De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.quote:
Perez was in Oostenrijk ook helemaal nergens, en mij kan je niet wijs maken dat de auto daar slecht was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
De auto is gewoon niet beter. Max verbloemt dat.
Bij Alfa zou ik ook niet willen rijden als ik hem was inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss kunnen ze Bottas polsen voor 2022?
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Omdat het Hamilton gefap van Sky nog veel erger is. En ik dat niet op mijn TV heb, dat speelt ook een rol.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom luister je naar olav als je er zo'n hekel aan hebt?
Wat een prutser die mol hahaahquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:02 schreef Zorro het volgende:
Voor Mol is het altijd spannend.
Zo zit Perez bv maar duizendendrie DUIZENDSTEN van een seconde achter Max.
Mol wil dat niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef DKUp het volgende:
Giedo deed vorig jaar toch twee keer samen met Olav het commentaar? Waarom nu niet meer?
Dat is Bobby D.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef Johannes788 het volgende:
Och. Volgend jaar Viaplay. Wie weet kicken ze mol er uit en wordt presentatieduo Rick W en Robert D.
Zou mijn voorkeur zijn. Of die dude die ieder jaar Indy 500 doet. Ook super goed.
En Rick voor de NASCAR, dus laat ze naar lekker blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is Bobby D.
René Hoogterp is de vaste commentator van ziggy bij de IndyCar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |