Henk is er echt niet bij met z'n kop hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:34 schreef Aguero het volgende:
Jezus christus, wat een spanning
Iemand moet ook even op Henk letten, die wil van de dichtstbijzijnde brug springen.
Brilliant tactics.quote:
Nog nooit gezien op de OS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:34 schreef Pino112 het volgende:
Maar drie keer in hetzelfde toernooi tegen dezelfde tegenstander, is dat uniek?
Ja, dat publiek hoor ik al de hele tijd schreeuwen, door het MEENEMEN TIKKUH heen.quote:
Park the Bus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Anti-judo heeft weer gewonnen hoor!!!!
Behalve zeilen dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:36 schreef Szura het volgende:
Neem toch aan dat de NOS straks wel live gaat, er is verder helemaal niks Nederlands
Boksen tochquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:36 schreef Szura het volgende:
Neem toch aan dat de NOS straks wel live gaat, er is verder helemaal niks Nederlands
Ah ok.quote:
Iemand met gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit was toch geen loting? Heeft gewoon iemand gewoon op het 90+ knopje gedrukt.
Haha erg toevallig jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit was toch geen loting? Heeft gewoon iemand gewoon op het 90+ knopje gedrukt.
Echt hè, iemand had daar zin inquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij keek wel echt zo van 'moet ik echt?'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Henk wou trouwens dat Noel bleef staan geloof ik
Gewoon met zijn tweeën.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:40 schreef Aguero het volgende:
Grol of Korrel straks tegen de 180 kilo van Silva?
Samenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:40 schreef Aguero het volgende:
Grol of Korrel straks tegen de 180 kilo van Silva?
Wou zo naar de kleedkamer lopen ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij keek wel echt zo van 'moet ik echt?'
Hadden we geen andere mogen opstellen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij keek wel echt zo van 'moet ik echt?'
Beetje trekken en duwen, dat was genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:47 schreef Redefine het volgende:
Aan Grol was na afloop niet te zien dat die gewonnen had.
Half uurtje. Afhankelijk van hoe lang Frankrijk - Israel duurt en misschien gaan ze dan nog even poetsen.quote:
Hehe, kon net nog ff de nos live versie zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Half uurtje. Afhankelijk van hoe lang Frankrijk - Israel duurt en misschien gaan ze dan nog even poetsen.
Was in deze pot in ieder geval ook gelijk volgens mij, iedereen won op Ippon?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hehe, kon net nog ff de nos live versie zien.
Is er ook nog steeds de regel dat ze kijken hoeveel ippons een land maakt als het 3 -3 eindigt? Dat was wel zo op de Wk en Ek. En pas als dat ook gelijk is een extra wedstrijd.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was in deze pot in ieder geval ook gelijk volgens mij, iedereen won op Ippon?
Vroeger wel ja, nu niet meer. Weet niet precies wanneer ze dat hebben veranderd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 05:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hehe, kon net nog ff de nos live versie zien.
Is er ook nog steeds de regel dat ze kijken hoeveel ippons een land maakt als het 3 -3 eindigt? Dat was wel zo op de Wk en Ek. En pas als dat ook gelijk is een extra wedstrijd.
Wel voor een PLAKquote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo proletenboksen met het vlaggetje.
Ranzig slecht, individueel eerste ronde exit en nu verliezen van Sharir uit de -63.quote:
Trampoline!quote:
quote:
Dat is het enige positieve daar aan.quote:
Dat geluk hadden we dan nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:11 schreef DeLuna het volgende:
Française moet winnen, ik wil Riner nog ff zien
Zou ik ook niet aanraden. Maar alsnog minder erg dan boksen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat toch geen trampoline springen kijken
Dat dachten we bij Henkie ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:18 schreef wimderon het volgende:
Pinot mag nog een keer voor de volledige afgang.
Ik heb alleen NOS en geen zin om bij de Belg te kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou ik ook niet aanraden. Maar alsnog minder erg dan boksen.
Daar knuffelen ze elkaar anders minder dan bij judo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat toch geen trampoline springen kijken
Worstelen dat vind ik pas echt gayquote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar knuffelen ze elkaar anders minder dan bij judo.
Ja, ok. Maar dit was tegen een mindere tegenstander uit een lagere gewichtsklasse. Met Clarisse op de reservebank.quote:
Als jij het al niet weetquote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:24 schreef Aguero het volgende:
Wacht, wat gebeurt er als ze nu allebei een derde shido krijgen?
Een logische keuze is het niet nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dit was tegen een mindere tegenstander uit een lagere gewichtsklasse. Met Clarisse op de reservebank.
Tsja die zijn bij een potentiele PLAKquote:
Ze proberen hun eigen falen goed te praten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:40 schreef H.Vviv het volgende:
'geweldig optreden van Grol' volgens de NOS
Ja en Noel op zich ook nog wel, de rest, ach.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:47 schreef Pino112 het volgende:
En klaar.
Tsjakka laat wel het meeste zien qua Nederlanders.
Ja. Al had ze de laatste minuut wel een overhand.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dijke toch geen sterke schakel.
Ja. Ze lopen een ruime partij achter.quote:
quote:
quote:
Matig. Slecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ze lopen en ruime partij achter.
Zeker, maar het gaat altijd net toevallig mis.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Weinig mis om ook andere sporten uit te zenden.
Stonden op de knieën, dat zal het geweest zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:59 schreef Aguero het volgende:
Vanuit ne-waza of zo?
Leek mij een score maar goed.
Foute pakking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Die zijn later ingestart jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:09 schreef raptorix het volgende:
Ik ga niet meer kijken hier, volgens mij loopt NOS hopeloos achter.
"Bij twijfel geven ze niks"quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:00 schreef Redefine het volgende:
Nog het voordeel van de vertraging bij de NOS. Dan kan Kees het uitleggen.
Dan maar hopen op een gunstige loting.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:11 schreef TheArt het volgende:
Nooo Steenhuis verliest. Dit gaat weer een beslissende 7e pot worden.
Hoezo ?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:09 schreef raptorix het volgende:
Ik ga niet meer kijken hier, volgens mij loopt NOS hopeloos achter.
Dat hij 2 straffen minder heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:14 schreef DeLuna het volgende:
In welk opzicht zou Grol in het voordeel zijn?
Snelheid? Actiever zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:14 schreef DeLuna het volgende:
In welk opzicht zou Grol in het voordeel zijn?
Ja nu ja, maar qua lichaamsbouw/gewichtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hij 2 straffen minder heeft.
Fitter? Hij is gewoon groot, maar wel afgetraind. Die Braziliaan is gewoon dik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nu ja, maar qua lichaamsbouw/gewicht
Dat is met die wereldkampioen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu tegen Frankrijk, dat wordt ook wel een probleem
Grol redt de meubelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grol sleept weer het winnende punt binnen.
Wat een wereldjudoka.
Start nieuw tijdperk Grol!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grol sleept weer het winnende punt binnen.
Wat een wereldjudoka.
Jupquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:18 schreef Dagoduck het volgende:
Verliezer van halve finale moet nog een pot om het brons?
Blijkbaar werd het beoordeeld als vanuit ne-waza (grondgevecht) omdat ze beiden met twee knieën en ellebogen op de grond waren. Als je opstaat kan je weer gegooid worden maar nu was het meer Noël die de Braziliaan optilde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:27 schreef Szura het volgende:
@:Aguero, waarom kreeg Van t End nou halverwege die partij die ippon niet?
Ah okéquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Blijkbaar werd het beoordeeld als vanuit ne-waza (grondgevecht) omdat ze beiden met twee knieën en ellebogen op de grond waren. Als je opstaat kan je weer gegooid worden maar nu was het meer Noël die de Braziliaan optilde.
1.2 Braddie ongeveer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:28 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel weegt die Silva nou? Kees zegt 180 maar op Wikipedia staat 165
nos medewerker vs wikipedia...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:28 schreef Pino112 het volgende:
Jup en anders moet je iemand uit lichtere klasse inzetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe werkt dat met die mixed teams? Je moet dan allebei maar net de juiste geslachten en gewichtsklasses hebben.
Het mag alleen als WIJ het doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:30 schreef wimderon het volgende:
Nu is Jongkind opeens heel positief over het op drie straffen zetten van een tegenstander. Heel toevallig.
Om antwoord te geven op die vraag moet je weten of hij al gescheten heeft vandaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:28 schreef Pino112 het volgende:
Hij pakte ook wel heel dom z'n straffen, vooral die tweede buiten de matquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:30 schreef wimderon het volgende:
Nu is Jongkind opeens heel positief over het op drie straffen zetten van een tegenstander. Heel toevallig.
Hij had één knie op de grond volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Blijkbaar werd het beoordeeld als vanuit ne-waza (grondgevecht) omdat ze beiden met twee knieën en ellebogen op de grond waren. Als je opstaat kan je weer gegooid worden maar nu was het meer Noël die de Braziliaan optilde.
[ afbeelding ]
Merci.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup en anders moet je iemand uit lichtere klasse inzetten.
Tsjakadoeoeaajeke bijvoorbeeld. Zit er twee klassen onder, die arme jongen zit de hele dag al te strijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe werkt dat met die mixed teams? Je moet dan allebei maar net de juiste geslachten en gewichtsklasses hebben.
Die 165 op Wikipedia stond er in 2016 al op. Kan veranderd zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:28 schreef Pino112 het volgende:
Tsjakka vecht knapquote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tsjakadoeoeaajeke bijvoorbeeld. Zit er twee klassen onder, die arme jongen zit de hele dag al te strijden
Maar je moet wel iemand hebben die zich individueel gekwalificeerd heeft.quote:
Goede keus?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:38 schreef Aguero het volgende:
Frankrijk stelt Clarisse op tegen Van Dijke en wij doen Korrel tegen Riner.
Henkie te moe?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:38 schreef Aguero het volgende:
Frankrijk stelt Clarisse op tegen Van Dijke en wij doen Korrel tegen Riner.
Mentale inzinking denk ik.quote:
Ingecalculeerd verlies tegen Frankrijk en dan liever Henk sparen voor het brons tegen Duitsland misschien.quote:
Frankrijk is een tikkie kansloze opgave eh?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ingecalculeerd verlies tegen Frankrijk en dan liever Henk sparen voor het brons tegen Duitsland misschien.
Of heeft Korrel een geniaal plan om die 30-40 kilo spieren te compenseren.
Israël wint. Dus min of meer nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij effe taggen als WIJ beginnen? Er is nogal veel sport nu
Intussen gaat de NOS terugblikkenquote:
Nee doet het nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stream bij jullie er ook uit?
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er waren twee judostreams. Misschien die andere proberen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Doet het weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel klasses zwaarder deze keer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:13 schreef Szura het volgende:
Arme Tsjakka, het is een oneerlijke strijd
Was volgens mij een sashimi.quote:
Over 10 minuten begint Badloe aan medaillerace.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |