stel je niet aan, is nooit anders geweest, als je een WK wil verslaan moet je echt beter zijn, game onquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:04 schreef beantherio het volgende:
Ik weet niet of ik dit weekend ga kijken. M'n gevoel over Formule 1 is niet zo positief momenteel na al het gezeik van de afgelopen weken. Als je als slachtoffer op kousenvoeten moet lopen en daders aangeven het weer te willen doen en boos te zijn over het feit dat ze bekritiseerd worden dan is er wel iets mis met deze sport. This game is rigged.
Ik snap het wel een beetje, het is best frustrerend. Hamilton komt overal mee weg en niemand behalve Verstappen/Red Bull durft er tegen in te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
stel je niet aan, is nooit anders geweest, als je een WK wil verslaan moet je echt beter zijn, game on
Hij heeft toch een tijdstraf gekregen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje, het is best frustrerend. Hamilton komt overal mee weg en niemand behalve Verstappen/Red Bull durft er tegen in te gaan.
Ik doelde er meer mee naast de baan. Je hebt gelijk dat hij een straf heeft gekregen en dat was ook terecht. Iedere andere coureur die na zoiets roept 'ik zou het zo weer doen' zou in de F1 media worden vergruisd, zeker als die actie leidde tot een gevaarlijke crash.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft toch een tijdstraf gekregen?
F1 is een gevaarlijke sport. Zo gevaarlijk was de crash nou ook weer niet. Zowel RbR als Mercedes maken er een show van. Hoort helaas ook bij het spel. Jammer dat toeschouwers het een beetje te serieus nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik doelde er meer mee naast de baan. Je hebt gelijk dat hij een straf heeft gekregen en dat was ook terecht. Iedere andere coureur die na zoiets roept 'ik zou het zo weer doen' zou in de F1 media worden vergruisd, zeker als die actie leidde tot een gevaarlijke crash.
Was best wel gevaarlijk maar maakt niet uit, het leven en het racen gaat gelukkig door, te lang stil staan bij een incident heb ik ook niks mee, jammer dat Red Bull het niet heeft gelaten zoals het was, hadden ze toch meer zieltjes mee gewonnen dan met dit matige protest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
F1 is een gevaarlijke sport. Zo gevaarlijk was de crash nou ook weer niet. Zowel RbR als Mercedes maken er een show van. Hoort helaas ook bij het spel. Jammer dat toeschouwers het een beetje te serieus nemen.
Zo he, trap even een paar open deuren in zegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
F1 is een gevaarlijke sport. Zo gevaarlijk was de crash nou ook weer niet. Zowel RbR als Mercedes maken er een show van. Hoort helaas ook bij het spel. Jammer dat toeschouwers het een beetje te serieus nemen.
wat je ook vindt, op een gegeven moment is een wedstrijd voorbij en moet je de uitslag/uitkomst gewoon accepterenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo he, trap even een paar open deuren in zegWel leuk geprobeerd opzich, je kunt misschien solliciteren bij Mercedes als PR-persoon.
Dat klopt, maar dat staat los van wat er buiten de baan gebeurt en gezegd wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat je ook vindt, op een gegeven moment is een wedstrijd voorbij en moet je de uitslag/uitkomst gewoon accepteren
dit is allemaal niet nieuw, het is gewoon een tijdje geleden dat er weer een tweestrijd is tussen teams en coureurs en die trekken alles uit de kast.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat staat los van wat er buiten de baan gebeurt en gezegd wordt.
Zeker niet maar daardoor komt Max nu wel al 50 punten tekort Die band was dikke pech maar die crash mat Hamilton had voorkomen kunnen worden als Hamilton niet zo overmoedig was geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen is zijn klapband vergeten? 0 punten door Pirelli
Die crash door de band had ook voorkomen kunnen worden, want het was al eerder bij Max gebeurt. wat dat betreft is Pirelli gewoon een kut firma die hun fouten niet toegeeft, want de banden zijn nu wel anders.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker niet maar daardoor komt Max nu wel al 50 punten tekort Die band was dikke pech maar die crash mat Hamilton had voorkomen kunnen worden als Hamilton niet zo overmoedig was geweest.
Zo gevaarlijk was het niet....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ziek. Geen idee of krona of wat anders.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:32 schreef Tijn het volgende:
Hee, waar is Rick Winkelman eigenlijk? Hij zat gisteren niet bij het F1 Café en nu doet-ie ook geen commentaar bij de training. Is-ie op vakantie?
Alleen al door de regels met betrekking tot de rode vlag heeft Hamilton ca 40 punten op Verstappen gewonnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zeker niet maar daardoor komt Max nu wel al 50 punten tekort Die band was dikke pech maar die crash mat Hamilton had voorkomen kunnen worden als Hamilton niet zo overmoedig was geweest.
Dit waren ook allemaal gevalletjes “goede coureurs” die in contact kwamen met de beste aller tijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Kappen hoor. Mercedes heeft een statement gemaakt dat je Lewis niet mag bekritiseren
quote:
App je dit ff naar Max en Jos?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen moet morgen gewoon een cleane race rijden, seizoen is pas op de helft, nog genoeg punten te verdienen. Niet nu al gaan forceren puur uit teleurstelling om Silverstone.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
App je dit ff naar Max en Jos?
Ze zullen je dankbaar zijn voor je wijze raad.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
App je dit ff naar Max en Jos?
Ze zullen je dankbaar zijn voor je wijze raad.
die weet echt niet veelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren zat de tandarts erdoorheen te tetteren
Nou inderdaad. Iedereen is beter dan Plooijquote:
OlaVquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Tering Olaf, kruip nog dieper in Lowietjes reet zeg.
liefst toch echt rickquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Iedereen is beter dan Plooij
MaAr ZiGgO iS hEeL sUbJeCtIeFquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Tering Olaf, kruip nog dieper in Lowietjes reet zeg.
Gisteren met een vriend gekeken en ik begon te klagen over de tandarts. Hij vond Winkelman juist slecht, dus ik dacht wtf. Puntje bij paaltje begon hij tijdens de tweede vrije training enorm te klagen over de tandartsquote:
Ik ben gewoon opgelucht dat het Jack niet is, that's allquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
liefst toch echt rick
en een combinatie met Olav
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren met een vriend gekeken en ik begon te klagen over de tandarts. Hij vond Winkelman juist slecht, dus ik dacht wtf. Puntje bij paaltje begon hij tijden de tweede vrije training enorm te klagen over de tandarts![]()
Albonquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:31 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er in de plaats komen van Yuki
ja is wel een mogelijkheid jaquote:
Ja, die blijft. En Yuki ook denk ik.quote:
Niemand. Die rijdt er volgend jaar nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:31 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er in de plaats komen van Yuki
liever geen mercedes vooraanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Verstappen geen pole pakt dan maar Bottas.
Die vreet je zo op bij de start.
Albon en Gasly zijn prima bij ATquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is wel een mogelijkheid ja
ze zijn bij red bull wel heel blij met al zijn werk achter de schermen
It is I, LeClerc!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef greysbones het volgende:
i am stupid
tis een dingetje met Leclerc
Als Bottas deze pace kan rijden, kan Hamilton dat ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Verstappen geen pole pakt dan maar Bottas.
Die vreet je zo op bij de start.
Maakt geen reet uit als bottas wint. Als Max maar voor Hamilton eindigtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Bottas deze pace kan rijden, kan Hamilton dat ook.
Ik bedoel te zeggen dat er geen scenario is waarin Bottas gaat winnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit als bottas wint. Als Max maar voor Hamilton eindigt
Mazepin >>> Schoenmakersquote:
Het is zo slecht dat zelfs Mazespin grapjes niet meer gemaakt worden.quote:
Op zondag nooit meer of Hamilton moet uitvallen en anders veel te ver achter rijden om nog de 1e of 2e positie te vergaren…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat er geen scenario is waarin Bottas gaat winnen
Met een Bottas die zo veel sneller is jammer.quote:
helaas pindakaas gemist dusquote:
Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat zelfs Mazespin grapjes niet meer gemaakt worden.
Bottas zal wel denkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:47 schreef DKUp het volgende:
Bottas: Is he okay?
Nou het stelde geen reet voor, maar ach jaaaa…
Dat is ook niet zo lastigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bottas zal wel denken
ik wil er beter opstaan dan Hami
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bottas zal wel denken
ik wil er beter opstaan dan Hami
Hij is meer sympathiek dan de diva inderdaad, geen moeilijk karweiquote:
Strijden om plaats 19 als er niemand uitvaltquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach prima, morgen battle tussen Mick en Nikita.
kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Hij is meer sympathiek dan de diva inderdaad, geen moeilijk karwei
Juist als, als, als.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk was het niet....
Wow, you're special aren't you?
Als de auto was gaan rollen, was er met die snelheid weinig van over gebleven.
die jongen in de AT crashed ook elk weekendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
Teleurstellend debuutseizoen tot nu toe voor Mick. Weinig overtuigend
Haas, Yuki, Latifi en Stroll mogen allemaal vertrekkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
Dan nog. Gewoon matig. Dit kost je kwaliquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die jongen in de AT crashed ook elk weekend
ehhh huh?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:51 schreef Johannes788 het volgende:
Problemen aan Max zijn wagen meld sky
Neeee!!
Welke muur? Bandenstapelsquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:54 schreef THEFXR het volgende:
Red Bull Racing part ways with team member over racist texts
.
https://www.skysports.com(...)er-over-racist-texts
quote:
De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.quote:
Perez was in Oostenrijk ook helemaal nergens, en mij kan je niet wijs maken dat de auto daar slecht was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.
Bij Alfa zou ik ook niet willen rijden als ik hem was inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Bottas polsen voor 2022?
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Omdat het Hamilton gefap van Sky nog veel erger is. En ik dat niet op mijn TV heb, dat speelt ook een rol.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?
Wat een prutser die mol hahaahquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Mol wil dat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef DKUp het volgende:
Giedo deed vorig jaar toch twee keer samen met Olav het commentaar? Waarom nu niet meer?
Dat is Bobby D.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef Johannes788 het volgende:
Och. Volgend jaar Viaplay. Wie weet kicken ze mol er uit en wordt presentatieduo Rick W en Robert D.
Zou mijn voorkeur zijn. Of die dude die ieder jaar Indy 500 doet. Ook super goed.
En Rick voor de NASCAR, dus laat ze naar lekker blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is Bobby D.
René Hoogterp is de vaste commentator van ziggy bij de IndyCar
De F1-organisatie heeft dat echt berekend hoor, geheel onafhankelijk van de driver input. Dat geniale computermodelletje hadden ze net op tijd af voor het seizoen waarin Hamilton niet de met grote afstand beste auto had.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
Perez die 0,9 sec. langzamer is dan Bottas.
Als er nog mensen zijn die durven te beweren dat de RB sneller is dan de Mercs, dan zijn die mensen in ieder geval niet meer serieus te nemen.
Dat geeft niks hoor, wij moesten altijd al om jou lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt lachen om mensen die van Ziggo weg zijn wegens enorme bias, en Sky daarin verdedigen.
sneu volkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt leuk als ze in zandvoort komen denk ik
Ook mooi met namen eronder. Stoere actie zeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Die racet zelf nog dus die heeft geen tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:53 schreef greysbones het volgende:
Ho pin
die weet echt veel
heeft 2 a 3 keer commentaar gedaan
Dus als ik iemand op zijn bek sla en anderen zeggen daar wat van dan zijn zij sneu volk?quote:
Als een vrije training gebruikt wordt als onderbouwing. Dat moet wel serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
Perez die 0,9 sec. langzamer is dan Bottas.
Als er nog mensen zijn die durven te beweren dat de RB sneller is dan de Mercs, dan zijn die mensen in ieder geval niet meer serieus te nemen.
Chanant.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen WEC toch? Dat is ook weer niet een heel druk programma.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Die racet zelf nog dus die heeft geen tijd.
Get tokkiedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Er viel natuurlijk al weinig eer aan te behalen in dat hok, maar zelfs met dat in het achterhoofd is het nog steeds kleurloos en vol foutjes idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Johannes788 het volgende:
Oorzaak is onbekend (in elk geval voor het grote publiek) maar Stroll had die race ook een klapband op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die crash door de band had ook voorkomen kunnen worden, want het was al eerder bij Max gebeurt. wat dat betreft is Pirelli gewoon een kut firma die hun fouten niet toegeeft, want de banden zijn nu wel anders.
Crash in FP3quote:
Proleet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:59 schreef Ferdii het volgende:
We gaan Hamilton in Zandvoort helemaal niet als een held ontvangenhij zal weten wat voor kneus hij is
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweedequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweede
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als er dan een paar gediskwalificeerd worden zijn we alsnog tweede
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Al is het wereldrecord Mercedes afschrijven in Q1 ook niet mis.
Psychologische oorlogsvoering tegen Lewisquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Britney schuift aan bij Sky.
Ik weet 't niet...
Betrap me er door je post op dat ik daar al helemaal niet meer naar kijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Perez toch weer op een seconde ...
Zelfs drie tienden achter Gaslyquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Perez toch weer op een seconde ...
Is nooit echt veel beter dan middelmaat geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
Perez degradeerd zichzelf tot middenveld
die heeft het na een goede eerste race ook niet meer ...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
Tsunoda 1,3 sec slomer dan zijn teammaat
Q1quote:
Zonder iets te zeggen inruilen voor een AT chassis dus?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Anders gewoon die tweede RedBull auto makkelijker maken om te rijden
Mag nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder iets te zeggen inruilen voor een AT chassis dus?
Preciesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zonder iets te zeggen inruilen voor een AT chassis dus?
Zat me ook al af te vragen hoeveel beter Pereze het eigenlijk doet t.o.v. Albon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:15 schreef Dauthi het volgende:
Als Perez zo matig gaat rijden kan je net zo goed Albon in die auto zetten.
Albon heeft tenminste nog de potentie om zijn rijstijl aan te passen. Bij Perez is dat toch niet meer mogelijk.
Rosberg zit daar vandaag, kunnen meteen doorschakelen naar zijn vlog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen Mr Saturday, grafstemming bij Sky incoming.
Maar gelukkig wel hosanna stemming na Silverstone, voor de tweede keer een GP waarin hij het potentieel van de McLaren had ontgrendeld.quote:
De Red Bull ook niet blijkbaarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Zo zie je maar weer dat de Williams echt niet zo'n goede auto is.
Twijfelde iemand daar aan dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Zo zie je maar weer dat de Williams echt niet zo'n goede auto is.
Het is natuurlijk wel zo dat Latifi er niet zo gek veel van kan, dus echt een graadmeter is dat ook niet.quote:
Blijkbaar wel. Ze schreven de prestatie van Russell de vorige races vooral toe aan de auto en niet aan Russellquote:
Lastig te zeggen natuurlijk, hij heeft alleen nog maar in die knakenbak gereden. Feit is wel dat hij niet in de buurt komt van Russell, dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat Latifi er niet zo gek veel van kan, dus echt een graadmeter is dat ook niet.
Maar nu zie je dat de Williams niet echt vooruit komt. De vorige races stond Russell in Q3 en Latifi in Q1.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat Latifi er niet zo gek veel van kan, dus echt een graadmeter is dat ook niet.
Wie dan? Russell heeft z'n snelheid ook wel laten zien door Bottas te snel af te zijn, de eerste keer dat hij in die auto reed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ze schreven de prestatie van Russell de vorige races vooral toe aan de auto en niet aan Russell
Bottas werd echt vernederd die race.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wie dan? Russell heeft z'n snelheid ook wel laten zien door Bottas te snel af te zijn, de eerste keer dat hij in die auto reed.
BehoorlijkKritisch meen ikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wie dan? Russell heeft z'n snelheid ook wel laten zien door Bottas te snel af te zijn, de eerste keer dat hij in die auto reed.
Jup, en Lulu daarmee ook indirect.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas werd echt vernederd die race.
Die heeft Russell dan ook nooit gecomplimenteerd na die racequote:
Jij en Starflyer zijn het eens he?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hmm da's wel een autoriteit natuurlijk. Dan zal ik er wel naast zitten
Was ook geen kritiek naar hem hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij en Starflyer zijn het eens he?
Verliest 8 tienden inderdaadquote:
En het is nog wel zo'n sportieve ventquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft Russell dan ook nooit gecomplimenteerd na die race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |