dit was toch al een x in een eerdere aflevering?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Undercover in Nederland
Alberto Stegeman laat in dit nieuwe seizoen zien dat illegaal en ongekeurd vlees uit Afrika gewoon in Nederland te koop is. De verborgen camera filmt hoe ongekoelde vrachtwagens dit 'gevaarlijke' vlees vervoeren.
Vlees uit het Afrikaanse oerwoud is verboden in Nederland. Sommige handelaren negeren dit verbod, zo is te zien in dit nieuwe seizoen van Undercover in Nederland. Alberto Stegeman en zijn team tonen hierin aan dat illegaal en ongekeurd vlees gewoon onder de toonbank te koop is. Zo weet Alberto in een Nederlandse winkel vlees van wilde dieren uit Congo te kopen. Dergelijk vlees kan gevaarlijke - en zelfs dodelijke - virussen bij zich dragen.
Illegale vleeshandel
Alberto spreekt hierover met virologen, die zich zorgen maken over deze illegale vleeshandel. En met de verborgen camera laat de undercoverjournalist zien hoe ongekoelde vrachtwagens vlees vervoeren.
Heb jij schone billen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik maar wachten totdat Alberto de bosjes induikt om te poepen
Laatst had ik ook één die sneaky was.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:
"Goedemiddag meneer, we bellen u omdat u in het verleden gebruikt heeft gemaakt van één van onze acties."
![]()
![]()
Met monkyyy valt niet te sollen. @Wereldgozerquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatst had ik ook één die sneaky was.
"Een jaar geleden heeft mijn collega gebeld die uw bedrijf in de gemeentegids heeft gezet voor ¤249, wilt u dit voortzetten of upgraden naar het premiumpakket voor slechts ¤749"
Ik weet 100% zeker dat ik niet door de "gemeentegids" ben benaderd en heb hem streng, doch vriendelijk van repliek gediend.
quote:
Door contracten te verkopen voor Eneco, maar dat mogen ze niet doen namens Eneco.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Maar hoe verdient dat bedrijf nou geld, ik snap het niet
Echt he.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een stuk stront is dat zeg
Idd elke tiener die in callcenter heeft gewerkt weet hoe het gaat..quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Alberto kan half Nederland langs als ie call centers wilt aanpakken
Oplichters.quote:
Eerst poepen.quote:
Ja, iets met privacy Hans.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
"Oh je bent Joods, ja dat verklaart het keppeltje!"
Zou inmiddels de titel van het programma kunnen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet wel heel naïef zijn om hier in te trappen.
Blijven ze in het hotel nu netjes wachten? #dtvquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarom is er reclame, dan kan Alberto gaan poepen,
quote:
Kijk maar in de bosjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ben het aan het opnemen![]()
Heeft Alberto al in de bosjes gepoept
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk mee met 10 min vertraging, kan ik lekker de reclames doorspoelen.
Het liep uit bij de pizzeriaquote:
Lang niet meer geweestquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens bij Van der Valk? @:Wereldgozer wil dit graag weten.
Haha ja geniaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
hahaha dat loopje van die gozer met grijs pak![]()
in de broek gepoept?
Heb je strafbare feiten gezien dan? Alleen vermoeden van.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:00 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Waarom niet de politie van tevoren betrekken? Dan kunnen ze gelijk worden opgepakt.
Dom en gemiste kans. Kees vd Spek doet dat beter.
Ik zie NIKS.quote:Like Alert
08-08-2021 @ 21:00:27
@Haags heeft een van jouw posts geliked in "Televisie / Undercover in Nederland #2 Hallo met Eneco!"
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:00 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Waarom niet de politie van tevoren betrekken? Dan kunnen ze gelijk worden opgepakt.
Dom en gemiste kans. Kees vd Spek doet dat beter.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:04 schreef cobain1994 het volgende:
Heb ook nog een paard te koop..
[ afbeelding ]
quote:
Verdenking is voor een arrestatie voldoende. Alleen een burgerarrest vereist een heterdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je strafbare feiten gezien dan? Alleen vermoeden van.
Ja en dan staan ze zo weer buiten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:09 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
[..]
Verdenking is voor een arrestatie voldoende. Alleen een burgerarrest vereist een heterdaad.
Dan ben je te laatquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef matthijst het volgende:
Wtf heb je hier nou aan dan.
Niks verkocht, niks gebeurd.
Ja dat kan gewoon. 3 ton storten wordt iets lastiger.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Alsof je tegenwoordig bij een bank 3 ton cash kan opnemen zonder daarvoor een hele goede reden te hebben
Typisch Alberto, hier kan de politie net niets mee en Alberto roept vervolgens "Nederland, pas op!"quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef matthijst het volgende:
Wtf heb je hier nou aan dan.
Niks verkocht, niks gebeurd.
Handen STUK wassen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch Alberto, hier kan de politie net niets mee en Alberto roept vervolgens "Nederland, pas op!"
Papiertjes gaan meteen de prullenbak in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Rob van der Veen , weer een nutteloze politie woordvoerder
Ik ga het doorgeven aan de eenheden
Die flikkert het ook gewoon in een laquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Rob van der Veen , weer een nutteloze politie woordvoerder
Ik ga het doorgeven aan de eenheden
Rechters in dit land stellen geen kut voor.quote:
Peter zou schijt hebben hieraan.quote:
Want?quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Rechters in dit land stellen geen kut voor.
Ze kijken nergens naar en laten hun mening prevaleren in het oordeel. Walgelijk volk in hun E-klasse en hun grote pedofiele rotkop.quote:
Pedofielen nog wel. Dat is een serieuze aanklacht tegen de rechters. Kan je dat ook onderbouwen of is het echt pure jaloezie?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ze kijken nergens naar en laten hun mening prevaleren in het oordeel. Walgelijk volk in hun E-klasse en hun grote pedofiele rotkop.
Nee, ik heb het gezien. Ook gemeld bij de politie overigens, maar die houden ze het hand boven het hoofd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:54 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Pedofielen nog wel. Dat is een serieuze aanklacht tegen de rechters. Kan je dat ook onderbouwen of is het echt pure jaloezie?
gezien nog wel. Hele betrouwbare bron.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gezien. Ook gemeld bij de politie overigens, maar die houden ze het hand boven het hoofd.
Denken dat ik jaloers ben op dat gespuis![]()
Whatever maatquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:57 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
gezien nog wel. Hele betrouwbare bron.
Echt 0 onderbouwing verder ja dan is de enige verklaring afgunst en jaloezie.
Jij gelooft ook zeker in die fabeltjes dat ab osterhuis een heel pedofielnetwerk heeft?
Ik ben je maat niet. Als jij niet snapt dat je een hele groep zonder onderbouwing en feiten kan beschuldigen van pedofilie is het echt slecht gesteld met je.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Whatever maatecht stikjaloers op hun inzicht en fenomenale wagens. Wat jammer dat ik daar niet tussen pas zeg
Je bent m'n maat wel en nu opflikkeren met je wijsneuserige gedoe. Zien is onderbouwing genoeg en als jij het daar niet mee eens bent ga je maar aangifte doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:01 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik ben je maat niet. Als jij niet snapt dat je een hele groep zonder onderbouwing en feiten kan beschuldigen van pedofilie is het echt slecht gesteld met je.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je bent m'n maat wel en nu opflikkeren met je wijsneuserige gedoe. Zien is onderbouwing genoeg en als jij het daar niet mee eens bent ga je maar aangifte doen.
Bij de pedofiele rechtersquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:06 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]dat bepaal ik zelf wel of ik iemands maat bent.
En je kan me gelukkig ook niet vertellen of ik moet opflikkeren of niet. Waar moet ik aangifte van doen? Ben geen rechter, als ik dat wel was had ik het wel kunnen doen. Echt met zulke uitspraken, waar is het misgegaan in jouw leven
Heerlijk gesprek. Je bewijst in elke posts weer mijn gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bij de pedofiele rechters![]()
Goed gesprek verder, maat.
Zo en je hebt zoveel gelijk inderdaad. Jij bewijst ook mijn gelijk in elke post, vandaar dat het zo'n goed gesprek is. Hield je daar ook rekening mee met die bijdehante wijsneuserige houding van je?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:07 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Heerlijk gesprek. Je bewijst in elke posts weer mijn gelijk.
ahh raak je gefrusteerd? Ga je mij nu ook van pedofilie beschuldigen? Ik heb het gezien is geen bewijs. En als je zegt het te hebben gemeld en er is niks mee gedaan dan is daar dus duidelijk een reden voor geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:14 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zo en je hebt zoveel gelijk inderdaad. Jij bewijst ook mijn gelijk in elke post, vandaar dat het zo'n goed gesprek is. Hield je daar ook rekening mee met die bijdehante wijsneuserige houding van je?
Aaahahahaha wat een goede grap weer maatquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ahh raak je gefrusteerd? Ga je mij nu ook van pedofilie beschuldigen? Ik heb het gezien is geen bewijs. En als je zegt het te hebben gemeld en er is niks mee gedaan dan is daar dus duidelijk een reden voor geweest.
Goeie onderbouwingquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Aaahahahaha wat een goede grap weer maat![]()
nu doet hij alsof hij niet kan lezen aaahaha
Oh ga je me nu ook al van pedofilie beschuldigen? Lekker onderbouwd weer maat. Je bewijst m'n gelijk in elke post.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Goeie onderbouwingwaar doe ik alsof ik niet kan lezen?
was gewoon een oprechte vraag, gezien je het niet zo nauw neemt met feitelijke onderbouwingenquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh ga je me nu ook al van pedofilie beschuldigen? Lekker onderbouwd weer maat. Je bewijst m'n gelijk in elke post.
En nog meer van dat soort slimme comebacks.
.quote:Je mag het laatste woord hebben, een gesprek met jou is werkelijk waardeloos.
Gerrit Zalm, Nout Wellink en Dirk Scheringa lopen nog steeds vrij rond dat moet voldoende zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan het nou zo zijn dat je in Nederland 100.000 B.V's mag oprichten onder de zelfde naam, hoe vaak je ook failliet bent gegaan?Op gegeven moment moet de KVK dan toch gewoon zeggen, nee fuck off.
Niet gewoon YouTube aanzetten tijdens reclamesquote:
Niet de Alberto soundboard app opstarten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet gewoon YouTube aanzetten tijdens reclames
Barcelona kijken en dit opnemen en reclame doorspoelen, en je kan het beeld stil zetten als het spannend wordtquote:
Daaronder de kelder?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Blokhut in je rijtjeshuis achtertuin
Ja dat valt echt op nu *&^%$#@!quote:
Dat dit kan.quote:
nee?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima geparkeerd; daar moet je niks achter zoeken
Dat is nu extra makkelijk!quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:15 schreef Dutch_view het volgende:
waarom niet ff die wagen van hem blokkeren
Hoi Johan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd op zo'n manier dat ik altijd direct weg kan rijden.
Always have an escape planquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd op zo'n manier dat ik altijd direct weg kan rijden.
quote:
Dauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |