Dit vind ik een leuk stokpaardje van jouwn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen bij Studio Voetbal wel. Zo eentje waar ze dan in koor bij roepen "kan moeiteloos mee bij een topclub" na een paar leuke wedstrijdjes bij een provincieclub.
Geen idee wie dat allemaal zijn maar eens!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
Van Der Gragt of Nouwen er uit. Dekker erin of een linksback er in. En dan Janssen centraal. Maar vooral Berensteyn erin voor van der Sanden.
Ik vind ze qua middenveld best prima spelen, maar je speelt met 10 man door Shanice en die verdediging helpt ook niet meequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Bij Amerika lijkt het soms nog op voetbal, Oranje doet aan een andere sport.
Dat zijn dingen die erg hoog in mijn irritatiezone leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuk stokpaardje van jouwn.
Ja. Waarbij ik nu vooral weer het idee heb, dat ze te veel respect voor de VS hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Zweden beter is, de rest hadden 'ze' wel kunnen hebben
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Geen idee maar als van de Sanden er nog in staat dan kijk ik niet meer
Kunnen de Britten dat aan bij het baanwielrennen?quote:
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die erg hoog in mijn irritatiezone leven.
Als je die wisselt en hun verdediging onder druk zet kan je zomaar binnen een minuut of tien weer voor staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind ze qua middenveld best prima spelen, maar je speelt met 10 man door Shanice en die verdediging helpt ook niet mee
Wel grappig dat de spelers die vaak met stille trom de competitie verlaten het tien keer beter doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef xzaz het volgende:
Geen idee maar als van de Sanden er nog in staat dan kijk ik niet meer
quote:Op zondag 18 juli 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Als Hamilton deze race nog uit mag rijden kijk ik nooit weer F1.
Ze moeten aan de bal gewoon meer brengenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je die wisselt en hun verdediging onder druk zet kan je zomaar binnen een minuut of tien weer voor staan.
Ze schijnen weer allemaal nieuw materiaal te hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen de Britten dat aan bij het baanwielrennen?
Ze moeten proberen te winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten aan de bal gewoon meer brengen
Aldus de commentator
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die anno 2021 nog met Hans Teeuwen aankomen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef xzaz het volgende:
Vrouwen hebben ook gewoon geen acceleratiesnelheid. Het lijkt wel alsof ze met een gewicht moeten rennen.
Als ze daardoor er opeens weer staan gaan we met zijn allen met dingen gooien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze schijnen weer allemaal nieuw materiaal te hebben
De Witte Chinees zal zien dat de volgende roedel floptransfers van AZ gewoon niet in het juiste systeem spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend zin om al dat spul dat de Eredivisie dit seizoen heeft verlaten weer ontzettend te zien falen.
Vroeger vond ik 'Snelkookpan' leuk, maar tegenwoordig is het toch vooral GeenStijl dat er een stijve van krijgt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.
Present. @Orientequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga zelfs in 2022 nog naar een voorstelling van hem. In mijn verdediging: ik kreeg het kaartje cadeau.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes van hem ook niet echt aanzien, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger vond ik 'Snelkookpan' leuk, maar tegenwoordig is het toch vooral GeenStijl dat er een stijve van krijgt?
Nou lekker dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Witte Chinees zal zien dat de volgende roedel floptransfers van AZ gewoon niet in het juiste systeem spelen.
Doe dit niet, doe dit niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.
Binnen 2 jaar in de 2de Bundesliga.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slapzak Stengs tegen al die grote donkere Franse vrienden. Als hij één goal maakt post ik nooit meer op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |