Zou inmiddels de titel van het programma kunnen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet wel heel naïef zijn om hier in te trappen.
Blijven ze in het hotel nu netjes wachten? #dtvquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarom is er reclame, dan kan Alberto gaan poepen,
quote:
Kijk maar in de bosjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ben het aan het opnemen![]()
Heeft Alberto al in de bosjes gepoept
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk mee met 10 min vertraging, kan ik lekker de reclames doorspoelen.
Het liep uit bij de pizzeriaquote:
Lang niet meer geweestquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens bij Van der Valk? @:Wereldgozer wil dit graag weten.
Haha ja geniaalquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:55 schreef Dutch_view het volgende:
hahaha dat loopje van die gozer met grijs pak![]()
in de broek gepoept?
Heb je strafbare feiten gezien dan? Alleen vermoeden van.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:00 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Waarom niet de politie van tevoren betrekken? Dan kunnen ze gelijk worden opgepakt.
Dom en gemiste kans. Kees vd Spek doet dat beter.
Ik zie NIKS.quote:Like Alert
08-08-2021 @ 21:00:27
@Haags heeft een van jouw posts geliked in "Televisie / Undercover in Nederland #2 Hallo met Eneco!"
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:00 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Waarom niet de politie van tevoren betrekken? Dan kunnen ze gelijk worden opgepakt.
Dom en gemiste kans. Kees vd Spek doet dat beter.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:04 schreef cobain1994 het volgende:
Heb ook nog een paard te koop..
[ afbeelding ]
quote:
Verdenking is voor een arrestatie voldoende. Alleen een burgerarrest vereist een heterdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je strafbare feiten gezien dan? Alleen vermoeden van.
Ja en dan staan ze zo weer buiten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:09 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
[..]
Verdenking is voor een arrestatie voldoende. Alleen een burgerarrest vereist een heterdaad.
Dan ben je te laatquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef matthijst het volgende:
Wtf heb je hier nou aan dan.
Niks verkocht, niks gebeurd.
Ja dat kan gewoon. 3 ton storten wordt iets lastiger.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Alsof je tegenwoordig bij een bank 3 ton cash kan opnemen zonder daarvoor een hele goede reden te hebben
Typisch Alberto, hier kan de politie net niets mee en Alberto roept vervolgens "Nederland, pas op!"quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef matthijst het volgende:
Wtf heb je hier nou aan dan.
Niks verkocht, niks gebeurd.
Handen STUK wassen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch Alberto, hier kan de politie net niets mee en Alberto roept vervolgens "Nederland, pas op!"
Papiertjes gaan meteen de prullenbak in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Rob van der Veen , weer een nutteloze politie woordvoerder
Ik ga het doorgeven aan de eenheden
Die flikkert het ook gewoon in een laquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Rob van der Veen , weer een nutteloze politie woordvoerder
Ik ga het doorgeven aan de eenheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |