Ik snap er werkelijk geen kloot van inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat dagjesvolk hierna volledig afgehaakt is. Het is er niet duidelijker op geworden
Denk vooral door de willekeur van de straffen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat dagjesvolk hierna volledig afgehaakt is. Het is er niet duidelijker op geworden
Als alle partijen zoals deze waren heeft het nog wel wat maar het knuffelen en afhouden bij de vorige was niet best voor een leekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Revanche voor Hiroshimaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:48 schreef CrushedTinBox het volgende:
Duitser en Jappen zijn altijd al vriendjes geweest, we worden genaaid
Dit moedigt niet echt aan om te gaan kijken hiernaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee daarom. Ik zou volgende keer niet snel inschakelen. Voor mij is het volstrekte willekeurquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit moedigt niet echt aan om te gaan kijken hierna
Eens, zou het wel leuker makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:50 schreef kilon het volgende:
Ze moeten ook punten geven voor op de buik. En dan eindstanden als 5-3 krijgen. Ippon is dan nog wel meteen over. Heb je veel minder vaak GS.
Invloed van Ratelbandquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjakka doet het toch weer knap hoor
Daarom hoop ik zo dat ie wintquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsjakka doet het toch weer knap hoor
En dat is?quote:
Had ie maar ippon moeten maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef franklop het volgende:
Beetje zielig om partijen zo te laten beslissen
Dit was zoals Verkerk in 2016 welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn wel momenten waarmee je de kijker laat afhaken. Hiervoor de derde straf geven
Dit wil ik ook nog weleens zien jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef Max23 het volgende:
@:Aguero
Kan jij uitleggen waarom die ene actie geen score was?
Geen controle meer denk ik. Heb geen herhaling gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef Max23 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn jullie echt judo experts of roepen jullie maar wat?
Wij weten alles.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Groot talent. Met goede begeleiding zou die nog best ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar van Tsjaka kun je deze OS in elk geval niks (negatiefs) zeggen.
Die wil ik nog wel een keer zien ja...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef Max23 het volgende:
Online 3e dan gehaald tijdens coronja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Judo is een hobby.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een extreem lachwekkende sport
Uit dat licht
Die vent is twee gewichtsklasses zwaarder en het dan gek vinden dat hij aan het eind passiever isquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef Redefine het volgende:
Dit zijn wel momenten waarmee je de kijker laat afhaken. Hiervoor de derde straf geven
Genaaid worden door scheidsrechters?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef DeeBee het volgende:
Jaaaa dit vat het NL judotoernooi perfect samen.
Groepsdruk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom zijn deze wedstrijden zoveel spectaculairder dan de solo toernooien?
Bang om te verliezen solo?
Graag geen Tasjoeake meer naar de OS komende tijdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Graag 24/7 suicide bewaking voor Henk Grol de komende tijd.
Tsjakka deed het prima jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Jammer, maar van Tsjaka kun je deze OS in elk geval niks (negatiefs) zeggen.
Het is Barney niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Graag 24/7 suicide bewaking voor Henk Grol de komende tijd.
En zelfs toen kreeg ie straffen voor passiviteit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vent is twee gewichtsklasses zwaarder en het dan gek vinden dat hij aan het eind passiever isterwijl hij daarvoor genoeg acties wel maakte. Man man
Die Duitser mocht zes passieve acties maken voordat die wat krijgt. Tsjakka krijgt m al als die een beetje lui keek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vent is twee gewichtsklasses zwaarder en het dan gek vinden dat hij aan het eind passiever isterwijl hij daarvoor genoeg acties wel maakte. Man man
Ik meen me te herinneren dat de tegenstander een punt kreeg na drie straffen, nu is de pot direct afgelopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel % van de wedstrijden wordt beslist op strafjes?
Wat een nonsens.
Die eerste passiviteitsshido voor Tornike was echt bullshit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Duitser mocht zes passieve acties maken voordat die wat krijgt. Tsjakka krijgt m al als die een beetje lui keek.
Yukoquote:
Altijd de schuld van dr KNJBquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan KNJB volgende keer minder geld in Papendal stoppen en meer in scheidsrechters.
Voor het VERHAAL gaan wij nu allen naar Nieuw-Zeeland - Frankrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gert probeert er een verhaal van te maken
Heel geforceerd ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gert probeert er een verhaal van te maken
Nee, want wij willen duidingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ga maar gewoon iets live uitzenden jongens.
Yuko's en koka's terugquote:
Wij willen herhalingen zien die ze niet hebben.quote:
Oh ja inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zoals Verkerk in 2016 wel
Alsof er iets live isquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ga maar gewoon iets live uitzenden jongens.
Bedankt voor de duidingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die eerste passiviteitsshido voor Tornike was echt bullshit.
Actie rond 1:05 was inderdaad geen score, Seidl probeerde 'm over te nemen maar uiteindelijk had geen van beiden echt controle over de landing.
Tja verhalen verteller NOS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:01 schreef kilon het volgende:
Grol heeft een aardige carrière gehad hoor. Maar zoveel aandacht is niet nodig. Vind ik.
Die overige twee judopotten bijvoorbeeld.quote:
Tuurlijk niet, ewquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rugby Sevens is blijkbaar geen sport voor de NOS
Geen vlaggetje, geen turnen, dus het bestaat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die overige twee judopotten bijvoorbeeld.
Dank. Net op tijd aangezetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rugby Sevens is blijkbaar geen sport voor de NOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Eén medaille, tsja. Ik had me er meer van voorgesteld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:
"Het judotoernooi zit erop!"
Goud kennen WE niet.
De tweede bronzen PLAK ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:
"Het judotoernooi zit erop!"
Goud kennen WE niet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:07 schreef -XOR- het volgende:
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?Heb in mijn UserIcon ook een Grohl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |