quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:27 schreef shiz het volgende:
Kunnen we geen Baku karma krijgen. Dat we denken dat Max de balen heeft, maar dat Lewis straks lekker mega de fout in gaat en alsnog geen punten scoort?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:35 schreef thedeedster het volgende:
Hamilton met al zijn vrienden.Priceless !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu moet hij max nog inhalen..............-
Laten we het hopen, kan hij al die racisten weer de mond snoeren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef MoreDakka het volgende:
Ik denk dat Hamilton alsnog wint. De achterstand is echt niet groot.
Je blijft maar weg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurde er bij Mercedes? Ik schakel te laat in
Iedereen ging de pits in voor de herstart, behalve Lewisquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
Je zou het nog bijna doen ook. Anders weet je dat Ham gewoon weer wintquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Scorpie het volgende:
DE PERFECTE KANS VOOR VERSTAPPEN OM HAMILTON DE BANDEN IN TE RIJDEN
Onderstuurd ie Lewis erafquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
Als Lewis straks Max in wil halen met die schade, wat zou er dan gaan gebeuren
Dit is een parallel universumquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de schuld van Mazepin
Hamilton uitgeschakeld voor nu, dus dat geeft nog hoop.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef AMDB het volgende:
Ik... lach me kapot.
Verstappen nog wel met beschadigd, dus nog niet veel hoop.
Het is gewoon altijd de schuld van Mazepinquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet de schuld van Mazepin
Ik zou het gewoon doen, karma is een bitch. Race foutje kan gebeurenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je zou het nog bijna doen ook. Anders weet je dat Ham gewoon weer wint
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Is er iets gebeurd? De live blog van NOS spreekt nog nergens over iig
ging niet naar binnen. de rest welquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
Behalve als Verstappen hem er gewoon af kegeltquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:40 schreef Rianne84 het volgende:
HAM wint dit nog met twee vingers in de neus
Jep. Lang genoeg volhouden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:40 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen moet Hamilton gewoon van de baan drukken straks.
Zou ik niet doen, dan kun je moeilijk zeggen dat het een foutje was.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:40 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen moet Hamilton gewoon van de baan drukken straks.
Gek he?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef RubenSosa het volgende:
Max rijdt als een oude oma.
(zijn eigen woorden)
Wel doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan kun je moeilijk zeggen dat het een foutje was.
Hamilton eraf tikken en beide 0 puntenquote:
Als je Max Verstappen heet en voor RBR rijdt tenminste... (Merc was 't 'foutje, bedankt' gewezen)quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan kun je moeilijk zeggen dat het een foutje was.
Beter: iemand anders doet datquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef Aguero het volgende:
Het beste wat Max nu kan doen is als Hamilton hem komt inhalen hem er eventjes aftikken.
Ja dan maakt ie zich onsterfelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef Scorpie het volgende:
DE PERFECTE KANS VOOR VERSTAPPEN OM HAMILTON DE BANDEN IN TE RIJDEN
Dat is nu echt de mazzel en dan maar hopen dat de kop ver genoeg weg rijdtquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hongarije is ook niet echt een baan waar je makkelijk kan inhalen.
Je kan hier niet inhalen. Hamilton gaat nooit winnen zonder gekkigheid.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit wordt weer een ‘heroïsche’ win voor de altijd vervelende L. Hamilton.
Dit inderdaad. Kan nog wel tegen gaan vallen voor Lewis.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hongarije is ook niet echt een baan waar je makkelijk kan inhalen.
En dat de hele rest van het seizoen, hij staat nog voor immers.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:41 schreef Aguero het volgende:
Het beste wat Max nu kan doen is als Hamilton hem komt inhalen hem er eventjes aftikken.
10 seconden een schorsing noemen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee dan heb je gewoon een terechte schorsing.
Raar he?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
Max moet wel vechten met die auto lijkt het hoor
Optimistquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:43 schreef Middelpunt het volgende:
In elk geval flink de ellebogen gebruiken voordat je Lewis voorbij laat gaan.
In elk geval moet Hamilton er nog 13 voorbij. Dus 13 keer kans dat iemand hem er af tikt.
Ontzettend veel haat voor max idd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer van de haat in dit topic.
Je kan ook gewoon neutraal genieten
VETTEL
Denk de herstartquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Staan er letterlijk 2 in de OP.
Dit dus, ik sta er heel neutraal in, maar juist vanwege die haat jegens Hamilton ben ik steeds meer voor hem!quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer van de haat in dit topic.
Je kan ook gewoon neutraal genieten
VETTEL
Jij kijkt niet eens met je NOS liveblog. Pauper.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit dus, ik sta er heel neutraal in, maar juist vanwege die haat jegens Hamilton ben ik steeds meer voor hem!
quote:
quote:
gewoon veel te veel damagequote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Max niet MSC voorbij komt met DRS is wel zorgwekkend.
Niemand komt iemand voorbij hier.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Max niet MSC voorbij komt met DRS is wel zorgwekkend.
Was een grapje man, ik hang aan Olafs lipjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kijkt niet eens met je NOS liveblog. Pauper.
Bi-zarquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef Zorro het volgende:
Iemand eraf rijden: 10sec
Speeding in pitlane: Stop and go
Ok
Is geen echte s&gquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef Zorro het volgende:
Ok
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was een grapje man, ik hang aan Olafs lipjes
Rare jongens, die stewardsquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:45 schreef Zorro het volgende:
Ok
Echt welquote:
Kan je op de damage gooien, auto reageerde anders. Racing incident.quote:
Ja makkelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton had hier toch gewoon iedereen op een ronde kunnen zetten als hij gewoon meteen had gepit?
Nee, ergerquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:47 schreef daNpy het volgende:
Speeding in the pitlane is hetzelfde begrijp als iemand het ziekenhuis in rijden.
Hij wil graag vechten voor zijn plek en laten zien dat hij de beste is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton had hier toch gewoon iedereen op een ronde kunnen zetten als hij gewoon meteen had gepit?
De hele wereld is gewoon tegen Lewis, hij heeft altijd pech.quote:
Dit is ook veel gevaarlijker dan iemand met hoge snelheid eraf beuken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hier krijg je dan wel een stop/go penalty voor
Uiteraard. Je titelrivaal uit de race tikken 10 seconden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hier krijg je dan wel een stop/go penalty voor
Truequote:Op zondag 1 augustus 2021 15:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Als je niet klaagt tijdens de race, kun je achteraf niet zeggen hoe geweldig moeilijk het was om te winnen natuurlijk.
Er was toch gewoon een botsing in pitlane met Giovanazzi?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. Je titelrivaal uit de race tikken 10 seconden.
Iets te snel in de pitlane. 10 sec stop and go.
![]()
Dat was met Kimiquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er was toch gewoon een botsing in pitlane met Giovanazzi?
Op het vuilquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat hamilton nou deed??
Uhuh... Hamilton kan het nu laten zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted was "really, really surprised" dat Verstappen zoveel moeite had om Schumacher voorbij te komen.
Het lijkt wel een wijf.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton met een onbeschadigde veruit de snelste auto. En maar mekkeren als een goat.
Is ie blind ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted was "really, really surprised" dat Verstappen zoveel moeite had om Schumacher voorbij te komen.
Als ik al niet onder de indruk ben, dan is niemand het, ben ik bangquote:
Bingo!quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik snap die penalty's niet helemaal, Giovinazzi krijgt een 10s stop&go voor iets te hard rijden in de pit en Kimi tikt iemand uit de race en die krijgt maar een 10s penalty
Sky is dramatisch vandaag. Zeggen dat het vreemder is dat Max niet Schumacher voorbij komt dan HAM op Gasly.... bizar chauvinistisch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
FIA GODENquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:52 schreef Stoorzendert het volgende:
FIA![]()
Speeding in pitlane: stop and go + 10sec.
Unsafe release (en iemand eruit beuken): 10sec.
Zijn banden zijn op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef MoreDakka het volgende:
En hier verdedigt Schumacher niet eens
Recht stuk is dat lastig als iemand veel sneller isquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef MoreDakka het volgende:
BLMquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef MoreDakka het volgende:
Wanneer was dat voor het laatst? Een Williams, iemand trivia bij de hand?quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Als ik al niet onder de indruk ben, dan is niemand het, ben ik bang![]()
Het was ook meer voor jou. Het is een beetje gênant.
Ook. Naast inlossen straf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |