SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou ik weet niet alle verjaardagen hoorquote:
alleen bij de mannenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
@:justme: hebben ze bij jullie club ook van deze rare briefjes hangen:
[ afbeelding ]
Onze club is alleen voor mensen met ballen van staalquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt dit niet standaard op elke mannen-wc?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Jij speelt op een flipperkast?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze club is alleen voor mensen met ballen van staal
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hangt dit niet standaard op elke mannen-wc?
En ook niet de Eagles.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
Dit is Hotel California, maar dan niet.
En jdb-spelen met flipperkastballen zal ook niet meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een flipperkast daarmee om kan gaan
De butjes zijn ongeveer zo grootquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En jdb-spelen met flipperkastballen zal ook niet meevallen.
Dit lijkt wel geheimtaal uit de oorlog.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De was is droog. Ik herhaal: de was is droog
Je vind dit een fijn nummer? Of ben je Jan Smit liefhebber?quote:
Ik ben liefhebberquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind dit een fijn nummer? Of ben je Jan Smit liefhebber?
Zolang je hem maar niet op je hart hebt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
Dit nummer geeft veel te weinig informatie over de tuin.
Goeie vragen wel. Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
Is het een ondoordringbare, met onkruid en stekels overwoekerde tuin? Is het een rotstuin? Of een lieflijke bloementuin?
Zo'n halfslachtig compliment op deze manier.
Gaat niet gebeuren, ik ben meer een barbecue typequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet op je hart hebt.
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De was is droog. Ik herhaal: de was is droog
Een bbq op je hart?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik ben meer een barbecue type
Dat zou je vaker moeten doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.
Riesling is best lekker hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bosje bloemen en een flesje Riesling meegenomen, geen idee of het te drinken is maar zag er wel leuk uit.
Deze hing al sinds maandagavondquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.
Wijn alvast oud zetten. Kunnen ze morgen meteen aanvallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bosje bloemen en een flesje Riesling meegenomen, geen idee of het te drinken is maar zag er wel leuk uit.
Riesling is lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
koude wijn is beter dan oudequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijn alvast oud zetten. Kunnen ze morgen meteen aanvallen.
Ja, mijn collega is vanaf volgende week 3 weken op vakantie, dus dan moet ik vol aan de bak en kan het helaas niet. Morgen nog maar eerder proberen te stoppen dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou je vaker moeten doen.(Eerder stoppen dan)
En als jij nou ziek wordt in de periode dat je collega op vakantie is? Neemt dan wel iemand anders het werk over?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn collega is vanaf volgende week 3 weken op vakantie, dus dan moet ik vol aan de bak en kan het helaas niet. Morgen nog maar eerder proberen te stoppen dan.
geen brandend zand op je bbq gooien danquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
geen brandend zand op je bbq gooien dan
Oh zal ik gelijk even doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijn alvast oud zetten. Kunnen ze morgen meteen aanvallen.
Ja, ik heb gewacht met wassen tot het droog werd. Ik ga altijd weer opnieuw wassen als het natgeregend wordt. Om een of andere reden vind ik dat viesquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze hing al sinds maandagavond
doe ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewacht met wassen tot het droog werd. Ik ga altijd weer opnieuw wassen als het natgeregend wordt. Om een of andere reden vind ik dat vies
Nee, dan is er geen vervanging. Maar ik heb me in deze baan nog nooit ziek gemeld, dus de kans is klein.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En als jij nou ziek wordt in de periode dat je collega op vakantie is? Neemt dan wel iemand anders het werk over?
Zeg dat nou niet.... want dan gebeurd het waarschijnlijk!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan is er geen vervanging. Maar ik heb me in deze baan nog nooit ziek gemeld, dus de kans is klein.
hoeveel uur per dag ben jij nu aan het werk ?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.... want dan gebeurd het waarschijnlijk!
Ik klop het wel af...quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.... want dan gebeurd het waarschijnlijk!
Je was in de vaatwasser drogen, is ook niet zo'n goed plan, lijkt me.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur mijn was in de droger, die heb ik wel, vaatwasser niet.
Servies in de droger ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was in de vaatwasser drogen, is ook niet zo'n goed plan, lijkt me.
Toch komt mijn afwas redelijk droog uit de vaatwasser.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was in de vaatwasser drogen, is ook niet zo'n goed plan, lijkt me.
Op papier 1 uur. En in de praktijk 1,5-2 uur. Zodra ik elke dag 2 uur kan werken, dan meld ik me een uurtje extra beter.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
hoeveel uur per dag ben jij nu aan het werk ?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
geen brandend zand op je bbq gooien dan
klotuh brandend zandquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Zal je altijd zien, nergens water
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Op papier 1 uur. En in de praktijk 1,5-2 uur. Zodra ik elke dag 2 uur kan werken, dan meld ik me een uurtje extra beter.
Was vandaag op het werk om afscheid te nemen van iemand die met pensioen ging. Werd weer door veel mensen aangesproken en waren allemaal blij dat ik weer terug was.
Ja, dan wordt het ook niks met dat tuintje natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Zal je altijd zien, nergens water
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het ook niks met dat tuintje natuurlijk.
tuintjes met rotsplanten kunnen ook leuk zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor er in Nederland ook nooit iets van.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Bestaat Hare Krishna nog wel? Je hoort er nooit meer iets van.
ISKCON-tempels en -centra in Nederlandquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Bestaat Hare Krishna nog wel? Je hoort er nooit meer iets van.
Dit was duidelijk een jaar dat het ESF aan mij voorbij is gegaan.quote:
quote:
Toch vond ik het best een fijn nummer.quote:
dat mag jijquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Toch vond ik het best een fijn nummer.
Ik vond het ook best mooi hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Toch vond ik het best een fijn nummer.
Nee, volgend jaar ben je officieel oud. Sorry.quote:
Dit klopt wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, volgend jaar ben je officieel oud. Sorry.
40 is het nieuwe 50.
De een krijgt rugklachten, een ander krijgt kinderenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Ik kreeg rugklachten toen in 40 was....
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
De een krijgt rugklachten, een ander krijgt kinderne
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus Raf..... er staat je volgend jaar nog wat te wachten.
Hij had gezegd dat hij even niet aanwezig zou zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef just me het volgende:
Na zijn enthousiast draaibeurten hebben we opa-vertelt niet meer gezien
Oh bedankt voor de update!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat hij even niet aanwezig zou zijn.
Dat had ik ook even gemist. Dank voor de update.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat hij even niet aanwezig zou zijn.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:58 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
net voordat ik mosselen wilde gaan kopen ging de vistent in de fik
Jep, alles kon hij weggooienquote:
Komende paar weken dus nog geen mosseltjes.quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Metling bedankt voor de fijne show tot op heden, maar ik haak af voor vanavond
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier.
ik ben ze bij de visbanken gaan kopen ik wilde gewoon mosselen etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Komende paar weken dus nog geen mosseltjes.
Iedereen heeft je gemistquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
Visboer vroeg vandaag aan mij of ik morgen ook weer kwam.Was de zoon van de eigenaar die er eigenlijk nooit op donderdag is.
Maar eigenaar is al anderhalf jaar ziek, en normaal staat vaste knecht in de kraam. Die had nu vakantie.
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben ze bij de visbanken gaan kopen ik wilde gewoon mosselen eten
[..]
Iedereen heeft je gemist
quote:
Zonder is je show niet geslaagdquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die had ik vandaag nog niet gezien.
quote:
quote:
zou zo sneu zijn andersquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
just me heeft gewoon de show gered
quote:
dan waren ze heel hard geschrokkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kreeg op het werk wel te horen dat ik maar smal was in mijn gezicht.
Ja...... en dan ben ik alweer bijgekomen. Is maar goed dat ze me 2 maanden geleden niet gezien hadden.
Dat denk ik ook.quote:
Hoeveel was je afgevallen, Melting?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kreeg op het werk wel te horen dat ik maar smal was in mijn gezicht.
Ja...... en dan ben ik alweer bijgekomen. Is maar goed dat ze me 2 maanden geleden niet gezien hadden.
Was 20 kilo. Nu nog maar 10. Eet weer normaal, en heb weer aan spieropbouw gedaan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel was je afgevallen, Melting?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Was 20 kilo. Nu nog maar 10. Eet weer normaal, en heb weer aan spieropbouw gedaan.
dan is het maar goed dat je weer wat gewicht erbij hebt gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Moet dan meteen denken aan ghostface:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je weer wat gewicht erbij hebt gekregen
Is wel een goed dieettip: 3 weken amper eten, en alles wat je eet, overgeven. Ik snap nu hoe anorexia werkt.quote:
De ik-figuur in het liedje, dochter in een boerenfamilie, vertelt hoe ze tijdens het avondmaal van haar moeder hoort dat Billy Joe MacAllister, een jongeman uit de buurt, zelfmoord heeft gepleegd door van de brug over de Tallahatchie River bij de buurtschap Money te springen.quote:
laat Raf lekker trakteren, hij wil zo graag jarig zijnquote:
Goed idee wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
laat Raf lekker trakteren, hij wil zo graag jarig zijn
Vergeleken met MadMaster weet ik echt bitter weinig.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
Ik vind het knap dat je van zoveel nummers de artiesten en titels weet..... ik kan die nooit onthouden.
ik helemaal nietsquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeleken met MadMaster weet ik echt bitter weinig.
Ja, en als je dan N00Bie meemaakt...... die weet nog meer.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeleken met MadMaster weet ik echt bitter weinig.
Wij zitten in hetzelfde schuitje.quote:
schuitje varen, theetje drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij zitten in hetzelfde schuitje.
Blijf je wel aan jouw kant zitten, anders kantelt ie nog om straks.
Alsof jij nu tegenwicht kunt biedenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij zitten in hetzelfde schuitje.
Blijf je wel aan jouw kant zitten, anders kantelt ie nog om straks.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof jij nu tegenwicht kunt bieden
Nee, heel even stilte en veel overslaan. Maar nu gaat het goed.quote:
het is best even geleden dat wij elkaar gezien hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tegen just me nog wel. Die is helemaal licht.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
het is best even geleden dat wij elkaar gezien hebben
Helaas..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
Deze weet ik niet. Maar het klinkt een beetje als Johnny Logan.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
het is best even geleden dat wij elkaar gezien hebben
Ik heb toch wel wat corona kilo's opgelopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja, dat wel. Maar ik geloof niet dat je zoveel aangekomen bent.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb toch wel wat corona kilo's opgelopen
Oh maar dat gaan ze zeker ook doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we dit jaar toch nog maar eens afspreken.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oh maar dat gaan ze zeker ook doen
heb je al een afspraak met livelink gemaakt ?
Welkom.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik zag deze smiley net. Helaas heb ik geen leuke aanleiding. Dus nu maar zo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
Zijn jullie wel een beetje lief voor Moontje hier?
Dat moet je aan haar vragenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
Neequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij moet toch weten dat wij altijd lief zijn. Hoi ToT.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Daarom had ik haar hier ook naar toe geschopt!
Ben je nou nog niet bijgekomenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
Wij staan bekend om onze wrede ontgroeningen hier. Ik had het bijna niet overleefd
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
Wij staan bekend om onze wrede ontgroeningen hier. Ik had het bijna niet overleefd
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb af en toe last van herbelevingen.quote:
Wat is er dan gebeurd toen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb af en toe last van herbelevingen.
Het kan nog even duren maar het komt echt goedquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb af en toe last van herbelevingen.
Ze gingen me vragen welke muziek ik leuk vond en zo. Ik klapte meteen helemaal dichtquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze gingen me vragen welke muziek ik leuk vond en zo. Ik klapte meteen helemaal dicht
Nooit geweten dat het nummer precies zo heet als het klinkt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
Je leert hier nog best bij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het nummer precies zo heet als het klinkt.
Hoe is het met jou en je "huisgenoten"?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:01 schreef ToT het volgende:
Ik heb Melting z'n huisgenoot ook elders populair geprobeerd te maken, maar tevergeefs!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:01 schreef ToT het volgende:
Ik heb Melting z'n huisgenoot ook elders populair geprobeerd te maken, maar tevergeefs!
Nee, helaas gaat de muziek dan uit, en wordt maar een klein gedeelte herhaalt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:00 schreef Moonlight het volgende:
Gaat de muziek nu dan uit na de show of komt er een soort van herhaling?
Aah oke dankjewel!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helaas gaat de muziek dan uit, en wordt maar een klein gedeelte herhaalt.
Je kan wel naar www.radio49.nl gaan, en daar zelf muziek aanvragen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je "huisgenoten"?
en facebook in de gaten houdenquote:
dat praten komt vanzelf wel als hij zijn speen niet meer regelmatig in zijn mond heeft!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een filmpje: https://i.imgur.com/Z5Gywxq.mp4
Meneertje kan nog steeds niet echt praten, en eten en slapen is ook wel een probleempje, maar volgens de peuterspeelzaal enzo is hij duidelijk wel super intelligent!En iedereen raakt helemaal verslingerd op 'm!
Zat laatst ook al een medewerkster van de Jumbo uitgebreid te knuffelen!
En met mevrouw ToT gaat het ook prima; kreeg vandaag te horen dat ze een jaar eerder dan gebruikelijk een contract bij het bedrijf gaat krijgen!Dus geen uitzendwerk meer!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS he!Je had de mention nog gezien?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Maar toen was Melting best ziek, en heeft hij alles snel weggeklikt.
Precies.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
dat praten komt vanzelf wel als hij zijn speen niet meer regelmatig in zijn mond heeft!
Wat gaaf dat mevrouw ToT het zo goed doet![]()
Toch wel. Heb in het ziekenhuis gelegen vanwege Corona.quote:
Oeffffff, zo dan!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel. Heb in het ziekenhuis gelegen vanwege Corona.![]()
Maar nu gaat het langzaam weer de goede kant op.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:07 schreef Melting het volgende:
En nu ga ik afsluiten en mijn ogen sluiten.![]()
Mooie berichten, Theo Theequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een filmpje: https://i.imgur.com/Z5Gywxq.mp4
Meneertje kan nog steeds niet echt praten, en eten en slapen is ook wel een probleempje, maar volgens de peuterspeelzaal enzo is hij duidelijk wel super intelligent!En iedereen raakt helemaal verslingerd op 'm!
Zat laatst ook al een medewerkster van de Jumbo uitgebreid te knuffelen!
En met mevrouw ToT gaat het ook prima; kreeg vandaag te horen dat ze een jaar eerder dan gebruikelijk een contract bij het bedrijf gaat krijgen!Dus geen uitzendwerk meer!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooie berichten, Theo TheeGoed om te lezen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan is er geen vervanging. Maar ik heb me in deze baan nog nooit ziek gemeld, dus de kans is klein.
MadMaster was even weer een jong MadMastertjequote:Op donderdag 29 juli 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van honkbal met een waardeloze umpire die zichzelf belangrijker vond dan de wedstrijd, waardoor de vlam in de pan vloog en na de (verloren) wedstrijd een aardige matpartij op het veld uitbrak.
Ik heb me ingehouden, zij het met moeite…
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, voor het weekend wel. Maar eerst nog een dagje werken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor het weekend?
Helaas hoort dat er ook bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voor het weekend wel. Maar eerst nog een dagje werken.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van honkbal met een waardeloze umpire die zichzelf belangrijker vond dan de wedstrijd, waardoor de vlam in de pan vloog en na de (verloren) wedstrijd een aardige matpartij op het veld uitbrak.
Ik heb me ingehouden, zij het met moeite…
quote:
Goedemorgen dames.quote:
Succes met de fysio!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Ik ga richting fysio.
Gelukkig maar. Ik heb er destijds vooral veel hoofdpijn van gehadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:24 schreef livelink het volgende:
Mijn kies is door! Instant opluchting wel. Had er achteraf gezien toch wel echt last van.
Maar heeft het wel lekker gesmaaktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een restaurant van het lijstje af. Wat is dat toch met die horecazaken die hun zaak naar de jeweetwel helpen? Echt leuke mensen die die zaak runnen en dat doen ze al best lang, maar op de meeste avonden je zaak aan een paar goedbedoelende scholieren overlaten gaat een keer tegen je werken. En dan bij het afrekenen niet weten hoe de kassa werkt, collega weet het wel... die klikt wat en zegt: ¤75,40. Uhm nee, ik keek mee en zag nog net dat er een driegangenmenu was aangeklikt en we hadden het bij 2 gangen gelaten. Oh ja, sorry, klik, klik, klik, dan is het ¤81 nog wat....uhm nee, dat kan uiteraard ook niet kloppen. Zucht...
Mijn voorgerecht was prima, ik was blij dat ik die had gekozen, want die van Symph vond ik smakeloos. Na meer dan een uur na het voorgerecht wachten op het hoofdgerecht waren we het echt helemaal beu daar, hoofdgerecht was grotendeels echt lekker, maar ik heb het daar echt veel beter gehad qua garnituur, ze hadden zich er erg makkelijk vanaf gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar heeft het wel lekker gesmaakt![]()
Jammer dat het dan zo "afgehandeld" wordt
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat leuk dat ik er ben...![]()
Bah wat een tegenvaller!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn voorgerecht was prima, ik was blij dat ik die had gekozen, want die van Symph vond ik smakeloos. Na meer dan een uur na het voorgerecht wachten op het hoofdgerecht waren we het echt helemaal beu daar, hoofdgerecht was grotendeels echt lekker, maar ik heb het daar echt veel beter gehad qua garnituur, ze hadden zich er erg makkelijk vanaf gemaakt.
De amuse was trouwens helemaal smakeloos, echt zo niet wat we daar gewend zijn.
Al met al de hoofdprijs betaald voor iets waar we niet heel blij van werden en een houten kont en rugpijn als kadootje, we hadden echt geen puf om nog een dessert te nemen
Sorry, de indoctrinatie met dat liedje nu de film er is heeft ook het beoogde effect op mij…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
[..](dat liedje)
Ik vrees dat ik in mijn eentje de allemaal ben.
Jammer…quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een restaurant van het lijstje af. Wat is dat toch met die horecazaken die hun zaak naar de jeweetwel helpen? Echt leuke mensen die die zaak runnen en dat doen ze al best lang, maar op de meeste avonden je zaak aan een paar goedbedoelende scholieren overlaten gaat een keer tegen je werken. En dan bij het afrekenen niet weten hoe de kassa werkt, collega weet het wel... die klikt wat en zegt: ¤75,40. Uhm nee, ik keek mee en zag nog net dat er een driegangenmenu was aangeklikt en we hadden het bij 2 gangen gelaten. Oh ja, sorry, klik, klik, klik, dan is het ¤81 nog wat....uhm nee, dat kan uiteraard ook niet kloppen. Zucht...
Meestal wel, deze keer niet, ik denk ook niet dat het binnen zou komen bij de scholieren. Ze waren echt aardig hoor, knoopten ook gesprekjes aan, maar je miste de gastvrouw. Maar tsjonge, als je alleen een beperkt menu aanbiedt dat je al de hele maand serveert, met voor elke gang maar drie keuzes, dan weet je inmiddels toch wel dat die groene groente die er op het bord ligt courgette heet (en niet aubergine).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer…
Zeg je er ook wat van als je de tent verlaat?
Ik kan mijn mond nooit houden als het me niet bevallen is…
Ondanks alle drugs?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Bah wat een tegenvaller!
goedemorgen
![]()
Merel en de rest van de familie zijn door alle controles op Schiphol gekomen
het is weer geluktquote:
Alles goed daar?quote:
Alles prima hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles goed daar?
Even serieus, * OscarMopperkont moet altijd lachen om die mensen bij Border Patrol/Airport Security programma's, die dan met 10 kilo cocaine verbaast zijn dat het in hun koffer zit enzo![]()
Jij zou er niet zijn, dus ik had me een beetje er op in gesteld dat ik kon gaan draaien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben onverwacht thuis vanavond. Volgens mij had niemand een pre-Melting-show aangekondigd, toch?
In dat geval vul ik graag de vroege zaterdagavond
Ik vind het ook helemaal prima als jij draait hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zou er niet zijn, dus ik had me een beetje er op in gesteld dat ik kon gaan draaien.
Maar be my guest, ik trek me terug...
Ja was gezellig, hele tijd in de tuin gezeten, Wal even een hoosbui, maar toen werd de partytent aan alle kanten dicht gedaan. Dus konden we lekker buiten blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:01 schreef livelink het volgende:
Heb je een leuke avond gehad @:Rafeiro ?
Mooi dat je een fijne dag hebt gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja was gezellig, hele tijd in de tuin gezeten, Wal even een hoosbui, maar toen werd de partytent aan alle kanten dicht gedaan. Dus konden we lekker buiten blijven.
Verrukkelijke hamburger gehad, die op zich zelf al een maaltijd was Dik, goed brood en een hoop groente enzo bijna niet in de mond passend dus. Dus de BBQ hoefde niet lang geopereerd te worden. Zus vond bloemetje en wijntje ook leuk.
Klinkt als leuk en lekker. Het heeft ook altijd wel iets om in een hoosbui in een partytent te zitten, vind ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja was gezellig, hele tijd in de tuin gezeten, Wal even een hoosbui, maar toen werd de partytent aan alle kanten dicht gedaan. Dus konden we lekker buiten blijven.
Verrukkelijke hamburger gehad, die op zich zelf al een maaltijd was Dik, goed brood en een hoop groente enzo bijna niet in de mond passend dus. Dus de BBQ hoefde niet lang geopereerd te worden. Zus vond bloemetje en wijntje ook leuk.
Vooraf-track rond 18:55 uur.quote:Programma van vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Evening Start
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ja en een goede waterdichte partytent. Alleem mijn moeder kwam op de fiets precies tijdens de hoosbui aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als leuk en lekker. Het heeft ook altijd wel iets om in een hoosbui in een partytent te zitten, vind ik.
quote:
Lekker nummer. Was het een beetje vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]Voor jou geldt hetzelfde natuurlijk
The Blow Monkeys - It Doesn't Have To Be This Way (long version)
Ik zelf eigenlijk ook, maar soms neus je hier en daar rond op Spotify of YouTube en kom je dit soort dingen tegen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Was het een beetje vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |