Ook dat en dat algoritme is pure ebola.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die bitrates van Netflix zijn schandalig.
Snelwegen ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bol.com is oorspronkelijk van een nazi koekoek.
Is S2 wat?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
Ik kijk wel de series natuurlijk.
The Boys genot.
Bij deze heb je ook wel wat fantasie nodig. Maar alleen al het feit dat hij hem onder deze omstandigheden besluit aan te raken is verdiend rood.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:33 schreef Zorro het volgende:
Dit kan je geel noemen. Maar die eerste was lachwekkend.
Kom er maar niet in. Al paar afleveringen gezien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
The Boys genot.
Oh is dat leuk?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
The Boys genot.
helemaal vergeten zit een film te kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef Zipportal het volgende:
@:Karina PSV speelt hoor.
Nederlands vlaggetje.
Welke?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
helemaal vergeten zit een film te kijken.
The Tick van Amazon is ook genot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja
@:GGMM zag het niet zitten in eerste instantie, maar vond het daarna ook leuk!
Stukje mijn avatar genot.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gister Greenland gekeken. Geen bijzondere film verder maar wat is dat toch een mooie vrouw. (Morena Baccarin)
Zij is wel okey, maar ik vind die hele DC universe serie-shit verder wel uiterst matig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Legends of Tomorrow ook genotStukje Caity Lotz godin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |