Maar het was wel een gratis boek. Ik vond die Nederland Leest boeken heerlijk, zomaar een heel boek cadeau en meestal ook nog een klassieker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van Nederland Leest kregen we op school "de gelukkige klas". Die was op het goedkoopste wc papier gedrukt. Zo ruw was het papier ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Verrassingsplopjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Wie is er verrast? Schaap of sigme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op huis aan nu een een dikke kus voor Bloes - met je week! Wat is nou een week?! Kalm aan -x-Let me see you stripped down to the bone
Wellicht alleen frigide jegens Piet..quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:14 schreef derLudolf het volgende:
Hitsige schaapjes daar en dat terwijl het Drents heideschaap nogal frigide was aldus Piet.
Die kaplaarzen kwamen misschien wel erg opdringerig over...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Wellicht alleen frigide jegens Piet..
Ik mis hem en Robinquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef minilot het volgende:
Over PietVerdriet gesproken: zit momenteel wel met Pietfanshirt op de achterbank
[ afbeelding ]
Zal mij een zorg zijn. Voor grensverkeer is er een uitzondering. Ik heb beide vaccinaties gehad en de barcode op de phone en op papier bij mijn paspoort.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef derLudolf het volgende:
7 Tage Inzidenz nog steeds niet onder de 200 @:z80
201...
Ook enkel waar het verplicht moet. En dan nog een wegwerpmasker gebruiken tot deze uit elkaar valt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, in NL draagt niemand nog maskers, en viert de jeugd feest. Gek he dat Nederland nu hoog risico gebied is.
Nogal.quote:
Ik denk een stijfkopquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Piet is terug!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Waarom doe je dat?quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat een goede vraag en ik vind dit wel wat onwenselijk, geloof ik.
We weten niet of dat Piet is en daar hoeven we ook niet over te speculeren.
Topquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf.![]()
Ondanks dat ik stiekem spijt had van m'n aanmelding en het keispannend vond, heb ik net mijn eerste afspraak bij de bloedbank gehad.
De eerste echte donatie zal ook nog wel even spannend zijn, maar dat komt ook wel goed.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ondanks dat ik stiekem spijt had van m'n aanmelding en het keispannend vond, heb ik net mijn eerste afspraak bij de bloedbank gehad.
De eerste echte donatie zal ook nog wel even spannend zijn, maar dat komt ook wel goed.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik vond het echt meevallen. Ik vond het ook heel fijn om nu deze hele setting vast een keer gezien te hebben, voordat ik echt ga doneren. Lieve mensen, stoelen die comfortabel zitten. Mezelf zelfs uitgedaagd door bij het afnemen van die 4 buisjes echt te kijken. Ik vond dat ik dat wel aan moest kunnen, als het de volgende keer een halve liter is.quote:
Klinkt goed! En ze doen er inderdaad alles aan om je zoveel mogelijk op je gemak te laten voelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt meevallen. Ik vond het ook heel fijn om nu deze hele setting vast een keer gezien te hebben, voordat ik echt ga doneren. Lieve mensen, stoelen die comfortabel zitten. Mezelf zelfs uitgedaagd door bij het afnemen van die 4 buisjes echt te kijken. Ik vond dat ik dat wel aan moest kunnen, als het de volgende keer een halve liter is.
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed! En ze doen er inderdaad alles aan om je zoveel mogelijk op je gemak te laten voelen.
Ze willen immers je bloed
Staken thuislatenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?
Ik werk er naast; wij wandelen zo nu en dan in de pauze even die kant op, binnendoor, voor een oliewissel.quote:
Zilver is tegen weerwolvenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?
weer wat geleerdquote:
Bij mij lukt een podcast altijd goed. Hoofd leeg, want je luistert alleen maarquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Blehh het ging hier eerder over niet kunnen concentreren op een boek, daar heb ik nu ook last van![]()
Zelfs met een glaasje wijn erbij lukt het niet om te ontspannen.
Welke?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:44 schreef fietsie het volgende:
Hier een serie over toverscholen; soort Harry Potter voor 16+
Daarvoor heb ik 1u naar een podcast over The Sopranos geluisterd en dat ging inderdaad goed.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij mij lukt een podcast altijd goed. Hoofd leeg, want je luistert alleen maar
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Primequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Alle Harry Potter films tussen kerst en oud &nieuw
Ga ik opzoeken!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Prime
Met een slimmere Harry en een leukere Hermione (Olivia Taylor Dudley)
www.vanraam.comquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, zo’n gezellige avond met de eetclub. Kom er steeds meer achter dat ik dit toch wel erg gemist heb.
Alleen niet handig dat mijn jas daar nu ligt en dat de gastvrouw morgenochtend met vakantie gaat
@:Vanyel, bij mij is het probleem voornamelijk dat er niet genoeg beweging (pijnvrij) in mij heup en knie is om hoog in te stappen. Zodra ik de beide voeten op de grond staan is er geen probleem meer
Zal eens even kijken welk merk en type m'n ma heeft. Qua mobiliteit zal die met reuma, twee kunstknieën en plaatwerk in een bovenbeen en enkel niet veel beter scoren dan jij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, zo’n gezellige avond met de eetclub. Kom er steeds meer achter dat ik dit toch wel erg gemist heb.
Alleen niet handig dat mijn jas daar nu ligt en dat de gastvrouw morgenochtend met vakantie gaat
@:Vanyel, bij mij is het probleem voornamelijk dat er niet genoeg beweging (pijnvrij) in mij heup en knie is om hoog in te stappen. Zodra ik de beide voeten op de grond staan is er geen probleem meer
Ik heb de eerste twee boeken daarvan eens gelezen, had verwacht dat het belabberde meuk zou wezen, maar het was best tof! Wist niet dat het verfilmd/verseried was, zal het eens opsnorren. Dank voor de tip!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Prime
Top-cast ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee boeken daarvan eens gelezen, had verwacht dat het belabberde meuk zou wezen, maar het was best tof! Wist niet dat het verfilmd/verseried was, zal het eens opsnorren. Dank voor de tip!(En voor je schaapfoto
)
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
TopIk twijfel ook al enige tijd. Alleen ik ben echt heel heel erg bang voor naalden.
Een koekje? Een pond lever lijkt me nuttigerquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!
En kudos natuurlijk @:Myraela! Kreeg je na vier buisjes ook een koekje of is dat pas na een halve liter?
Waarom ik twijfel of dat je het gek vind dat ik twijfel met een naalden angst?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!
En kudos natuurlijk @:Myraela! Kreeg je na vier buisjes ook een koekje of is dat pas na een halve liter?
Oeh!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een koekje? Een pond lever lijkt me nuttiger
Dat laatste! Ik kan het me echt zo niet voorstellen!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom ik twijfel of dat je het gek vind dat ik twijfel met een naalden angst?
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:quote:
Omdat het wel een heel goed iets en een relatief makkelijke manier om te helpen. Maar ik twijfel al 10 jaar… dat is niet voor niks. Maar denk niet dat ik echt een fobie heb. Maar slaap er niet lekker van zeg maar :’) nu al zin in zondag.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat laatste! Ik kan het me echt zo niet voorstellen!
Die wil ik inderdaad testen (wel spuuglelijk trouwens)quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:
https://www.gazelle.nl/ea(...)gb%5B%5D=0%2C51%2C73
De diamant accu is wel een aanrader. Want je gaat van nature minder hard trappenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die wil ik inderdaad testen (wel spuuglelijk trouwens)
Die accu? op de schuine buis lijkt net de tank van een Puch Maxi.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:
https://www.gazelle.nl/ea(...)gb%5B%5D=0%2C51%2C73
Heb je zitten kijken?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb absoluut geen naaldenangst, maar vind het idee dat ze bloed uit je tappen gewoon niet fijn.
Een keer bloed geprikt, schijnbaar nog weinig ook. Werd helemaal licht in m'n hoofd en was blij dat ik zelf niet terug hoefde te rijden
Nee, niet eens. Als het aan mezelf had gelegen was ik niet eens naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je zitten kijken?
Vorige week hadden 'we' 5 buizen nodigQueen blood
Succes vandaag! 💪quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zoals verwacht geen oog dicht gedaan, op naar een lange brouwdag 🍻
Ik kon nu gewoon direct naar huis. Zag de koffietafel wel. Ze hadden ook waterijsjes. Heb m’n oog alvast op de roze koek voor de volgende keer. :’)quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zoals verwacht geen oog dicht gedaan, op naar een lange brouwdag 🍻
Klinkt als een echte vakantiedag, Lucky! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vakantie![]()
Vandaag op de planning: verven, grondwerker, streekmarkt, bestelling kruiden afleveren op die streekmarkt, boodschappen, doek en stofzuiger door het huis, bbq voor morgen voorbereiden. En dan vanavond de logées
Ook al vakantie!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe zo hele nare workout, huis opruimen, Dex&Dora uitlaten, boel logeerspullen pakken, 3 uur in de auto, tent proberen op te zetten en dan logeren.
Weekendje. F. moet daarna nog 3 of 4 weken werken en dan is er vakantie!quote:
Heb je een excelsheet of notitieboekje waar je dat opschrijft? In ieder geval succes gewenst en als vorige keer een tijdje terug was, dan moet nu zeker 8x lukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik til vandaag:
Every 1 min for as long as possible:
3 Power Cleans, 35 kg
3 Front Squats, 35 kg
3 Jerks, 35 kg
Vorige keer hield ik dat 7 minuten/rondes vol dus ik ga voor minimaal 8 vandaag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al helpt het wel dat ik ondertussen zo goed met m’n angst om kan gaan. Dat werkt blijkbaar ook bij de normalere situaties om bang voor te zijn. Het is maar angst en angst gaat altijd weer weg.
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vakantie![]()
Vandaag op de planning: verven, grondwerker, streekmarkt, bestelling kruiden afleveren op die streekmarkt, boodschappen, doek en stofzuiger door het huis, bbq voor morgen voorbereiden. En dan vanavond de logées
Je "krijgt" niet perse, het is gewoon overal, wat niet onderzoekskamertje of taphal is. En in de taphal is een vrijwilliger die continu circuleert om te vragen of ze nog iets kan halen voor jequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Bij Sookie (Sookeeeh) is het wel zilver dat tegen vampieren is. Maar da's een uitzondering.
Ik luister nu een reeks over een vampier die moet niezen van wijwater. Het kan allemaal.
Thanks!quote:
Ik moet thuis echt weer eens krachttraining gaan doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:38 schreef Isabeau het volgende:
@:Sarabi succes vandaagZie het als een workout a la Lonaa
Die tillen ook zware dingen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Sarabi en @:Lucky_Strike ! Klinkt allebei als intensieve dag..
En @:Lonaa jij ook succes, ik word er al moe van als ik het lees![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Bewijs dat ik in ieder geval met een zak geworsteld hebJij doet een LonaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Na de Holland 8 ook weer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Eerste echt niet werken dag en lekker uitgeslapen (wel om 3.30 roeien 8 gekeken)
Bewijs dat ik in ieder geval met een zak geworsteld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat durfde ik niet, was bang “bad vibes” over te brengen door te kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de Holland 8 ook weer in slaap gevallen. Wel op tijd wakker voor de BMX-finales.
.
There is an app for that.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een excelsheet of notitieboekje waar je dat opschrijft? In ieder geval succes gewenst en als vorige keer een tijdje terug was, dan moet nu zeker 8x lukken
De bus staat hier bij de roeivereniging. Binnen kan je even op de bank plaatsnemen en komt er inderdaad een vrijwilliger die vraagt of hij/zij wat te drinken voor je kan halen. De koekjes en broodjes staan gewoon op tafel. Roze koeken zijn favoriet want die zijn vaak als eerste opquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je "krijgt" niet perse, het is gewoon overal, wat niet onderzoekskamertje of taphal is. En in de taphal is een vrijwilliger die continu circuleert om te vragen of ze nog iets kan halen voor je
Waarom is deze 16+?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Amerikanen he, links en rechts een bloot been of nepseks met speciaal om de acteurs gemonteerde mega-lakenpakketten enzo.quote:
Bewijs dat ik in ieder geval met een zak geworsteld hebHoppa! Als jullie er weer keer zijn en het uitkomt dat ik even kom loeren: laat maar weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Deze keer geen wekker gezet. Net even kijken: moet ik verdeurie op de Belg zoeken om de BMX finale te zienquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de Holland 8 ook weer in slaap gevallen. Wel op tijd wakker voor de BMX-finales.
.
Owh dus geen bloedspuitende zombies? Kunnen mijn kinderen dus makkelijk zien?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Amerikanen he, links en rechts een bloot been of nepseks met speciaal om de acteurs gemonteerde mega-lakenpakketten enzo.
Euh... nou..... hoofd van een man die overgaat in een vlucht van 1000en motten, die ogen uitvreten, tovenaars die worden opgezogen in een houtblok... Lijken met een post-mortem borst-wond die aan een stalen spies worden geregen...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dus geen bloedspuitende zombies? Kunnen mijn kinderen dus makkelijk zien?
Verhip, dat is waar ook!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb niet alle Harry Potterfilms gezien. Misschien 1/4 van deel 1 en 1/2 van deel 4 of zo?![]()
We huurden vroeger dan DVD's van de bibliotheek, maar die waren bijna altijd gekrast.
Ik dacht dat @:Candaasje nog wel eens een filmmarathon met me wilde houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik moe.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Verhip, dat is waar ook!
Maar zeker!
hele stukje: https://www.nieuweoogst.n(...)ichzelf-uit-de-marktquote:De meerprijs voor gmo-vrije soja is flink opgelopen. Daardoor kost sojaschroot afkomstig van niet-genetisch gemodificeerde sojagewassen nu bijna twee keer zoveel als regulier sojaschroot. Voor veehouders die alleen voer met gmo-vrije grondstoffen mogen gebruiken, betekent dit fors hogere voerkosten.
Wereldwijd maken de meeste sojatelers inmiddels gebruik van gmo-rassen. Deze zijn resistent tegen gewasbeschermingsmiddel Roundup en maken daarmee de teelt een stuk makkelijker.
Maar er is ook vraag naar gmo-vrije soja. In Nederland zijn er een aantal marktconcepten waarbij de deelnemende veehouders alleen voer mogen gebruiken met niet-genetisch gemodificeerde gewassen. Het gaat onder meer om melkveehouders met vlog-melk en legpluimveehouders met KAT-eieren.
De sterk gestegen prijs van gmo-vrij sojaschroot heeft flinke gevolgen op het boerenerf. Als een koe 1,5 kilo sojaschroot nodig heeft, zijn de extra kosten voor de melkveehouder bij gebruik van non-gmo al 45 cent per dag. Bij een melkproductie van 30 liter betekent dat 1,5 cent per kilo melk. Vaak is de plus op de melkprijs voor melkveehouders met vlog-melk maar 1 cent. Te weinig dus, bij de huidige voerprijs.
Voor leghennenhouders geldt hetzelfde. Bij de huidige meerprijs van 30 euro per ton voor gmo-vrije soja moet een legpluimveehouder een toeslag ontvangen van minimaal 38 tot 40 cent per 100 eieren. En die krijgen ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vakantie hier en daar. Ga jij en je gezin nog eropuit @fietsie?
Gekke dag lijkt mij Kaatje!
Wat goed dat je geslaagd bent, Myraela! Mij lukt het niet.
Als het echt letterlijk zo gezegd is als Tele6 nu schrijft, vind ik dat wel echt een giftige manier van verwoorden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat niet echt rottige dingen, eigenlijk. Maar dat kan aan mij liggen. Ik zeg ook wel eens 'Laat mij maar even met rust' als ik een slechte bui heb.
Het is op zulke momenten dat zeggen, of niets zeggen en dan wachten tot ik echt rot uit de hoek kom. Dus ik vind wel iets zeggen dan best een prima oplossing.
True, maar echt een antwoord verwachten op hoe een dag was, lijkt me wel wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef Lonaa het volgende:
Laat me maar even met rust is heel iets anders dan laat me met rust.
Toon die de muziek maakt enzo.
Dat kan, dat mag je ook aangeven, maar vooral die eerste en laatste antwoorden vind ik wel echt venijnig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar echt een antwoord verwachten op hoe een dag was, lijkt me wel wat te hoog gegrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk er idd over zoals @:Lonaa en @:Candaasje .NarigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt nu wel onrealistische verwachtingen van je te hebben. Knap hoe je dat stuk nu ook bij hem kunt laten en niet meteen op jezelf betrekt!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat het gesprek vanochtend wel geholpen heeft. Een van mijn begeleiders, die A ook goed kent (hij is best vaak meegeweest voor gesprekken), zat erbij en zij heeft het gesprek geleid zodat het geen beschuldigingen-en-excuses-partijtje zou worden. Ze heeft A aangeboden dat hij ook een keertje zonder mij met haar mag komen praten, als hij hulp wil met hoe te communiceren nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Narigheid
Hij lijkt nu wel onrealistische verwachtingen van je te hebben. Knap hoe je dat stuk nu ook bij hem kunt laten en niet meteen op jezelf betrekt!
Woepsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
In mijn eentje op terras: vriendin heeft zich verslapen![]()
Vertrok 10 minuten geleden voor een rit van een half uur.
Ik wou zeggen kom hier even op het terras zitten, maar die is nog niet open....quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oops handig dat half teruglezenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoppa! Als jullie er weer keer zijn en het uitkomt dat ik even kom loeren: laat maar weten.
Thanksquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde nog zeggen @:Sarabi stoer gedaan, en fijn dat dat nu gebeurd is. Hoe gaat het verder met het brouwen? Hoe lang duurt het vanaf nu tot je flesjes bier hebt?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bewijs dat ik in ieder geval met een zak geworsteld hebKijk je ajb uit? Vrouwen mogen officieel geen zakken van 20+ kilo dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Adverteren Nederlandse merken dat eigenlijk? Ik zie in Duitsland best veel producten met een label dat zegt "GMO Frei"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:53 schreef sigme het volgende:
Nog maar eens wat boerennieuws wat iedereen aangaat en iedereen raakt en iedereen zou moeten weten.
[..]
hele stukje: https://www.nieuweoogst.n(...)ichzelf-uit-de-markt
Denk er eens aan als je goedkope melk of eieren koopt. Zelfs de boeren die een paar cent extra krijgen voor een keurmerk dat ze geen genetisch gemanipuleerde soja gebruiken, leggen er geld op toe.
En dat om soja te kunnen kweken met round-up, en dat te voeren aan dieren die gewoon gras en wurmpjes horen te eten.
Ik denk er idd over zoals @:Lonaa en @:Candaasje .Lijkt alsof hij eigenlijk een vrouw is en jij de manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zegt dat ook tegen Lonaaa dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk je ajb uit? Vrouwen mogen officieel geen zakken van 20+ kilo dragen.
Que?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij eigenlijk een vrouw is en jij de man
Officieel qua werk bedoel ik mag dat niet. Sportschool is anders (weet niet persé waarom).quote:
Echt een, sommige, vrouwen ding. Dat mannen hen altijd door moeten hebben en begrijpen wat ze nou echt willen zonder het gewoon duidelijk te vermelden en dat dan ook te menen.quote:
Ik denk dat het in Nederland meer verondersteld wordt te gelden binnen 'biologisch', en dat klopt ook. Buiten het biologische segment wordt er volgens mij niet veel mee geadverteerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Adverteren Nederlandse merken dat eigenlijk? Ik zie in Duitsland best veel producten met een label dat zegt "GMO Frei"
Jaja, mensen dus met hun mankementen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt een, sommige, vrouwen ding. Dat mannen hen altijd door moeten hebben en begrijpen wat ze nou echt willen zonder het gewoon duidelijk te vermelden en dat dan ook te menen.
Binnen biologisch mag er niet met glyfosaat of andere middelen gewerkt worden dus hoeft GMO niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat het in Nederland meer verondersteld wordt te gelden binnen 'biologisch', en dat klopt ook. Buiten het biologische segment wordt er volgens mij niet veel mee geadverteerd.
Maar binnen biologisch mag dus wél krachtvoer gebruikt worden, ook soja. (Binnen biologisch-dynamisch mag dat helemaal niet, het is niet per se nodig.)
Mijn primaire reactie wasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik zei laatst dat ik stress had omdat A iets rots had gezegd en zei dat het mijn probleem was dat ik er last van had en dat ik dacht dat dat niet klopte he? We hebben het vanochtend soort van uitgepraat. Hij weet nog niet of hij het ziet zitten om te stoppen met rottige dingen zeggen. Dit is pijnlijk.
Nu ben ik moe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik vind de 'maar even' in jouw zin echt een wereld van verschil maken met eerdergenoemde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat niet echt rottige dingen, eigenlijk. Maar dat kan aan mij liggen. Ik zeg ook wel eens 'Laat mij maar even met rust' als ik een slechte bui heb.
Is dit een: live gaat het wel goed, maar op afstand niet? Want dan lijkt de oplossing me vrij nabijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik zei laatst dat ik stress had omdat A iets rots had gezegd en zei dat het mijn probleem was dat ik er last van had en dat ik dacht dat dat niet klopte he? We hebben het vanochtend soort van uitgepraat. Hij weet nog niet of hij het ziet zitten om te stoppen met rottige dingen zeggen. Dit is pijnlijk.Moeilijk TeletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik moe.
Ik kan het me van hem zo goed voorstellen. En ik herken ook zo goed die LAAT MIJ MET RUST TOT IK WEER NORMAAL BEN impuls... Ik weet nog steeds niet zo goed of het daadwerkelijk niet goed voor een mens met depressie is (Voor mij is het veel lichter als ik tegen iedereen roep "ik ben even in mijn grot" om er daarna weer glorieus uit te herrijzen, dan dat ik maar dapper dingen moet blijven doen en praatjes moet aangaan) ,maar heb helaas wel moeten leren dat dat zo niet werkt in een relatie. En dus ook dat ik dat in de relatie waar ik nu in zit ook niet kan/moet doen. Hoe weinig zin ik ook heb om het niet te doen
Uiteindelijk zouden mensen er misschien wel beter aan doen wat rationeler te kijken naar een relatie. Wat wil ik? Hoe wil ik dat er met mij omgegaan wordt, hoe gaat iemand met mij om? Waar zit de discrepantie tussen die 2? Hoe kijkt de ander er naar, hoe communiceer ik daar met de ander over? Hoe communiceert de ander met mij?
Vooral dat laatste lijkt me het meest relevant. Hetzelfde probleem is een heel ander probleem wanneer 1 snapt waar het bij nummer 2 vandaan komt en wanneer 2 snapt wat het bij 1 teweeg brengt en waarom.
Voor mij houdt dat in dat ik af en toe wel een potje moet janken waar de man bij is, ook al heb ik geen woorden voor dat verdriet. Voor de man houdt dat in dat hij niet in praterige fixmodus moet gaan als ik een potje jank. Voor mij houdt dat in dat ik voor de 1000e keer geduldig een vraag over de werking van AD op míj uitleg, omdat dat wel in mijn controle ligt en dat ik hem mee moet nemen in bepaalde processen (zoals nu stoppen), terwijl ik dat soort dingen allemaal het liefst in mijn eentje (icm bitchen online) aanpak en doorga, waarna ik weer in al mijn volle glorie ten tonele verschijn
![]()
In de tussentijd vind ik de man niet leuker (FU depressie) maar hij mij wel dus dat is ook wat waard(Overigens weet ik niet helemaal hoe waar het eerste is.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dan vind je deze ook geweldig!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Bij Sookie (Sookeeeh) is het wel zilver dat tegen vampieren is. Maar da's een uitzondering.
Ik luister nu een reeks over een vampier die moet niezen van wijwater. Het kan allemaal.
Euh, je begrijpt dat het om het met soja gemaakte krachtvoer gaat wat de veeboeren gewoonlijk kopen, niet verbouwen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef derLudolf het volgende:
Binnen biologisch mag er niet met glyfosaat of andere middelen gewerkt worden dus hoeft GMO niet.
Klopt, maar die mogen ook alleen biologisch voer aankopen. Of is een beetje krachtvoer dan de uitzondering?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, je begrijpt dat het om het met soja gemaakte krachtvoer gaat wat de veeboeren gewoonlijk kopen, niet verbouwen?
Jezus man wat maak je de boel ingewikkeld. Nee, biologisch mag geen gmo-voer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar die mogen ook alleen biologisch voer aankopen. Of is een beetje krachtvoer dan de uitzondering?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg…met die realistische beschrijving van filmscènes door fietsie, kan ik wel een ‘beschaafde’ foto van het resultaat van vanmorgen laten zien.Oh naar! Zo'n verdoving bij je neus lijkt mij ook om te gillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vakantie hier en daar. Ga jij en je gezin nog eropuit @:fietsie?
Wat goed dat je geslaagd bent, Myraela! Mij lukt het niet.Benieuwd naar wat er uit komt, hopelijk gb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wou net zeggen, kan ergerquote:
Dus eigenlijk zeg je dat als ik voor 1 euro melk koop mijn biologische boer, hij gewoon veel te weinig vraagt/ontvangt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Jezus man wat maak je de boel ingewikkeld. Nee, biologisch mag geen gmo-voer.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr biologisch mag wel krachtvoer. Biologisch dynamisch mag geen krachtvoer. Nee, ook geen eigen verbouwd krachtvoer. Dat was het.
Mijn gedachte was: biologisch krijgt biologisch krachtvoer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Jezus man wat maak je de boel ingewikkeld. Nee, biologisch mag geen gmo-voer.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr biologisch mag wel krachtvoer. Biologisch dynamisch mag geen krachtvoer. Nee, ook geen eigen verbouwd krachtvoer. Dat was het.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:54 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg…met die realistische beschrijving van filmscènes door fietsie, kan ik wel een ‘beschaafde’ foto van het resultaat van vanmorgen laten zien.Oh jee zeg virtueel eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vakantie hier en daar. Ga jij en je gezin nog eropuit @:fietsie?
Wat goed dat je geslaagd bent, Myraela! Mij lukt het niet.erop. Is dat dezelfde kant als je neusgate eerder?
Dankjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met Lonaa en Candaasje. Vooral de eerste en laatste vind ik echt niet OK. De middelste zou ik ook niet fijn vinden overigens, maar iets minder erg dan de andere twee.
En wat de anderen ook al zeggen, @:Tele6 , ik vind hoe jij nu omgaat met deze situatie wel echt heel tekenend voor hoe ontzettend jij je de afgelopen tijd hebt ontwikkeld. Wat een stappen heb je gezet! Wees daar maar trots op![]()
En fijn dat hij wel iets wil gaan doen aan zijn depressie, en dat jouw begeleider heeft aangeboden dat hij ook wel met haar alleen een keer kan praten. Ik heb de indruk dat je met deze begeleiders ook wel een goede klik hebt, klopt dat?
En eenvoor de hele situatie, want dat is gewoon kut
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn primaire reactie was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je smiley-gebruik
Live gaat het matig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dit een: live gaat het wel goed, maar op afstand niet? Want dan lijkt de oplossing me vrij nabij
Welke stad heb je zulke gevaarlijke bestuurders van scootdebielen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Aan wat de anderen zeggen @:Tele6 vooral Lonaa en Candaasje, helemaal niet aan toe te voegen. Het is de toon die de muziek maakt.
Wel erg fijn van de klik met deze begeleider, die anderen moeten het natuurlijk ook “in de vingers krijgen” dat lijkt me met die vak best lastig
Brrr ziet er niet fijn uit @:AnneX![]()
En even een knuffel voor @:Blues, lekker relaxen nu.
Vanochtend op de markt was ik snel klaar. De meeste kramen waar ik wat moest hadden vakantie. Toen werd ik op het zebrapad bijna aangereden door een man in een scootmobiel, de dame die naast me liep werd wel geraakt en meneer reed onverstoorbaar door, vervolgens reeds ik in de Steenstraat achter een andere scootmobiel die opeens de linkerstoep opreed zonder richting aan te geven, en even later zag ik een auto uit een parkeervak rijden (met deur open
) waar iemand zo tegenop fietste. Ging lekker, want ook de fietswinkel daar was dicht ivm vakantie
Arnhem. Was echt vandaan aan een stuk door. Moet zo weer een eindje fietsen maar ga heel goed uitkijken gaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke stad heb je zulke gevaarlijke bestuurders van scootdebielen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:43 schreef Tele6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
O ik dacht Steenstraat is vlakbij Albert Cuyp markt en dan kunnen die gekken bijna de pijp uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Arnhem. Was echt vandaan aan een stuk door. Moet zo weer een eindje fietsen maar ga heel goed uitkijken ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog. Eigenlijk maar gelukkig ook: nu is er een slechte en een goede kant 😂quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh jee zeg virtueel eenerop. Is dat dezelfde kant als je neusgate eerder?
ja, echt gegild. 🤪 hullie dachten dat ik overdreef…ik had ze gewaarschuwd.🤪quote:Op vrijdag 30 juli 2021 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh naar! Zo'n verdoving bij je neus lijkt mij ook om te gillenBenieuwd naar wat er uit komt, hopelijk gb.
Na maandag /ba kun je even in je eigen wereld duiken en rustig aan weer reserves opbouwen met de zaken, die je hierboven noemt. Voor jou ook 😘quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:28 schreef Blues het volgende:
Ik in de weer met mailen @:ebike. Daarna sport, piano, tuin en beetje corvee hier en daar.
Nu in bad met ff mobiel en Hanna uitlezen.
Geappt met TL en een werkoverdrachtje gedaan kort per app met andere coll.
Hartkloppingen en betonblok op hoofd ervan.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]Stop Tele! Ga even wat anders doen. Je redeneert de situatie de put in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef AnneX het volgende:
Stop Tele! Ga even wat anders doen. Je redeneert de situatie de put in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh ja, daar heb ik nog een selfie van laten zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh jee zeg virtueel eenerop. Is dat dezelfde kant als je neusgate eerder?
Hoe doe je dat met draadjesvlees? Nog nooit in de sous vide gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:07 schreef fietsie het volgende:
Boh, de sous vide app zegt dat het nog maar 30 minuten duurt voor de 24 uur draadjesvlees bereiding is afgelopen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]* Vanyel in confrontatiemodus. Als je dat niet trekt, vooral niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Geen boek bij me, chillen check, mensen kijken check, ik was al drie uur wakkerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou ja, heb je nog 20 minuten rust
Beetje boekje lezen, chillen, mensen kijken, wakker worden etc
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel in confrontatiemodus. Als je dat niet trekt, vooral niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: waarschijnlijk ben ik inmiddels onredelijk en heeft AnneX gelijk en zou ik de boel even moeten laten rusten.
Opgebakken nieuwe aardappels en een schelvisquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:42 schreef drakin het volgende:
Intussen winterbroek, sokken en trui met lange mouwen, waarom is het koud?
En soep vanavond, wat eten jullie?
Bietensoep
Nou ik heb het ook echt warm jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het warm. Klef warm zelfs. Maar jij woont ook in het hoge noorden, dacht ik me te herinneren, en ik zit een stuk meer richting het warme zuiden.
En het regent ook nog hier, maar trui is wel een dunne trui. Niet zo'n dikkequote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:43 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het warm. Klef warm zelfs. Maar jij woont ook in het hoge noorden, dacht ik me te herinneren, en ik zit een stuk meer richting het warme zuiden.
Lekker! Zit hier een hele goede zaak met sushi en af en toe komt die wel eens in de too good to go app langsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook echt warm ja![]()
Straks sushi eten
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]Probeer het voor nu in ieder geval even los te laten. Want je kunt jezelf helemaal gek redeneren en als ik het goed lees ligt de bal nu bij A. Misschien dat afwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: waarschijnlijk ben ik inmiddels onredelijk en heeft AnneX gelijk en zou ik de boel even moeten laten rusten.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik eet het altijd het liefst bij 1 restaurant hier vlakbij. Dan kan ik alle verschillende eten en ben ik weer klaar voor een tijdjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker! Zit hier een hele goede zaak met sushi en af en toe komt die wel eens in de too good to go app langs![]()
Al kan ik soms niet wachten daarop
Hij is nu wel vaak weg, of lijkt dat zo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:48 schreef sigme het volgende:
Geroerbakken regenboogsnijbiet met blauwe kaassaus, lamsgehaktballetjes, zoete aardappelpuree.
Toe: mascarpone met benco en gekonfijte gember
Op! Liefste kan zo op pad. Ik nog een wandelingetje met al die honden en dan maar weer alleen naar bed...
Meestal vrijdags rond 18.00 uur dezequote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik eet het altijd het liefst bij 1 restaurant hier vlakbij. Dan kan ik alle verschillende eten en ben ik weer klaar voor een tijdje![]()
To good to go, moet je dat dan niet erg laat ophalen? Hier zie ik het wel eens na 22.00 dan hoef ik niet meer.
Heel vaak!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij is nu wel vaak weg, of lijkt dat zo?
Hoe vind je dat?
Hopelijk wordt het dan wel minder na de drukke periode. Klinkt ook voor hem als een behoorlijk zwaar werk schemaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel vaak!
Veel vaker dan gedacht, of dan gepland. En soms ook wel wat vaker dan echt leuk is. Ik moet wat meer doen hier op het erf, sommige dingen moeten we anders doen dan we deden. Op zich gaat dat prima. En het scheelt dat doordat ik toch op alle kantoordagen thuiswerk, we hier alle beestenboel heel flexibel kunnen opvangen.
Voor mijzelf vind ik het meevallen; alleen slapen wil best, overdag alleen is niet nieuw en die dagen zijn meestal heel vol en zó om. Hij maakt wel hele lange werkdagen zo, met eraan voorafgaand vaak weinig slaap (want tussen 6 en 11 's avonds vertrekken) en tijdens het werk ook weinig slaap (15 u op, 9 u af en dan weer 15u op).
Maar als het goed is, is dit de 'drukke' periode.
Thanx voor vragen trouwens.
Hier enkel gedonder en donker lucht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
Net even het gras gemaaid bij oom en tante die op vakantie zijn. M'n oom is nogal van de streken... Ik denk dat ik morgen een zak stikstof op z'n gazon strooi, kan ie straks 3x per week maaien![]()
Perfect timing trouwens, snel gemaaid want donkere lucht. Ik reed net de schuur binnen thuis en toen begon het hard te regenen.
Hier regende het net, inmiddels is het gedonder ook opgehouden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier enkel gedonder en donker lucht.
Edit.
Inmiddels ook regen.
Hij heeft 23 jaar bij de vorige gereden (zij het met verschillende werkgevers), en ik denk dat 'ie bij deze ook wel even blijft. Het is een loyale werknemer. Ze willen 'm nu ook tussentijds op vast contract zetten; fatsoenlijk personeel vinden en houden schijnt niks mee te vallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Rijdt ie nog steeds voor dat bedrijf hier vlak over de grens?
Was een kort maar krachtig buitje. Inmiddels weer droog en een stuk lichter buiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier regende het net, inmiddels is het gedonder ook opgehouden.
Bedankt dat ik de regen naar jou kon doorschuiven
Klopt, in bepaalde sectoren zit je als je nu thuis zit, daar wel met een bepaalde reden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft 23 jaar bij de vorige gereden (zij het met verschillende werkgevers), en ik denk dat 'ie bij deze ook wel even blijft. Het is een loyale werknemer. Ze willen 'm nu ook tussentijds op vast contract zetten; fatsoenlijk personeel vinden en houden schijnt niks mee te vallen.
Jij zou veel vaker bellen bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Blues het volgende:
Zo'n baan @:mr.sigme kan je alleen volhouden als je het heel leuk vind lijkt me
@:Tele6 ik vind het wel een 'moeizame' relatie zo voor jullie alle 3. Wanneer is de vakantie? En hoelang? Dan kan er mss wat langer gepraat worden, appcontact binnen een relatie lijkt me sowieso dodelijk. Of elkaar een week niet spreken komt mij ook wat apart over ?
Maar goed. Altijd lastig IN een relatie kijken.
sterkte ermee
Je bent wel nog maar een week thuis, maar wel met iets ergers dan een griepje. Je bent ook wel streng voor jezelf weer hoorquote:Ik kreeg een bos blommen van mijn collega's. Kweenie wat ik er van vind. Ik ben net een week thuis.. nu al? en wel lief maar ik voel er niet zoveel bij, ik weet dat er vrij snel door 2 coll wordt gezegd als er iets is met iemand: Bloemetje doen? En dat ik dan altijd denk, ppft wacht nou even.. hoeft niet meteen. Idem met kaartjes sturen.. maar ik ben wat dat betreft iemand die dat echt pas na een paar weken zou doen kaarten/bloemen en eerder een belletje zou geven of een appje.
Het ligt aan mij en het is wél lief.en ik krijg ook wel af en te een appje.
Nou ja ik vergelijk alle relaties dan mss teveel met de mijne. Toen we nog niet samenwoonden hadden we elke dag contact elke avond even bellen, hoe was je dag, truste zeggen. Elkaar (app bestond niet) leuke kaartjes via email sturen of lieve echte kaartjes. Maar mss zijn wij wel heel klefquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij zou veel vaker bellen bedoel je?
[..]
Je bent wel nog maar een week thuis, maar wel met iets ergers dan een griepje. Je bent ook wel streng voor jezelf weer hoor
Dit is voor het eerst (en voor het laatst!!!) dat ik er zo afgebrand bijzit en hoop dat het over een week of 2,3 toch echt wel met sprongen vooruit gaat hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:27 schreef Tele6 het volgende:
Je bent wel nog maar een week thuis, maar wel met iets ergers dan een griepje. Je bent ook wel streng voor jezelf weer hoor
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grapje![]()
We zijn net klaar, nu nog 1u naar huis rijden.
Koppig biertjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grapje![]()
Vind ik niet gek hoor, mijn moeder heeft al ehm... 20 jaar en lat-relatie en ze bellen iedere ochtend en avondquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ja ik vergelijk alle relaties dan mss teveel met de mijne. Toen we nog niet samenwoonden hadden we elke dag contact elke avond even bellen, hoe was je dag, truste zeggen. Elkaar (app bestond niet) leuke kaartjes via email sturen of lieve echte kaartjes. Maar mss zijn wij wel heel klef
Ik wil mezelf kunnen zijn in een relatie en me niet vanalles hoeven af te vragen.
Ik gun jou dat ook zo. Dat het allemaal wat meer vanzelf en op gevoel gaat.
Ja....ik ben zelfs te moe om honger te hebben. Heb sinds 11u niets meer gegeten.quote:
Komt door de vele moutenquote:
Lange dag!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:24 schreef Sarabi het volgende:
Grapje![]()
Ah, ik word op mijn wenken bediendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....ik ben zelfs te moe om honger te hebben. Heb sinds 11u niets meer gegeten.
Komt door de vele moeten
Ik had het kunnen weten van tijdens the Barley's Angels. Maar toen zijn we vroeg naar huis gegaan omdat ik langs de HA moestDus had hier even geen rekening meegehouden.
Maar het was wel een fantastische dag.
Morgen zal ik wel een verslagje posten.
Op zich veel wachten, maar in die tijd moet je ook metertjes in de gaten houden en soms bijstellen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lange dag!![]()
Ik ben eigenlijk wel super nieuwsgierig wat je dan allemaal doet op zo'n dag. Moet je veel wachten tussendoor, of ben je dan continu bezig?
Gezien je verhalen misschien goed om je verwachtingen een tikje bij te stellen en vooral om te gaan met wat is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst (en voor het laatst!!!) dat ik er zo afgebrand bijzit en hoop dat het over een week of 2,3 toch echt wel met sprongen vooruit gaat hoor.
Heb best wel redelijke momenten op een dag.
Als er maar niks gebeurd en ik in mijn coconnetje zit
Ja dit, klinkt een beetje alsof je het ontkent @Bluesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gezien je verhalen misschien goed om je verwachtingen een tikje bij te stellen en vooral om te gaan met wat is.
Stuk minder frustrerend dan bezig zijn met hoe je vindt dat het zou moeten zijn.
Ik vind dit niemandsland waar ik in leef nu maar een lastig iets en weet eigenlijk totaal niet wat ik ermee aan moet en weet me soms geen raad met mezelf. Maar ik mag toch hopen dat het over een paar weken rustiger is in mijn hoofd en niet zo dood en doodvermoeid aanvoelt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Gezien je verhalen misschien goed om je verwachtingen een tikje bij te stellen en vooral om te gaan met wat is.
Stuk minder frustrerend dan bezig zijn met hoe je vindt dat het zou moeten zijn.
Als dat zou kunnen zou het me volledig rust geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Doe een DP'tje en blijf overspannen tot je pensioen
sorry
Willikookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:10 schreef Tele6 het volgende:
sorry
Het is ook lastig. En dat gaat vaak niet vanzelf over. Veel mensen zoeken daar hulp bij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind dit niemandsland waar ik in leef nu maar een lastig iets en weet eigenlijk totaal niet wat ik ermee aan moet en weet me soms geen raad met mezelf. Maar ik mag toch hopen dat het over een paar weken rustiger is in mijn hoofd en niet zo dood en doodvermoeid aanvoelt.
Welk tekort en de gewoontes die daartoe leidden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef Vanyel het volgende:
Het is ook lastig. En dat gaat vaak niet vanzelf over. Veel mensen zoeken daar hulp bij.
Maar het herstel hossel je gewoonlijk ook niet even in een paar weken, als het opbouwen van het tekort en de gewoontes die daartoe leidden jaren de tijd kreeg. Ook dat omkeren en weer energie opbouwen heeft tijd nodig.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk tekort en de gewoontes die daartoe leidden.
Dat weet ik niet eens
Dat tekort.quote:
Ik vind het goed dat je hoop hebt dat t over een paar weken beter gaat. Wie wil dat niet. En mocht t dan toch nog niet zo blijken dan gewoon nog even niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk tekort en de gewoontes die daartoe leidden.
Dat weet ik niet eens
Maar mijn hoop is (en ik zie er tegelijkertijd als een berg tegenop) nu eerst dat het gesprek met de bedrijfsarts a.s. maandagochtend - videoconsult- iig iets van 'rust' geeft.
Wat zijn haar adviezen.
Ik heb haar hoog zitten omdat zij me enorm goed geholpen heeft in 2019 toen ik lich ziek was en last had van mijn brein om terug in het werkproces te komen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik zei laatst dat ik stress had omdat A iets rots had gezegd en zei dat het mijn probleem was dat ik er last van had en dat ik dacht dat dat niet klopte he? We hebben het vanochtend soort van uitgepraat. Hij weet nog niet of hij het ziet zitten om te stoppen met rottige dingen zeggen. Dit is pijnlijk.Wat een vervelende situatie (voor allebei)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik moe.
Is dat echt zo? Ik had geen idee. Maar het ging, met hulpquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk je ajb uit? Vrouwen mogen officieel geen zakken van 20+ kilo dragen.en gelukkig hoef ik het niet dagelijks te doen.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 15:58 schreef fietsie het volgende:
![]()
VARKANTIE
![]()
![]()
(Nouja, bijna, maandag nog 2 uurtjes overdracht)
Hopelijk volgt er snel een minder drukke periodequote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel vaak!
Veel vaker dan gedacht, of dan gepland. En soms ook wel wat vaker dan echt leuk is. Ik moet wat meer doen hier op het erf, sommige dingen moeten we anders doen dan we deden. Op zich gaat dat prima. En het scheelt dat doordat ik toch op alle kantoordagen thuiswerk, we hier alle beestenboel heel flexibel kunnen opvangen.
Voor mijzelf vind ik het meevallen; alleen slapen wil best, overdag alleen is niet nieuw en die dagen zijn meestal heel vol en zó om. Hij maakt wel hele lange werkdagen zo, met eraan voorafgaand vaak weinig slaap (want tussen 6 en 11 's avonds vertrekken) en tijdens het werk ook weinig slaap (15 u op, 9 u af en dan weer 15u op).
Maar als het goed is, is dit de 'drukke' periode.
Thanx voor vragen trouwens.
Verslagje ga ik straks aan werkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lange dag!![]()
Ik ben eigenlijk wel super nieuwsgierig wat je dan allemaal doet op zo'n dag. Moet je veel wachten tussendoor, of ben je dan continu bezig?Welke film heb je gezien?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:11 schreef fietsie het volgende:
Quentin Tarantino als regisseur blijft toch altijd een garantie voor bloed, gore en geweld :pquote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind dit niemandsland waar ik in leef nu maar een lastig iets en weet eigenlijk totaal niet wat ik ermee aan moet en weet me soms geen raad met mezelf. Maar ik mag toch hopen dat het over een paar weken rustiger is in mijn hoofd en niet zo dood en doodvermoeid aanvoelt.![]()
Dat vroeg ik me ook net af, waarom ben jij al wakker?quote:
Spierpijn valt mee, alleen mijn voeten doen wel zeer. Je staat toch zo'n 12u zonder echte pauzes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af, waarom ben jij al wakker?
Heb je ook spierpijn of valt dat mee?
Sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet is zover
Waar ik al bang voor was
Ik “mag” met G shoppen voor kleding
Nu bij de Esprit
Vast niet onlinequote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet is zover
Waar ik al bang voor was
Nu bij de Esprit
Dankquote:
quote:
Ik kan het inderdaad afraden om naar buiten te gaan. Ik moest 1 uur en 45 minuten (da's zo'n 18 km) hardlopen, ik denk dat ik 3/4 van de weg wind tegen heb gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Bijgelezen en @:Sarabi heeft van alles verwoord
Een extravoor @:Blues Het is hartstikke moeilijk maar het heeft tijd nodig
Gisteren bij vrienden gegeten en veilig heen een weer gefietst![]()
Niet veel plannen vandaag. Als ik naar de buienradar kijkt (en de wind) haal ik een eind fietsen maar van de planning. Huis opruimen moet ook gebeuren
Tijd voor Herfstbok!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:33 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben vandaag bierfestival![]()
Lekker in de zon biertjes drinken met een vriendin en vriendje. Gezelligheid!
Oh wacht, het is ineens herfst
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:33 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben vandaag bierfestival![]()
Lekker in de zon biertjes drinken met een vriendin en vriendje. Gezelligheid!
Oh wacht, het is ineens herfst
Hier voorspellen ze tot 17 uur regen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]hopelijk komt het zonnetje nog tevoorschijn
Ik zag net de foto's, daar komt echt veel vacht af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze tot 17 uur regen.
Net even Nika ontdaan van overtollig haar en een paar flinke klitten, het zwart komt weer door de vacht. Maar ik ben nu niet lief 😂
Ze klaat het goed toe, maar die klitten waren niet leuk. Ze heeft dat eigenlijk nooit maar nu waren het al flinke plakkaten die bijna aan het matten waren en die moesten echt wel wegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag net de foto's, daar komt echt veel vacht af.
Nu ben je misschien even niet lief maar ik denk dat ze er achteraf wel blij mee is.
Wat zal het weer fijn voor haar voelenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze klaat het goed toe, maar die klitten waren niet leuk. Ze heeft dat eigenlijk nooit maar nu waren het al flinke plakkaten die bijna aan het matten waren en die moesten echt wel weg
Gquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Kik?
Nooit van gehoord
Is het voor G of voor jou
The Hateful Eight.quote:
Bonprix ben ik ook fan vanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:20 schreef Blues het volgende:
Wij gaan heeeeeeel soms ff winkelen, meestal omdat we in de stad voor iets anders moeten zijn en ik ff de c&a in wil of zo voor een shirtje of een broek erbij en heel vaak roep ik dan: ik wil een 'wijde/spijker/blabla broek.shirtje/bloes' en ga op zoek.
g kiest een ander pad, grijpt in zo'n rek een paar dingen (weet mijn maat) en houdt ze omhoog en 9 van de 10 keer zit er wel wat bij
Ik heb totaal geen overzicht in een fysieke winkel en vind het vreselijk dus sla sowieso al op tilt van al die rekken
Geef mij maar bonprix
Met van die kekke tasjes in je handen op een hoekje van een stelling leunen? Dat werk?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet is zover
Waar ik al bang voor was
Nu bij de Esprit
Oja dan is het wel een lange zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
The Hateful Eight.
Wel op ouderwetse tv dus helaas met meer reclame dan dat de uiteindelijke film lang was..
De heerlijke hoeveelheden bloed ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dan is het wel een lange zit.
Ik vond het een vermakelijke film.
Nee. Ze hadden een grote rode bank waar ik even rustig kon chillenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met van die kekke tasjes in je handen op een hoekje van een stelling leunen? Dat werk?
Beheh, kutjequote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:10 schreef Tele6 het volgende:
sorry
Het vervelende is, dat bepaal jij niet, dat bepaalt die eigenwijze kutburnout van jequote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst (en voor het laatst!!!) dat ik er zo afgebrand bijzit en hoop dat het over een week of 2,3 toch echt wel met sprongen vooruit gaat hoor.
Heb best wel redelijke momenten op een dag.
Als er maar niks gebeurd en ik in mijn coconnetje zit
Gehhe we gaan het zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Keiharde reboundseks is goed voor een kater
En een goed excuus om daarna weer een paar uur te slapen
Knietjes bij elkaar, sluiks naar beneden kijken en niet te hard lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gehhe we gaan het zien.![]()
Sowieso voor het eerst een date in 100 jaar dus ik weet al niet hoe ik me moet gedragen
Je in elk geval niet ladderzat zuipen en verder vooral gewoon er vanuit gaan dat het vast allemaal gezellig wordt en goed komt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Gehhe we gaan het zien.![]()
Sowieso voor het eerst een date in 100 jaar dus ik weet al niet hoe ik me moet gedragen
Ik neem mijn woorden van zojuist terug. Die over die wijze vrouw.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Knietjes bij elkaar, sluiks naar beneden kijken en niet te hard lachen.
Buitenseksquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Barreltje het volgende:
Hij woont in de Adam en ik in het Haagse dus we hebben ergens halverwege afgesproken.. 🧐
Hoe die sex dan plaats moet vinden geen idee ..
Aaah, sweet summer child...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Barreltje het volgende:
Hij woont in de Adam en ik in het Haagse dus we hebben ergens halverwege afgesproken.. 🧐
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Barreltje het volgende:
En daarom poets je dus je autoquote:
Die vond ik ook wel te pruimen. Reservoir dogs daarentegen heb ik uitgezet, dat was me te dol.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
The Hateful Eight.
Wel op ouderwetse tv dus helaas met meer reclame dan dat de uiteindelijke film lang was..
Dit vind ik toch de mooiste reactiequote:
Tssskquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat bepaal jij niet, dat bepaalt die eigenwijze kutburnout van je![]()
En hoe eerder je je verzet daar tegen opgeeft en namasteet met de situatie "as is", hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |