Mooier dan het voetbal tot dusverquote:
Al is dit wel een aardig doelpunt van Noniquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooier dan het voetbal tot dusver
Hoe die met zo'n korte voetbeweging zo verwoestend geplaatst kan schieten. Dat is echt grote klasse en zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
Fuck zeg, die Madueke zet geen stappen maar sprongen. Als je hem dit seizoen kunt houden en hij blijft zo doorgaan…
Uhuhquote:
Dat zag je eigenlijk al in het gestopte coronaseizoen toch? Ik was vooral teleurgesteld dat het vorig seizoen kennelijk wat tegenvielquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
Fuck zeg, die Madueke zet geen stappen maar sprongen. Als je hem dit seizoen kunt houden en hij blijft zo doorgaan…
Werkt alleen als ik dat doe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ff proberen. Gakpo zit er niet lekker in.
Ik doe mee:"erg goed is het allemaal nog niet...."quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Doe dan wat verrassends, Sangaré zit er niet lekker in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |