Maar het was wel een gratis boek. Ik vond die Nederland Leest boeken heerlijk, zomaar een heel boek cadeau en meestal ook nog een klassieker.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van Nederland Leest kregen we op school "de gelukkige klas". Die was op het goedkoopste wc papier gedrukt. Zo ruw was het papier ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Verrassingsplopjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:07 schreef sigme het volgende:
Pomtiedomtidom.Wie is er verrast? Schaap of sigme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op huis aan nu een een dikke kus voor Bloes - met je week! Wat is nou een week?! Kalm aan -x-Let me see you stripped down to the bone
Wellicht alleen frigide jegens Piet..quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:14 schreef derLudolf het volgende:
Hitsige schaapjes daar en dat terwijl het Drents heideschaap nogal frigide was aldus Piet.
Die kaplaarzen kwamen misschien wel erg opdringerig over...quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Wellicht alleen frigide jegens Piet..
Ik mis hem en Robinquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:32 schreef minilot het volgende:
Over PietVerdriet gesproken: zit momenteel wel met Pietfanshirt op de achterbank
[ afbeelding ]
Zal mij een zorg zijn. Voor grensverkeer is er een uitzondering. Ik heb beide vaccinaties gehad en de barcode op de phone en op papier bij mijn paspoort.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef derLudolf het volgende:
7 Tage Inzidenz nog steeds niet onder de 200 @:z80
201...
Ook enkel waar het verplicht moet. En dan nog een wegwerpmasker gebruiken tot deze uit elkaar valt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, in NL draagt niemand nog maskers, en viert de jeugd feest. Gek he dat Nederland nu hoog risico gebied is.
Nogal.quote:
Ik denk een stijfkopquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Piet is terug!quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Hoe zou het met Piet gaan? Robin heb ik nog op Twitter, dat scheeltMaar Piet voelt zo ontzettend foetsie
Waarom doe je dat?quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat een goede vraag en ik vind dit wel wat onwenselijk, geloof ik.
We weten niet of dat Piet is en daar hoeven we ook niet over te speculeren.
Topquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf.![]()
Ondanks dat ik stiekem spijt had van m'n aanmelding en het keispannend vond, heb ik net mijn eerste afspraak bij de bloedbank gehad.
De eerste echte donatie zal ook nog wel even spannend zijn, maar dat komt ook wel goed.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ondanks dat ik stiekem spijt had van m'n aanmelding en het keispannend vond, heb ik net mijn eerste afspraak bij de bloedbank gehad.
De eerste echte donatie zal ook nog wel even spannend zijn, maar dat komt ook wel goed.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik vond het echt meevallen. Ik vond het ook heel fijn om nu deze hele setting vast een keer gezien te hebben, voordat ik echt ga doneren. Lieve mensen, stoelen die comfortabel zitten. Mezelf zelfs uitgedaagd door bij het afnemen van die 4 buisjes echt te kijken. Ik vond dat ik dat wel aan moest kunnen, als het de volgende keer een halve liter is.quote:
Klinkt goed! En ze doen er inderdaad alles aan om je zoveel mogelijk op je gemak te laten voelen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt meevallen. Ik vond het ook heel fijn om nu deze hele setting vast een keer gezien te hebben, voordat ik echt ga doneren. Lieve mensen, stoelen die comfortabel zitten. Mezelf zelfs uitgedaagd door bij het afnemen van die 4 buisjes echt te kijken. Ik vond dat ik dat wel aan moest kunnen, als het de volgende keer een halve liter is.
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed! En ze doen er inderdaad alles aan om je zoveel mogelijk op je gemak te laten voelen.
Ze willen immers je bloed
Staken thuislatenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?
Ik werk er naast; wij wandelen zo nu en dan in de pauze even die kant op, binnendoor, voor een oliewissel.quote:
Zilver is tegen weerwolvenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gordijntje dicht, licht uit, geen zonlicht, geen zilver, knoflook vrije snacks, dat werk?
weer wat geleerdquote:
Bij mij lukt een podcast altijd goed. Hoofd leeg, want je luistert alleen maarquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Blehh het ging hier eerder over niet kunnen concentreren op een boek, daar heb ik nu ook last van![]()
Zelfs met een glaasje wijn erbij lukt het niet om te ontspannen.
Welke?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:44 schreef fietsie het volgende:
Hier een serie over toverscholen; soort Harry Potter voor 16+
Daarvoor heb ik 1u naar een podcast over The Sopranos geluisterd en dat ging inderdaad goed.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij mij lukt een podcast altijd goed. Hoofd leeg, want je luistert alleen maar
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Primequote:Op donderdag 29 juli 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Alle Harry Potter films tussen kerst en oud &nieuw
Ga ik opzoeken!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Prime
Met een slimmere Harry en een leukere Hermione (Olivia Taylor Dudley)
www.vanraam.comquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, zo’n gezellige avond met de eetclub. Kom er steeds meer achter dat ik dit toch wel erg gemist heb.
Alleen niet handig dat mijn jas daar nu ligt en dat de gastvrouw morgenochtend met vakantie gaat
@:Vanyel, bij mij is het probleem voornamelijk dat er niet genoeg beweging (pijnvrij) in mij heup en knie is om hoog in te stappen. Zodra ik de beide voeten op de grond staan is er geen probleem meer
Zal eens even kijken welk merk en type m'n ma heeft. Qua mobiliteit zal die met reuma, twee kunstknieën en plaatwerk in een bovenbeen en enkel niet veel beter scoren dan jij.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, zo’n gezellige avond met de eetclub. Kom er steeds meer achter dat ik dit toch wel erg gemist heb.
Alleen niet handig dat mijn jas daar nu ligt en dat de gastvrouw morgenochtend met vakantie gaat
@:Vanyel, bij mij is het probleem voornamelijk dat er niet genoeg beweging (pijnvrij) in mij heup en knie is om hoog in te stappen. Zodra ik de beide voeten op de grond staan is er geen probleem meer
Ik heb de eerste twee boeken daarvan eens gelezen, had verwacht dat het belabberde meuk zou wezen, maar het was best tof! Wist niet dat het verfilmd/verseried was, zal het eens opsnorren. Dank voor de tip!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus t gevoel dat ik nu naar de sequels zit te kijken, The Magicians op Prime
Met een slimmere Harry en een leukere Hermione (Olivia Taylor Dudley)
Top-cast ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee boeken daarvan eens gelezen, had verwacht dat het belabberde meuk zou wezen, maar het was best tof! Wist niet dat het verfilmd/verseried was, zal het eens opsnorren. Dank voor de tip!(En voor je schaapfoto
)
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
TopIk twijfel ook al enige tijd. Alleen ik ben echt heel heel erg bang voor naalden.
Een koekje? Een pond lever lijkt me nuttigerquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!
En kudos natuurlijk @:Myraela! Kreeg je na vier buisjes ook een koekje of is dat pas na een halve liter?
Waarom ik twijfel of dat je het gek vind dat ik twijfel met een naalden angst?quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dit als naaldenfobieïst een intrigerend bericht: waarom, WAAROM? Echt geen haar op mijn hoofd die erover zou twijfelen, huu!
En kudos natuurlijk @:Myraela! Kreeg je na vier buisjes ook een koekje of is dat pas na een halve liter?
Oeh!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een koekje? Een pond lever lijkt me nuttiger
Dat laatste! Ik kan het me echt zo niet voorstellen!quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom ik twijfel of dat je het gek vind dat ik twijfel met een naalden angst?
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:quote:
Omdat het wel een heel goed iets en een relatief makkelijke manier om te helpen. Maar ik twijfel al 10 jaar… dat is niet voor niks. Maar denk niet dat ik echt een fobie heb. Maar slaap er niet lekker van zeg maar :’) nu al zin in zondag.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat laatste! Ik kan het me echt zo niet voorstellen!
Die wil ik inderdaad testen (wel spuuglelijk trouwens)quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:
https://www.gazelle.nl/ea(...)gb%5B%5D=0%2C51%2C73
De diamant accu is wel een aanrader. Want je gaat van nature minder hard trappenquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die wil ik inderdaad testen (wel spuuglelijk trouwens)
Die accu? op de schuine buis lijkt net de tank van een Puch Maxi.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft de -voorloper- van deze:
https://www.gazelle.nl/ea(...)gb%5B%5D=0%2C51%2C73
Heb je zitten kijken?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb absoluut geen naaldenangst, maar vind het idee dat ze bloed uit je tappen gewoon niet fijn.
Een keer bloed geprikt, schijnbaar nog weinig ook. Werd helemaal licht in m'n hoofd en was blij dat ik zelf niet terug hoefde te rijden
Nee, niet eens. Als het aan mezelf had gelegen was ik niet eens naar de dokter geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je zitten kijken?
Vorige week hadden 'we' 5 buizen nodigQueen blood
Succes vandaag! 💪quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zoals verwacht geen oog dicht gedaan, op naar een lange brouwdag 🍻
Ik kon nu gewoon direct naar huis. Zag de koffietafel wel. Ze hadden ook waterijsjes. Heb m’n oog alvast op de roze koek voor de volgende keer. :’)quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zoals verwacht geen oog dicht gedaan, op naar een lange brouwdag 🍻
Klinkt als een echte vakantiedag, Lucky! Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vakantie![]()
Vandaag op de planning: verven, grondwerker, streekmarkt, bestelling kruiden afleveren op die streekmarkt, boodschappen, doek en stofzuiger door het huis, bbq voor morgen voorbereiden. En dan vanavond de logées
Ook al vakantie!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe zo hele nare workout, huis opruimen, Dex&Dora uitlaten, boel logeerspullen pakken, 3 uur in de auto, tent proberen op te zetten en dan logeren.
Weekendje. F. moet daarna nog 3 of 4 weken werken en dan is er vakantie!quote:
Heb je een excelsheet of notitieboekje waar je dat opschrijft? In ieder geval succes gewenst en als vorige keer een tijdje terug was, dan moet nu zeker 8x lukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik til vandaag:
Every 1 min for as long as possible:
3 Power Cleans, 35 kg
3 Front Squats, 35 kg
3 Jerks, 35 kg
Vorige keer hield ik dat 7 minuten/rondes vol dus ik ga voor minimaal 8 vandaag.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 07:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al helpt het wel dat ik ondertussen zo goed met m’n angst om kan gaan. Dat werkt blijkbaar ook bij de normalere situaties om bang voor te zijn. Het is maar angst en angst gaat altijd weer weg.
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vakantie![]()
Vandaag op de planning: verven, grondwerker, streekmarkt, bestelling kruiden afleveren op die streekmarkt, boodschappen, doek en stofzuiger door het huis, bbq voor morgen voorbereiden. En dan vanavond de logées
Je "krijgt" niet perse, het is gewoon overal, wat niet onderzoekskamertje of taphal is. En in de taphal is een vrijwilliger die continu circuleert om te vragen of ze nog iets kan halen voor jequote:Op donderdag 29 juli 2021 22:38 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Bij Sookie (Sookeeeh) is het wel zilver dat tegen vampieren is. Maar da's een uitzondering.
Ik luister nu een reeks over een vampier die moet niezen van wijwater. Het kan allemaal.
Thanks!quote:
Ik moet thuis echt weer eens krachttraining gaan doenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:38 schreef Isabeau het volgende:
@:Sarabi succes vandaagZie het als een workout a la Lonaa
Die tillen ook zware dingen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Sarabi en @:Lucky_Strike ! Klinkt allebei als intensieve dag..
En @:Lonaa jij ook succes, ik word er al moe van als ik het lees![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Bewijs dat ik in ieder geval met een zak geworsteld hebJij doet een LonaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Na de Holland 8 ook weer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Eerste echt niet werken dag en lekker uitgeslapen (wel om 3.30 roeien 8 gekeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |