Wat vervelendquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verstandig
G mocht haar tweede prik halen. In Dordrecht ipv Oud-BeijerlandNu als troost maar Tapas eten in Zwijndrecht
Zekersquote:
Ben je wakker gebleven? Ik deed het zowat andersom: rond 0.30 naar bed (want hoe later op de avond, hoe liever de kittens), wekker gezet, uurtje of twee gekeken (bitterballen gegetenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:16 schreef borisz het volgende:
Ik moet zeggen het gaat nog best vanaf 2.15 uur op. Zo nog wel uurtje Body Balance meepakken en rond 22u gaan
. De wekker kan vannacht op 3.30u
Roei en zwemfinales.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben je wakker gebleven? Ik deed het zowat andersom: rond 0.30 naar bed (want hoe later op de avond, hoe liever de kittens), wekker gezet, uurtje of twee gekeken (bitterballen gegeten) en toen weer naar bed. Wielrennen boeit me minder dan roeien en judo. Uitgeslapen tot 11 uur.
Wat komt er vannacht op? Eens kijken of ik de wekker dan weer zet.
Bij Hacienda? Laat je weten hoe het was? Ik ben al jaren benieuwd maar het komt er nooit van.quote:
Eens kijken hoe laat we ergens meedoen. Maar het kan ook best zo zijn dat ik het morgenvroeg achteraf verneem.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Roei en zwemfinales.
Kwartfinales BMX
en dan 5.15u NL - GB hockeyheren.
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weerquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ging vandaag naar het Maritiem museum en stond na 5 minuten weer buiten. Wat een kinderspeelplaats is dat zeg, was echt niet te doen.
Heb ik nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 17:51 schreef AnneX het volgende:
Vanavond https://www.hellofresh.nl(...)403a4b77746c6247ea58 en bijtijds de komkommer en radijs in de witte wijnazijn.
( je had wel even kunnen waarschuwen, @:Isabeau).
quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij Hacienda? Laat je weten hoe het was? Ik ben al jaren benieuwd maar het komt er nooit van.
Ow, dacht dat jij die van de week had.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weer
[..]
Heb ik nietZiet er wel lekker uit.
Ik had vorige week het Japanse gerecht!quote:
Ik las net terug en zag je bier, is dat voor die Bock?quote:
Leuk zo'n HF verrassing.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik eet vanavond IKEA style gehaktballen van HF.
En morgen nog wat verzinnen met de ingrediënten wat leuker is dan broodje gehakt met tomaat. Denk dat het iets met pasta wordt en de broodjes voor de lunch.
Handig wel, dat ik gisteren niet thuis was toen HF me verraste met de bestelling. Buren konden gelukkig aannemen maar heeft toen wel 4 uur bij mij in de gang gestaan. Maar goed doorbakken dus
Zoals het eruit zag, is het altijd wel een kinderparadijs. Maar misschien is het normaal wel een stuk rustiger. Ik ga er niet meer naar terug om het uit te testen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Blijkbaar populair in de vakantie bij minder mooi weer
Ik wilde net jompelen voor je naam topic.quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Een naamtopic![]()
Auw..heel erg auw En met wandelen op de loopband redde ik net 3 km/pu![]()
Alle kantoorspullen zijn opgeruimd en ik heb maar makkelijk een frietje met en een kroket gehad. Eigenlijk helemaal geen zin om uitgebreid te gaan eten. Morgen voor het eerst in een jaar weer eten met het eetclubje en vrijdag bij vrienden eten
Ik heb over want ik kon niet kiezen dus ik koos alles.quote:
Ok als ik dit eerder wist. Was net nog 'in de buurt'quote:Op woensdag 28 juli 2021 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb over want ik kon niet kiezen dus ik koos alles.
Dit is een thema.
Yesquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las net terug en zag je bier, is dat voor die Bock?
En 14 zakken tillen is ook gewoon zwaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |