Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou ja, ik kan het qua gewicht echt wel hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je dat van te voren weet dat dat kan gebeuren is het wel handig.
Ik eet het ook niet vaak meer hoor, zijn echt van die dikmakertjesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En wie gooit het topic dicht terwijl ik zit te reageren? Dat is niet netjes ja!!
Ik wist het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met een koekjeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja, jij welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het qua gewicht echt wel hebben.![]()
Alweer uitgerust van de 4daagse?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had een andere TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor, afgelopen dinsdag nog 9 km gewandeld, gisteren iets van 16.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij wel![]()
Alweer uitgerust van de 4daagse?
Dinsdag was een fiasco
![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
O je gaat gewoon door,quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, afgelopen dinsdag nog 9 km gewandeld, gisteren iets van 16.
Dinsdag was een fiasco![]()
Ging het niet dinsdag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hulde voor Merel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
fresh? was jij erbij toen slotje erop gingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ONZ / DTS SHOTJEEEquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh? was jij erbij toen slotje erop ging“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee daar ging het niet om. Was een andere user.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen die begon, ben ik naar bed gegaan. Malloot.![]()
Iets met kaas toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet om. Was een andere user.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
iets met moslim brand fresh?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee,dat zou heel erg zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iets met moslim brand fresh?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOg goud gevallen voor Nederland vannacht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja topicstarter van enkele topics terug.![]()
Zijn enige normale post zei jij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOg goud gevallen voor Nederland vannacht?
Op vrijdag 30 juli 2021 00:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
KANKERMOSLIM BRANDFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Door die opmerking van varken in een shirt.Het heeft daar zelfs de krant gehaald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK hoorde het gisteren, en er is geen geld om hem te beveiligen. Nu heeft John de Mol voor beveiliging gezorgdquote:
Maffe wereld, die gastjes die iemand in Mallorca hebben doodgeschopt krijgen wel beveiliging omdat ze op social media bedreigd zouden wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Op vrijdag 30 juli 2021 00:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
KANKERMOSLIM BRAND
Netjes, het ging ff stroef in het begin. Maar het gaat nu wel goed geloof ik of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Serieusquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door die opmerking van varken in een shirt.Het heeft daar zelfs de krant gehaald.???
Zonder wrijving geen glans![]()
TjaaaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Marit zeilde lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lig er niet wakker van als die gasten zelf in elkaar getrapt wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoorde het gisteren, en er is geen geld om hem te beveiligen. Nu heeft John de Mol voor beveiliging gezorgd
Maffe wereld, die gastjes die iemand in Mallorca hebben doodgeschopt krijgen wel beveiliging omdat ze op social media bedreigd zouden wordenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
HaagsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik maak geen grappen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets beter jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, het ging ff stroef in het begin. Maar het gaat nu wel goed geloof ik of niet?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nederland is verknipt, daders bescherming geven en slachtoffers van bedreiging niet te helpenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van als die gasten zelf in elkaar getrapt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lopen ging prima. Er was wel regen voorspeld, maar toen ik vertrok uit Castricum geloofd ik het wel, er scheen een zonnetje dus ik ging gewoon lekker aan de wandel richting heemskerk/beverwijk onderweg voor m'n 2 vaccinatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je gaat gewoon door,![]()
Ging het niet dinsdag?
Na een km of wat kreeg ik via WhatsApp door dat het in regio Haarlem en Regio Wormerveer aan het rommelen en regenen was. Ik hoefde an sich niet eens zo ver meer, maar voor ik echt een veilig heenkomen kon zoeken (het hele gebied waar ik liep zag er zo'n beetje uit als de 2e foto, nergens beschutting te bekennen) braken de hemelsluizen open en was ik binnen tien seconden natter dan de was uit een wasmachine die voor het centrifugeren de geest heeft gegeven. M'n kleding en schoenen voelden aan alsof ik bezig was met het examen voor m'n laatste zwemdiploma.Je ziet op het plaatje precies waar ik begon te versnellen om de regen te ontwijken/voor te blijven, maar het haalde niets uit
Rob is met een paar handdoeken in de auto gesprongen en ik ben uiteindelijk in m'n onderbroek en t-shirt in de auto gestapt en heb me thuis omgekleed in een trainingsbroek en warme trui voor ik een half uur te laat m'n vaccinatie kon gaan halen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Henk Grol ging snel ipon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd dat ze eens wakker worden in den haagquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nederland is verknipt, daders bescherming geven en slachtoffers van bedreiging niet te helpenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die hebben vakantie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tijd dat ze eens wakker worden in den haag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben verrotFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Had ook Henk Krol kunnen zijnquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die is wel van contactsport.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker partijtje stoeien met een manquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En dan bottom gaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer een Nederlander aan kop
Een Friezin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: