Toch welquote:
Heb je ze tijdens het EK bezig gezien? Toen waren ze ook al zo lekker sportief.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vroeger waren de britten het meest sportieve volkje. Die tijd ligt ook achter ons dus.
Twee keer de concurrentie van de baan c.q. in het ziekenhuis geramd, een beetje meer ingetogenheid was wel passend geweest.
Ik hou mijn hart nu al vast voor het baanwielrennen op het OSquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je ze tijdens het EK bezig gezien? Toen waren ze ook al zo lekker sportief.
Afgedropen dan tochquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton is afgedruipt? Heb hem ocon niet eens zien feliciteren zoals de rest.
Mwah. Motorwissel nog dit jaar zo goed als zeker de laatste races, plus veel snellere mercedes gisteren. Nee, Hamilton wordt kampioen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef YellowBlacks het volgende:
kampioenschap blijft wel spannend zo
Hij is terechtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton is afgedruipt? Heb hem Ocon niet eens zien feliciteren zoals de rest.
Oh, dan keek ik ook scheefquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Ocon zojuist stond Winner erbij en niet DOTD. Dat maakte Olav er van
Zou mij niet verbazen.quote:
Waarom zijn ze ineens sneller nu? Zijn ze langs een chiptuner gegaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mwah. Motorwissel nog dit jaar zo goed als zeker de laatste races, plus veel snellere mercedes gisteren. Nee, Hamilton wordt kampioen.
Nu pas?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga vrezen voor Zandvoort met het publiek
Je schrijft genot verkeerd.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Sabata het volgende:
Zo, hoop koeien langs het circuit daar zo
Dan een boe erachter naquote:
Terecht.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef PirE het volgende:
Herbert op zijn knietjes om Lewis te pijpen
Bandencompounds verandert voordeel mercedes en grote update in silverstone. Mercedes is nu gewoon sneller.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zijn ze ineens sneller nu? Zijn ze langs een chiptuner gegaan?
Waarom? Heeft dit niet te maken met zijn lhbtq+ statement dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Gezicht het volgende:
Beetje zielig wel dat uitjoelen. Belooft nog wat voor Zandvoort.
echt kansloosquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga vrezen voor Zandvoort met het publiek
Het is niet alleen Nederlands publiek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Gezicht het volgende:
Beetje zielig wel dat uitjoelen. Belooft nog wat voor Zandvoort.
Echt sneu. "Histrory made by you"quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef PirE het volgende:
Herbert op zijn knietjes om Lewis te pijpen
Paar weken geleden ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef Sjemmert het volgende:
Hamilton gewoon top race gereden na die prachtige herstart kan niets anders zeggen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Sabata het volgende:
Zo, hoop koeien langs het circuit daar zo
Heeft gewoon een redelijke wanprestatie geleverd. gestart als eerste verkeerde gok door buiten te blijven, een paar Latifi's ingehaald en het daarna al heel moeilijk met Alonso in zijn Daihatsu.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo mooi dit. Jammer van Hamilton op plaats drie. Maar hij heeft wel laten zien dat hij echt wel kan rijden.
Vettel pride mondkapje op in Hongarije.
Twee races geleden gebeurde dit toch niet? Ik vraag me af of er misschien iets vreemds gebeurd is in de tussentijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terecht.
Niemand verdient dit
Gewoon Max, dan is het publiek daarna al voor de helft naar huisquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton vliegt eruit aan het begin, niks aan de hand.
Rustig maar hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
Echt dit interview ook, flikker op en geef Ocon die aandacht voor z'n eerste winst.
Gemixt pubiek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Zijn het nu de Nederlanders die daar zijn die fluiten of hebben andere fans ook een hekel aan Hamilton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |