Oh ja, zo'n 13e maand is wel echt zuur inderdaad! Wel een thuiswerkvergoeding i.p.v. de reiskosten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen 13e maand en geeb jaarlijkse salarisverhoging gehad eind 2020 en waarschijnlijk komend jaar ook niet. En geen reiskostenvergoeding voor thuiswerkdagen. En nog wat kleine dingen.
Nieuwe collega's worden echt gepakt met minder uren en kortere eerste contracten enzo.
Je was wel ergens mee bezig toch? Niks geworden of nog niet bekend?quote:
Staat dan normaal gezien in je secundaire arbeidsvoorwaarden, dus dat moet op zich geen probleem zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Zou ik wel zwart op wit willen hebben dat het ook thuis blijft.
Ik werk gewoon thuis (totdat Rutte zegt dat het weer kan) dus dat is het niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel natuurlijk, maar als je ergens wat minder gaat verdienen maar wel thuis mag werken is dat natuurlijk ook wat waard.
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n 13e maand is wel echt zuur inderdaad! Wel een thuiswerkvergoeding i.p.v. de reiskosten?
Ik solliciteer me rot johquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je was wel ergens mee bezig toch? Niks geworden of nog niet bekend?
Lame. Kom bij CSU werkenquote:
Als het goed is rond nu een persconferentie. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Staat dan normaal gezien in je secundaire arbeidsvoorwaarden, dus dat moet op zich geen probleem zijn.
Oh en die festivals willen ze gaan aansturen op een gulden midden weg.
Ja nee dat snap ik, maar bedoelde meer dat ik dacht dat je laatst allemaal een assessment enzo had - vrij serieus dus met een aanbod iets. Maar misschien ben ik in de war?quote:
En dan?quote:
Vorige week nog overheen geredenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dan?Ken ik toch niemand.
Arnhem sowieso niet. Die bruggen daar zijn de hel. Ik mijd ze sinds vorig jaar.
Ik zag geen kantoorfuncties in Noord-Brabantquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lame. Kom bij CSU werkenwij krijgen vaste internetvergoeding ongeacht de aantal dagen dat je thuiswerkt
.
Geen idee of ik die ooit gezien heb of overheen gereden benquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog overheen geredenIk vind die verkeerspleinen irritant, maar heb er rijles gehad en daar is nog wel iets van blijven hangen gelukkig.
Keizer karelquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week nog overheen geredenIk vind die verkeerspleinen irritant, maar heb er rijles gehad en daar is nog wel iets van blijven hangen gelukkig.
Echt wel, hier in de lichtstad staat van alles open.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zag geen kantoorfuncties in Noord-Brabant.
Ik vind die dingen maar raar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt wel, hier in de lichtstad staat van alles open.
Tabje staf en management aanklikkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?
Want ik krijg ook alleen maar schoonmaak vacatures. Ik ben vast te dom hiervoor
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Max 750 mensen vanaf 14 augustus, volledig open lucht, of volledig open tenten.
En dat was mijn derde festival
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarbij is Arnhem een kinderrotonde.
mijne staat voorlopig nogquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Ik twee keer ofzo, ontdekte dat je in de afslag ook nog een afslag hebt, en als je navigatie dan even achterloopt is het huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het niet
Laatst op gereden. Als je er de eerste keer komt is het maar een onlogisch rotdingquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog nooit gereden, ik durf het niet
Same.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe moet je dan zoeken?
Want ik krijg ook alleen maar schoonmaak vacatures. Ik ben vast te dom hiervoor
Ik hoor geluiden dat ze vanaf 1-9 dus willen kijken of iedereen die dat wil geholpen is, en dan daar op beslissen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dikke kans dat die alsnog ook niet doorgaat, 5 september.
vanmorgen eindelijk weer eens een kaartje kunnen kopen voor een handbaltoernooitje.quote:
Ah zo. Klopt idd. Assessment gedaan, geweldige resultaten, "ja nee we weten eigenlijk niet of we deze functie open houden"quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar bedoelde meer dat ik dacht dat je laatst allemaal een assessment enzo had - vrij serieus dus met een aanbod iets. Maar misschien ben ik in de war?
Staat de functie 'work hubby' daar ook onder?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tabje staf en management aanklikkendas alles op kantoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo. Klopt idd. Assessment gedaan, geweldige resultaten, "ja nee we weten eigenlijk niet of we deze functie open houden"
Die verstuur ik privé.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat de functie 'work hubby' daar ook onder?
App maar door. Ben benieuwd naar de gevraagde kwalificaties.quote:
Zoeken jullie ook een hondenoppas?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Wij hebben regelmatig wel een tijdelijke functie daarvoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook een hondenoppas?
Corrie vind van wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoeken jullie ook een hondenoppas?
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardighedenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je daar allemaal voor kunnen?
CE scoort dan sowieso hoogquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardigheden.
Jij hebt Cali om in te brengen bij de onderhandelingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat moet je daar allemaal voor kunnen?
Ff een afspraak inplannen om mijn wenkbrauwen te laten bijwerken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zit hem meer in hoe presentabel je bent dan inhoudelijke kennis en vaardigheden.
^^quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een heggenschaar liggenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een afspraak inplannen om mijn wenkbrauwen te laten bijwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |