Dit vind ik een leuk stokpaardje van jouwn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen bij Studio Voetbal wel. Zo eentje waar ze dan in koor bij roepen "kan moeiteloos mee bij een topclub" na een paar leuke wedstrijdjes bij een provincieclub.
Geen idee wie dat allemaal zijn maar eens!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
Van Der Gragt of Nouwen er uit. Dekker erin of een linksback er in. En dan Janssen centraal. Maar vooral Berensteyn erin voor van der Sanden.
Ik vind ze qua middenveld best prima spelen, maar je speelt met 10 man door Shanice en die verdediging helpt ook niet meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Bij Amerika lijkt het soms nog op voetbal, Oranje doet aan een andere sport.
Dat zijn dingen die erg hoog in mijn irritatiezone leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuk stokpaardje van jouwn.
Ja. Waarbij ik nu vooral weer het idee heb, dat ze te veel respect voor de VS hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Zweden beter is, de rest hadden 'ze' wel kunnen hebben
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Geen idee maar als van de Sanden er nog in staat dan kijk ik niet meer
Kunnen de Britten dat aan bij het baanwielrennen?quote:
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die erg hoog in mijn irritatiezone leven.
Als je die wisselt en hun verdediging onder druk zet kan je zomaar binnen een minuut of tien weer voor staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind ze qua middenveld best prima spelen, maar je speelt met 10 man door Shanice en die verdediging helpt ook niet mee
Wel grappig dat de spelers die vaak met stille trom de competitie verlaten het tien keer beter doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Geen idee maar als van de Sanden er nog in staat dan kijk ik niet meer
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als Hamilton deze race nog uit mag rijden kijk ik nooit weer F1.
Ze moeten aan de bal gewoon meer brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je die wisselt en hun verdediging onder druk zet kan je zomaar binnen een minuut of tien weer voor staan.
Ze schijnen weer allemaal nieuw materiaal te hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen de Britten dat aan bij het baanwielrennen?
Ze moeten proberen te winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten aan de bal gewoon meer brengen
Aldus de commentator
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die anno 2021 nog met Hans Teeuwen aankomen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef xzaz het volgende:
Vrouwen hebben ook gewoon geen acceleratiesnelheid. Het lijkt wel alsof ze met een gewicht moeten rennen.
Als ze daardoor er opeens weer staan gaan we met zijn allen met dingen gooien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze schijnen weer allemaal nieuw materiaal te hebben
De Witte Chinees zal zien dat de volgende roedel floptransfers van AZ gewoon niet in het juiste systeem spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.
Vroeger vond ik 'Snelkookpan' leuk, maar tegenwoordig is het toch vooral GeenStijl dat er een stijve van krijgt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.
Present. @Orientequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes van hem ook niet echt aanzien, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger vond ik 'Snelkookpan' leuk, maar tegenwoordig is het toch vooral GeenStijl dat er een stijve van krijgt?
Nou lekker dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Witte Chinees zal zien dat de volgende roedel floptransfers van AZ gewoon niet in het juiste systeem spelen.
Doe dit niet, doe dit niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.
Binnen 2 jaar in de 2de Bundesliga.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.
Hopelijk doet hij geen Zirkzeetje dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roordquote:
Die heeft het echt totaal niet dit toernooi. Dekker erin. Die zal wat minder zenuwen hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat doet Nouwen daar ook weer. Die moet er ook per direct uit.
Echt, hoe dan?!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef Redefine het volgende:
Van der Sanden er nog in. Nee dit kan niet.
Het moet wel een vriendinnenclubje blijven he. Er worden gaan harde beslissingen genomen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef Redefine het volgende:
Van der Sanden er nog in. Nee dit kan niet.
Het zijn net de mannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het moet wel een vriendinnenclubje blijven he. Er worden gaan harde beslissingen genomen.
Nog vier jaar dan moet ie met pensioenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag bij de NOS tot zijn dood gewoon blijven stuntelen hoor.
Laatste 2 seizoenen 3x in de basis bij haar club(s).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef Wicky15 het volgende:
Grappig toch dat Nederland al vier jaar zeikt op Sjanies, en ze er nog steeds in staat.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste 2 seizoenen 3x in de basis bij haar club(s).
Lekker docu's over Brittenland maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog vier jaar dan moet ie met pensioenAls ze net zo streng zijn als VRT dan
0quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan minimaal 2 wissels boys?
Achquote:
Er heeft zelfs niemand warmgelopenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan minimaal 2 wissels boys?
Misschien kan ze nog tijdens de wedstrijd ontslagen worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:04 schreef Wicky15 het volgende:
Normaal gesproken zou ik gaan roepen om het ontslag van Wiegman, maar dat is nu gelukkig niet nodig.
Doen ze dat normaal wel?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:05 schreef AgnesGru het volgende:
Echt wat een treurnis, geen wissels laten warmlopen
Maar wel bij zijn debuut op linksbuiten gescoord tegen Omhoog D1 hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag bij de NOS tot zijn dood gewoon blijven stuntelen hoor.
WE hebben een Brit gekocht!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef Dven het volgende:
Is er al een opvolger/ster? Misschien een leuke dubbelfunctie voor Louis.
Je zou toch wel verwachten dat er gewisseld zou worden.quote:
Mark Parsons, die kent u niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef Dven het volgende:
Is er al een opvolger/ster? Misschien een leuke dubbelfunctie voor Louis.
quote:
De nieuwe @Caland is uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:06 schreef Caland het volgende:
Ze moeten gewoon een x-aantal spelers halen met de wil om te winnen en een bepaalde over mijn lijk mentaliteit
Een spits die goals maakt
Een verdediger die zijn mannetje staat
Een buitenspeler met een actie
Een middenvelder die wel eens iemand vrij voor de keeper zet
Alles lukt. Zou als ik haar was een kraslot kopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miedema is echt smerig goed dit toernooi.
Ach kom op, keepster zet haar hand er vol achter.quote:
Het verschil met de rest is alleen zo grootquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miedema is echt smerig goed dit toernooi.
Miedema>Linssen>Bannis>Bozeniekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:12 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FEYENOORDED.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Miedema is de beste vrouwelijkste voetballer van het moment.
Ik ben bang dat ze daarvoor wel nog goud moet winnenquote:
De keepster tikt hem prachtig in de hoek!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach kom op, keepster zet haar hand er vol achter.
Die had er niet in gemogen
Groenen ook nog wel goed. Janssen en van de Donk. De rest min min.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het verschil met de rest is alleen zo groot
50% je wint wel of je wint nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Boeiend hoe ze zouden winnen vandaag, áls ze maar winnen. Dan heb je 75% kans op een medaille.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meisje Miedema kan prima bij Feyenoord in spits
Waar de keepster net stond bij die gevaarlijke aanval sloeg nergens. Compleet verkeerd gepositioneerd, had daar niets te zoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groenen ook nog wel goed. Janssen en van de Donk. De rest min min.
Scherp blijven, rust bewaren, geconcentreerd blijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat een onzin kraamt die uit inderdaad.
Bondscoach met kloten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, eerste goede actie van Sjanies.
VS met 3 wissels, sow
geen ontzag!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scherp blijven, rust bewaren, geconcentreerd blijven.
Wel de lekkerste.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef raptorix het volgende:
Van der Donk heeft niet haar dag zeg maar.
Die is drukker met andere zaken. Maar wel opvallend ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rapinoe wel behoorlijk gedaald in de pikorde daar he?
wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze houdt sowieso niet van pik, dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lijkt mij niet helemaal fit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TeamPelova omdat iedereen Lieke kiest
Jackyquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groenen gaat ruim aan kop.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik vind haar iets heel schattigs hebben, qua uitstraling enzo. Esthetisch is van de Donk wel knapper.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pelova? Serieus pelova>donk?
Smaken verschillen
Als het draait.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:20 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dat al zeker 6 keer gezien dit toernooi. Denk nog geen 1 goal uitgekomen?
Of een fatsoenlijke voorzet
Als je een fatsoenlijke voorzet wilt moet je haar al 15x goed wegsturen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:20 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Ik heb dat al zeker 6 keer gezien dit toernooi. Denk nog geen 1 goal uitgekomen?
Ja. Als die een beetje vorm heeft, dan heeft ze gelijk. Maar dit toernooi heeft ze dat totaal niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:20 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Ze is nooit in vormquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Als die een beetje vorm heeft, dan heeft ze gelijk. Maar dit toernooi heeft ze dat totaal niet.
Met de VAR dit toernooi weet je het maar nooit.quote:
Als je zo lang moet kijken dan meegaan met het oordeel van de grens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je zo lang moet kijken dan tel hem maar gewoon.
Beslissing op het veld dan volgen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je zo lang moet kijken dan tel hem maar gewoon.
Sinds kort. Maar daar ook wel terecht. Daar kijken dan weer meer mensen naar de vrouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef dz5b604 het volgende:
Gelijktrekken van de beloningen, terwijl de Amerikaanse vrouwen meer betaald kregen dan de mannen met het contract dat ze hadden.
Ik vind dat hele buitenspel op millimeters altijd zo'n gezever. Beetje voordeel voor de aanvallende partij als het zo onduidelijk is vind ik acceptabel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je zo lang moet kijken dan meegaan met het oordeel van de grens.
Nee tuurlijk, maar ging me erom dat ze een rechtzaak begonnen over gelijktrekken van de beloningen en dat de rechter concludeerde dat ze toen meer betaald kregen met het contract dat ze hadden tov de mannen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sinds kort. Maar daar ook wel terecht. Daar kijken dan weer meer mensen naar de vrouwen.
Je moet ergens de grens trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat hele buitenspel op millimeters altijd zo'n gezever. Beetje voordeel voor de aanvallende partij als het zo onduidelijk is vind ik acceptabel.
Wat is een beetje?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat hele buitenspel op millimeters altijd zo'n gezever. Beetje voordeel voor de aanvallende partij als het zo onduidelijk is vind ik acceptabel.
Tegen Zambia en CHina vertekent dat wel een klein beetje natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Fodio het volgende:
10 goals al voor Miedema in 4 wedstrijden .. echt bizar!
Dat heb ik ook altijd met meisjes van 16.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar dat ging ook niet alleen over haarzelf. Vooral voor de subtop en daaronder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar ging me erom dat ze een rechtzaak begonnen over gelijktrekken van de beloningen en dat de rechter concludeerde dat ze toen meer betaald kregen met het contract dat ze hadden tov de mannen.
De middelste.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arbitrair, ik weet het. Maar als je met de VAR een kwartier met meetlatjes op het scherm aan het pielen bent, dan vind ik dat kul.quote:
rabigbirdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afonso Alves lacht er om.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef Fodio het volgende:
10 goals al voor Miedema in 4 wedstrijden .. echt bizar! en dan heeft ze lange tijd in die veegpartij ook niet meegedaan!
Bij de heren hebben we niemand die dat zou lukken zelfs tegen de micro voetbal landen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tegen Zambia en CHina vertekent dat wel een klein beetje natuurlijk
Dat is geen speler dat zijn twee plaatjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Pino112quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gaan ook anders spelen daardoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Beerensteyn meteen een stuk gevaarlijker heb ik het idee
Altijd hetzelfde met die wijven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:26 schreef Platina het volgende:
Ik vind beiden teams erg statisch spelen. Ze anticiperen niet op de talloze verkeerde aannames en foute passes maar staan gewoon te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |