Toch welquote:
Heb je ze tijdens het EK bezig gezien? Toen waren ze ook al zo lekker sportief.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vroeger waren de britten het meest sportieve volkje. Die tijd ligt ook achter ons dus.
Twee keer de concurrentie van de baan c.q. in het ziekenhuis geramd, een beetje meer ingetogenheid was wel passend geweest.
Ik hou mijn hart nu al vast voor het baanwielrennen op het OSquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heb je ze tijdens het EK bezig gezien? Toen waren ze ook al zo lekker sportief.
Afgedropen dan tochquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton is afgedruipt? Heb hem ocon niet eens zien feliciteren zoals de rest.
Mwah. Motorwissel nog dit jaar zo goed als zeker de laatste races, plus veel snellere mercedes gisteren. Nee, Hamilton wordt kampioen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef YellowBlacks het volgende:
kampioenschap blijft wel spannend zo
Hij is terechtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton is afgedruipt? Heb hem Ocon niet eens zien feliciteren zoals de rest.
Oh, dan keek ik ook scheefquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij Ocon zojuist stond Winner erbij en niet DOTD. Dat maakte Olav er van
Zou mij niet verbazen.quote:
Waarom zijn ze ineens sneller nu? Zijn ze langs een chiptuner gegaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mwah. Motorwissel nog dit jaar zo goed als zeker de laatste races, plus veel snellere mercedes gisteren. Nee, Hamilton wordt kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |