O wat staat er die nacht te gebeuren dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
Het weekend van 4/5 september ben in ieder geval de hele nacht aanwezig hier.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat staat er die nacht te gebeuren dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/323023556038274
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/323023556038274
Die is wel heel leuk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wel blij met m'n letterbakMedailles van de 4 daagse komen er ook nog in en verder alleen maar steentjes die ik vind of die speciaal voor me gemaakt zijn
Beter, spierpijn is nog wel uit te houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig. Spierpijn in m'n arm.
Is een originele antieke. Heel blij meequote:
NOg gefeliciteerd Rafquote:
Nostalgie een letterbak. Heb er ooit ook een gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:45 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wel blij met m'n letterbakMedailles van de 4 daagse komen er ook nog in en verder alleen maar steentjes die ik vind of die speciaal voor me gemaakt zijn
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brand krijgen ze dus niet geblust proberen t nu onder controle te houden
Kan nog wel dagen duren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
brand krijgen ze dus niet geblust proberen t nu onder controle te houden
Ja. Dat tafeltje er onder is ook een stukje nostalgie. Is een krantenbak / bijzettafeltje wat nog van mijn opa en oma is geweest. Ben bezig om die kaal te schuren en zwart / rood te spuiten met het Wapen van Amsterdam bovenop. Vond m'n tante niet leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nostalgie een letterbak. Heb er ooit ook een gehad.
Leuk idee om het zo te doen
denk ik ook wel...quote:
Geef ze ff een schop onder hun kontquote:
O dat is leuk ,las al zoiets, iets met drie kruizen was dat toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Dat tafeltje er onder is ook een stukje nostalgie. Is een krantenbak / bijzettafeltje wat nog van mijn opa en oma is geweest. Ben bezig om die kaal te schuren en zwart / rood te spuiten met het Wapen van Amsterdam bovenop. Vond m'n tante niet leukMijn familie komt van origine uit Rotterdam
Wat een geknoei,pak dan de buitenkant.quote:
Ze gaan niet echt allemaal dezelfde kant opquote:
Jep.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk ,las al zoiets, iets met drie kruizen was dat toch?
I know.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:50 schreef Rafeiro het volgende:
"Het zou fijn zijn als je in de top 10, nog hoger is nog fijner"
Ja mafkees op #1 is het best.
Misschien kan FF haar even bemoedigend toesprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |