Wat vervelendquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verstandig
G mocht haar tweede prik halen. In Dordrecht ipv Oud-BeijerlandNu als troost maar Tapas eten in Zwijndrecht
Zekersquote:
Ben je wakker gebleven? Ik deed het zowat andersom: rond 0.30 naar bed (want hoe later op de avond, hoe liever de kittens), wekker gezet, uurtje of twee gekeken (bitterballen gegetenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef borisz het volgende:
Ik moet zeggen het gaat nog best vanaf 2.15 uur op. Zo nog wel uurtje Body Balance meepakken en rond 22u gaan
. De wekker kan vannacht op 3.30u
Roei en zwemfinales.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je wakker gebleven? Ik deed het zowat andersom: rond 0.30 naar bed (want hoe later op de avond, hoe liever de kittens), wekker gezet, uurtje of twee gekeken (bitterballen gegeten) en toen weer naar bed. Wielrennen boeit me minder dan roeien en judo. Uitgeslapen tot 11 uur.
Wat komt er vannacht op? Eens kijken of ik de wekker dan weer zet.
Bij Hacienda? Laat je weten hoe het was? Ik ben al jaren benieuwd maar het komt er nooit van.quote:
Eens kijken hoe laat we ergens meedoen. Maar het kan ook best zo zijn dat ik het morgenvroeg achteraf verneem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Roei en zwemfinales.
Kwartfinales BMX
en dan 5.15u NL - GB hockeyheren.
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weerquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ging vandaag naar het Maritiem museum en stond na 5 minuten weer buiten. Wat een kinderspeelplaats is dat zeg, was echt niet te doen.
Heb ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:51 schreef AnneX het volgende:
Vanavond https://www.hellofresh.nl(...)403a4b77746c6247ea58 en bijtijds de komkommer en radijs in de witte wijnazijn.
( je had wel even kunnen waarschuwen, @:Isabeau).
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij Hacienda? Laat je weten hoe het was? Ik ben al jaren benieuwd maar het komt er nooit van.
Ow, dacht dat jij die van de week had.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weer
[..]
Heb ik nietZiet er wel lekker uit.
Ik had vorige week het Japanse gerecht!quote:
Ik las net terug en zag je bier, is dat voor die Bock?quote:
Leuk zo'n HF verrassing.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik eet vanavond IKEA style gehaktballen van HF.
En morgen nog wat verzinnen met de ingrediënten wat leuker is dan broodje gehakt met tomaat. Denk dat het iets met pasta wordt en de broodjes voor de lunch.
Handig wel, dat ik gisteren niet thuis was toen HF me verraste met de bestelling. Buren konden gelukkig aannemen maar heeft toen wel 4 uur bij mij in de gang gestaan. Maar goed doorbakken dus
Zoals het eruit zag, is het altijd wel een kinderparadijs. Maar misschien is het normaal wel een stuk rustiger. Ik ga er niet meer naar terug om het uit te testen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weer
Ik wilde net jompelen voor je naam topic.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Een naamtopic![]()
Auw..heel erg auw En met wandelen op de loopband redde ik net 3 km/pu![]()
Alle kantoorspullen zijn opgeruimd en ik heb maar makkelijk een frietje met en een kroket gehad. Eigenlijk helemaal geen zin om uitgebreid te gaan eten. Morgen voor het eerst in een jaar weer eten met het eetclubje en vrijdag bij vrienden eten
Ik heb over want ik kon niet kiezen dus ik koos alles.quote:
Ok als ik dit eerder wist. Was net nog 'in de buurt'quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb over want ik kon niet kiezen dus ik koos alles.
Dit is een thema.
Yesquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las net terug en zag je bier, is dat voor die Bock?
En 14 zakken tillen is ook gewoon zwaar!
Definieer in de buurt want Utrecht is blijbkaar naast de Duitse grens dus is ruim begrip soms.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok als ik dit eerder wist. Was net nog 'in de buurt'
quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Definieer in de buurt want Utrecht is blijbkaar naast de Duitse grens dus is ruim begrip soms.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Definieer in de buurt want Utrecht is blijbkaar naast de Duitse grens dus is ruim begrip soms.
Doetinchemquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
DAAR WOONDE IK OOIT!quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doetinchem![]()
Iets meer in de buurt dan Utrecht wel.
Omg so close!!!quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
DAAR WOONDE IK OOIT!
Ja, dat vind ik wel "in de buurt"
Is ook wel ver. Enschede is nog een uur verder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg so close!!!
Ben er bijna iedere week![]()
Vind het wel ver
Grapjasquote:Op woensdag 28 juli 2021 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk zo'n HF verrassing.![]()
Als je er niet voor hoefde te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:31 schreef Blues het volgende:
Zojuist een boosch mailtje naar de Ebikeleverancier gestuurd.Jeetje wat klote (en bagger service)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Enschede is echt verder dan iedereen denktquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is ook wel ver. Enschede is nog een uur verder.![]()
Maar als je eenmaal in Duitsland woont, dan woon je ook meteen heeeeeeeeelemaaaaaal in Duitsland. Klinkt meteen heeeeeeeeel ver weg.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal in Duitsland woont, dan woon je ook meteen heeeeeeeeelemaaaaaal in Duitsland. Klinkt meteen heeeeeeeeel ver weg.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:31 schreef Blues het volgende:
Zojuist een boosch mailtje naar de Ebikeleverancier gestuurd.Met een cc naar de Consumentenbond? Net mailtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles is ver weg, behalve als je in het middelpunt woont![]()
Utrecht de beste.![]()
Meteen de Consumentenbond erbij slepen lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met een cc naar de Consumentenbond? Net mailtje.
Alles is ver weg, behalve als je in het middelpunt woont![]()
Utrecht de beste.![]()
Het is een actie via de Cons.bond volgens mij.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meteen de Consumentenbond erbij slepen lijkt me wat overdrevenDie gaan daar in dit stadium echt nog niks mee doen.
Het is stom geregeld, groot gelijk dat Blues klaagt maar geef het bedrijf even de kans om te reageren en het alsnog in orde te maken.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef AnneX het volgende:
Met een cc naar de Consumentenbond? Net mailtje.
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Enschede is echt verder dan iedereen denkt
Ja, is wel. Iemand vroeg me eergisteren of ik misschien niet naar Duitsland wilde verhuizen en toen dacht ik exact dit.quote:Op woensdag 28 juli 2021 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal in Duitsland woont, dan woon je ook meteen heeeeeeeeelemaaaaaal in Duitsland. Klinkt meteen heeeeeeeeel ver weg.
Ah, dan snap ik de verwijzing van Anne naar de Consumentenbond beterquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar........ om 21.20 uur kwam er een auto hier de gaard inrijden mét de Ebike.
Directeur heeft hier vlakbij een vakantiehuis en was op weg daarnaar toe. Hij wist niet beter of hij zou wat later op de avond de fiets afleveren.
Vervelend dus voor allebei. Het was zijn eerste aflevering en kon NIETS over de fiets vertellen. Kon hem niet afstellen of verdere info over de werking.
Gaf een card met code, 2 dikke boeken, sleutels en extra slot.
Wist van de fiets net zoveel als wij
Heeft wel mijn hele verhaal hoe de communicatie is gegaan opgeschreven en vond het uiteraard heel vervelend.
Nou ja, wij ook.
Morgen maar naar de fietsenmaker in het dorp, want ik wil mijn eigen lekkere comfortabele zadel erop ipv deze italiaanse pijnbank voor kleine billekes
Soap weer
En een test voor mijn kortelontjesbrein![]()
Fijn dat je hem hebt maar wat een enorme prutsers zeg. Nu kan je er nog niets meequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteraard.
Directeur heeft hier vlakbij een vakantiehuis en was op weg daarnaar toe. Hij wist niet beter of hij zou wat later op de avond de fiets afleveren.
Vervelend dus voor allebei. Het was zijn eerste aflevering en kon NIETS over de fiets vertellen. Kon hem niet afstellen of verdere info over de werking.
Heeft wel mijn hele verhaal hoe de communicatie is gegaan opgeschreven en vond het uiteraard heel vervelend.
Nou ja, wij ook.
Morgen maar naar de fietsenmaker in het dorp, want ik wil mijn eigen lekkere comfortabele zadel erop ipv deze italiaanse pijnbank voor kleine billekes
Soap weer
Fijn dat die er is, en heel verstandig, dat zadel. Wel handig om een fietsenmaker te zoeken die verstand heeft van e-bikes, dat vergt ander onderhoud dan een normale fiets (banden plakken schijnt al een dingetje te zijn)quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nou ja, wij ook.
Soap weer
Ik vond het een hele toffe meet met erg leuke mensen en heerlijk etenquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:28 schreef Blues het volgende:
Ik vond het wel meevallen, dat hele Enschede hoe ver dat was.
En een leuk centrum + hotelleke
Neh, als ik kleren ga kopen ga ik eerst naar Enschede, en dan nog een stuk de Nzoveeelendertig. En weer terug.quote:
BBQ morgen (dus maar redelijk warm aankleden en sokken mee), en prachtige pannenkoeken (haast flensjes) vrijdag bij vriendenquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:37 schreef minilot het volgende:
Snap het hoor @:Kaatje1, gewoon chillen met een kroketje vandaagNa al dat gedoe achter de rug. Wat wordt er gegeten met de eetclub morgen?
Schaappic!quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef fietsie het volgende:
Ik moet echt nodig naar de kapper en de kin-kapper...
De beste man moet nog wat herstelwerkzaamheden doen na de fuckup in november van een kutkapper. Dat was zo fucked dat hij het niet in 1x technisch goed kon knippenquote:
En gaat t ook weer lekker licht geven?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De beste man moet nog wat herstelwerkzaamheden doen na de fuckup in november van een kutkapper. Dat was zo fucked dat hij het niet in 1x technisch goed kon knippen![]()
Verder uh, meer....volume? Minder saai? Het is vooral weer alleen maar Heel Erg Lang.
Wauwquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De beste man moet nog wat herstelwerkzaamheden doen na de fuckup in november van een kutkapper. Dat was zo fucked dat hij het niet in 1x technisch goed kon knippen![]()
Verder uh, meer....volume? Minder saai? Het is vooral weer alleen maar Heel Erg Lang.
Ha, goed zo! En sokken altijd +1quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
BBQ morgen (dus maar redelijk warm aankleden en sokken mee), en prachtige pannenkoeken (haast flensjes) vrijdag bij vrienden
Gaat het goed met de proefperiode samenwonen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet bijgelezen. Iedereen die het nodig heeft eenof een
![]()
Maar ein-de-lijk een vakantielocatie gevonden en geboekt![]()
11 sept 8 dagen naar de Algarve incl. huurautoVilla met privézwembad
![]()
Zin in![]()
![]()
Dat interview ga je wel delen hoop ik?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd vanavond gefotografeerd en geïnterviewd voor een tijdschrift
Over hoe leuk ik het vind om in m'n blote kont te kamperen. Gelukkig hoefde ik niet in m'n blote kont op de foto, middenin de winkelstraat in Amersfoort
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Over hoe leuk ik het vind om in m'n blote kont te kamperen. Gelukkig hoefde ik niet in m'n blote kont op de foto, middenin de winkelstraat in Amersfoort
haha, ik heb 1x in de week sokken aan, een uur, in de sportschoenen bij fysiofitness. Geen flauw idee wanneer ik die dingen voor het laatst aan had (moet zelfs op zoek)quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, goed zo! En sokken altijd +1
Ik heb morgen als het goed is ook pannenkoeken, bij https://theehuisrhijnauwen.nl/
..althans, mits het ons lukt om een uur stroomopwaarts de Kromme Rijn op te roeien in een gehuurd bootje
Hé roeien of kanoën? Leuk hoor! Met de prachtige rode beuken aan de overkant van het tuinterras langs de …Kromme Rijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb morgen als het goed is ook pannenkoeken, bij https://theehuisrhijnauwen.nl/
..althans, mits het ons lukt om een uur stroomopwaarts de Kromme Rijn op te roeien in een gehuurd bootje
Dat doet het al.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
En gaat t ook weer lekker licht geven?
Alles naar de graftering geholpen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wat had de kutkapper gedaan dan?
Meer volume en minder saai klinkt leuk
Morgenochtend.quote:
Leukquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Maar daar ga je nu naar toe terug?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles naar de graftering geholpen.Gewoon, recht afgeknipt. Stomp. Onder anderen.
Roeibootjequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé roeien of kanoën? Leuk hoor! Met de prachtige rode beuken aan de overkant van het tuinterras langs de …Kromme Rijn![]()
Veel plezier. Als je daarna nog een koppie thee wilt, ben je welkom.
Het komt niet online, maar in een tijdschrift voor de club van blootlopers. Ik kan je wel een foto sturen tegen die tijd. Het is in augustus pas.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat interview ga je wel delen hoop ik?
Nee joh natuurlijk nietquote:
Wat een flapdrol.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Alles naar de graftering geholpen.Gewoon, recht afgeknipt. Stomp. Onder anderen.
Wat erg.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Leuk (en het is volgende week al augustusquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het komt niet online, maar in een tijdschrift voor de club van blootlopers. Ik kan je wel een foto sturen tegen die tijd. Het is in augustus pas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het tijdschrift er is, zal ik kijken of ik eraan denk om jou en @Sarabi en @Kaatje1 het te laten zien.![]()
Verkeerd gelezen, ik snapte er al geen moer vanquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet
Ik heb in november een uitstapje gedaan naar een "krullenkapper", die heeft mn haar gefucked. Ik ging de laatste jaren altijd naar een vaste kapsalon + kapper, behalve dus die ene keer.
Die vaste kappert heeft het geprobeerd te herstellen maar het was te veel gefucked om in 1x te herstellen en niet nog 15 cm te verliezen want ik was er al 15 kwijt
Oktober. Zelfde soort woord. Ik moet gaan slapen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk (en het is volgende week al augustus)
Geeft niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, ik snapte er al geen moer van
Is ook een maand. same same.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oktober. Zelfde soort woord. Ik moet gaan slapen.
whahaquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oktober. Zelfde soort woord. Ik moet gaan slapen.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]Oh mijn hemel, als ik de buren er maar niet in zie staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het tijdschrift er is, zal ik kijken of ik eraan denk om jou en @:Sarabi en @:Kaatje1 het te laten zien.![]()
Écht, die hebben aangekleed al zo’n slechte houding en lelijke motoriek.![]()
What about Warffum danquote:
quote:Google eist van al zijn werknemers dat ze gevaccineerd zijn tegen het coronavirus voordat ze kantoren van het techbedrijf betreden. Tegelijkertijd verschuift het Amerikaanse concern de datum waarop personeel weer geregeld op het werk moet verschijnen.
De vaccinatieverplichting gaat de komende weken al in bij Amerikaanse vestigingen van Google. In de daaropvolgende maanden eist het bedrijf ook elders in de wereld dat personeel is ingeënt tegen het longvirus.
Bron: Lc.nl
Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat het erger wordt met minder kleren. Misschien zelfs minder erg, want dan heb je iig geen last meer van de slechtzittende panterprint leggings e.d.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, als ik de buren er maar niet in zie staan.![]()
Écht, die hebben aangekleed al zo’n slechte houding en lelijke motoriek.
Fort Vechten. En de bakkers uit R’dam waren positief verrast over het brood bij Vroeg, naast fort Vechten. https://www.vroeg.nl/quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:53 schreef minilot het volgende:
[..]
RoeibootjeDank voor het aanbod
- maar we hebben vrees ik ook nog een fort en een waterliniemuseum te bekijken!
Hoe is het met de Mr.?Groetjes eraan ook!
Nou ik lease (ik schreef lies) m via een collectief van de consumentenbond.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik de verwijzing van Anne naar de Consumentenbond beter
Maar wat knullig zeg, en een hoop miscommunicatie. In ieder geval heb je nu de fiets
Deels waar. Al is dit stel aardig, de uitgangshouding - hangend in het bekken, romp naar achter en bierbuikje vooruit, overhemdsknoopjes op springen - doet pijn aan mijn ogen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt het idee dat het erger wordt met minder kleren. Misschien zelfs minder erg, want dan heb je iig geen last meer van de slechtzittende panterprint leggings e.d.
Ik heb een onderhoudscontract maar waar wie en hoe weet ik ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat die er is, en heel verstandig, dat zadel. Wel handig om een fietsenmaker te zoeken die verstand heeft van e-bikes, dat vergt ander onderhoud dan een normale fiets (banden plakken schijnt al een dingetje te zijn)
Met zo'n zadel dat jij beschrijft remde ik voor een groen stoplicht al af, om maar even van dat zadel af te komen. Op de terugweg meteen naar de fietsenmaker
Vogelmeerquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Ha Bloes, toch nog een een fiets! Wat komt dat raar en onprofessioneel over zeg, zo'n directeur die 'm op weg naar z'n vakantietoko bij je thuis aflevertNiettemin veel plezier ermee! Waar gaat de eerste fikse fietstocht naartoe?
Moet je de fiets nog betalen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb een onderhoudscontract maar waar wie en hoe weet ik ook niet.weet ook niet of ie al verzekerd is, wanneer en hoe ik ga betalen. Echt .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:19 schreef AnneX het volgende:
Een lofzang op de skyline van Enschede: @:LonaaIk weet wie dit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lofzang op de skyline van Enschede: @Lonaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vermoedde ik al.😉quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:25 schreef Blues het volgende:
Mooi dingskie! En een witteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen, redt de fiets het op die standaard?
Geen wit!quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:41 schreef AnneX het volgende:
Mooi dingskie! En een witte
Alleen, redt de fiets het op die standaard?
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:25 schreef Blues het volgende:
Geen zwarte fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
De proefperiode is al lang voorbijquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaat het goed met de proefperiode samenwonen?
Doetie het dopje op de tube tandpasta? Of jij?
Zet de kliko aan de weg?
Ja. We wonen beide in een andere provincie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:18 schreef Blues het volgende:
Klinkt idd zoals wij het toen ervaarden.
Uiteindelijk samen naar een voor ons nieuw huis in een andere wijk in Bdaal. Ik ben wel van provincie veranderd zelfs. Moeten jullie dat ook?
Meer geneigd naar jij naar de zijne of hij naar jouwes, als het in de toekomst van samenwonen komt?quote:Op donderdag 29 juli 2021 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. We wonen beide in een andere provincie.
Ben benieuwd of dat in NL stand houdtquote:
Sterktequote:Op donderdag 29 juli 2021 05:02 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Mijn slaap.. wanneer gaat ie het weer gewoon doen![]()
Gelukkig ben ik vandaag een dagje vrij, vanmiddag lekker naar de sauna.. alleen ga ik ook om 7.30 wandelen met vriendinnen![]()
![]()
![]()
Is het al weekend? 🤔
Nachtje B&B pikken in de buurt van de bios of brouw?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukga je het interview met ons delen?
Ahhh we kwamen er net achter dan morgen The Big Lebowski in de buitenbios in Den Bosch draait.
Zou een ideale voorbereiding op onze The Bock Lebowski brouwdag zijn.
Alleen duurt ie tot ver na middernacht en dan moeten we nog 1u naar huis rijden.
Iets minder ideale voorbereiding als de wekker om half 6 gaat![]()
Wel jammer.
Even zwaaienquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeh, met de simulatiechutequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:53 schreef minilot het volgende:
[..]
RoeibootjeDank voor het aanbod
- maar we hebben vrees ik ook nog een fort en een waterliniemuseum te bekijken!
Hoe is het met de Mr.?Groetjes eraan ook!
De koffie van Vroeg is ook geweldigquote:Op donderdag 29 juli 2021 04:59 schreef minilot het volgende:
Oh en @:AnneX: wat debakkers
als lekker brood ervaren, strookt niet per se meer wat ik zelf smakelijk vind
Maar toch bedankt voor de tip!
Niet meer? Je smaak veranderd sindsdien?quote:Op donderdag 29 juli 2021 04:59 schreef minilot het volgende:
Oh en @:AnneX: wat debakkers
als lekker brood ervaren, strookt niet per se meer wat ik zelf smakelijk vind
Maar toch bedankt voor de tip!
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:55 schreef Tele6 het volgende:
Welke maand? Mijn ouders krijgen dat tijdschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het tijdschrift er is, zal ik kijken of ik eraan denk om jou en @:Sarabi en @:Kaatje1 het te laten zien.![]()
Goedemorgen!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat had een goed idee geweest als ik het eerder wistquote:Op donderdag 29 juli 2021 06:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Nachtje B&B pikken in de buurt van de bios of brouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Whiskers2009 alleen een beetje omslachtig met het reizen.
@sigme is kardoen te eten ook? Lijkt wel heel veel op artisjok! die ik nog nooit vers heb gegeten.
[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 29-07-2021 08:30:19 ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:25 schreef Blues het volgende:
Mooie fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
augtober.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke maand? Mijn ouders krijgen dat tijdschrift![]()
Goedemorgen!
Goed gezien! Kardoen is naaste familie van de artisjok (ik meen een iets meer bij de wilde variant in de buurt gebleven). Artisjok is veredeld op het hebben van een grote vlezige bloem (eetbaar), en kardoen op het hebben van grote bladnerven (eetbaar). In Spanje wordt het veel verbouwd, in alle moestuinen en ook commercieel, en veel gegeten, ook kant en klaar in pot te koop.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:
@sigme is kardoen te eten ook? Lijkt wel heel veel op artisjok! die ik nog nooit vers heb gegeten.
Hij wil ik naar de zijne. En ik het tegenovergesteldequote:Op donderdag 29 juli 2021 04:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Meer geneigd naar jij naar de zijne of hij naar jouwes, als het in de toekomst van samenwonen komt?
@:Blues Ik ga dat Vogelmeer eens Googlen![]()
@:AnneX Yikes, let jij daar zo op? Ga ik voortaan wel om een hoekje staan hoor, als er ooit weer meetings komen, mijn houding is dramatisch
@:fietsie Het is ochtend!
quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:23 schreef AnneX het volgende:
@:minilot het is niet zo dat ik er écht oplet, écht niet.
Wat ik zeg, is té opvallend om te missen. Andere mensen ofwel fokkers zijn mij niet bijgebleven wat dat betreft.Dat reizen is goed te doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Whiskers2009 alleen een beetje omslachtig met het reizen.
@:sigme is kardoen te eten ook? Lijkt wel heel veel op artisjok! die ik nog nooit vers heb gegeten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Oktober, als het goed is. Tijdschrift komt 4x per jaar uit en ik kom in de herfsteditie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke maand? Mijn ouders krijgen dat tijdschrift![]()
Goedemorgen!
Kun je zonder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij Hacienda? Laat je weten hoe het was? Ik ben al jaren benieuwd maar het komt er nooit van.
Wij gaan daar weleens eten met de oma van mijn man. Vind ze fantastischquote:Op donderdag 29 juli 2021 08:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:minilot theehuis Rhijnauwen is leuken mooi stuk om te varen ook! Haal je het bootje bij de Rijnstroom of ergens anders? De Rijnstroom is echt superdicht bij mijn werk haha! Ik heb vakantie dus ben er niet, maar zal in gedachten naar je zwaaien
veel plezier gewenst!
Dat is ook wel een aardig schema. Ben je meer dagen wel aan het rennen dan nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:18 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik had ook langer willen slapen. Wel fijne ochtend gehad, voor de verandering eens niet hoeven hardlopen. Voor mijn gevoel komt dat niet vaak meer voor nu ik een schema voor 4x in de week trainen heb
Je hebt het dansen niet eerder gemist?quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aardig schema. Ben je meer dagen wel aan het rennen dan niet
Ik merk nu voor het eerst in 1,5jaar dat ik het dansen begin te missen. Had dat gevoel eigenlijk niet meer verwacht.
Het was ook serieusquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je hebt het dansen niet eerder gemist?Ik dacht dat het echt een heel serieuze hobby voor je was.
Denk je dat je weer terug wilt?
En inderdaad, ik ren meer dagen wel dan niet. Naast het hardlopen ga ik ook nog eens 1-2 keer per week survivallen, wandel ik veel, en fiets ik iedere dag minstens een halfuur. Rustdagen beginnen heel raar en onwennig te voelen, maar het is wel verstandig om ook rust te nemendus dan maar wat meer stretchen en korte wandelingetjes op die dagen.
Morgen mag ik korte intervallen lopen. Dat is altijd leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tegelijkertijd begonnen we met de brouwerij en ben ik daarvoor sowieso veel avonden weg dus denk een combinatie van die dingen
Sowieso eens nadenken hoe ik nu verder wil.
Rust is ook belangrijkWandelen doe ik wel elke dag. Maar iets van sport zou ook niet slecht zijn voor me
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook serieusen in het laatste half jaar gaf ik ook veel les.
Ik denk dat het door corona enzo kwam dat ik het niet echt heb gemist.Oh ja, ik heb wel gehoord van een zo'n dansleraarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tegelijkertijd begonnen we met de brouwerij en ben ik daarvoor sowieso veel avonden weg dus denk een combinatie van die dingen
Sowieso eens nadenken hoe ik nu verder wil.
Rust is ook belangrijkWandelen doe ik wel elke dag. Maar iets van sport zou ook niet slecht zijn voor me
![]()
Is dat bij alle dansgroepen zo? Misschien dat de sfeer op andere plekken toch anders is.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe sport energie geeft, terwijl je zou zeggen dat het vooral energie zou moeten kosten. De dagen dat ik hardloop, komt er echt meer uit m'n handen(tenzij ik de lange duurloop heb, dan lig ik daarna voor pampus. Maar 2 uur lang lopen is ook niet niks.)
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteraard.
Nou ja, wij ook.
Soap weer
Alleen de vrachtwagens die nachts door je kamer razen moeten verboden wordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel gehoord van een zo'n dansleraar![]()
Is dat bij alle dansgroepen zo? Misschien dat de sfeer op andere plekken toch anders is.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe sport energie geeft, terwijl je zou zeggen dat het vooral energie zou moeten kosten. De dagen dat ik hardloop, komt er echt meer uit m'n handen(tenzij ik de lange duurloop heb, dan lig ik daarna voor pampus. Maar 2 uur lang lopen is ook niet niks.)
Oeh goed dat je het zegt, ik heb nog steeds trek in sushi.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel succes en sterkte vandaag Kaatje! En veel plezier vanavond met de eetclub.
Ik ga nog ffies werken, dan 2e prik halen en daarna vrijgenomen dus lekker wandelen. Vanavond uit eten bij een wereldrestaurant maar komt vast goed. Ben uitgenodigd vanwege een verjaardag dus prima.
Dit zijn bedrijven. Dat die dingen graag zien is aan hun, binnen de wet dan.quote:
Mijn soort dans zit natuurlijk wel een beetje in de zweverige hoek, dus ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 29 juli 2021 10:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb wel gehoord van een zo'n dansleraar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |