Yuko's en koka's terugquote:
Wij willen herhalingen zien die ze niet hebben.quote:
Oh ja inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was zoals Verkerk in 2016 wel
Alsof er iets live isquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ga maar gewoon iets live uitzenden jongens.
Bedankt voor de duidingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die eerste passiviteitsshido voor Tornike was echt bullshit.
Actie rond 1:05 was inderdaad geen score, Seidl probeerde 'm over te nemen maar uiteindelijk had geen van beiden echt controle over de landing.
Tja verhalen verteller NOS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:01 schreef kilon het volgende:
Grol heeft een aardige carrière gehad hoor. Maar zoveel aandacht is niet nodig. Vind ik.
Die overige twee judopotten bijvoorbeeld.quote:
Tuurlijk niet, ewquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rugby Sevens is blijkbaar geen sport voor de NOS
Geen vlaggetje, geen turnen, dus het bestaat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die overige twee judopotten bijvoorbeeld.
Dank. Net op tijd aangezetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rugby Sevens is blijkbaar geen sport voor de NOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Eén medaille, tsja. Ik had me er meer van voorgesteld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:
"Het judotoernooi zit erop!"
Goud kennen WE niet.
De tweede bronzen PLAK ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef heywoodu het volgende:
"Het judotoernooi zit erop!"
Goud kennen WE niet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:07 schreef -XOR- het volgende:
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het houdt van cuby + blizzards en laat zich 10 keer door dezelfde Oezbeek op de rug gooien?Heb in mijn UserIcon ook een Grohl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |