En ook nog een race waar er niks meer op spel staat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:21 schreef Szura het volgende:
Echt kut NOS, Badloe begint pas later dus je had dit gewoon live kunnen uitzenden
Dat niet alleen. Het is ook nog een totaal niet interessante race. Goud heeft die al.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:21 schreef Szura het volgende:
Echt kut NOS, Badloe begint pas later dus je had dit gewoon live kunnen uitzenden
Nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is ook nog een totaal niet interessante race. Goud heeft die al.
Badloe kan nog een DSQ in de medal race krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
En ook nog een race waar er niks meer op spel staat.![]()
![]()
![]()
Tenzij ie een debiele fout maakt wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is ook nog een totaal niet interessante race. Goud heeft die al.
Moet eerst finishen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deutschlandquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij ie een debiele fout maakt wel ja
Lekker achter de anderen gaan liggen zodat je niet vals kunt starten. Daarna rustig naar de streep.quote:
Voor 6 euro heb je alle streams.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:25 schreef raptorix het volgende:
We gaan nu naar een terugblik van het zwemmen op de NOS
Dat is denk ik redelijk gelijk op toch?quote:
Je mag verwachten dat de publieke omroep gewoon normaal rechten op de OS verwerft, geld zat.quote:
Die moet als ze minimaal brons winnen vanavond weer bij Studio Tokio zitten dus denk dat hij het wel prima vindtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:26 schreef AgnesGru het volgende:
Zou pa v/d Geest zich al lopen opwinden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stream blijft er maar uitvliegen bij mij.
Gelukkig hebben we de NOS nog als back-up.
Of nee toch niet
Terugblikken, doe dat lekker in de avond om 18:00 ofzo.
quote:
Laten ze het maar enigszins positief afsluiten, want dit was niet zo heel best allemaal.quote:
Ja Frankrijk heeft gewoon een veel sterker team joh, alleen van Noel kun je zeggen dat ie hier best mag winnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Laten ze het maar enigszins positief afsluiten, want dit was niet zo heel best allemaal.
Had het over het hele toernooiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Frankrijk heeft gewoon een veel sterker team joh, alleen van Noel kun je zeggen dat ie hier best mag winnen.
Voor wat meer dan 6 euro heb je een nieuwe pc.quote:
Slut!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog subtiel te verwoorden.
Maar ze willen wel graag live tv makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:34 schreef Szura het volgende:
De NOS blijft maar wachten op wind bij het zeilen
Wat een knakenomroep is het toch
Nou nou nou, doe eens even rustig tegen Cee.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou nou nou, doe eens even rustig tegen Cee.
Heeft een Nederlander al wel eens een aanval geplaatst bij het judo deze week?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:35 schreef franklop het volgende:
Strijd om het brons verliezen zou wel compleet passen in het beeld van deze judoweek
Liefst nog op strafjes
Van Dijke won er brons mee!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een Nederlander al wel eens een aanval geplaatst bij het judo deze week?
Judo is een verdedigingssport, dus dat lijkt me niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft een Nederlander al wel eens een aanval geplaatst bij het judo deze week?
Daarna een herhaling van het hordelopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:37 schreef franklop het volgende:
Ah ja. Nu gaat de publieke omroep naar reclame nummer 15 van de nacht/dag denk ik?
Betaal jij het?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:38 schreef raptorix het volgende:
De NOS moet gewoon kiezen, of je koopt gewoon normaal rechten, of je doet niks, dit is gewoon slappe hap.
In hoeverre is er een rechtenprobleem?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:38 schreef raptorix het volgende:
De NOS moet gewoon kiezen, of je koopt gewoon normaal rechten, of je doet niks, dit is gewoon slappe hap.
En niet buitenspel staan.quote:
Vooral omdat Badloe het goud al 99% binnen heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:34 schreef Szura het volgende:
Vooral ook best dubieus dat ze de casual kijkers laten blijven kijken omdat ze het goud willen zien. En dan naar de reclame gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:37 schreef franklop het volgende:
Ah ja. Nu gaat de publieke omroep naar reclame nummer 15 van de nacht/dag denk ik?
Maar de gemiddelde kijker heeft geen interesse in een veegpartij bij het judoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral ook best dubieus dat ze de casual kijkers laten blijven kijken omdat ze het goud willen zien. En dan naar de reclame gaan.
In mijn herinnering zendt de NOS nooit op meer dan 1 zender de OS uit, of ze nou de volledige rechten hebben of zoals nu een 1-kanaalsrecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:38 schreef raptorix het volgende:
Bij 2 spannende wedstrijden met vlaggetjes werd er uitgeweken naar NPO3.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
In mijn herinnering zendt de NOS nooit op meer dan 1 zender de OS uit, of ze nou de volledige rechten hebben of zoals nu een 1-kanaalsrecht.
Nee hoor, in het verleden waren er spelen waarbij je een stuk of 12 streams had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:46 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
In mijn herinnering zendt de NOS nooit op meer dan 1 zender de OS uit, of ze nou de volledige rechten hebben of zoals nu een 1-kanaalsrecht.
Die willen inderdaad verhalen zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde kijker heeft geen interesse in een veegpartij bij het judo
Ja maar niet meerdere zenders, die streams heb je nu ook alleen dan bij Eurosport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, in het verleden waren er spelen waarbij je een stuk of 12 streams had.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In hoeverre is er een rechtenprobleem?
quote:Waarom streamen jullie niet alle sporten via NOS.nl en de NOS-app?
De NOS heeft helaas niet de rechten om alle sporten via een livestream te laten zien. Wat op televisie te zien is, moeten we tegelijkertijd ook op NOS.nl streamen. Dat betekent dat we keuzes moeten maken omdat we maar één ding tegelijk uit mogen zenden/streamen.
Ja duh, maar we leven in 2021, wat kan live TV mij nu schelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:50 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar niet meerdere zenders, die streams heb je nu ook alleen dan bij Eurosport.
Dit was volgensmij ook geen keus, ES heeft alle rechten, verder konden andere zenders alleen maar sub licenties kopen wat op 1 kanaal neerkwam.quote:
Dan had je lekker moeten zeggen: Fuck de OS bekijk het maar, gewoon negeren, moet je kijken hoe snel het IOC de pijn gaat voelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit was volgensmij ook geen keus, ES heeft alle rechten, verder konden andere zenders alleen maar sub licenties kopen wat op 1 kanaal neerkwam.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan had je lekker moeten zeggen: Fuck de OS bekijk het maar, gewoon negeren, moet je kijken hoe snel het IOC de pijn gaat voelen.
Je moet maar eens zoeken hoe dat met het Franse voetbal ging toen die naar de betaalzender gingquote:
Gouden medalje van De Pijl willen ze niet missen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:34 schreef Szura het volgende:
Hoe laat is dit?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:16 schreef Aguero het volgende:
Duitsland kiest voor Ressel (-81), Karl-Richard Frey (-100), Wagner (-78) en Seidl (-66). Interessante keuzes.
[ afbeelding ]
En bij 3-3?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:16 schreef Aguero het volgende:
Duitsland kiest voor Ressel (-81), Karl-Richard Frey (-100), Wagner (-78) en Seidl (-66). Interessante keuzes.
[ afbeelding ]
Willekeurige klasse nog een keer, direct GS.quote:
10 uur. Gewoon live op de NOS lijkt me. Toch?quote:
Ja vast.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Willekeurige klasse nog een keer, direct GS.
[..]
10 uur. Gewoon live op de NOS lijkt me. Toch?
Thanks!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Ze moeten eerst nog de halve finale laten zien hequote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Gert krijgt een rolletje. Verkeerde techniek.quote:
Prima toch. Kunnen ze straks 'live'!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh het is even een korte samenvatting
Lekker 'sporten' @fetXquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:31 schreef franklop het volgende:
Kan altijd erger. Op de Belg is er golf.
Waarom ze dat de vorige keren niet deden om live te kunnen gaan..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Prima toch. Kunnen ze straks 'live'!
De judoka's hebben echt de NOS niet nodig om het te verkloten, daar zijn ze zelf al meester in.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu weet ik niet of het goed nieuws voor het resultaat is dat NOS er live bij is.
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:38 schreef Nober het volgende:
Jezus weer IPPON voor de Oezbeek tegen Grol nu in 18 seconden![]()
Voor de derde keer?!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:38 schreef Nober het volgende:
Jezus weer IPPON voor de Oezbeek tegen Grol nu in 18 seconden![]()
Nee prutserquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja de decision match met Grol. Hartstikke logische keuze van #TeamNL
Maar Eurosport is geen betaalzender.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet maar eens zoeken hoe dat met het Franse voetbal ging toen die naar de betaalzender ging
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja de decision match met Grol. Hartstikke logische keuze van #TeamNL
helemaal live verrassend genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet het antwoord denk ik wel, maar hoe live is de NOS?
100%quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet het antwoord denk ik wel, maar hoe live is de NOS?
Wow, dat mag in het hoogtepuntenoverzichtquote:
Stukje IJsselstein voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
We hebben nog nooit zo goed verdedigd tegen de Duitsers!
Tweequote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:05 schreef dz5b604 het volgende:
Hebben ze hier 1 of 2 bronzen medailles?
2quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:05 schreef dz5b604 het volgende:
Hebben ze bij dit onderdeel 1 of 2 bronzen medailles?
Nu al meer actie gezien dan de voorgaande week. Lijkt wel alsof ze minder bang zijn om te verliezenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Zolang een team wedstrijd niks nieuws toevoegt aan de sport mag het van mij worden weggelaten. Dit zijn gewoon 1 op 1 judo wedstrijden, maar dan meer achter elkaar. Daarom nutteloos.
Estafettes voegen wel wat nieuws toe (wissels) en bijvoorbeeld dubbelspel bij tennis is ook een heel andere tak van sport.
Maar als wij brons pakken vind ik het allemaal prima hoor
Ze zouden dus eigenlijk alle zes tegelijk op de mat moeten staan? Is wel wat nieuws.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Zolang een team wedstrijd niks nieuws toevoegt aan de sport mag het van mij worden weggelaten. Dit zijn gewoon 1 op 1 judo wedstrijden, maar dan meer achter elkaar. Daarom nutteloos.
Estafettes voegen wel wat nieuws toe (wissels) en bijvoorbeeld dubbelspel bij tennis is ook een heel andere tak van sport.
Dan de individuele wedstrijden afschaffen en alleen maar teamwedstrijden. Strijden voor het vaderland.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nu al meer actie gezien dan de voorgaande week
Dat is nou eens een goed idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zouden dus eigenlijk alle zes tegelijk op de mat moeten staan? Is wel wat nieuws.
Dit is op zich wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Die voor zogenaamd buiten de mat stappen ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:15 schreef Aguero het volgende:
Die shido voor passiviteit was bullshit voor Van 't End.
Wordt er weleens een scheids op z'n gezicht gemept?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:15 schreef Aguero het volgende:
Die shido voor passiviteit was bullshit voor Van 't End.
Zoals Grol en die braziliaanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Scheelt 1 klasse.
Bij de +100kg zit veel meer verschil tussen de mannen, soms wel 50 kilo
Teamscore.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom is er golden score als de nederlander al een punt heeft?
Dat is de team score.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
Is de stand in de dui-ned wedstrijdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is de totale tussenstand, van alle partijen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
dat is niet van deze wedstrijd, maar van de vorige van Sannequote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
Ze willen het wel spannend houdenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:17 schreef dz5b604 het volgende:
straf voor passiviteit, die Duitser heb ik al minuten niets zien doen
Vrije worpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat als ze nu allebei een straf krijgen?
Dat vond ik al langer jaquote:
dan gaan ze poolstokhoogspringenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat als ze nu allebei een straf krijgen?
Ja uiteindelijk wel. Maar die Duitser had natuurlijk allang al zijn derde moeten hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op het laatst wel terecht, hij had hem eerder moeten winnen.
Wraak van de Japanners omdat wij open ramen wilden in het coronahotel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:22 schreef Collide het volgende:
Hebt lijkt alsof Nederland altijd veel meer straffen krijgt dan de rest
ROLLED.quote:
Ben groot afnemer bij Coolblue.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dit is je 20ste tv dit judotoernooi?
Staat je geluid uit?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als iemand mij kan uitleggen wanneer en waarom straffen worden uitgedeeld zou dat fantastisch zijn...
Terechte open ramenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:22 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wraak van de Japanners omdat wij open ramen wilden in het coronahotel.
dat kunnen heel veel redenen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als iemand mij kan uitleggen wanneer en waarom straffen worden uitgedeeld zou dat fantastisch zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |