Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat zullen ze wel diep in de nacht plannen ja. Dan ga ik dat al helemaal niet kijken
Dan neem je vrij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
Alhoewel, tegen die tijd ben ik geen student meer.
Oh is dat tegelijk?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:56 schreef franklop het volgende:
49er
NED 58
BRA 60
GBR 65
DUI 70
SPA 74
NED 6e bij Mark 1, DUI en BRA voor ze
Yup. Maar niet op TV baan, dus alleen via livetimign te volgenquote:
Nederland plaatsje gezakt bij 2. Duitsland gelukkig twee omlaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:56 schreef franklop het volgende:
49er
NED 58
BRA 60
GBR 65
DUI 70
SPA 74
NED 6e bij Mark 1, DUI en BRA voor ze
Vindt Marcelien ookquote:
Daar zijn de verhoudingen van dat blauwe kruis andersquote:
Ach dat doen ze in het buitenland ook niet. Heilig gedoe.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:02 schreef Caland het volgende:
Lekker objectief commentaar van de NPO allen
7 punten achter brons virtueel.quote:
Boeienquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:05 schreef Remco het volgende:
Ik zou bij de boei maar even rustig aan doen als ik Badloe was, de jury heeft een slechte dag
jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:06 schreef StephanL het volgende:
Wat is een leg in deze? Van boei naar boei ofzo?
Mannen 49'ers gingen ook wel goed deze race. Maar die hebben echte hoge scores nodig van de concurrentie.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:06 schreef StephanL het volgende:
Wat is een leg in deze? Van boei naar boei ofzo?
Goyard staat nu op zilver, Cohen op brons.quote:
Maakt niet uit, goud heeft ie nu toch al.quote:
Kunnen nog steeds een Fransman en Italiaan op staanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Wordt wel een gigantisch gaaf podium zo
Ze hebben toch hele hoge punten nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goyard staat nu op zilver, Cohen op brons.
-9 van punt 2 naar 3, totaal verkeerde lijn gekozen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef dz5b604 het volgende:
Schrapresultaat voor Bekkering/Deutz, 1 puntje achter de Brazilianen voor de medal race.
Goyard gaat naar 74, Cohen en die Italiaan naar 76, Bi naar 77 en die Brit is nog verder weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben toch hele hoge punten nu?
Topictitel is wel een mooie samenvatting voor deze medal race.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef TheArt het volgende:
Bekkering en Duetz een schrapresultaat in de laatste race.
Stand voor de Medal Race:
1. BRA 70
2. NED 71
3. DUI 73
4. SPA 78
Ah ok.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goyard gaat naar 74, Cohen en die Italiaan naar 76, Bi naar 77 en die Brit is nog verder weg.
Met de huidige stand, dus.
Kan alle kanten op dus, maar wel in eigen handquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef TheArt het volgende:
1. BRA 70
2. NED 71
3. DUI 73
4. SPA 78
Niet ideaal vergeleken met hoe het was, maar goed, echt alles is nog mogelijk daar dus, van goud tot geen medaillequote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef TheArt het volgende:
1. BRA 70
2. NED 71
3. DUI 73
4. SPA 78
Hij leest meequote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ayolt snapt niet dat het goud al binnen is.
Zeg je dit namens Brazilie of ons vlaggetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet ideaal vergeleken met hoe het was, maar goed, echt alles is nog mogelijk daar dus, van goud tot geen medaille
Wij juichen voor Nederland en Spanje. En Brazilie, vooruit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet ideaal vergeleken met hoe het was, maar goed, echt alles is nog mogelijk daar dus, van goud tot geen medaille
Hij was nog even aan het rekenen of de Fransman met een DQ misschien toch nog 22 punten kon inlopen.quote:
Als ze in de top vier eindigen hebben ze een medaille. En vooral voor Brazilië en Duitsland eindigen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij was nog even aan het rekenen of de Fransman met een DQ misschien toch nog 22 punten kon inlopen.
Vrijwel altijd ons vlaggetjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg je dit namens Brazilie of ons vlaggetje?
De Fransman die zelf een DSQ heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:15 schreef dz5b604 het volgende:
Alleen de Fransoos kon er nog overheen met een DSQ voor Badloe
Moet ie maar beter zijn best doenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:17 schreef TheArt het volgende:
Koran komt opeens opzetten en daarom valt de Chinees virtueel buiten de medailles
Spannend!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:12 schreef TheArt het volgende:
1. BRA 70
2. NED 71
3. DUI 73
4. SPA 78
De Hongaar ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:20 schreef Szura het volgende:
Heiner met een opmars in de slotfase van de race
Mooie TT wel.quote:
Dat foilen ziet er niet uitquote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:
Kiran is er al voor aan het trainen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maken deze mannen de overstap of is dat echt een andere tak van sport?
Merendeel maakt de overstap.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maken deze mannen de overstap of is dat echt een andere tak van sport?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Nu heb ik zin om te gaan surfen is al te lang geleden
Alleen dan wel met iets meer wind, zoals de vorige heat zeg maar.
SPOILER: surfende kever...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Stand in de Finn met nog 2 reguliere races en de medal race te gaan:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:20 schreef Szura het volgende:
Heiner met een opmars in de slotfase van de race
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Toe maar.SPOILER: surfende kever...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Komt wel dichtbij nuquote:
Ik heb op de pabo een werkstuk over hem gemaakt en zijn oma geïnterviewd 😎quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Dorian nog in de schouwburg gezien bij Bureau Sport.
Komt wel dichtbij zo.
Mijn grapje wordt geleend door de NOS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vriendin van Dorian is helaas niet in Tokio deze keer.
We hebben een spionquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn grapje wordt geleend door de NOS.
We wisten al dat ze meelazen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn grapje wordt geleend door de NOS.
Mark kijkt LIVE mee op NOS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:57 schreef Remco het volgende:
Dit is altijd cringe, een sporter die live wordt gebeld door Mark Rutte.
Heeft zich ook opgewonden dat er geen judo wasquote:
Maar dat heeft hij live zitten kijken op de PLAYER natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft zich ook opgewonden dat er geen judo was
Vond die te duurquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij live zitten kijken op de PLAYER natuurlijk.
Dan moet er nog een hoop gebeurenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan morgen nog een keer ONS volkslied bij het zeilen.
Er hoeft niet eens een sjook te zijn, het moet gewoon waaienquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Hopen op een sjook van die Deen morgen, en dan Bekkering/Duetz met een goede race maandag. Mag wel vaker de goede kant opvallen voor ons
Volgens mij ging de Rindom als de brandweer race 1-8, het zal ongetwijfeld wel eens goed gewaaid hebben in die dagen denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er hoeft niet eens een sjook te zijn, het moet gewoon waaien
Dat klopt. Met Zegers/Berkhout.quote:
17e geworden.quote:
We leggen de schuld bij de Griekse Zegers.quote:
Hoe KAN dit?quote:Op zondag 1 augustus 2021 05:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
We leggen de schuld bij de Griekse Zegers.
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Die balk bovenin scrollt sinds vandaag de helft van de tijd mee naar beneden, waardoor je tig keer moet scrollen voor je bij het zeilen 'Overall results' voor de stand aan kunt klikken omdat de balk er anders overheen staat
[ afbeelding ]
Zesde in de timing, of vallen die Duitsers met zonder tussentijden er nog tussenuit?quote:
Ik keek in het klassement, nu staat er 6 inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zesde in de timing, of vallen die Duitsers met zonder tussentijden er nog tussenuit?
Hopen op Kontides, erg jammer dat hij het goud uit handen heeft gegeven.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan zo naar de derde POT voor de PLAKken
De Australiër Wearn heeft het goud al binnen met 49, maar verder is het spannend. Normaal gaat het tussen:
Tomasgaard NOR 71
Stipanovic KRO 74
Kontides CYP 76
Er staan ook nog een sloot zeilers tussen de 85 en 90, die zouden met heel veel geluk nog net een medaille kunnen pakken, al moet werkelijk alles dan goed vallen voor die zeilers.
Ook niet echt een verrassing toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:38 schreef DeeBee het volgende:
Die Brit schroeit echt iedereen de moeder in de Finn.
Op weg naar z'n 6e zege in 9 races en een 9 als schrapresultaat.
Er zijn dagen dat in geen zeilen volg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet echt een verrassing toch?
Ik ook, maar Scott is voor mij wel de bekendste naam in de sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat in geen zeilen volg.
En het is alsnog knap zo'n serie af te leveren, favoriet of niet.
Nicholas heeft een klein wonder nodig. Inb4 knappe vierde plek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:20 schreef Szura het volgende:
In de Finn, met Heiner, na 9/10 races:
1. GB 21
2. SPA 31
3. HON 33
4. NED 43
5. NZL 46
6. ARG 49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |