Gisteren was de Nazomerloop in Schoonhoven en ook de Vestingloop in Hellevoetsluis ging door.quote:Op maandag 6 september 2021 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welke wedstrijden dan? De kleintjes worden afgelast omdat ze geen financiėle buffer hebben, en de grote worden afgelast omdat ze te groot zijn..
Ik denk toch dat je erg vanuit je eigen vurige wens om wedstrijden te lopen praat, maar dat de praktijk een stuk weerbarstiger is?quote:De hele publiek discussie vind ik ook onzin, dat kan zich makkelijk spreiden als daar een beetje aanwijzingen voor gemaakt worden, in de winkelstraten loopt het elk weekend zo vol.
Ik vraag me echt af of dat nou echt zoveel extra mensen in beweging brengt.quote:Op maandag 6 september 2021 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
En volgens mij is het dus geen andere discussie, omdat voor heel veel mensen de grote stadslopen juist de prikkel en motivatie zijn die ze nodig hebben om te gaan bewegen en gezond eten. Het is echt absurd hoe weinig dit kabinet over heeft voor amateursport, nota bene in een gezondheidscrisis.
Nee niet eens, ik heb nog wel baanwedstrijden die ik kan lopen en ik blijf sowieso wel trainen. Maar de grote evenementen vind ik juist leuk omdat dan ook vaak collega's meelopen en je met hen ineens verbindende gesprekken kunt hebben over trainen etc. Ik heb het de afgelopen jaren al zovaak gezien dat mensen voor het eerst in hun leven mee gingen doen aan de CPC, en vanaf dat moment ineens ook verslaafd waren aan het hardloopvirus.quote:Op maandag 6 september 2021 17:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gisteren was de Nazomerloop in Schoonhoven en ook de Vestingloop in Hellevoetsluis ging door.
[..]
Ik denk toch dat je erg vanuit je eigen vurige wens om wedstrijden te lopen praat, maar dat de praktijk een stuk weerbarstiger is?
[..]
Ik vraag me echt af of dat nou echt zoveel extra mensen in beweging brengt.
Ik wil het kabinet zeker niet verdedigen en ik begrijp je frustratie, maar tegelijkertijd geloof ik ook oprecht dat het tot vijand bombarderen van de overheid vooral tot gevolg heeft dat het politieke landschap steeds meer versnippert, er boosaardige partijen meer macht krijgen (is al gebeurd) en het beleid ook steeds krampachtiger wordt uit angst voor de boze burger.
Ik vind het ook kut en ik vind de gemaakte keuzes ook niet te volgen, maar ik wil ook geen partijen in het zadel helpen die garen spinnen bij mijn boosheid. Dus ik richt mijn boosheid liever op complotwappies/antivaxxers.
Ik ben voor vaccinatieplicht. Maar dan beginnen veel mensen te brullen dat iedereen het recht heeft op zelfbeschikking. Zit wat in. Maar ze gijzelen wel de samenleving. En of we willen of niet, we leven in een samenleving. Dat is voor mij echt het grote probleem.quote:Op maandag 6 september 2021 17:23 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik bedoel, als het nu niet kan, wanneer dan wel? Het gaat in de komende maanden echt niet beter worden met het aantal besmettingen.
Nul. Maar er werd toen nog alleen bij ziekenhuisopnames en in de zorg getest, dacht ik.quote:Op maandag 6 september 2021 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand maar dan ook iemand iets gehoord over besmettingsgolven na de CPC van 2020? Terwijl, dat was in maart, met allemaal mensen net terug van wintersportgebieden vol Corona?
quote:Op maandag 6 september 2021 17:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou goed, ik ga mijn frustratie er maar weer uitrennen.. morgen dan want vandaag heb ik een rustdag.
Over de balijebrug?quote:Op maandag 6 september 2021 17:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nul. Maar er werd toen nog alleen bij ziekenhuisopnames en in de zorg getest, dacht ik.
[..]dat is altijd goed.
Morgen ga ik zelf voor mijn club een 5 km organiseren (met tijdwaarneming per chip), om onze wedstrijdlopers gemotiveerd te houden.
Kust marathon gaat vooralsnog door.quote:Op maandag 6 september 2021 18:21 schreef mosselmossel het volgende:
Dan gooien ze de boel (ja, hele stadscentra) maar gewoon dicht voor mensen met een rode code. Fuck it. Verder eens met LT. Ik ben er zo klaar mee
Zo'n bedrijf als golazo beweegt ook niet erg mee, die blijven wel erg hangen aan de grote evenementen met veel deelnemers en nog meer supporters. Aan de andere kant is dat wel waar ze hun naam mee hebben opgebouwd. CPC is natuurlijk bekender dan de vestingsloop van hellevoetsluis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben hier in Nederland een slechte combo: een zwabberend regeringsbeleid en een eigenwijze bevolking die er dwars tegenin gaat en uit dwarsheid over het regeringsbeleid ook meteen alle (soms wel goede) maatregelen afwijst. Ik ben ook voor vaccinatieplicht, maar ik zie dat niet gebeuren met een demissionair CDA in de regering, want die willen hun relistemmers niet tegen zich in het harnas jagenAl geeft Hugo de J. de laatste tijd wel het idee dat-ie die kant op wil.
Nee, die ligt in Utrecht. Maar de 5 km gaat ook niet over de Balijbrug, want mijn AV is niet in mijn woonplaats.quote:
Die Vestinglopen kunnen ook gemakkelijker in kleine startwaves starten en daarom gaan die wel door.quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf als golazo beweegt ook niet erg mee, die blijven wel erg hangen aan de grote evenementen met veel deelnemers en nog meer supporters. Aan de andere kant is dat wel waar ze hun naam mee hebben opgebouwd. CPC is natuurlijk bekender dan de vestingsloop van hellevoetsluis.
Jouwes geen airco?quote:Op woensdag 8 september 2021 18:20 schreef Spanky78 het volgende:
Vanavond maar eens naar de sportschool, kijken hoe het daar gaat in de warmte.
Jawel, maar nooit echt koel. Ze doen ook gewoon de ramen ver open. Zeker nu met Corona hebben ze dat blijkbaar anders gedaan. Geen recirculatiequote:Op woensdag 8 september 2021 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouwes geen airco?![]()
Ik realiseerde me gisteren dat de eerste wedstrijd waar ik ooit aan mee ga doen over iets minder dan een maand 's middags en potentieel in een warmachtig zonnetje plaatsvindt, terwijl ik eigenlijk altijd ren in het koele donker van vijf uur 's morgensMisschien toch eens overdag gaan proberen onderhand maar ik wiiiiiiiil niet
Wel slim om dat eens te testen. Verschillende tijdstippen, het is allemaal net iets anders, dan ben je er al een beetje aan gewend.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouwes geen airco?![]()
Ik realiseerde me gisteren dat de eerste wedstrijd waar ik ooit aan mee ga doen over iets minder dan een maand 's middags en potentieel in een warmachtig zonnetje plaatsvindt, terwijl ik eigenlijk altijd ren in het koele donker van vijf uur 's morgensMisschien toch eens overdag gaan proberen onderhand maar ik wiiiiiiiil niet
P. S. Ik kan je melden dat einde middag rond 18u op het strand bij 27 graden heel anders is dan 6 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Jouwes geen airco?![]()
Waar lees je dit?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Leiden Marathon op 10 oktober heeft groen licht gekregen van de lokale overheden en gaat door.
Echt? Ik ging er juist vanuit dat die sowieso kon door het deelnemeraantal ☹quote:Op zondag 12 september 2021 11:15 schreef Zwabberhark het volgende:
De Meijendelloop gaat ook dit jaar niet door. Dus Mr B. blijft minimaal 3 jaar de kampioen.
Rijendik publiek bij Rotterdam zie ik obv bovenstaande niet echt voor me.quote:Evenementen mogen wel buiten plaatsvinden, met alleen bezoekers die een coronatoegangsbewijs kunnen laten zien.
Dat zou wel zuur zijn voor Rotterdam.quote:Op zondag 12 september 2021 20:37 schreef MichaelScott het volgende:
Ben er nog niet helemaal van overtuigd, maar hoop dat we dat dinsdag wel horen.
[..]
Rijendik publiek bij Rotterdam zie ik obv bovenstaande niet echt voor me.
Haha!quote:Op maandag 13 september 2021 08:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In Amsterdam heb je dat probleem van, rijen dik publiek, niet
Och, voor iedereen die gevaccineerd is is zo'n toegangsbewijs een kleine moeite toch? In Frankrijk werkte dat prima.quote:Op zondag 12 september 2021 20:37 schreef MichaelScott het volgende:
Ben er nog niet helemaal van overtuigd, maar hoop dat we dat dinsdag wel horen.
[..]
Rijendik publiek bij Rotterdam zie ik obv bovenstaande niet echt voor me.
Maar ga je dan de hele stad afsluiten en alleen toeschouwers toestaan met TvT? In Berlijn hebben ze op de drukke plekken van vorige edities "hotspots" waar je alleen met een QR-code kan komen.quote:Op maandag 13 september 2021 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Och, voor iedereen die gevaccineerd is is zo'n toegangsbewijs een kleine moeite toch? In Frankrijk werkte dat prima.
In Rotterdam is bijna het hele parcours een hotspot.quote:At certain cheering points along the course, entry will only be by proof of 3G (Vaccinated, Convalescent, Tested), which at best will be proven digitally either in the official Corona warning app, the Luca app or the CovPass app.
TvT is einde oefening nu. Alles gaat met de QR. En ja hoor, ik ben er inmiddels voor om hele stadscentra af te sluiten voor mensen zonder groene code als er evenementen zijn. Mensen die zich niet laten vacccineren of alle regels aan de laars lappen hebben de samenleving inmiddels te lang gegijzeld.quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef MichaelScott het volgende:
Maar ga je dan de hele stad afsluiten en alleen toeschouwers toestaan met TvT?
Dat is waar, maar is het praktisch haalbaar om een hele stad af te sluiten en op ieder punt mensen neer te zetten die QR-codes te controleren?quote:Op maandag 13 september 2021 09:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
TvT is einde oefening nu. Alles gaat met de QR. En ja hoor, ik ben er inmiddels voor om hele stadscentra af te sluiten voor mensen zonder groene code als er evenementen zijn. Mensen die zich niet laten vacccineren of alle regels aan de laars lappen hebben de samenleving inmiddels te lang gegijzeld.
Nu ja, het is koffiedik kijken of evenementen überhaupt mogen. Het was bij mij meer 'bij wijze van spreken'. Maar zelfs dan. ROndom het centrum controles. Dan zijn er maar minder mensen, maar dan kunnen er alsnog tienduizenden of honderdduizenden naar binnen. Is het misschien net geen miljoen.quote:Op maandag 13 september 2021 09:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is waar, maar is het praktisch haalbaar om een hele stad af te sluiten en op ieder punt mensen neer te zetten die QR-codes te controleren?
De laatste jaren kwamen een miljoen mensen kijken naar de marathon van Rotterdam. Ik denk dat het niet te doen is, juist door het afschaffen van de 1,5 m-maatregel.
Klopt, maar ik denk toch dat het makkelijk gezegd is als je de organisatie niet bent.quote:Op maandag 13 september 2021 09:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Mensen doen altijd alsof het zo zwart wit is, je kunt toch aankondigen dat je alleen met QR-code kunt komen kijken, en dan alleen bij de drukke plaatsen mensen neer zetten om te controleren.
Je hoeft ook niet elke autobestuurder te controleren op een gordel om de wet te handhaven.
Gewoon meteen de kop pakken in de wedstrijd, heb je geen last van zequote:Op maandag 13 september 2021 13:24 schreef Zwabberhark het volgende:
maar ik denk toch dat het makkelijk gezegd is als je de organisatie niet bent.
Overigens, dit meldt de Vestingloop:
"GOED NIEUWS! Voor de Vestingloop in Willemstad hebben wij vanuit de gemeente het bericht ontvangen dat we geen coronacheck hoeven te doen. Dit betekent dat alle deelnemers zonder test of QR-code mee kunnen doen."
Voor mij meteen een no-go, ik heb geen zin om met ongevaccineerden/ongetesten een wedstrijd te lopen.
quote:Op maandag 13 september 2021 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gewoon meteen de kop pakken in de wedstrijd, heb je geen last van ze
Klopt, maar voor mij voelt het dat het openstellen van de maatschappij eigenlijk alleen zou moeten zijn voor de mensen die solidair zijn en niet voor mensen die zich én niet willen laten vaccineren én zich niet willen laten testen.quote:Op maandag 13 september 2021 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoezo heb je daar eigenlijk geen zin in, het risico is toch voornamelijk voor hen?
Veel plezier in je eentje dan maar?quote:Op maandag 13 september 2021 16:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Klopt, maar voor mij voelt het dat het openstellen van de maatschappij eigenlijk alleen zou moeten zijn voor de mensen die solidair zijn en niet voor mensen die zich én niet willen laten vaccineren én zich niet willen laten testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Aboutaleb heeft gesproken: Als het aan hem ligt gaat de marathon van Rotterdam door
[ Bericht 3% gewijzigd door mosselmossel op 16-09-2021 12:58:34 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Hopelijk ook snel groen licht voor Eindhoven!quote:Gisteren tijdens de persconferentie kwam eindelijk het verlossende woord: evenementen in de buitenlucht mogen weer plaatsvinden. De 37e NN Zevenheuvelenloop op zaterdag 20 en zondag 21 november gaat dus door!
Hoe ziet de NN Zevenheuvelenloop er dit jaar uit?
We hebben nog steeds te maken met coronamaatregelen waaraan wij als evenement moeten voldoen. De regering stelt op dit moment verplicht dat bezoekers van evenementen een coronapas laten zien.
We hebben verschillende scenario's uitgewerkt, zodat we in de komende weken samen met de gemeente Nijmegen en de veiligheidsregio kunnen besluiten hoe het evenement er precies uit moet komen te zien. We houden je hier uiteraard van op de hoogte.
Zijn er hier mensen die mee gaan lopen? Ik ga er vrijwilligenquote:Op donderdag 16 september 2021 14:14 schreef ruud.nl het volgende:
Zevenheuvelenloop gaat door
[..]
Hopelijk ook snel groen licht voor Eindhoven!
Ik (de halve), en volgens dit topic ook SEMTEX, Niveath (allebei de hele?) en mosselmossel de halve.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die mee gaan lopen? Ik ga er vrijwilligen
quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:00 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik (de halve), en volgens dit topic ook SEMTEX, Niveath (allebei de hele?) en mosselmossel de halve.
Ik denk dat je het gewoon even moet aanvoelen hoe zwaar de survivalruns inhakken op je lijf, kan ik niet voor je inschatten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:52 schreef Tele6 het volgende:
ken zat ik op ruim 40 km per week, daarvoor heb ik een paar weken 50 tot zelfs 65 km per week gehad.
Nu die 40 km aanhouden? Of nog verder omlaag brengen vanwege de wedstrijden?
Ik ben zelf ook heel benieuwd wat die survivalruns doen met m'n lijf!quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon even moet aanvoelen hoe zwaar de survivalruns inhakken op je lijf, kan ik niet voor je inschatten.
Hoe ik het vaak doe als ik een wedstrijd heb in het weekend:
Wedstrijd op zaterdag: zondag uitlopen, maandag rust of uitfietsen/uitzwemmen
Dinsdag: intervaltraining maar kort en rustig (dus bijvoorbeeld 12x 200 meter of 8x 400 meter op gevoel ontspannen.. rond 10km-halve marathon tempo). Woensdag of donderdag nog rustige loopjes al zou het donderdag eventueel al wel weer met wat tempowisselingen kunnen zijn, en dan kun je zaterdag weer een volwaardige training doen.
Waarschijnlijk helpt het ook om aan het einde van je herstelloopjes nog 3x 100 meter een versnelling te doen, zo blijft de snelheid een beetje in je benen.
Als je weet wanneer je halve marathon is kun je daar weer in een paar weken specifiek naar toe trainen, die fitheid ben je niet in 1x kwijt..
Wij hebben ons 5-jarig aanstormend talent mannetje aangemeld voor de 500m van de Voornse duintrailquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:22 schreef mosselmossel het volgende:
We mogen weer naar massale hardloop-evenementen!![]()
Oh jeetje, dan ben je wel heel lelijk gevallenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef ruud.nl het volgende:
Gisteren gevallen met de fiets en zeer ongelukkig terechtgekomen met als gevolg dat m'n kaak op drie plaatsen gebroken is en daarnaast een hersenschudding.
Helaas voorlopig dus geen hardlopen voor mij. ☹
Beterschap! Zit je kaak nou in het gips of zo nu het gebroken is? Kan me daar weinig bij voorstellen hou dat moet genezen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef ruud.nl het volgende:
Gisteren gevallen met de fiets en zeer ongelukkig terechtgekomen met als gevolg dat m'n kaak op drie plaatsen gebroken is en daarnaast een hersenschudding.
Ah née, dat is klote. Beterschap!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef ruud.nl het volgende:
Oh wat heftig! Beterschap..quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
Even voor mij waren twee meisjes gevallen die hulp kregen van twee andere fietsers die hun fietsen op het fietspad geparkeerd hadden.
Blijkbaar had ik meer oog voor die mensen en heb ik die twee fietsen over het oog gezien en daarover gevallen. Ging helemaal niet hard maar zeer ongelukkige landing.
Beterschap!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef ruud.nl het volgende:
Haha, nee, ze zetten je kaak niet in het gips. Ik heb ook eens mijn kaak gebroken. Bijna twintig jaar geleden bij het voetballen. Toen zette de kaakchirurg gewoon voor een paar weken mijn kiezen op elkaar. Letterlijk. IJzerdraadje links, ijzerdraadje rechts en dan kan je ze niet meer van elkaar halen. Twee weken vloeibaar eten ofzo.quote:Op zondag 19 september 2021 08:20 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Beterschap! Zit je kaak nou in het gips of zo nu het gebroken is? Kan me daar weinig bij voorstellen hou dat moet genezen.
Tijdelijk niet kunnen hardlopen lijkt me verschrikkelijk... Hopelijk kan je snel weer een rondje maken.
Zoveel zin in!quote:Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ja! Ook groen licht uit Eindhoven!![]()
Doe je geen warmup?quote:Op zondag 19 september 2021 12:46 schreef E.T. het volgende:
Klinkt pijnlijk Ruud!
Hier was vanmorgen het moment dat je wist dat er weer eens aan moest komen. Na weken zo goed als pijnvrij lopen ging het vanmorgen minder. Na 800mtr "hmz, .. zal zo wel wegtrekken" maar dat deed het dus niet. Paar minuten later besloten een wandelpauze te doen, maar daarna weer beginnen was een slecht idee. Gelukkig was het mooi weer en heb ik dus lekker in het zonnetje naar huis gewandeld.
Woensdag ofzo weer eens proberen
Nope. Ik kom niet sneller dan dribbel/warmlooptempo.. Rustig beginnen = warming up.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
Beterschap Ruud!
Vandaag 5:20/min. het ging erg lekker.
[..]
Doe je geen warmup?
Hoe is het er nu mee? Hopelijk is de pijn wat weggetrokken.quote:Op zondag 19 september 2021 12:46 schreef E.T. het volgende:
Klinkt pijnlijk Ruud!
Hier was vanmorgen het moment dat je wist dat er weer eens aan moest komen. Na weken zo goed als pijnvrij lopen ging het vanmorgen minder. Na 800mtr "hmz, .. zal zo wel wegtrekken" maar dat deed het dus niet. Paar minuten later besloten een wandelpauze te doen, maar daarna weer beginnen was een slecht idee. Gelukkig was het mooi weer en heb ik dus lekker in het zonnetje naar huis gewandeld.
Woensdag ofzo weer eens proberen
niet rennen = geen pijn gelukkig. Vanavond of morgenochtend nieuwe poging wagen..quote:Op woensdag 22 september 2021 11:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe is het er nu mee? Hopelijk is de pijn wat weggetrokken.
Oh myyyyyquote:Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ja! Ook groen licht uit Eindhoven!![]()
Dan is het binnenkort groot feest bij de fysio's in Nederlandquote:Op woensdag 22 september 2021 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hoop niet dat teveel mensen nu ineens nog halsoverkop moeten gaan trainen of ongetraind aan de start staan
Als ik de hoeveelheid aangeboden startnummers zie in de verschillende groepen dan valt dat wel mee gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hoop niet dat teveel mensen nu ineens nog halsoverkop moeten gaan trainen of ongetraind aan de start staan
Dat lijkt me toch logisch? Als je ze duurder gaat verkopen dan je ze hebt gekocht ben je echt een eersteklas pannenkoek.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik de hoeveelheid aangeboden startnummers zie in de verschillende groepen dan valt dat wel mee gelukkig.
Het zijn er zo veel dat ze inmiddels voor minder dan de originele prijs aangeboden worden.
Nou ja, het is voor het eerst dat ik zie dat ze voor 20-30 euro minder aangeboden worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch logisch? Als je ze duurder gaat verkopen dan je ze hebt gekocht ben je echt een eersteklas pannenkoek.
Deze groep kent geen ingangseisen hoor! En zeker geen snelheidseisen. Iedereen is welkom, van Evy-minutenloopjes tot 160km ultralopers ergens in Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 22 september 2021 21:32 schreef Minimunt het volgende:
Ben nog niet zo lang begonnen 5 en 10 km. Sinds maart dit jaar. Liep vandaag een record van 22.40 over 5 km. Kan ik me al bij deze groep scharen of ben ik nog steeds een beginner
Tuurlijk!quote:Op woensdag 22 september 2021 21:32 schreef Minimunt het volgende:
Ben nog niet zo lang begonnen 5 en 10 km. Sinds maart dit jaar. Liep vandaag een record van 22.40 over 5 km. Kan ik me al bij deze groep scharen of ben ik nog steeds een beginner
Eind maart begonnen.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:32 schreef Minimunt het volgende:
Daar neem ik mijn pet voor af met dik 10 jaar aan loopervaring. Haal ik nu ook nog wel maar dat was niet de tijd waarmee ik ooit begon. Dus mooie basis heb je dan.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:32 schreef Minimunt het volgende:
Veel plezier! En rustig aan in het begin dan! Of zo snel dat je die warmte niet meer meemaakt, maar geen idee wat jouw capaciteiten zijn.quote:Op zondag 26 september 2021 07:36 schreef MichaelScott het volgende:
Ik doe ook mee. Lijkt erop dat het warm wordt in de tweede helft, hopelijk gooit dat geen roet in het eten.
Vandaag 10 kim in 49:02 gelopen. Is echt een lekkere weekquote:Op woensdag 22 september 2021 21:32 schreef Minimunt het volgende:
Doe een full body circuit met vooral compound movements:quote:Op zondag 26 september 2021 20:11 schreef E.T. het volgende:
Iemand nog leuke en nuttige oefeningen die een positieve bijdrage aan het hardlopen leveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |