Yepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
max raakt constant de achterkant kwijt
Terwijl dat ding toch vrij constant op dezelfde plek zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
max raakt constant de achterkant kwijt
beter houdt Jack sosiewo zijn mondquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Monolith het volgende:
Kan Jack eens ophouden met die stompzinnige fantasie over Perez die twee Mercedessen achter zich moet gaan houden?
Yep. Masterplan mercedesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:58 schreef greysbones het volgende:
dat was ook het grote commentaar
waarom geen andere straf terwijl er waarschijnlijk 2 races worden verneukt
Ik negeer ál die staatjes.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:03 schreef Newby6781 het volgende:
Ik had de RBhier sterker verwacht, Mercedes lijkt ´gewoon´ weer het beste pakket te hebben. Schade beperkt houden is nu het doel. ik vind het ook vaag hoe snel die Mercedes ineens is in sector 1. EEn Mclaren staat daar alweer 0.400 achter. terwijl dat gewoon gas geven is, et zal toch niet zo zijn dat ze een 2018´tje doen en RB gewoon even hebben laten spartelen en nu de kraan weer open zetten?
Verreweg de beste wagen. Kijk alleen al naar de 2 rijders. Het is Max geweest die ze af en toe kon uitdagen, Maar er staat nog steeds geen maat op die taxi.
Yepquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik word depressief van dit resultaat. Voorsprong in punten in 2 weken tijd weg zo en ook ineens in pace. Laten we hopen dat ze wat vinden.
Ik heb even gemist waarom Jack het commentaar doet. Rick is op vakantie? Niet toevallig tijdens de paar weken rust in NASCAR?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter houdt Jack sosiewo zijn mond
ik mis Rick
die weet vele malen meer
Op basis van FP's depressief worden lijkt mij nogal overdreven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik word depressief van dit resultaat. Voorsprong in punten in 2 weken tijd weg zo en ook ineens in pace. Laten we hopen dat ze wat vinden.
Zou toch lachen zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Monolith het volgende:
Kan Jack eens ophouden met die stompzinnige fantasie over Perez die twee Mercedessen achter zich moet gaan houden?
Payback time!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Maar Verstappen mindere pace dus, zal keihard moeten aanvallen in de eerste ronde, kan een kansloze inhaalactie doen aan de binnenkant...
Moet hij wel in de buurt komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Maar Verstappen mindere pace dus, zal keihard moeten aanvallen in de eerste ronde, kan een kansloze inhaalactie doen aan de binnenkant...
Gaat vanzelf als je niet remt. Zie Silverstone.quote:
Bidden helpt niet. Het enige wat dat doet is valse hoop en houvast geven voor de mensen die zich bezigen met een dergelijk achterhaald instituut.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:55 schreef Snowsquall het volgende:
Alleen bidden dat tijdens de race de motor niet kapot gaat want dan moet ie 1,5uur knallen......
Dit blok gaat er nu uit. Misschien ook niet op een hele agressieve stand. Alleen Perez geeft me nog weinig hoop..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:55 schreef Snowsquall het volgende:
Alleen bidden dat tijdens de race de motor niet kapot gaat want dan moet ie 1,5uur knallen......
Ziekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom Jack het commentaar doet. Rick is op vakantie? Niet toevallig tijdens de paar weken rust in NASCAR?
Als dit de tweede race is dan blijft het daar ook niet bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon twee races van Max verneuken met je faalactie. Briljant verzonnen
Opzettelijk de ander eraf rijden kan tot schorsingen leiden, dus dat zou een buitengewoon domme zet zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als dit de tweede race is dan blijft het daar ook niet bij.
Ik weet het, onsportief, dit dat en ik zie het ook niet graag gebeuren, maar in vechtsport is het normaal om dezelfde overtreding meteen terug te maken. Allebei straf, maar ook allebei dezelfde pijn.
En we weten allemaal welke "straf" hier nu op staat...
10 sec staf en winnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Max derde, Lewis natuurlijk eerste, wederom extra uitbundig vieren, ben er bang voor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vermoed dat de zomerstop Verstappen nu ook even niet slecht uitkomt. Kop leegmaken.
Kan zondag eind vd middag weer anders zijn uiteraard.
En ik maar denken dat voor hetzelfde vergrijp dezelfde straf staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opzettelijk de ander eraf rijden kan tot schorsingen leiden, dus dat zou een buitengewoon domme zet zijn.
Volgens mij heeft Hamilton dat meer nodig en wil Max gewoon weer verder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vermoed dat de zomerstop Verstappen nu ook even niet slecht uitkomt. Kop leegmaken.
Kan zondag eind vd middag weer anders zijn uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |