Whatever maatquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:57 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
gezien nog wel. Hele betrouwbare bron.
Echt 0 onderbouwing verder ja dan is de enige verklaring afgunst en jaloezie.
Jij gelooft ook zeker in die fabeltjes dat ab osterhuis een heel pedofielnetwerk heeft?
Ik ben je maat niet. Als jij niet snapt dat je een hele groep zonder onderbouwing en feiten kan beschuldigen van pedofilie is het echt slecht gesteld met je.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Whatever maatecht stikjaloers op hun inzicht en fenomenale wagens. Wat jammer dat ik daar niet tussen pas zeg
Je bent m'n maat wel en nu opflikkeren met je wijsneuserige gedoe. Zien is onderbouwing genoeg en als jij het daar niet mee eens bent ga je maar aangifte doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:01 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik ben je maat niet. Als jij niet snapt dat je een hele groep zonder onderbouwing en feiten kan beschuldigen van pedofilie is het echt slecht gesteld met je.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je bent m'n maat wel en nu opflikkeren met je wijsneuserige gedoe. Zien is onderbouwing genoeg en als jij het daar niet mee eens bent ga je maar aangifte doen.
Bij de pedofiele rechtersquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:06 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]dat bepaal ik zelf wel of ik iemands maat bent.
En je kan me gelukkig ook niet vertellen of ik moet opflikkeren of niet. Waar moet ik aangifte van doen? Ben geen rechter, als ik dat wel was had ik het wel kunnen doen. Echt met zulke uitspraken, waar is het misgegaan in jouw leven
Heerlijk gesprek. Je bewijst in elke posts weer mijn gelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bij de pedofiele rechters![]()
Goed gesprek verder, maat.
Zo en je hebt zoveel gelijk inderdaad. Jij bewijst ook mijn gelijk in elke post, vandaar dat het zo'n goed gesprek is. Hield je daar ook rekening mee met die bijdehante wijsneuserige houding van je?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:07 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Heerlijk gesprek. Je bewijst in elke posts weer mijn gelijk.
ahh raak je gefrusteerd? Ga je mij nu ook van pedofilie beschuldigen? Ik heb het gezien is geen bewijs. En als je zegt het te hebben gemeld en er is niks mee gedaan dan is daar dus duidelijk een reden voor geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:14 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zo en je hebt zoveel gelijk inderdaad. Jij bewijst ook mijn gelijk in elke post, vandaar dat het zo'n goed gesprek is. Hield je daar ook rekening mee met die bijdehante wijsneuserige houding van je?
Aaahahahaha wat een goede grap weer maatquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ahh raak je gefrusteerd? Ga je mij nu ook van pedofilie beschuldigen? Ik heb het gezien is geen bewijs. En als je zegt het te hebben gemeld en er is niks mee gedaan dan is daar dus duidelijk een reden voor geweest.
Goeie onderbouwingquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Aaahahahaha wat een goede grap weer maat![]()
nu doet hij alsof hij niet kan lezen aaahaha
Oh ga je me nu ook al van pedofilie beschuldigen? Lekker onderbouwd weer maat. Je bewijst m'n gelijk in elke post.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Goeie onderbouwingwaar doe ik alsof ik niet kan lezen?
was gewoon een oprechte vraag, gezien je het niet zo nauw neemt met feitelijke onderbouwingenquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh ga je me nu ook al van pedofilie beschuldigen? Lekker onderbouwd weer maat. Je bewijst m'n gelijk in elke post.
En nog meer van dat soort slimme comebacks.
.quote:Je mag het laatste woord hebben, een gesprek met jou is werkelijk waardeloos.
Gerrit Zalm, Nout Wellink en Dirk Scheringa lopen nog steeds vrij rond dat moet voldoende zeggenquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe kan het nou zo zijn dat je in Nederland 100.000 B.V's mag oprichten onder de zelfde naam, hoe vaak je ook failliet bent gegaan?Op gegeven moment moet de KVK dan toch gewoon zeggen, nee fuck off.
Niet gewoon YouTube aanzetten tijdens reclamesquote:
Niet de Alberto soundboard app opstarten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet gewoon YouTube aanzetten tijdens reclames
Barcelona kijken en dit opnemen en reclame doorspoelen, en je kan het beeld stil zetten als het spannend wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |