Oh ja, zo'n 13e maand is wel echt zuur inderdaad! Wel een thuiswerkvergoeding i.p.v. de reiskosten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen 13e maand en geeb jaarlijkse salarisverhoging gehad eind 2020 en waarschijnlijk komend jaar ook niet. En geen reiskostenvergoeding voor thuiswerkdagen. En nog wat kleine dingen.
Nieuwe collega's worden echt gepakt met minder uren en kortere eerste contracten enzo.
Je was wel ergens mee bezig toch? Niks geworden of nog niet bekend?quote:
Staat dan normaal gezien in je secundaire arbeidsvoorwaarden, dus dat moet op zich geen probleem zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Zou ik wel zwart op wit willen hebben dat het ook thuis blijft.
Ik werk gewoon thuis (totdat Rutte zegt dat het weer kan) dus dat is het niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel natuurlijk, maar als je ergens wat minder gaat verdienen maar wel thuis mag werken is dat natuurlijk ook wat waard.
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n 13e maand is wel echt zuur inderdaad! Wel een thuiswerkvergoeding i.p.v. de reiskosten?
Ik solliciteer me rot johquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je was wel ergens mee bezig toch? Niks geworden of nog niet bekend?
Lame. Kom bij CSU werkenquote:
Als het goed is rond nu een persconferentie. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Staat dan normaal gezien in je secundaire arbeidsvoorwaarden, dus dat moet op zich geen probleem zijn.
Oh en die festivals willen ze gaan aansturen op een gulden midden weg.
Ja nee dat snap ik, maar bedoelde meer dat ik dacht dat je laatst allemaal een assessment enzo had - vrij serieus dus met een aanbod iets. Maar misschien ben ik in de war?quote:
En dan?quote:
Vorige week nog overheen geredenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dan?Ken ik toch niemand.
Arnhem sowieso niet. Die bruggen daar zijn de hel. Ik mijd ze sinds vorig jaar.
Ik zag geen kantoorfuncties in Noord-Brabantquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lame. Kom bij CSU werkenwij krijgen vaste internetvergoeding ongeacht de aantal dagen dat je thuiswerkt
.
Geen idee of ik die ooit gezien heb of overheen gereden benquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog overheen geredenIk vind die verkeerspleinen irritant, maar heb er rijles gehad en daar is nog wel iets van blijven hangen gelukkig.
Keizer karelquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog overheen geredenIk vind die verkeerspleinen irritant, maar heb er rijles gehad en daar is nog wel iets van blijven hangen gelukkig.
Echt wel, hier in de lichtstad staat van alles open.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zag geen kantoorfuncties in Noord-Brabant.
Ik vind die dingen maar raar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt wel, hier in de lichtstad staat van alles open.
Tabje staf en management aanklikkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?
Want ik krijg ook alleen maar schoonmaak vacatures. Ik ben vast te dom hiervoor
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Max 750 mensen vanaf 14 augustus, volledig open lucht, of volledig open tenten.
En dat was mijn derde festival
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarbij is Arnhem een kinderrotonde.
mijne staat voorlopig nogquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Ik twee keer ofzo, ontdekte dat je in de afslag ook nog een afslag hebt, en als je navigatie dan even achterloopt is het huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het niet
Laatst op gereden. Als je er de eerste keer komt is het maar een onlogisch rotdingquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het niet
Same.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?
Want ik krijg ook alleen maar schoonmaak vacatures. Ik ben vast te dom hiervoor
Ik hoor geluiden dat ze vanaf 1-9 dus willen kijken of iedereen die dat wil geholpen is, en dan daar op beslissen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dikke kans dat die alsnog ook niet doorgaat, 5 september.
vanmorgen eindelijk weer eens een kaartje kunnen kopen voor een handbaltoernooitje.quote:
Ah zo. Klopt idd. Assessment gedaan, geweldige resultaten, "ja nee we weten eigenlijk niet of we deze functie open houden"quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar bedoelde meer dat ik dacht dat je laatst allemaal een assessment enzo had - vrij serieus dus met een aanbod iets. Maar misschien ben ik in de war?
Staat de functie 'work hubby' daar ook onder?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tabje staf en management aanklikkendas alles op kantoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo. Klopt idd. Assessment gedaan, geweldige resultaten, "ja nee we weten eigenlijk niet of we deze functie open houden"
Die verstuur ik privé.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat de functie 'work hubby' daar ook onder?
App maar door. Ben benieuwd naar de gevraagde kwalificaties.quote:
Zoeken jullie ook een hondenoppas?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Wij hebben regelmatig wel een tijdelijke functie daarvoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook een hondenoppas?
Corrie vind van wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardighedenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je daar allemaal voor kunnen?
CE scoort dan sowieso hoogquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardigheden.
Jij hebt Cali om in te brengen bij de onderhandelingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je daar allemaal voor kunnen?
Ff een afspraak inplannen om mijn wenkbrauwen te laten bijwerken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardigheden.
^^quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heggenschaar liggenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een afspraak inplannen om mijn wenkbrauwen te laten bijwerken.
Luna wil heel graag bij jou op schoot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Luna ook wel op schootquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luna wil heel graag bij jou op schoot.
Ik wil jou wel op schoot.quote:
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Dat geldt ook voor jouw post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen
Ik vind het een goed planquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kunnen we een korte hondenruil doen. Mag jij moos en luna op schoot en ik corry
Og ben een chihuahua gewendquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het een goed plan. Corrie zal eerst wel de hele tyfus bende bij elkaar blaffen want #boos.
Wat een geweldig beestquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Debsterr het volgende:
https://www.instagram.com/p/CR8fl_rj7XU/
Ok, boete!quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:24 schreef Debsterr het volgende:
https://www.instagram.com/p/CR8fl_rj7XU/
Brofist, bro. Brofistquote:
Ik trek zo m'n toffels aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik draag teenslippers atm. Dat verklaart mijn post.
Jouw poes wil ik ook graag op schoot trouwens.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ben inmiddels zo'n oud vrouwtje aan het worden dat ik een kat overweeg. Geen tijd voor een hond
. Maarja geen huisdieren is schoonmaaktechnisch wel heel chill.
Rawrquote:
Te makkelijk dit. Jij kan beter. Ik geloof in je.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw poes wil ik ook graag op schoot trouwens.![]()
Het betere werk post ik niet openbaar natuurlijk. Dan gaan er FOK!kers mee aan de haal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Te makkelijk dit. Jij kan beter. Ik geloof in je.
Ik wil ook ergens leven waar ik teenslippers aan kan vanwege het weer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik draag teenslippers atm. Dat verklaart mijn post.
Hier kan je regenlaarzen aan en dikke sokkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil ook ergens leven waar ik teenslippers aan kan vanwege het weer.
Stomme zomerquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier kan je regenlaarzen aan en dikke sokken
Dank u. Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:29 schreef Tegan het volgende:
Kan hier prima teenslippers aan, maar waarom?
Daar kan ik dus echt niet op lopen...quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:29 schreef Tegan het volgende:
Kan hier prima teenslippers aan, maar waarom?
Vind het ook niets, daarom de waarom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet op lopen...
Wij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank u. Ik dacht al dat ik de enige was.
oh ja, dat moet ik ook nog gaan doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Godskolere, wat is dat aanmelden voor een reisje naar Duitsland een idioot proces.
Overal wordt geroepen dat die coronacheckapp voldoende is, ware het niet dat je aan het eind van het proces een bewijs van vaccinatie moet uploaden.
Dus pdf opgehaald via de site van RIVM, maar die kun je alleen maar printen en niet opslaan. Dus maar screenshot van gemaakt en als jpeg geupload.
Goddomme een half uur bezig geweest
Het klinkt als je werk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Godskolere, wat is dat aanmelden voor een reisje naar Duitsland een idioot proces.
Overal wordt geroepen dat die coronacheckapp voldoende is, ware het niet dat je aan het eind van het proces een bewijs van vaccinatie moet uploaden.
Dus pdf opgehaald via de site van RIVM, maar die kun je alleen maar printen en niet opslaan. Dus maar screenshot van gemaakt en als jpeg geupload.
Maar als het eenmaal klaar is ben je ook echt toe aan vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef DrMarten het volgende:
Ik vond intermittent fasting echt heel chillquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:24 schreef babylon het volgende:
Gisteren begonnen met intermittent fasting. Maar dat was gisteren vooral: laat ontbijten en 's avonds niet snacken. Vandaag eens kijken hoe ik het volhoudt.
Ik ben bezig met krachttraining zodat ik er een beetje goed uit zie op de feestjes tweede helft van de maand. Maar buikje moet ook even minder. Dat de meeste feestjes niet door gaan, ach, dat nemen we dan maar voor lief. Dan heeft mijn vrouw er wat aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond intermittent fasting echt heel chillZodra ik bevallen ben ga ik het ook weer oppakken.
Is er een specifieke reden dat je er aan begonnen bent?
Hahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben bezig met krachttraining zodat ik er een beetje goed uit zie op de feestjes tweede helft van de maand. Maar buikje moet ook even minder. Dat de meeste feestjes niet door gaan, ach, dat nemen we dan maar voor lief. Dan heeft mijn vrouw er wat aan
Ik heb ook al een keer sportvasting gedaan. Dit wordt sowieso easyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
De eerste paar dagen kunnen wat zwaar voelen, maar zodra je eenmaal in het ritme zit en je lijf eraan gewend is, is het smooth sailing, vond ik
Dit klinkt als de hel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb ook al een keer sportvasting gedaan. Dit wordt sowieso easy
Daar moest ik in 3 dagen afbouwen naar alleen sap. Dan 3 dagen 3x per dag één glas sinaasappelsap. Toen weer 4 dagen opbouwen.
En terwijl ik dat deed elke dag een uur cardio op ~100 BPM.
Was het ook, maar was wel 6kg in 10 dagen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als de hel.
* IJsdraakje eet wel 'gewoon' wat minder zooi
Ja, voor bepaalde dingen "snap" ik 'm wel, voor gewichtsklassen ofzo, maar ik mijd dat soort situaties liever.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Was het ook, maar was wel 6kg in 10 dagen.
Nicequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb ook al een keer sportvasting gedaan. Dit wordt sowieso easy
Daar moest ik in 3 dagen afbouwen naar alleen sap. Dan 3 dagen 3x per dag één glas sinaasappelsap. Toen weer 4 dagen opbouwen.
En terwijl ik dat deed elke dag een uur cardio op ~100 BPM.
Ik was toen extreem goed bezig met eten en sporten, maar het buikje ging maar niet weg. Daardoor ging dat laatste dus weg. Was er heel blij mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor bepaalde dingen "snap" ik 'm wel, voor gewichtsklassen ofzo, maar ik mijd dat soort situaties liever.
Hehehe, altijd jammer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was toen extreem goed bezig met eten en sporten, maar het buikje ging maar niet weg. Daardoor ging dat laatste dus weg. Was er heel blij mee.
Ondertussen weer helemaal terug dus
Nou, dat heb ik dus ook. Maar het plan was dus in vrij weinig verhullende kleren kauwend op een house/techno feest te staan, dus moet evenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, altijd jammer.![]()
Als ik het meeste van m'n flubbers weg wil krijgen, moet ik er meer voor laten dan me waard is, dus ik accepteer dat ik altijd wat squishy blijf. al is het nu wel weer wat té squishy, dus ik ga volgende week maar een sportschoolabo afsluiten![]()
Oh, op feestjes boeit het me eigenlijk nooit zo, de interesse van anderen wekken staat heel laag op m'n lijstje en kerel wordt vooral blij van mij lekker in m'n vel zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:11 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus ook. Maar het plan was dus in vrij weinig verhullende kleren kauwend op een house/techno feest te staan, dus moet even
Nu wordt het op een bootje en bij mensen thuis, dus de druk is iets lager, maar ik ben nou al begonnen
En eigenlijk moet ik het doortrekken t/m 2-10 vanwege een feest op de Hemkade, maar dat is 1,5 maand verder... dus uitdaging
Ruigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, op feestjes boeit het me eigenlijk nooit zo, de interesse van anderen wekken staat heel laag op m'n lijstje en kerel wordt vooral blij van mij lekker in m'n vel zien.![]()
En heel veel ruigers dan rondhobbelen in bh doe ik toch niet.
Dat doet je meer kwaad dan goed. Wat is dat voor advies?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
Selectief quoten, niet het hele verhaal weten, veroordelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet je meer kwaad dan goed. Wat is dat voor advies?
Het is je eigen lijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Selectief quoten, niet het hele verhaal weten, veroordelen.
Goed zo
Je weet niks over de details, dus shut alsjeblieft up.quote:
Ik hoop 'm nooit meer te hoeven zien.quote:
Dit is wel even schrikken ja.quote:
Ik zag staan dat je 3 dagen alleen een sapje deed. Meer hoef ik niet te weten toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Je weet niks over de details, dus shut alsjeblieft up.
ik zou voor de shut up optie gaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag staan dat je 3 dagen alleen een sapje deed. Meer hoef ik niet te weten toch?
Ik was sowieso niet heel hard aan het werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Drama incoming? Daar leg ik graag even mijn werkzaamheden voor neer
Ik voor de verandering net even wel. Nouja, niet hard. Maar wel aan het werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet heel hard aan het werk
hoe lang nog voor je zwangerschapsverlof?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voor de verandering net even wel. Nouja, niet hard. Maar wel aan het werk
9 wekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang nog voor je zwangerschapsverlof?
Even de popcorn pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het hangt nogal van de rest van je week af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
>1000 kcalorien binnenkrijgen én sporten is gewoon bizar. Gek dat jullie hier zo ok mee zijn.
Moet het niet < zijn? Want meer dan 1000 kc is geen probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
>1000 kcalorien binnenkrijgen én sporten is gewoon bizar. Gek dat jullie hier zo ok mee zijn.
Nope /ignorequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor jou pak ik allesquote:
Heel veel andere zelfs. Maar geen betere dan zoutequote:
Als het maar een paar dagen is en gecontroleerd gebeurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
En die is al viesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel veel andere zelfs. Maar geen betere dan zoute
Dit ja. Het topic kan wel wat drama gebruikenquote:
Welles! pindakaas popcorn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is dan ook niet alleen maar wat ik even in het kort zei. Er komt meer bij kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
Zout.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral datquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het maar een paar dagen is en gecontroleerd gebeurd
en niet met mijn lijf gebeurd
kan ik er best mee leven
Wat, ew.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welles! pindakaas popcorn.
Ik mis hetvolgens mij is het uit het assortiment
Goeie samenvatting dit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik er best mee leven
Met kaas overbakken popcorn is wel lekker, maar ja, alles is lekker met kaas overbakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wauw, ze hebben m'n persoonlijke hel op popcorn gekregen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gruwelijk lekker!
https://proper.co.uk/coll(...)utter-almond-popcorn
Klinkt als niet lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ziet er echt heel goor uit.quote:
Omg ja dat lijkt me geweldig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als niet lekker![]()
Overigens bedenk ik me nu dat popcorn met (gezouten) boter erover nog wel nét iets lekkerder is dan gewoon zoute popcorn. Ooit in San Francisco in de bioscoop gehad. Hubba hubba
Ze hebben het bij onze super, maar ik loop er met grote boog omheen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ziet er echt heel goor uit.
Je maandverband is toe aan een wissel.quote:
Die snap ik ergens nog, als het een structuurding is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lust je dan ook geen pindasaus?
Geen fan van. En ja, dat zeg ik als indo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lust je dan ook geen pindasaus?
Ik wou net zeggen. Huhquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen fan van. En ja, dat zeg ik als indo.
RAARquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen fan van. En ja, dat zeg ik als indo.
Sowieso. Ik zal wel altijd ook zeggen dat het niet normaal is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik er best mee leven
HAHA Baby is niet normaal!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso. Ik zal wel altijd ook zeggen dat het niet normaal is.
*Block*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
Pindakaas is top. Chocolade is top.
De combi.
Geen fan van Reese's ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
De combi.
Vroeger op de lagere school als je boterhammen met pindakaas en hagelslag in je boterhamzakje hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
De combi.
Verse witte boterham met pindakaas (met stukjes!) en pure chocoladequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
De combi.
Eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
De combi.
Reese's vind ik dan weer vrij matig maar dat is vooral omdat het van die gore pindakaas is.quote:
Snickersijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog nooit op maar nee. Snickers raak ik ook niet aan.
'Kransjes'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reese's vind ik dan weer vrij matig maar dat is vooral omdat het van die gore pindakaas is.
Even terugdenken aan de traktorwielen van Elvi
Is het van die smerige vloeibare Amerikaanse pindakaas? Als ik dat op Youtube ofzo zie ga ik al bijna over mijn nek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reese's vind ik dan weer vrij matig maar dat is vooral omdat het van die gore pindakaas is.
Dit moet ik proberen lees ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:26 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind zoet en hartig combineren geweldig!
m&m's en chipsgouden combinatie.
Ja, ik vind er ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee heel zoet en korrelig juist. denk half om half suiker en pindaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is het van die smerige vloeibare Amerikaanse pindakaas? Als ik dat op op Youtube ofzo zie ga ik al bijna over mijn nek.
poah ja, pindarostjes van Rousseauquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou echt van snickers en van pindarotsjes enzo, maar pindakaas en hagelslag vind ik dan weer niet lekker op brood
Een indo die niet van pindasaus/kaas houdt. Ik vind dat raarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet raar. Excentriek misschien, maar niet raar
Voor jou ben ik graag raarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een indo die niet van pindasaus/kaas houdt. Ik vind dat raar![]()
Maar ik hou wel van raar
Dip je dan je chips in de chocomel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Warme chocomel en chips is een topcombi.
Nee, dat net niet, maar vlak achter elkaar. Dat je nog de smaak van de ene in je mond hebt, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dip je dan je chips in de chocomel?
Maar wat voor soort chips dan? Naturel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat net niet, maar vlak achter elkaar. Dat je nog de smaak van de ene in je mond hebt, zeg maar.
Iewlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Warme chocomel en chips is een topcombi.
oke, nu begint het langzaam raar te wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat net niet, maar vlak achter elkaar. Dat je nog de smaak van de ene in je mond hebt, zeg maar.
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen, dat dat lekker isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Maar wat voor soort chips dan? Naturel?
quote:
Ik ontken niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Als ik raar ben dan is IJsdraakje next level Arkham Asylum raar.
Hmm, Ijsdraakje als Harley Quinn...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:44 schreef Barbusse het volgende:
Als ik raar ben dan is IJsdraakje next level Arkham Asylum raar.
Ehm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, Ijsdraakje als Harley Quinn...
Ik was zaterdag even bij de aziatische supermarkt en heb mijn voorraad wasabi doperwten weer aangevuldquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef Tegan het volgende:
In Aziatische supermarkten heb je vaak hartige pindarotsen. Die zijn wel goddelijk.
beetje haarverf hier en daar..quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik word ook raar gevonden, door mijn vriend die zelf notabene indo is, omdat ik pindakaas en een gebakken eitje op brood echt goddelijk vind
Daddy's little monster.quote:
Ik hou van m&m en chips combi dus dit zou ik moeten proberen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die combi is niet gek toch, zie gado gado.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik word ook raar gevonden, door mijn vriend die zelf notabene indo is, omdat ik pindakaas en een gebakken eitje op brood echt goddelijk vind
De m&m en chips-combi klinkt wel als iets wat ik moet uitproberen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van m&m en chips combi dus dit zou ik moeten proberen.
Maar toch is de warme choco wel heilig met de slagroom en zoetheid.
Nee ik denk niet dat dit voor mij is.
Dan wel alleen de staartpuntjes dippen hoor.quote:
Haha ja het is niet echt een lichte combinatie, zeker omdat de zakken altijd leeg moetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De m&m en chips-combi klinkt wel als iets wat ik moet uitproberen.
Hoewel, ik zei net dat ik mezelf te squishy vind.
[..]
Dan wel alleen de staartpuntjes dippen hoor.
Wat een droomvrouw ben je toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg wel altijd gedoe dat ik geen kaas eet.
Kaas.
Wow, ze leer je de duistere kanten van een mens opeens kennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg wel altijd gedoe dat ik geen kaas eet.
Kaas.
Daarom! Het is zo lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die combi is niet gek toch, zie gado gado.
Jij mag alle kaas opetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wow, ze leer je de duistere kanten van een mens opeens kennen
Dus jij bent niet iemand die dan overdreven gaat zitten nepbraken als iemand een camembert uit de koelkast trekt?quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus jij bent niet iemand die dan overdreven gaat zitten nepbraken als iemand een camembert uit de koelkast trekt?
Goed, dan kunnen we toch vrienden zijn
Zonder kaas heerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, Tegan, lust je dan ook geen pizza?
Ik houd er niet van. Heel soms eet ik wel de Creamy Bacon van Domino's met creme fraise als saus i.p.v. tomaat. De kaas daarin proef je niet echt, smaakt gewoon als een roomsausje. Een reguliere pizza eet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, Tegan, lust je dan ook geen pizza?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd er niet van. Heel soms eet ik wel de Creamy Bacon van Domino's met creme fraise als saus i.p.v. tomaat. De kaas daarin proef je niet echt, smaakt gewoon als een roomsausje. Een reguliere pizza eet ik eigenlijk niet.
Ik eet ook wel dingen waar kaas in zit als er genoeg extra andere ingredienten zijn waardoor je het niet echt proeft. Bijvoorbeeld een broodje met een heel klein beetje roomkaas i.p.v. boter en nog ander beleg. Als ik lagasna zelf maak is het gewoon zonder kaas. Of carpaccio altijd zonder kaas bestellen, etc.
Kaas is toch het belangrijkste bestandeel van lasagne?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd er niet van. Heel soms eet ik wel de Creamy Bacon van Domino's met creme fraise als saus i.p.v. tomaat. De kaas daarin proef je niet echt, smaakt gewoon als een roomsausje. Een reguliere pizza eet ik eigenlijk niet.
Ik eet ook wel dingen waar kaas in zit als er genoeg extra andere ingredienten zijn waardoor je het niet echt proeft. Bijvoorbeeld een broodje met een heel klein beetje roomkaas i.p.v. boter en nog ander beleg. Als ik lagasna zelf maak is het gewoon zonder kaas. Of carpaccio altijd zonder kaas bestellen, etc.
Carpaccio zonder kaas kan ik mee leven. zolang het vlees er maar is kan de rest me gestolen worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die zakjes kaas bij carpaccio of salades in de supermarkt gaf ik altijd aan de hond.
Daardoor kan ik het dus nooit bestellen in een restaurantquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas is toch het belangrijkste bestandeel van lasagne?
Pizzaboer hier heeft ook pizza met creme fraiche. best lekker. zonder tomatenprut
Ah, okequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
begin honger te krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daardoor kan ik het dus nooit bestellen in een restaurant.
Of zo'n kant en klare lagasna uit de supermarkt. Als het alleen er bovenop zit kan ik er wel omheen eten
.
Maar goed, genoeg wel lekker eten in de wereld gelukkig!
Zeker met broodjes is dat echt nog niet bij de standaard lunches meegenomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, okeOpzich wel chill dat je kleine beetjes nog wel kan handelen. Lijkt me echt lastig in zo'n kaasland als Nederland om altijd echt zonder kaas te eten. Wij Nederlanders gooien dat echt overal op
![]()
Vind dat ook met vlees trouwens. Laatst een lunch via werk, waren echt zoveel verschillende soorten luxe broodjes, waarvan maar 1 soort zonder vlees of vis(en dat was dan natuurlijk alleen een broodje kaas met een slice paprika en komkommer
)
Die standaard lunches zijn altijd hel. Je kan altijd kiezen tussen kaas, veel roomkaas met een beetje zalm of ham, en ham is altijd direct opquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, okeOpzich wel chill dat je kleine beetjes nog wel kan handelen. Lijkt me echt lastig in zo'n kaasland als Nederland om altijd echt zonder kaas te eten. Wij Nederlanders gooien dat echt overal op
![]()
Vind dat ook met vlees trouwens. Laatst een lunch via werk, waren echt zoveel verschillende soorten luxe broodjes, waarvan maar 1 soort zonder vlees of vis(en dat was dan natuurlijk alleen een broodje kaas met een slice paprika en komkommer
)
Ja, precies. Kreeg ook de vraag 'Oh, eet je ook geen vis dan?'quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker met broodjes is dat echt nog niet bij de standaard lunches meegenomen.
Of dat ze dan voor vega mensen nog aankomen met vis![]()
Dat is ook echt iets van 10 jaar terug ofzo, dat vega wel vis at.
Ja dat is de optie waar ik doorgaans voor ga natuurlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou voor de shut up optie gaan als ik jou was
Als ie daar al drama van wilt makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, kan ik me echt goed voorstellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die standaard lunches zijn altijd hel. Je kan altijd kiezen tussen kaas, veel roomkaas met een beetje zalm of ham, en ham is altijd direct op. Trauma
.
Daar leek het wel even op, maar helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat is de optie waar ik doorgaans voor ga natuurlijk
[..]
Als ie daar al drama van wilt maken
En hebben die dan geen vegan optie? dat is toch ook niet echt van deze tijd meer..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het ook altijd jammer dat vega in restaurants altijd met kaas is. Hallo, er is zoveel lekkers mogelijk maar kaas.
Had laatst een bbq ergens en ik hou echt niet van vlees met gore stukjes enzo dus ik dacht ik ga vega zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Kreeg ook de vraag 'Oh, eet je ook geen vis dan?'
Eh..
Ja ben wel benieuwd natuurlijk naar zijn geweldige reden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar leek het wel even op, maar helaas
Maar dan heb je weer vegan kaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hebben die dan geen vegan optie? dat is toch ook niet echt van deze tijd meer..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die zakjes kaas bij carpaccio of salades in de supermarkt gaf ik altijd aan de hond.
quote:Naarmate honden volwassen worden, neemt hun vermogen om zuivelproducten te verteren af omdat ze de enzymen missen die hiervoor nodig zijn. Dit betekent dat ze tekenen van lactose-intolerantie zoals braken, diarree en maagklachten kunnen vertonen als ze melk, room of kaas eten.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.quote:
Jawel hoor, maar met melkproducten heb ik geen problemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hebben die dan geen vegan optie? dat is toch ook niet echt van deze tijd meer..
Dat klinkt als iets wat aan de binnenkant van je tent zit als je hem bent vergeten te luchten in de winter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Edelgistvlokken klinkt op de een of andere manier toch een stuk ranziger dan Parmezaanse kaas
Ja, je kunt vaak zien hoe inspiratieloos een restaurant is als je even kijkt naar de opties voor vegetariërsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:49 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het ook altijd jammer dat vega in restaurants altijd met kaas is. Hallo, er is zoveel lekkers mogelijk maar kaas.
Drie kilo rode ui overal doorheen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je kunt vaak zien hoe inspiratieloos een restaurant is als je even kijkt naar de opties voor vegetariërs
Ja, prima dan inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had laatst een bbq ergens en ik hou echt niet van vlees met gore stukjes enzo dus ik dacht ik ga vega zijn.
Heb echt heerlijk vis gekregen. Echt later bedacht ik pas hoe stom dat eigenlijk was
Maar goed ik ben geen vega dus voor mij prima.
Zo leer ik weer wat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas bevat geen lactose.
Ja, dat. En ik heb een intolerantie tegen uien, dus dat is echt fucked upquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie kilo rode ui overal doorheen.
Meegebakken op hamburgers enzo is wel lekker, maar zo rauw in een saladequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat. En ik heb een intolerantie tegen uien, dus dat is echt fucked up
Wat groene asperges er bij, een bloemkoolsteakquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, prima dan inderdaad![]()
Champignons, aubergine, courgette of paprika van de bbqEn dan met kruidenboter
Ik hou echt van champignonsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:02 schreef Vaiana het volgende:
Vegetarisch eten maar zonder champignon is bij restaurants ook wel eens een uitdaging.
Deze vraag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Kreeg ook de vraag 'Oh, eet je ook geen vis dan?'
Eh..
bij sommige mensen lopen die grenzen toch best raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze vraag.
Echt, alsof dat geen beest is.
Ja, maar dan ben je geen vegetariër. Daar zijn weer allemaal andere namen voor. Maarja, die zijn niet zo bekend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sommige mensen lopen die grenzen toch best raar.
heb ook al gezien dat mensen geen varken/koe/schaap eten maar wel kip, want dat is niet zielig..
Overigens kan het nog wel allergische lui triggeren, want (in kleine hoeveelheden) wei aanwezig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas bevat geen lactose.
Ja, maar dat zijn dus per definitie geen vegetariërs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook al gezien dat mensen geen varken/koe/schaap eten maar wel kip, want dat is niet zielig..
Ik vind ze vies helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou echt van champignons
Maar ja, uien en champignons zijn wel de standaard bij de vegetarische gerechten van een inspiratieloos restaurant![]()
Ik zag laatst een festivalherinnering langskomen (Fortarock) met mijn tip om voor de tosti's (met paddo'squote:
Koffie met een borrel is een prima toetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:20 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex had een koemelkeiwit-allergie, dan mag je dus al die lactosevrije producten niet...
En een familielid is weer lactose-intolerant. Dus daardoor vielen ongeveer alle toetjes met Kerst af dus.
Ik hou ook niet van champignons en ik ben geen groente-eterquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou echt van champignons
Maar ja, uien en champignons zijn wel de standaard bij de vegetarische gerechten van een inspiratieloos restaurant![]()
Als ik heel erg dronken ben eet ik wel onbewust pizza en tosti's kaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet alles. Honger me genoeg uit en ik eet jullie.
Cappuccino met kaneelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koffie met een borrel is een prima toetje
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik heel erg dronken ben eet ik wel onbewust pizza en tosti's kaas.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cappuccino met kaneel. En creme brulee natuurlijk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een festivalherinnering langskomen (Fortarock) met mijn tip om voor de tosti's (met paddo's) te gaan.
Geen groente-eter?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van champignons en ik ben geen groente-eterdus het is lastig als je minder vlees wilt eten.
Haha omg zulke had ik in mijn groepsreis vietnam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |