Ik vind de 100 m altijd een hoop hype en dan 10 seconden sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het koningsnummer is natuurlijk de tienkamp en iedereen die dat niet vindt is een dagjesmens of heet heywoodu en vindt dat het 50 km snelwandelen is
Ja vindt je het gek, die heeft net gehoord dat die het met Mamoma mag doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef kilon het volgende:
Italiaan krijgt nog een hartaanval straks
Die bestaat nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef PippenScottie het volgende:
De verspringstream is nog steeds goud nu
Klopt wel denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het koningsnummer is natuurlijk de tienkamp en iedereen die dat niet vindt is een dagjesmens of heet heywoodu en vindt dat het 50 km snelwandelen is
Waterpolofinalequote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk 9,5 seconde sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de 100 m altijd een hoop hype en dan 10 seconden sport.
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vervalt de zilveren medaille dan eigenlijk?
Als het de 50km niet mag zijn is de tienkamp wel het enige acceptabele alternatief.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:46 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vervalt de zilveren medaille dan eigenlijk?
en de marathon?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zelfs een sport met per definitie twee keer brons.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
Ach genoeg sporten waar het goud gedeeld wordt. Waar nooit een barrage is. Ik vind het mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |