Ah ok, dat vroeg ik me dus af, duidelijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die schrapscores zijn alleen voor de reguliere races en niet voor de medalrace.
Zodra de medalrace begint kan je toch niks meer schrappen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:53 schreef heywoodu het volgende: Maar Badloe heeft toch nog een hele hoge score klaar staan om de boel te vernaggelen als hij de medal race vernaggelt?
![]()
Medal race mag je niet schrappen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:53 schreef heywoodu het volgende:
Maar Badloe heeft toch nog een hele hoge score klaar staan om de boel te vernaggelen als hij de medal race vernaggelt?
Je bent wel bekend met het concept van dubbele punten?quote:
Hij gaat niet speculeren, gewoon niet voorbereid op de scenario's heet dat, luie donder die Ayold.quote:
Ah, dat is waar ook. Nog steeds een zeer realistische voorsprong straks.quote:
Maximaal 18 punten dus. Tenzij DSQ o.i.d.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent wel bekend met het concept van dubbele punten?
18 punten. Aangezien je minimaal zelf 2 pakt. Al kun je nog een DSQ ofzo krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:57 schreef dz5b604 het volgende:
Zijn het nou maximaal 20 of 18 punten, aangezien de nummer 1 van die race 2 punten krijgt toch?
18 punten dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:57 schreef dz5b604 het volgende:
Zijn het nou maximaal 20 of 18 punten, aangezien de nummer 1 van die race 2 punten krijgt toch?
als die gediskwalificeerd wordt in de medalrace krijgt die 22 strafpunten ipv 20(de nummer 10) geloof ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:57 schreef dz5b604 het volgende:
De medalracequote:Op donderdag 29 juli 2021 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat telt bij gelijke punten na medalrace?
Ik dacht de plek in de medalrace? Dus vandaar minimaal 19 punten voorsprong hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat telt bij gelijke punten na medalrace?
21 als je DSQ meerekent.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht de plek in de medalrace? Dus vandaar minimaal 19 punten voorsprong hebben.
Familie van Herbert.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef Redefine het volgende:
Ayolt roept constant niet op de feiten vooruit te moeten lopen. Maar loopt om de twee minuten weer op de feiten vooruit
Die heeft Küng nog steeds niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef Redefine het volgende:
Ayolt roept constant niet op de feiten vooruit te moeten lopen. Maar loopt om de twee minuten weer op de feiten vooruit
WE domineren de planksurf sportquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Dorian was een baas, maar deze jongen is ook een held hoor
Puntje of 18 ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver staat ie voor op die Fransoos?
quote:
Mixed relay om 00.30 MET HET VLAGGETJE dus dan staat de wekker sowieso weer op tijdquote:
Circus relays 🤡quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mixed relay om 00.30 MET HET VLAGGETJE dus dan staat de wekker sowieso weer op tijd
Die Fransman moet ook nog winnenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:05 schreef franklop het volgende:
Gewoon achter de Fransman aan dus bij de medalrace en niks geks doen.
Alleen DSQ, laatste plek is 18 punten (20-2) en hij staat 19 voorquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:05 schreef Zwansen het volgende:
Dus alleen bij een laatste plek of DSQ én winst van de Fransman kan het nog misgaan?
Voor alles behalve dressuur gaat gewoon de wekker.quote:
Ben ook benieuwd of ie met dat foil-surfen ook gaat ownenquote:
Ritmische gymnastiek ja?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor alles behalve dressuur gaat gewoon de wekker.
Ik moet zeggen dat judo me deze OS ook nog niet echt kan bekoren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor alles behalve dressuur gaat gewoon de wekker.
20+1 ofzo.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:06 schreef zolderraam het volgende:
Hoeveel punten is een DSQ in de medaillerace dan?
Zou wel baas zijn als hij de laatste is die kampioen wordt bij RX en dan de eerste bij foil.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd of ie met dat foil-surfen ook gaat ownen
Saai idd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat judo me deze OS ook nog niet echt kan bekoren.
Maar dat begint toch pas als de dag al volop onderweg is, prima om dan tussendoor even wat partijtjes te skippen en de mooie acties te zien enzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat judo me deze OS ook nog niet echt kan bekoren.
Nee, vorige twee Spelen werd Dorian kampioen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:07 schreef OmniRocket het volgende:
Is Badloe niet al Olympisch kampioen?
ah alleen maar finishen zie ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:07 schreef OmniRocket het volgende:
Is Badloe niet al Olympisch kampioen?
Geen DSQ krijgenquote:
Maar de Italiaan kan al geen Olympisch kampioen wordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel goed uitkijken voor Italianen
Maar ze kunnen je wel een DQ aannaaien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar de Italiaan kan al geen Olympisch kampioen worden
Alles minder dan goud was altijd een deceptie geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi resultaat
We hebben in ieder geval een PLAK
Niets zo veranderlijk als het weerquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles minder dan goud was altijd een deceptie geweest.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ie-het-als-goedmakenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Ff aan het FaceTimen met Dorian
'Het is daar midden in de nacht'
Waar woont Dorian?
Orange Country, Amerika dus.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Waar woont Dorian?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ie-het-als-goedmaken
Laguna beach.
Stond dat op D+ stream?quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Waar woont Dorian?
Amerikaquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Waar woont Dorian?
Op teletekst staat ook nog dat Badloe al zeker is van goudquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:51 schreef DeeBee het volgende:
Badloe kan het goud nagenoeg niet meer ontgaan in de RS:X - https://nos.nl/l/2391419#UPDATE-container-54885942
Rio de Janeiro 2021!
#werkenbijdenos
Erg knap van Badloe.
Gewoon een toertochtje van de race maken, geen tegenstander in de buurt om een DSQ te krijgen, dat komt goed hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op teletekst staat ook nog dat Badloe al zeker is van goud
Oh shit dacht dat Badloe vandaag al moest, dus nog een extra dag kans op ditquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Niet om te jinxen, maar een coronatest kan natuurlijk ook nog roet in het eten gooien
Kan best dat Rindon nog een stuk op schuift richting plek 10-15 ofzo in dat laatste stuk, even afwachtenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:53 schreef TheVulture het volgende:
Bouwmeester gaat als dit zo blijft gewoon naar plek 2 in de ranking
En Rindon kan zich ook niets meer veroorloven met nu plek 26
Die is zo boos dat ze iedereen de moeder gaat schroeien vandaag, zou Femke Heemskerk zeggenquote:
Nee Ayolt, we gaan eerst naar wat andere sporten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het commentaar van Ayold tijdens deze race, die is al 3 keer klaargekomen denk ik
Broekje van Ayolt uitquote:
Dat zou wel genot zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee Ayold, we gaan eerst naar wat andere sporten.
Marit is op de TV baan.quote:
Today·Race 09quote:
Oei dat is echt dodelijk spannend, kan ook nog gewoon helemaal misgaanquote:
Alle dames onder druk nu met allemaal een extreem resultaat, al zou Rindom dit niet meer weg mogen geven natuurlijkquote:
Jup, en die Deense mag niet nog zo'n race hebben straks, dan wordt de medal race zelfs voor goud weer spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei dat is echt dodelijk spannend, kan ook nog gewoon helemaal misgaan
Die heeft nog marge, maar kan zich niet zo’n slechte race als net meer veroorloven nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:09 schreef Szura het volgende:
Rindom kan zich ook niks meer permitteren dus
Tja, dat zou dan net zo goed andersom geldenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:12 schreef Redefine het volgende:
Bouwmeester zou zomaar het goud weg kunnen hebben gegooid met die DSQ als Rindom nog wat verzwakt.
Mja zo kun je voor iedereen redenerenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:12 schreef Redefine het volgende:
Bouwmeester zou zomaar het goud weg kunnen hebben gegooid met die DSQ als Rindom nog wat verzwakt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, dat zou dan net zo goed andersom gelden
Uiteraard. Maar er is nog wel een verschil tussen slechte races varen en een DSQ door een verkeerde start.quote:
Marcelienquote:
Had m al gecorrigeerdquote:
https://olympics.com/toky(...)dule-and-results.htmquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:24 schreef Fodio het volgende:
[..]
Max wat is de url van de site waar je de zeil results kan zien?
Al is Gert niet veel beter.quote:
Race 10 staat delayed bijquote:
Dit was wel heel apart ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de tijdwaarneming klopte was dit echt een DQ voor een hele hoop mensen
Die heeft tenminste nog geslapen (denk ik). Stomphorst komt door de nacht niet meer uit zijn woorden.quote:
.dk toch zekerquote:
Wat deed ze?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb wel te doen met die Deense "What am I doing"
Ja dit gun ik haar echt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb wel te doen met die Deense "What am I doing"
Ik zou er DK van makenquote:
Oh dan zal Marrit ook nog wel een straf kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat deed ze?
Ik hoorde alleen dat ze een protest indiende tegen Bouwmeester?
fok.da is voor drogisterijproducten.quote:
Als de F1 mij iets geleerd heeft, dan blijft het bij een 10s straf voor die Deensequote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh dan zal Marrit ook nog wel een straf kijken
Ja. Dat zag ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:32 schreef franklop het volgende:
Waren er al een paar door de startstreep heen
Snap ik ook niet helemaal. Maar je krijgt het ook nooit 100% op een lijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:32 schreef franklop het volgende:
Waren er al een paar door de startstreep heen
Is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:33 schreef Montov het volgende:
Ayolt heeft geen idee wat er gebeurd. Je hebt 1 taak Ayolt.
Link?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:35 schreef franklop het volgende:
Volgens de live timing licht bouwmeester voorop
Als het ligt dan maar niet uitgaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:35 schreef franklop het volgende:
Volgens de live timing licht bouwmeester voorop
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:35 schreef Szura het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien
(Ook omdat ik maar een keer in de vier jaar zeilen zie, maar toch)
Ik heb het zelfs de afgelopen vijf jaar niet gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:35 schreef Szura het volgende:
Jup, en zijn dubbele puntenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:37 schreef franklop het volgende:
Bij gelijke stand na Medal race geldt het resultaat uit die Race toch als beslissend?
Pff wegwezen jijquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:37 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop gewoon dat Rindom alsnog goud wint.
Net twee minuten voor je bericht gedaan!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:37 schreef DeLuna het volgende:
Neem allemaal even een slok water jongens, ter verwerking en #StayHydrated
Ja dus nu top 2 halen en dan alles in eigen hand (want dan max 2 punten achter)quote:
Nederlanders die profiteren van pech van anderenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:38 schreef Fodio het volgende:
Jezus als Marit wint dan kan ze gewoon nog goud winnen .. ongelofelijk .. wat gebeurt er toch allemaal vandaag!
Daar verbaas ik mijzelf helemaal niet over.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mijzelf helemaal niet over.
Ja. Dus bij top 2 is voor RIndom eindigen in medal race genoeg, bij top 4 moet er een boot tussen zitten etc.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:37 schreef franklop het volgende:
Bij gelijke stand na Medal race geldt het resultaat uit die Race toch als beslissend?
Die komt met een vikingschip met boogschutters om haar hachje te redden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:39 schreef Redefine het volgende:
Dat wordt in de medal race een Hjælp os van de Deense Ayolt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij moest ze gewoon over pakken
Dit bericht dekt de lading welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:35 schreef Szura het volgende:
Ja. Maar na zo'n dag als vandaag is de kans om groot dat ze de medal race verkloot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:40 schreef Szura het volgende:
Mja, Rindom moet niet zo huilen, ze heeft het gewoon nog in eigen hand
Nederlanders gedijen beter met wind.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:40 schreef Fodio het volgende:
Kan nog 3 gouden plakken worden bij het zeilen na die 1e slechte dagen
Na de eerste boei wordt het vaak wel wat duidelijkerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vooral echt niet te volgen,
Nee klopt. Het is niet echt een kijksport zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een kaartje van bovenaf zien met waar ze nog heen moeten en waar iedereen vaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgische ook niet echt tochquote:
2.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klasse 2 races per dag toch? Of 3?
2, alleen nog medal race overmorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze klasse 2 races per dag toch? Of 3?
Ik snap nooit waarom ze altijd alleen maar de top 5 weergeven. En bij de visuals alleen een willekeurig aantal vlaggetjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is niet echt een kijksport zo.
Zo iets werd ook gesuggereerd door de commentator op de stream.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Op FOK.dk lees ik dat Bouwmeester Rindom provoceerde tot een tweede gele kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |