Zouden ze nog steeds de stap van berghuis niet begrijpen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:54 schreef Heeinz het volgende:
En wie niet springt die is een jood
Bijzonder
Dat mag je vinden uiteraard.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Mag ik het intens triest vinden hoe die 3-2 werd gevierd door de spelers en het publiek? Shirt over zijn hoofd en alles.
Tegen FC fucking Drita.
Da's de spanning hè. Doet gekke dingen. Die gasten weet ook wel dat het slecht wasquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Mag ik het intens triest vinden hoe die 3-2 werd gevierd door de spelers en het publiek? Shirt over zijn hoofd en alles.
Tegen FC fucking Drita.
Je mag alles vinden. Maar als je welke moeizame pot dan ook met een hattrick over de streep trekt kan je best blij zijn hoor. Ook al is de objectieve analyse dat het kut was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Pistolero het volgende:
Tegen FC fucking Drita.
Kökcü kan niet verdedigen en Toornstra kan niet rennen. Dat kan niet inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:55 schreef Qarrad het volgende:
Behalve de verdediging is ook heel duidelijk dat we ervoor een goed lopende sloper à la Karim el Ahmadi missen.
Volgende week en over twee weken.quote:
Volgende week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |