SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
dat zijn gevaarlijke vragenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
De song hierna is op verzoek van 11...
Het begint heel onschuldig en dan....quote:
Ik bladerde in wat Spotify-mapjes om een verzoekje te zoeken. Toen zag ik deze staan in de "bubbling under"-map van mijn Top 250. Daar zit -ie dicht tegenaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was de hele artiest een beetje vergeten
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is op verzoek van Henk.
En had dat ook niet iets met jullie huwelijk van doen?
Checken: Fun Boy Three (toenmalige ex-leden van The Specials)...quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit helemaal niet, maar het is best goed
en dat is opeens plotseling zomaar ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat mijn onderschrift weer eens verneukt is...
Ik heb gisteren iets gewijzigd daar en nu is er een regel kapot...quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
en dat is opeens plotseling zomaar ?
werk aan de winkelquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iets gewijzigd daar en nu is er een regel kapot...
Het ziet er nu weer goed uitquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iets gewijzigd daar en nu is er een regel kapot...
snelle Jellequote:
Ik heb ze meerdere keren live gezien, maar volgens mij was ik er in 2015 niet bij. Hopelijk in de toekomst weer eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje dof, maar live in Paradiso in 2015...
Heb je ze ook in het Westerpark gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere keren live gezien, maar volgens mij was ik er in 2015 niet bij. Hopelijk in de toekomst weer eens.
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb gister nog erg veel plezier gehad van de twee shows met m'n bezoek.
Nou, Melting was op het eind wel goed bezig daarmee...quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maarBlij dat @:Melting en ik niemand hebben verjaagd
Nee. Ik zit te denken waar ook alweer. Volgens mij een keer in Ahoy of zo. Vrij grote zaal. Ik weet het echt niet meer. Maar in het Westerpark ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ze ook in het Westerpark gezien?
In de stromende regen, maar wel een geweldig optreden...
Is ook al weer een tijdje terug, zie ik nu:quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit te denken waar ook alweer. Volgens mij een keer in Ahoy of zo. Vrij grote zaal. Ik weet het echt niet meer. Maar in het Westerpark ben ik nog nooit geweest.
Haha nee, het viel zelf erg in de smaak.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maarBlij dat @:Melting en ik niemand hebben verjaagd
Ik was er een jaar later bij REMquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook al weer een tijdje terug, zie ik nu:
https://www.podiuminfo.nl/concert/17609/Keane/Westergasfabriek/
Was dat niet samen met Radiohead?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was er een jaar later bij REM
Dit was de setlist:quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook al weer een tijdje terug, zie ik nu:
https://www.podiuminfo.nl/concert/17609/Keane/Westergasfabriek/
O nee, ik ben daar wel geweest, maar zonder Radiohead.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat niet samen met Radiohead?
If so, dan was ik er ook...
Was een geweldige locatie...
En het concert in Paradiso was niet in 2015 (vond het al zo recent), maar in 2006:quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit was de setlist:
https://www.setlist.fm/se(...)rlands-33d71831.html
Ik ben in elk geval bij deze geweest:
https://www.setlist.fm/se(...)rlands-5bd6a760.html
Ik ben vaak in de Westergasfabriek geweest bij allerlei dance events en heb er 1 keer in een filmzaal een film over Cruijff gezien, met live commentaar van Leo Driessen. Was heel bijzonder...quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn terrein zo als concertlocatie ja, en verder kwam ik er ook nog wel eens, ook in de bioscoop op het terrein wel eens een film gezien
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Ze is er niet, maar deze is voor Livelink:
[ afbeelding ]
Zo saai vind ik deze zondagavond nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Als jullie nou allemaal jullie favoriete popballads/easy listening songs/lazy sunday songs toe DM'en, dan ga ik dit wel vaker doen op de vaak saaie zondagavonden...
Strak planquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Als jullie nou allemaal jullie favoriete popballads/easy listening songs/lazy sunday songs toe DM'en, dan ga ik dit wel vaker doen op de vaak saaie zondagavonden...
En dan morgen weer rustig aan het werkquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog ladingen songs op voorraad in een playlist gezet,, maar rond 22.00 uur hou ik er mee op.
Ook voor mij moet het natuurlijk een 'Lazy Sunday' zijn...
Ja, heel rustig...quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
En dan morgen weer rustig aan het werk
Prima hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog ladingen potentiële songs op voorraad in een playlist gezet, maar rond 22.00 uur hou ik er mee op.
Ook voor mij moet het natuurlijk een 'Lazy Sunday' zijn...
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heel rustig...
25%, maar dat is nu al vaak 5 uur...
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten voor straks en maak er een mooie week van!
quote:20:01 : Air - All I Need
20:05 : Marilyn Martin - Move Closer
20:09 : Diana Ross & The Supremes - Reflections
20:12 : Madness - Grey Day
20:15 : Queen - Love Of My Life
20:19 : Andrew Lloyd Webber - Think Of Me
20:23 : Billy Idol - Eyes Without a Face
20:28 : Kaiser Chiefs - Caroline Yes
20:32 : Meat Loaf - For Crying Out Loud
20:41 : Doe Maar - Radeloos
20:45 : Melanie - Beautiful People
20:49 : Icehouse - Hey, Little Girl
20:53 : Badly Drawn Boy - Nothing's Gonna Change Your Mind
20:58 : Fun Boy Three - The Tunnel Of Love
21:01 : Percy Sledge - My Special Prayer
21:04 : Rufus Wainwright - Going To A Town
21:08 : Keane - The Last Time
21:12 : Depeche Mode - Everything Counts - In Larger Amounts
21:19 : Earth & Fire - Only Time Will Tell
21:23 : Fischer-Z - Remember Russia
21:26 : Gary Numan - Are Friends Electric?
21:32 : ABC - All Of My Heart
21:37 : The Moody Blues - Nights In White Satin (Long Version)
21:44 : Billy Joel - The Stranger
21:49 : Dido - Here With Me (Chillin' With The Family Mix)
21:55 : Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
21:59 : Herman Brood - When I Get Home
22:01 : Ramses Shaffy - Shaffy Cantate
Goedemorgen Melting. Ik heb geen zin in deze werkweek. Alle maandoverzichten en facturering, gecombineerd met al het overige werk nu mijn collega vakantie heeft. Ik raak gedemoraliseerd, merk ik. Al mijn voorstellen om dingen te verbeteren stranden in een eindeloze stroom van overleggen, waarbij iedereen akkoord moet gaan met zelfs maar de kleinste verbetering. En als iedereen dan eindelijk akkoord is, dan is weer iemand vergeten dat dat inderdaad is afgesproken en begint het allemaal weer opnieuw.quote:
Zeer herkenbaar, helaas…quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik heb geen zin in deze werkweek. Alle maandoverzichten en facturering, gecombineerd met al het overige werk nu mijn collega vakantie heeft. Ik raak gedemoraliseerd, merk ik. Al mijn voorstellen om dingen te verbeteren stranden in een eindeloze stroom van overleggen, waarbij iedereen akkoord moet gaan met zelfs maar de kleinste verbetering. En als iedereen dan eindelijk akkoord is, dan is weer iemand vergeten dat dat inderdaad is afgesproken en begint het allemaal weer opnieuw.
Goedemorgenquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik heb geen zin in deze werkweek. Alle maandoverzichten en facturering, gecombineerd met al het overige werk nu mijn collega vakantie heeft. Ik raak gedemoraliseerd, merk ik. Al mijn voorstellen om dingen te verbeteren stranden in een eindeloze stroom van overleggen, waarbij iedereen akkoord moet gaan met zelfs maar de kleinste verbetering. En als iedereen dan eindelijk akkoord is, dan is weer iemand vergeten dat dat inderdaad is afgesproken en begint het allemaal weer opnieuw.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een verloren schaapje vond de weg terug
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:45 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Hoe gaat het met jullie? Hopelijk heel goed.
Ik heb maar weer een account aangemaakt. Alles voor de likes uiteraard, ik heb er al 9 zag ik net.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff... doe rustig aan, en denk aan jezelf. Weet je ook waar het stropt? Ik hoop dat de situatie snel oplost voor je.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, denk je iets makkelijks voor het avondeten mee te nemen bij de Lidl: parmigiana di melanzane. Schuif je de wikkel eraf, is het een macaroni ovenschotel. Euhm, geef het dan een andere naam, want dit heeft echt helemaal niks met het gerecht met die naam te maken. Ik ben benieuwd of het een beetje te eten is straks
En anders stuur je Symph gewoon naar de snackbar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsjonge, denk je iets makkelijks voor het avondeten mee te nemen bij de Lidl: parmigiana di melanzane. Schuif je de wikkel eraf, is het een macaroni ovenschotel. Euhm, geef het dan een andere naam, want dit heeft echt helemaal niks met het gerecht met die naam te maken. Ik ben benieuwd of het een beetje te eten is straks
Maar komt hij dan thuis met patat of friet ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders stuur je Symph gewoon naar de snackbar.
Snackbar is dicht op maandag. Maar het was echt smerig om te eten, ik ben na een halve portie echt gestoptquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders stuur je Symph gewoon naar de snackbar.
Als het niet te eten is moet je het ook niet opetenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Snackbar is dicht op maandag. Maar het was echt smerig om te eten, ik ben na een halve portie echt gestopt
lekkurrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig heb ik nu aardbeien met slagroom
Meteen de site opgeslagenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelf koken is toch altijd lekkerder, dus morgen maak ik dit https://dagelijksekost.ee(...)-en-een-spiegeleitje
Misschien maakt Ddm dat wel voor je, als je binnenkort daar bent.quote:
Oh, dat is echt zo’n leuk programma, dat Dagelijkse Kost. Jeroen kookt over het algemeen ook prima toegankelijke dingen en zijn recepten kloppen goed (en hij kletst je de oren van het hoofd). Mijn vader is ook al jaren fan, zo heb ik het programma ooit ontdekt. Het is een beetje de Vlaamse Jamie Oliverquote:
Mijn moeder keek dat ook altijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat is echt zo’n leuk programma, dat Dagelijkse Kost. Jeroen kookt over het algemeen ook prima toegankelijke dingen en zijn recepten kloppen goed (en hij kletst je de oren van het hoofd). Mijn vader is ook al jaren fan, zo heb ik het programma ooit ontdekt. Het is een beetje de Vlaamse Jamie Oliver
Als lullen pudding was, was hij Dr. Oetkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn moeder keek dat ook altijd.
Hij zevert echt een eind weg.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als lullen pudding was, was hij Dr. Oetker
Ben je al wat gewend met rustig aandoen?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je al wat gewend met rustig aandoen?
Als je computer opgestart is, kan je alweer afsluiten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Ben sinds maandag officieel 2 uur per dag aan het werk.
Moet ik nog wel aan wennen.
Goedemorgen.quote:
Mijn computer is iets sneller dan, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je computer opgestart is, kan je alweer afsluiten.
Voor mij werkt 2 uur per dag niet, hoewel ik dat eigenlijk ook moet doen…
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn computer is iets sneller dan, denk ik.
Nou, nou, nou...quote:
Volgens mij heb je heel veel zin in dat gesprekjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...![]()
Om niet te mekkeren: Vanmorgen een heel gezellig gesprek gehad met een praktijkondersteuner over mijn wat hoge glucosewaarden in mijn bloed. Helemaal doorgezaagd over mijn voedingspatronen en -gewoonten en we gaan daar nog een keer een gezellig gesprekje over hebben...
En aan ambulancekosten ben ik alleen al in 1 keer mijn hele eigen risico voor dit jaar kwijt...![]()
Mijn ritje heeft 830¤ gekost, waarbij mw. MM en ik dan wel allebei een eigen ambulance ter beschikking hebben gehad...![]()
Ik wil niet mekkeren, dus ik jompel gewoon bij alles...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij heb je heel veel zin in dat gesprekje![]()
De kosten van het ziekenhuis en de rest zijn nog niet bekend.quote:Ja, die ambu ritjes zijn best kostbaar, en dan niet te vergeten jouw ziekenhuisopname, de onderzoeken
Gelukkig kun je het zélf zienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet mekkeren, dus ik jompel gewoon bij alles...
[..]
De kosten van het ziekenhuis en de rest zijn nog niet bekend.
Maar ik denk dat dat wel een bedrag van 5 cijfers voor de komma zal zijn...
Wauw... wat een prachtige UIquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:35 schreef DJ11 het volgende:
De UI-politie™ heeft meteen maar even een nieuwe UI voor @:Tjoent gemaakt, speciaal in smurfenblauw.
[ afbeelding ]
Wees zuinig op je bloed, je hebt maar 5 liter en elke centiliter is kennelijk goud waard…quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
1xbloedonderzoek gehad dat dik 2.500 euro koste
¤ 2500,00 wat hebben ze onderzocht dan ?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
1xbloedonderzoek gehad dat dik 2.500 euro koste
In UMC DNA onderzoek om te testen of ik familiare hypercholesterolemie (mooi scrabble woord) had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
¤ 2500,00 wat hebben ze onderzocht dan ?
maar goed dat ze het onderzocht hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In UMC DNA onderzoek om te testen of ik familiare hypercholesterolemie (mooi scrabble woord) had.
Maar moeders en ik hebben gewoon pech, was niet erfelijk.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Zodra ik mijn overige medische kosten weet, zal ik die ook nog even posten…
Vooraf-tracks rond 18:52 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Midweek But Strong
Cage muziek?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Cage muziek nu, of luister ik naar eigen meuk
Raf, tip:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Over 3 weken naar de huisarts dan maar vragen of hij me weer kan doorverwijzen naar ziekenhuis voor MRI/CT/Echo en de hele rambam had ik halfjaarlijks (echo endoscopie skip ik het liefst)(slang door de keel naar binnen om filmpje te maken)) , maar in de coronatijd niet gehad.
Ben alleen bij de oogarts geweest voor controle ivm diabetes. Had er met corona ook geen zin in gehad om naar het ziekenhuis gaan.
Dat is niet wat er op Radio 49 klinkt, namelijk:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:09 schreef Rafeiro het volgende:
tamara madison-journey (needra remix)\Eigen meuk dus.
Ja, er zijn wat nieuwe bij. En ook een paar verbouwd. Ik noem een bepaald karakter uit een kinderfeest.quote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat nieuwe bij. En ook een paar verbouwd. Ik noem een bepaald karakter uit een kinderfeest.
Ja, dat is de tijd waarin we leven. En het lijkt alleen maar erger te worden. Nog even en we zijn een soort DDR, waarin alleen wenselijke meningen en geluiden nog mogen.quote:
Klopt ja. Van nuchterheid is amper nog sprake, laat staan van zelfstandig nadenken en kritisch zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat is de tijd waarin we leven. En het lijkt alleen maar erger te worden. Nog even en we zijn een soort DDR, waarin alleen wenselijke meningen en geluiden nog mogen.
Ik zag deze headline, eerder vanavond. Ik moest daardoor aan een bepaald liedje denken. En dat draai ik in een bijzondere versie.quote:Wit-Russische atlete Timanovskaja geland in Wenen, vliegt door naar Warschau
Ik kijk amper. Ik hoor het allemaal wel, wie er wint. Het meeste is 's nachts of overdag als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Deze is wel chill, knolhobbelen nu op NOS, dat kan ik echt niet aan.
Uiteindelijk zijn het gewoon sporters die voor zichzelf of in teamverband iets presteren. Het leven wordt er echt niet anders van wanneer we 3, in plaats van 25 medailles halen. Het is sowieso maar een sfeerloze bedoening, zonder publiek.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:23 schreef Tjoent het volgende:
Boeit mij ook geen reet, die OS.
Mooi deze
Zegt me vaag iets. Moet ik even zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:26 schreef Tjoent het volgende:
Gisteren hoorde ik op de radio een stukje van Waterfalls, maar dan een cover. Klonk best goed. Geen idee van wie het was verder...
Ik zit zeg maar al meer dan een jaar in quarantaine, buite zupermarkt en apotheek.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kijk amper. Ik hoor het allemaal wel, wie er wint. Het meeste is 's nachts of overdag als ik aan het werk ben.
Oh dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt me vaag iets. Moet ik even zoeken.
Angst is een slechte raadgever, Rafquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar al meer dan een jaar in quarantaine, buite zupermarkt en apotheek.
Ben netflix en amazon zo zat. Ik kijk nu dus OS wat dag nacht ritme weer verneukt.
En leuk is het niet eens, maar moet wat. ontangsthazen is nog wel lastig. anderhalf jaar binnen gezeten.
Geen flauw ideequote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de uitvoering van Death Cab For Cutie, wellicht?
Je legt jezelf te veel restricties op. Je kunt gerust meer naar buiten gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar al meer dan een jaar in quarantaine, buite zupermarkt en apotheek.
Ben netflix en amazon zo zat. Ik kijk nu dus OS wat dag nacht ritme weer verneukt.
En leuk is het niet eens, maar moet wat. ontangsthazen is nog wel lastig. anderhalf jaar binnen gezeten.
Chronisch ziek, diabetes, hoog choleterol, hoge bloeddruk, darmontstekingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je legt jezelf te veel restricties op. Je kunt gerust meer naar buiten gaan.
Het is buiten stukken minder onveilig dan jij blijkbaar denkt. Niemand kan je dwingen om naar buiten te gaan, uiteraard. Maar het zou goed voor je zijn. Beter dan steeds maar binnen zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Chronisch ziek, diabetes, hoog choleterol, hoge bloeddruk, darmontstekingen.
Meerdere massa's
Is het dan gek binnen te zitten ? Volledig binnen zitten buiten super en apotheek terwijl volledig gevaccineerd.
Kop wil nog niet loslaten.
Is ze al terug dan? We zijn 60 jaar verder inmiddelsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, klinkt prettig.
En zo zijn we in de 60s beland:The Beatles - She's Leaving Home
Ze zal met gemak wel in het bejaardentehuis zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Is ze al terug dan? We zijn 60 jaar verder inmiddels
Verzorgingshuis heet dat officieelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zal met gemak wel in het bejaardentehuis zitten
Zeker ja. Ik weet nog dat 2021 begon en iedereen dacht dat corona nu wel zo'n beetje achter de rug was. Inmiddels is het augustus...quote:
Dat was wensdenkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker ja. Ik weet nog dat 2021 begon en iedereen dacht dat corona nu wel zo'n beetje achter de rug was. Inmiddels is het augustus...
Tjoent-smiley?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Er is trouwens ook een speciale Tjoent-smiley bijgekomen:![]()
Electric Light Orchestra - Turn To Stone
Ja, dat blijkt nu wel ja. Gelukkig heb ik beide prikken inmiddels. Hopelijk straks nog een soort van onbezorgde vakantie.quote:
Ja, las ik onlangs ook. Schijnt een soort algemene virus-wijsheid te zijn. Maar ja, dan moet altijd nog maar blijken of zoiets over voor corona geldt. Gelukkig gaan er steeds minder mensen dood aan; dat is wel positief.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Mutaties zouden minder ziekmakend zijn, hoorde ik vandaag. Wel besmettelijker dan het originele virus (geen 1000 x zoals de Chinezen beweerden maar slechts 4 x... Delta-variant)
Thanks. Ja, gelukkig. Ik klop het even af.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:01 schreef Tjoent het volgende:
Leuke muziekjes, Elfen de verbinding werkt nog
Het Stoffel's Struin Syndroom ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, daar struin ik elke week 550-600 nummers voor af
Zoietsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:08 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het Stoffel's Struin Syndroom ofzo
In het Frans zou dit nummer Sortie hetenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de twee Duitstalige nummers die het dit jaar goed gaan doen in mijn jaarlijst.Alex Mayr & Maeckes - Ausgang
Ook een mooie titel. Er is óók een Franstalig nummer dat hoog gaat scoren. Misschien draai ik het straks nog wel even.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In het Frans zou dit nummer Sortie heten
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef just me het volgende:
later ingetjoent dan de bedoeling was
Welkom just mequote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef just me het volgende:
en nu niet meer zo plotseling verdwijnen hoorquote:
Ik lig half dubbel hierquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef just me het volgende:
Omdat je nieuw bent natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik lig half dubbel hierwat staat dat er droog.
DM's versturen lukt trouwens niet met een nieuw account
Die zijn de toiletten aan het zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Deze keer zonder Young Ones...Cliff Richard - Living Doll
Geen idee, hopelijk is het niet al te schunnigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef just me het volgende:
Wat voor living dolls bedoelde Cliff eigenlijk
Ik heb er toch mijn twijfels bijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk is het niet al te schunnig
Kan pas na een aantal dagen, geloof ik. Bij wijze van uitzondering mag je verzoekjes publiekelijk aangeven, mocht je die hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Tjoent het volgende:
Berichtjes ontvangen lukt wel, just me. Maar beantwoorden kan niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit schijnt te gaan over de plotselinge vermissing van TjoentJake Bugg - Lost
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit schijnt te gaan over de plotselinge vermissing van TjoentJake Bugg - Lost
quote:
Ja, net terug. Helemaal zeiknat geregend. Echt een enorme stortbui. Dat had ik niet aan zien komenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net terug. Helemaal zeiknat geregend. Echt een enorme stortbui. Dat had ik niet aan zien komen
Dus het is nu meer drijflink?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net terug. Helemaal zeiknat geregend. Echt een enorme stortbui. Dat had ik niet aan zien komen
Ik ben sowieso link nuquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat bleek ik nog nooit te hebben gedraaid. Dat moest dringend veranderen.Télépopmusik - Walking Can Damage Your Health
Oeis een linke livelinkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben sowieso link nu![]()
Maar eerst even wat eten en dan droge kleren aan doen.
Je mag hem van je lijstje strepen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat bleek ik nog nooit te hebben gedraaid. Dat moest dringend veranderen.Télépopmusik - Love Can Damage Your Health
Als in: niet mooi? Of: fijn dat je 'm draait?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag hem van je lijstje strepen.
je kunt toch nog niet gebanned wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Iemand moet nu ook het grapje Pislink maken. Ik doe het niet
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jawelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:41 schreef just me het volgende:
@:Tjoent heb je ons wel een beetje gemist ?
Nee hoor, ik heb zelfs nog aan DJ11 gevraagd of jullie nog wel contact haddenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:44 schreef Tjoent het volgende:
Jullie mij natuurlijk ook, als kiespijn
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelfs nog aan DJ11 gevraagd of jullie nog wel contact hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigenEn ik heb Tjoent ook verteld dat er in het Radio 49-topic naar haar werd gevraagd.
Was niet zo, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Allebei nogal contactgestoord vrees ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelfs nog aan DJ11 gevraagd of jullie nog wel contact hadden
Geloof het of niet, maar ik dacht vorige week nog aan je.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:44 schreef Tjoent het volgende:
Jullie mij natuurlijk ook, als kiespijn
Je was bij de tandarts ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik dacht vorige week nog aan je.
Daar kun je aan werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Allebei nogal contactgestoord vrees ik
Er kwam wel een kies doorquote:
Ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:56 schreef Tjoent het volgende:
Altijd zwaar ongemakkelijk als je grapjes niet begrepen worden
De frietenboer met een spraakgebrek dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk bedoelen ze gewoon "wieder", maar het liedje heet "Vida". Komt uit 2019.Frittenbude - Vida
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |