Ik heb alles op exacte volgorde gekeken genot. Stukje 1000+ afleveringen allen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zij is wel okey, maar ik vind die hele DC universe serie-shit verder wel uiterst matig.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom er maar niet in. Al paar afleveringen gezien.
Underrated Harley Quinn animatieserie voor volwassenen. Wat een genot
@Dj_Day-V @Orientequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
over Oss in de dertiger jaren. Corrupte politie en soort maffia in Oss.
Het was een grapje. Leuke film wel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
over Oss in de dertiger jaren. Corrupte politie en soort maffia in Oss.
dm maarquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kaley Cuoco doet de stem. Niet voor kinderenHeb een site voor je waar je het kan kijken.
Van God Los film was genot. Schieten Stannie godverdomme kankerjunkquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een grapje. Leuke film wel.
Voor de DC fans, ze doet ook de stem van Gideon.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister Greenland gekeken. Geen bijzondere film verder maar wat is dat toch een mooie vrouw. (Morena Baccarin)
Nooit gezien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
Movies that made us ook weer begonnen @:Zipportal GENOT.
En speelt uiteraard een hoofdrol in de serie Gotham.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor de DC fans, ze doet ook de stem van Gideon.
En speelt de hoofdrol in Deadpoolquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor de DC fans, ze doet ook de stem van Gideon.
Ik het meeste ook wel. Ik vind het matig, maar het is superhelden shit in canon vorm. Dus moet ik van mijn autistische breinquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb alles op exacte volgorde gekeken genot. Stukje 1000+ afleveringen allen.
Ik MOET het in volgorde kijken als groot DC fan dus had daar zon website voor die alles op volgorde had gezet. Alles staat hier ook in de kast genot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik het meeste ook wel. Ik vind het matig, maar het is superhelden shit in canon vorm. Dus moet ik van mijn autistische brein
Is dat net zoiets als Prison Break?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
OZ is wel DE aanrader voor een ieder die die nog nooit heeft gezien. Stukje grof geweld en neonazisme allen.
JK SIMMONS GOD
Mauro stukje soldaat van Mali genot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mauro Junior en 4giver
Daarmee gaat PSV niet ver komen
ja prima film idd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een grapje. Leuke film wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |