Precies. Liever een kans op bekend staan als 'de olympisch kampioen' dan 'een olympisch kampioen'quote:
Ik zag het vliegtuig vol biljetten net vertrekken!quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Aguero het volgende:
Wie beslist dit en zijn er eventueel oliedollars in het spel?
Kost je een vriendschapquote:
Jammer dat die bedden zo slecht zijnquote:
Wel delen met Barshimquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef Szura het volgende:
Tamberi mag nu Mamona doen? Dįt is pas goud
Dat komt wel heel dicht bij een deelname trofee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef wimderon het volgende:
Dan had je net zo goed met 13 man af kunnen spreken om na 2.19 te stoppen
Condooms zijn ook niet uitgedeeld toch? Nieuwe olympisch kampioen in de maak.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat die bedden zo slecht zijn
Had er ook nog niet van gehoord bij het hoogspringen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef DeeBee het volgende:
Qatar pakt z'n tweede Olympische titel ooit, Barshim met alle kleuren medailles nu en toch ook kampioen.
Wel bizar die jump-off regel? Wist niet eens dat dit een ding was, ik dacht sowieso beiden goud.
Sowieso als er geen ander WR sneuvelt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef wdn het volgende:
Rojas koningin van de atletiek van deze spelen?
Ik zie kansen voor een hoogspringvakbond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef wimderon het volgende:
Ja waarom zou je iets anders kiezenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
Allebei goud? Raar dat je dat mag kiezen.
Fox heeft haar kayak met een (uitgedeelde?) condoom gerepareerd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet uitgedeeld toch? Nieuwe olympisch kampioen in de maak.
Geen WR bij het verspringen gezien hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:45 schreef AgnesGru het volgende:
WR bij verspringen, twee keer goud bij hoogspringen
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zie kansen voor een hoogspringvakbond.
Sifan zou ook kunnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Sowieso als er geen ander WR sneuvelt.
Dat zal in de regels zijn afgevangenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef wimderon het volgende:
Dagjesmens is wel je favoriete woord hčquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het koningsnummer is natuurlijk de tienkamp en iedereen die dat niet vindt is een dagjesmens of heet heywoodu en vindt dat het 50 km snelwandelen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |