zijn overwinning bij het WK junioren behaalde hij net genoeg punten om naar de Spelen te mogen. Bij het onderdeel 'trekken', waarbij je in één beweging de halter boven je hoofd tilt, stopte de teller bij 180 kilo. Bij het stoten was dat 231 kilo (dan mag de halter halverwege rusten onder je kin).
Het was goed voor drie Nederlandse records bij de junioren én senioren, daarnaast was de 231 kilo een Europees juniorenrecord stoten en werd Enzo met zijn 411 kg totaal ook nog wereldkampioen bij de junioren. Genoeg voor de Spelen, vond de toelatingscommissie.
Dat is de B-groep, die is nu bezig, en zoals verwacht staat Kuworge gewoon in de A-groep.quote:Enzo Kuworge komt op 4 augustus vanaf 06.50 uur Nederlandse tijd in actie in Japan.
De A-groep begint rond 1.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:25 schreef Arth_NL het volgende:
Komt de A-groep gelijk hierna of zit er nog een pauze tussen?
En nu kan het niet eens meer met Piet van der Krukquote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:34 schreef kilon het volgende:
Stel je eens voor. Dan moet NOS opeens gewichtheffen uitzenden. Uiteraard in een samenvatting van 10 seconden aan het einde van de dag, maar toch.
discovery plusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:58 schreef Pheno het volgende:
Waar is dit te volgen? Zap rond maar zie nergens gewichtheffen?
Discovery+quote:
Ja, ik wilde dus net zo iets typenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zet in op een driedubbele fout van de Syrier en brons! En dan lachen dat de NOS dit totaal heeft gemist.
Misschien dat er ergens een illegale stream is.quote:
Zeker, kost een paar euro voor onbeperkt en alles kijken. Dat kun je absoluut top noemenquote:
Ik heb wel het idee dat hij enorm in vorm is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:00 schreef heywoodu het volgende:
Kuworge opent 5kg onder zijn PR, gewaagd.
[ afbeelding ]
Jeetje, is er een reden gegeven?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:04 schreef heywoodu het volgende:
Laurel Hubbard heeft ondertussen aangekondigd ermee te stoppen. Gooien we er nog even in, nu kijken.
Geen idee, maar ik kan me zo indenken dat ze het constant overal vernederd worden en zichzelf moeten uitleggen en weet ik het wat wel een beetje zat is. Buiten dat ze na jaren gewichtheffen gewoon kapot zal zijn met d'r 43.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, is er een reden gegeven?
43 is eigenlijk al veel te oud.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me zo indenken dat ze het constant overal vernederd worden en zichzelf moeten uitleggen en weet ik het wat wel een beetje zat is. Buiten dat ze na jaren gewichtheffen gewoon kapot zal zijn met d'r 43.
Ja tuurlijk, maar als je in elk geval een prima resultaat hebt staan doe je alvast alleraardigst mee. Niet voor de medailles, maar dat is ook niet de verwachtingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
Als je een hoge klassering wilt halen moet hij ook wel PR's gaan tillen.
Medaille hoeft ook niet. Top 5 zou al heel mooi zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als je in elk geval een prima resultaat hebt staan doe je alvast alleraardigst mee. Niet voor de medailles, maar dat is ook niet de verwachting
Dat zou sensationeel zijn inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Medaille hoeft ook niet. Top 5 zou al heel mooi zijn.
Zie edit. Kijk zonder commentaar en dacht dat die goed wasquote:
Beter kijken dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie edit. Kijk zonder commentaar en dacht dat die goed was
Press-out op de rechter elleboog, die was niet strakquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat ging er bij de tweede poging mis?
Alles, kwam niet goed onder het gewicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat ging er bij de tweede poging mis?
Yepquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Press-out op de rechter elleboog, die was niet strak
Powersnatchquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo 175 kg kan snatchen.
Of 75, for that matter.
Dit onderdeel wel, als iedereen hier klaar is gaan we stoten, dan heeft hij weer drie pogingen.quote:
Ik zou dat niet willen hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo 175 kg kan snatchen.
Of 75, for that matter.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit onderdeel wel, als iedereen hier klaar is gaan we stoten, dan heeft hij weer drie pogingen.
Succes om Rafael Silva daar twee keer in te drukken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:33 schreef Aguero het volgende:
De Lasha's van het judo passen samen twee keer in Talakhadze.
Ja, dit was voor de Spelen eigenlijk de meest zekere gouden medaille van alles, die écht alleen fout kon gaan door ziekte of blessurequote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:35 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Een buik(je) als contragewicht is handig bij deze sport![]()
Georgiër wint makkelijk.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Jaaa leiding in de wedstrijd met 400kg nu, afvlaggen!
Stop the count!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Jaaa leiding in de wedstrijd met 400kg nu, afvlaggen!
Nu voor 233!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Moest alsnog even terugspoelen maar wel gezien
Arm was niet recht!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef Aguero het volgende:
Weet iemand waarom deze werd afgekeurd?
Mwoah, het kan keer gebeuren, zo'n clean die net niet lekker valt. Maar goed, rust is wel kort nuquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Dit geeft weinig hoop voor poging drie.
Wel naar 234 voor wat extra rust.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Dit geeft weinig hoop voor poging drie.
Zoals de commentator terecht zei: "Nee, dit is voor een andere dag"quote:
Als hij 230kg op de snatch pakt.quote:
Jij denkt dat Gewichtheffen alsnog gaat verdwijnen in 2024?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Met een beetje pech zou dit wel eens de laatste olympische lift in héél lang geweest kunnen zijn trouwens
Hopelijk niet.
Ik denk en verwacht het niet, maar het is verre van uitgesloten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Gewichtheffen alsnog gaat verdwijnen in 2024?
De sport is natuurlijk qua dopinggebruik al jaren diep verrot.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Met een beetje pech zou dit wel eens de laatste olympische lift in héél lang geweest kunnen zijn trouwens
Hopelijk niet.
Is het programma van 2024 dan nog in twijfel? Ze zijn toch ook al bezig om die venues te plannen enzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk en verwacht het niet, maar het is verre van uitgesloten.
Goedkoop scoren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik lees op Twitter dat er een dopeur gewonnen heeft? Quelle surprise.
Ja. We lezen het: https://www.nytimes.com/2(...)ifting-olympics.htmlquote:
Wielrennen ook maar van het programma halen dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. We lezen het: https://www.nytimes.com/2(...)ifting-olympics.html
Dopingsport. En iedereen weet het.
In dit geval lastig, er ligt ook echt wel schuld bij de IWF, hoewel die wel enigszins schoon schip maken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:34 schreef Pheno het volgende:
Moet je dan niet de sporters aanpakken ipv de sport?
Nou, dat is het probleem met gewichtheffen, daar wordt veel te weinig aan gewerkt en de corruptie bij bestuurders tiert ook welig, dat zijn de 2 voornaamste redenen dat het IOC er hard over denkt om gewichtheffen af te voeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen ook maar van het programma halen dus?
Er is veel fout gegaan, maar daar wordt juist aan gewerkt.
Dan is atletiek toch maar mooi ontsnapt, met het ene na het andere dopingschandaal én de corruptieschandalen in de top van het bestuur. Maar goed, niet geheel toevallig zijn de landen als de VS daar doorgaans natuurlijk ook enorm sterk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat is het probleem met gewichtheffen, daar wordt veel te weinig aan gewerkt en de corruptie bij bestuurders tiert ook welig, dat zijn de 2 voornaamste redenen dat het IOC er hard over denkt om gewichtheffen af te voeren.
Niet overdrijven, de problematiek in het gewichtheffen is echt wel van een andere orde ditto de problematiek bij de bond daar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is atletiek toch maar mooi ontsnapt, met het ene na het andere dopingschandaal én de corruptieschandalen in de top van het bestuur. Maar goed, niet geheel toevallig zijn de landen als de VS daar doorgaans natuurlijk ook enorm sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |