Niet meer, alleen Lieke in de meerkampfinale van donderdag. Maandag is wel nog Bart op rekstokquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:14 schreef PS. het volgende:
Doen er deze spelen nog Nederlandse vrouwen mee?
Ja, maar die zijn niet geplaatst voor de toestelfinales.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:14 schreef PS. het volgende:
Lijkt me niet, Sanne is derde reserve voor de balk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:14 schreef PS. het volgende:
Ja dat is dus niet de 'echte' twisties zoals Simone, maar gewoon 1 verneukte sprong met kortsluiting omdat ze net niet lekker uit kwamquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:14 schreef Redefine het volgende:
Wel knap dat ze er dan nog zo'n tweede sprong uitperst.
Je moet eerst nog even naar het Hokkie voor het vlaggetjequote:
Dit zag je ook heel goed bij het boogschieten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit altijd wel fascinerend. Honkballers of darters die niet meer kunnen gooien, turners die het helemaal kwijt zijn.
Sport is emotie
Nee, ze is wit en blond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Socialmediamensen kennende moet ze d'r Instagrammeldingen ook maar even uitschakelen denk ik
Maak daar maar gewoon Amerikaanse media van.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:15 schreef heywoodu het volgende:
Socialmediamensen kennende moet ze d'r Instagrammeldingen ook maar even uitschakelen denk ik
En een 6.2?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:13 schreef Moira het volgende:
Als er 6.0 staat is het trouwens meestal een Cheng en als er 5.8 staat is het meestal een Amanar
Dat zou sowieso goed zijn. Social media is pure ellendequote:Op zondag 1 augustus 2021 11:15 schreef heywoodu het volgende:
ik weet ff niet hoe deze heet maar die heeft een andere entry (overslag) dus daar weet ik weinig vanquote:
Vaak.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou sowieso goed zijn. Social media is pure ellende
bedankt hansquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:17 schreef Felagund het volgende:
Goede sprong, alleen een lichte nahup.
ja beter gewoon 2 turners daar neerzettenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:17 schreef Max23 het volgende:
Ik kan die stem van die commentator van de NOS niet serieus nemen of zo
Celine ernaast is wel echt fijn
Ja een misrekening met aantal passen/loopritme waardoor ze met haar hand slecht uitkomt. Denk puur fout gegaan door de druk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet de 'echte' twisties zoals Simone, maar gewoon 1 verneukte sprong met kortsluiting omdat ze net niet lekker uit kwam
Biles kreeg daar juist de support.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou sowieso goed zijn. Social media is pure ellende
Bij Sporza niet echt beterquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:17 schreef Max23 het volgende:
Piepzakquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:17 schreef Max23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |