Lul.quote:
Jemig wat een verhaal, wat een geluk dat je Rob achter de hand hebt zeg. Je hebt het wel getroffen met hem.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het lopen ging prima. Er was wel regen voorspeld, maar toen ik vertrok uit Castricum geloofd ik het wel, er scheen een zonnetje dus ik ging gewoon lekker aan de wandel richting heemskerk/beverwijk onderweg voor m'n 2 vaccinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een km of wat kreeg ik via WhatsApp door dat het in regio Haarlem en Regio Wormerveer aan het rommelen en regenen was. Ik hoefde an sich niet eens zo ver meer, maar voor ik echt een veilig heenkomen kon zoeken (het hele gebied waar ik liep zag er zo'n beetje uit als de 2e foto, nergens beschutting te bekennen) braken de hemelsluizen open en was ik binnen tien seconden natter dan de was uit een wasmachine die voor het centrifugeren de geest heeft gegeven. M'n kleding en schoenen voelden aan alsof ik bezig was met het examen voor m'n laatste zwemdiploma.Je ziet op het plaatje precies waar ik begon te versnellen om de regen te ontwijken/voor te blijven, maar het haalde niets uit
Rob is met een paar handdoeken in de auto gesprongen en ik ben uiteindelijk in m'n onderbroek en t-shirt in de auto gestapt en heb me thuis omgekleed in een trainingsbroek en warme trui voor ik een half uur te laat m'n vaccinatie kon gaan halen.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
Het weekend van 4/5 september ben in ieder geval de hele nacht aanwezig hier.
* FreshFruit noteert in agendaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
Ik had je al een uitnodiging gestuurdquote:
quote:
Niet noemenswaardig. Spierpijn in m'n arm.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een verhaal, wat een geluk dat je Rob achter de hand hebt zeg. Je hebt het wel getroffen met hem.
Ben je nog ziek geweest van de 2de spuit?
quote:
Al die branden de laatste tijd...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brand is nu ook overgegaan naar icmeler lekker dan
nee hee hebben t bos in brand gestoken. jongerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al die branden de laatste tijd...
Het gaat zeker slecht met de economie dat ze hun eigen zaak in de fik steken
Op meerdere plekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hee hebben t bos in brand gestoken. jongeren
Wat is daar nou aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee hee hebben t bos in brand gestoken. jongeren
preciesquote:
geen ideequote:
O wat staat er die nacht te gebeuren dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat staat er die nacht te gebeuren dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/323023556038274
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/323023556038274
Die is wel heel leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wel blij met m'n letterbakMedailles van de 4 daagse komen er ook nog in en verder alleen maar steentjes die ik vind of die speciaal voor me gemaakt zijn
Beter, spierpijn is nog wel uit te houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig. Spierpijn in m'n arm.
Is een originele antieke. Heel blij meequote:
NOg gefeliciteerd Rafquote:
Nostalgie een letterbak. Heb er ooit ook een gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wel blij met m'n letterbakMedailles van de 4 daagse komen er ook nog in en verder alleen maar steentjes die ik vind of die speciaal voor me gemaakt zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brand krijgen ze dus niet geblust proberen t nu onder controle te houden
Kan nog wel dagen duren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brand krijgen ze dus niet geblust proberen t nu onder controle te houden
Ja. Dat tafeltje er onder is ook een stukje nostalgie. Is een krantenbak / bijzettafeltje wat nog van mijn opa en oma is geweest. Ben bezig om die kaal te schuren en zwart / rood te spuiten met het Wapen van Amsterdam bovenop. Vond m'n tante niet leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nostalgie een letterbak. Heb er ooit ook een gehad.
Leuk idee om het zo te doen
denk ik ook wel...quote:
Geef ze ff een schop onder hun kontquote:
O dat is leuk ,las al zoiets, iets met drie kruizen was dat toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Dat tafeltje er onder is ook een stukje nostalgie. Is een krantenbak / bijzettafeltje wat nog van mijn opa en oma is geweest. Ben bezig om die kaal te schuren en zwart / rood te spuiten met het Wapen van Amsterdam bovenop. Vond m'n tante niet leukMijn familie komt van origine uit Rotterdam
Wat een geknoei,pak dan de buitenkant.quote:
Ze gaan niet echt allemaal dezelfde kant opquote:
Jep.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk ,las al zoiets, iets met drie kruizen was dat toch?
I know.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef Rafeiro het volgende:
"Het zou fijn zijn als je in de top 10, nog hoger is nog fijner"
Ja mafkees op #1 is het best.
Misschien kan FF haar even bemoedigend toesprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |