SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou ik weet niet alle verjaardagen hoorquote:
alleen bij de mannenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
@:justme: hebben ze bij jullie club ook van deze rare briefjes hangen:
[ afbeelding ]
Onze club is alleen voor mensen met ballen van staalquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt dit niet standaard op elke mannen-wc?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Jij speelt op een flipperkast?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onze club is alleen voor mensen met ballen van staal
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Hangt dit niet standaard op elke mannen-wc?
En ook niet de Eagles.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
Dit is Hotel California, maar dan niet.
En jdb-spelen met flipperkastballen zal ook niet meevallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een flipperkast daarmee om kan gaan
De butjes zijn ongeveer zo grootquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En jdb-spelen met flipperkastballen zal ook niet meevallen.
Dit lijkt wel geheimtaal uit de oorlog.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De was is droog. Ik herhaal: de was is droog
Je vind dit een fijn nummer? Of ben je Jan Smit liefhebber?quote:
Ik ben liefhebberquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je vind dit een fijn nummer? Of ben je Jan Smit liefhebber?
Zolang je hem maar niet op je hart hebt.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
Dit nummer geeft veel te weinig informatie over de tuin.
Goeie vragen wel. Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
Is het een ondoordringbare, met onkruid en stekels overwoekerde tuin? Is het een rotstuin? Of een lieflijke bloementuin?
Zo'n halfslachtig compliment op deze manier.
Gaat niet gebeuren, ik ben meer een barbecue typequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet op je hart hebt.
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
De was is droog. Ik herhaal: de was is droog
Een bbq op je hart?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik ben meer een barbecue type
Dat zou je vaker moeten doen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.
Riesling is best lekker hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bosje bloemen en een flesje Riesling meegenomen, geen idee of het te drinken is maar zag er wel leuk uit.
Deze hing al sinds maandagavondquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn was ook inderdaad! Speciaal eerder gestopt met werken vandaag zodat ik de was kon ophangen.
Wijn alvast oud zetten. Kunnen ze morgen meteen aanvallen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bosje bloemen en een flesje Riesling meegenomen, geen idee of het te drinken is maar zag er wel leuk uit.
Riesling is lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
koude wijn is beter dan oudequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wijn alvast oud zetten. Kunnen ze morgen meteen aanvallen.
Ja, mijn collega is vanaf volgende week 3 weken op vakantie, dus dan moet ik vol aan de bak en kan het helaas niet. Morgen nog maar eerder proberen te stoppen dan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou je vaker moeten doen.(Eerder stoppen dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |